Meille tulee huomenna huoltomies. Pyysin miestäni olemaan tuolloin kotona, mies repesi nauramaan :(
Totesi vain, että ei kai sen kanssa panemaan tarvitse ruveta. Ei ota yhtään vakavasti sitä, että mua ahdistaa kun vieras mies tulee mun kotiin enkä halua olla yksin :( Mies nauroi vain että hänellä on töitä, kyllä sä kultapieni pärjäät. Mutta kun miehellä on liukuva työaika ja se voisi olla aamulla sen aikaa kotona. Ahdistaa.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
No kun miehet jostain syystä ovat minusta erityisen kiinnostuneita ja saan paljon ei-toivottua huomiota ja ehdotuksia. En halua joutua kokemaan sellaista kotonani. Ap
Ja sä viel sit provosoit niitä meikkaamalla ja pukeutumalla klo 8 aamulla? Oo kuule vapaasti tukka paskasena ilman meikkiä pyjamassa, niin oon varma ettet joudu kokee mitään tuollaista.
Joku neuvoi toimimaan kuten yleensä, normaalisti. Mitä se mies ajattelee jos menen aamutakissa sänkyyn kun se näkee mut, meillä on sänky olohuoneessa :( Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun miehet jostain syystä ovat minusta erityisen kiinnostuneita ja saan paljon ei-toivottua huomiota ja ehdotuksia. En halua joutua kokemaan sellaista kotonani. Ap
Ja sä viel sit provosoit niitä meikkaamalla ja pukeutumalla klo 8 aamulla? Oo kuule vapaasti tukka paskasena ilman meikkiä pyjamassa, niin oon varma ettet joudu kokee mitään tuollaista.
Provosoiko se? Kun näytän oikeasti kamalalta valvotun yön jälkeen. Ja vanhalta, vaikka olen 24v. Se valvominen vauvan kanssa sen tekee. Kai se olisi kohteliasta näyttää ihmiseltä ettei toinen säikähdä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten pitäisi meikata?
Koska näytän aamuisin liian kauhealta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vaihda taktiikkaa ja sano nyhverömiehellesi, että olet aina halunnut nussia huoltomiestä. Mies jää kotiin varmistamaan, ettei näin käy. Ongelma ratkaistu.
Niin jos aamulla laitan seksikkäät sukkanauhakorsetit ja meikkaan huolella niin ehkä mies muuttaakin mielensä. Ap
Sä oot varmaan sellainen erityisherkkä... 😂
Vierailija kirjoitti:
Olen testin mukaan, totta kyllä. Ehkä sitten analysoin tilannetta enemmän kuin keskivertonainen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen testin mukaan, totta kyllä. Ehkä sitten analysoin tilannetta enemmän kuin keskivertonainen. Ap
No ehkä tosiaan...
Toivottavasti se on oikein sellainen Ronjeremymäinen huoltomies. Oikein rasvainen olemus, viikset ja vähän kaljamahaa. Kun on aika ruveta hommiin hän kaivaa meisselin esiin ja murahtaa miehekkäästi, ja voi kuinka taidokkaasti hän tuota meisseliään käytteleekin. Tarvittaessa hän hoitelee putkistot kuntoon ja hädän tullessa käsittelee lekaakin niin miehekkään kovakouraisesti. Uh!
Terveisin Naispelko23
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan voi olla noin urpo.
Taitaa olla provo.
Hoidat sen panemisen heti kättelyssä pois alta, niin ei tarvitse sitä miettiä koko ajan että milloin alatte hommiin. Työtkin sujuu työmieheltä paremmin kun on hyvällä tuulella ja sinä voit keskittyä sen jälkeen vauvaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan voi olla noin urpo.
Taitaa olla provo.
Mulla on huono itsetunto ja olen ollut koulukiusattu. Ap
Ai että kun sä oot reppana!! :D En muuten usko sanaakaan... :)
Toivottavasti eivät ole samoja reiskoja kun meillä kävi, heräsin aamulla makkarissa siihen kun fiksasivat pattereita lastenhuoneessa, olivat tulleet huoneen viereisestä sivuovesta. Kolmannella kerralla osasivat vasta soittaa ovikelloa ja silloinkin ensin kokeilivat avaimella, mutta mukana ollut pomo vissiin käski soittaa kelloa. Toisen kerran paukkasivat pääovesta, kun olin syömässä aamupalaa, tervehdin vain keittiöstä iloisesti.
Vierailija kirjoitti:
Missä päin suomea asut?
Åbo. Ap
Pyllistät vain kiltisti. Kyllä se siitä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Pyllistät vain kiltisti. Kyllä se siitä. Ap
Ei todellakaan ollut minä. Mutta nyt saatiin tästä riita, todella paha mieli. En varmaan saa edes nukutuksi. AP (oikea)