Työpaikan 30v kundi tuntuu olevan kiinnostunut minusta. Mitä nyt? t. 50v
Meillä on töissä naisvaltaisella alalla yksi 30v kundi, joka tuntuu olevan kiinnostunut minusta. Hakeutuu töissä usein työhuoneeseeni tekemällä tikusta asiaa ja osuu lähes aina lounastauolle samaan aikaan. Itse olen varattu, mutta koska miestäni ei seksi kiinnosta, mietin josko pieni leikki olisi kivaa. Miten etenen?
Kommentit (23)
Naispelko23 kirjoitti:
Kuulepas peikkoseni, ihan hyvä olisi varmaan ainakin aloittaa siitä, että eroat miehestäsi.
Terveisin Naispelko23
Ei ole moraalisesti väärin pettää pihtaavaa, jos palvelu ei pelaa on luonnollista hakea sitä muualta.
Anna palaa kun kerrankin nuorta lihaa tarjolla. Jääkää aluksi vaikka yhdessä ylitöihin, siitä se lähtee.
Kerranhan täällä vain eletään. Hyvä puoli tuossa on se, että teidän välille tuskin mitään vakavampaa syntyy, joten kyse on vain hauskanpidosts. Anna palaa!
Uuh no teet siitä oman toy boysi tietty! Jos miestäsi kiinnostaisi hän tyydyttäisi sinut seksuaalisesti.
Itse olisin vain otettu, jos vaimoni olisi tuossa iässä sellainen, että nuoretmiehet häntä jahtaisi. M31
Vieläkö tuon ikäiset kurpat muka kostuu?
M31
Sopikaa miehenne kanssa asiasta.
http://www.vauva.fi/keskustelu/2677008/keskustelua-avoimesta-suhteesta
Lopeta ne fantasiat. Olen samanikäinen akka, fakta on,että kukaan nuori mies ei meidänikäisiämme vanhoja kurppia huoli.
Mitä nyt -aloituksesi jo paljastaa provon.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö tuon ikäiset kurpat muka kostuu?
M31
Kurppa sinulla on housuissa.
Ehdottomasti tartut tilaisuuteen!
Jalat levälleen ja toosaa jakoon vaan.
Meillä on töissä miesvaltaisella alalla yksi 30v naikkonen, joka tuntuu olevan kiinnostunut minusta. Hakeutuu töissä usein työhuoneeseeni tekemällä tikusta asiaa ja osuu lähes aina lounastauolle samaan aikaan. Itse olen varattu, mutta koska vaimoani ei seksi kiinnosta, mietin josko pieni leikki olisi kivaa. Miten etenen?
Jos hän vaikka pitää sinua turvallisena ja helposti lähestyttävänä koska muistutat hänen äitiään? Sulla on jonkinlaista auktoriteettia tai hän uskoo sinusta olevan apua hänelle?
Minkä takia kaikenlainen kiinnostumisen osoittaminen tulkitaan iskuyritykseksi?
Itse olen töissä miesvaltaisella alalla ja hakeudun tiettyjen miesten seuraan sen takia koska heillä on erilaisia näkökulmia asioihin ja kiehtova persoona ja mielenkiintoista sanottavaa (ikähaarukka mua 10 vuotta nuoremmasta 30 vuotta vanhempaan.)
Herramunjee, toivottavasti he ei luule että olen iskemässä, pitäskö sitä kököttää nurkassa ilman sosiaalisia kontakteja ihan sen takia kun yleensä satun olemaan ainoa nainen paikalla?
(Tai jos se hakeutuu sun seuraan juuri tuosta syystä että pelkää ikäistensä automaattisesti luulevan että nyt ollaan pesän perässä?)
Vierailija kirjoitti:
Naispelko23 kirjoitti:
Kuulepas peikkoseni, ihan hyvä olisi varmaan ainakin aloittaa siitä, että eroat miehestäsi.
Terveisin Naispelko23
Ei ole moraalisesti väärin pettää pihtaavaa, jos palvelu ei pelaa on luonnollista hakea sitä muualta.
Ei ole väärin, jos kertoo kumppanilleen ettei jaksa seksitöntä elämää. Ja aikoo hakea tyydytystä joltain muulta.
Ainiin tällöin kyseessä ei ole enään pettäminen. Ap:stä taitaa olla kiva vain satuttaa kumppaniaan kun tämä ei tyydytä häntä, ihan kostoksi.
Hyi mitä ihmispaskoja täällä kun tsempaatte tuollaista kehdonryöstäjä-pedofiilia ja pettäjää.
Kunhan kuvittelet. Ei nuoria miehiä kiinnosta mitkään mummot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naispelko23 kirjoitti:
Terveisin Naispelko23
Ei ole väärin, jos kertoo kumppanilleen ettei jaksa seksitöntä elämää. Ja aikoo hakea tyydytystä joltain muulta.
Ainiin tällöin kyseessä ei ole enään pettäminen. Ap:stä taitaa olla kiva vain satuttaa kumppaniaan kun tämä ei tyydytä häntä, ihan kostoksi.
Pihtaava on tehnyt toiselle selväksi että seksi ei kuulu enää heidän suhteeseensa, miksi siis toisen pitäisi ilmoittaa vieraissa käymisestä, eihän pihtaava jää siinä mistään paitsi?
Terveisin Naispelko23