Kokemuksia sisarus-/kaksostenrattaista?
Meille syntyy toinen lapsi joulukuussa ja ikäeroa tulee 2 vuotta. Käyn päivittäin lenkillä koirien ja lasten kanssa, joten joku menopeli ulkoiluun pitäisi hankkia. Vanhempi lapsikaan ei vielä jaksa kävellä 5-10 kilsaa. Seisomalautaa mietin, mutta se on ehkä hankala talvella kun asutaan maalla. Rattaatkin pitäis olla isoilla renkailla koska mennään metsäteitä ja teiden aurauskin on kyseenalaista.
Vinkkejä kaivataan mikä menopeli ois hyvä!! JOskus keväällä aiheesta oli viestiketju, jossa oli paljon linkkejä (mm. I´coo rattaista) ja muuta tietoa mutta en löytänyt sitä enää. Kiitos etukäteen!!!
Kommentit (4)
on sama ostos edessä. Olen katsellut noita brion duo Waveja kun ne tuntuvat kestäviltä ja kaikinpuolin pitkäikäisiltä.. Briolla on toinenkin malli missä on kaikki " herkut" en vaan muista mallia. Tuossa duossa on kääntyvä työntöaisa, iso tavarakori, hyvät ilmakumirenkaat jne. Hintaakin on, mutta ainahan laatu/merkki maksaa..Kurki netissä valmistajien kotisivuilla, sieltä löytyy kaikenlaista..
Kovasti on kaverit brion lisäksi kehuneet emmaljungaa mutta meille ne ovat liian leveät.
Ikäeroksi tulee 1v ja 5kk,joten neitokainen on vielä aika pieni kun kolmas syntyy.Meillä päädyttiin I' coon Platon 6 Aireihin jo ihan sen takia kun piti saada peräkkäinolevat..Liikun paljon julkisilla(junilla) ja niihin ei vierekkäinolevat kunnolla mahdu.En myöskään halunnut,että neiti pääsee häiritsemään vauvaa..Ja isot ilmakumit oli ehdoton edellytys..
Joten muita vaihtoehtoja ei jäänyt..
Käyttökokemuksia ei vielä ole,LA 5vkn päästä,mutta tossa noi rattaat on muutaman päivän eteisessä seissyt..
Onhan noi paljon kalliimmat kun esim: Brion tuplat,mutta luulen että ovat hintansa väärti..
Näistähän saa tarvittaessa todella nopeasti ja helposti myös yhdenistuttavat..
Maahan näitä tuo ainakin AT-Lastenturva ja Suomenlastenvaunu tukku..
Sivuilta löytyy lisää tietoa..Tai sit laitan Googlen hauksi I' coo Platon.
Katselin jo keväällä noita I´coonin rattaita ja mulla jäi mieleen joku netti sivu, luulen että saksalainen, jossa noi Platoonit ois ollu 340 euroa.?? Ja että toinen ratasosa ois ollu kasvot työntäjään päin...? Muistankohan ihan väärin?? Onko jollain tietoa?
Huhuu! Onko tää väärällä palstalla kun ei tule vastauksia?