Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikan 30v kundi tuntuu olevan kiinnostunut minusta. Mitä nyt? t. 50v

Vierailija
04.10.2016 |

Meillä on töissä naisvaltaisella alalla yksi 30v kundi, joka tuntuu olevan kiinnostunut minusta. Hakeutuu töissä usein työhuoneeseeni tekemällä tikusta asiaa ja osuu lähes aina lounastauolle samaan aikaan. Itse olen varattu, mutta koska miestäni ei seksi kiinnosta, mietin josko pieni leikki olisi kivaa. Miten etenen?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on 34 vuotias mies ja sellaiset 45-50 vuotiaat muodokkaat naiset saavat ihan hulluksi. Olen itsekin aika fyysinen, nämä vanhemmat naiset ovat jollain tavallla tomeria, he eivät ole niin piloilla nykyajan trendeistä ja muistuttavat enempi sellaista naista mikä itteään vetoaa.

Siinä on jotain sellaista seksuaalista mitä harvoin tulee ikäisien tai nuorikkojen kanssa vastaan. Joten aapeelle tiedoksi, tämä mies varmasti haluaa sinua todella paljon, eri asia on että haluaako sitten suhteeseen tai muuta. Itselleni sekään ei ole ollut menneessä ongelma...

Ja palstan nuoremmille mammoille tiedoksi, ei tässä tarvitse olla mitään äitikompleksia tai muuta, vaan mies vaan tuntee itsensä kunnolla mieheksi kun lähellä on kunnon nainen eikä mikään sofia ruusila tai saara shafak

Vierailija
22/23 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on 34 vuotias mies ja sellaiset 45-50 vuotiaat muodokkaat naiset saavat ihan hulluksi. Olen itsekin aika fyysinen, nämä vanhemmat naiset ovat jollain tavallla tomeria, he eivät ole niin piloilla nykyajan trendeistä ja muistuttavat enempi sellaista naista mikä itteään vetoaa.

Siinä on jotain sellaista seksuaalista mitä harvoin tulee ikäisien tai nuorikkojen kanssa vastaan. Joten aapeelle tiedoksi, tämä mies varmasti haluaa sinua todella paljon, eri asia on että haluaako sitten suhteeseen tai muuta. Itselleni sekään ei ole ollut menneessä ongelma...

Ja palstan nuoremmille mammoille tiedoksi, ei tässä tarvitse olla mitään äitikompleksia tai muuta, vaan mies vaan tuntee itsensä kunnolla mieheksi kun lähellä on kunnon nainen eikä mikään sofia ruusila tai saara shafak

Ehdottomasti totta joka sana. Vielä jos pohdiskelee tuon fantasian perustaa, niin yleensähän fantasiat ovat jollain lailla "likaisia" eli vastoin normia ja juuri se tekee niistä kiihottavan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostuuko 5-kymppiset naiset vielä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi