Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fleshlight vittumainen käytön jälkeen.

Seppo
04.10.2016 |

Vittumaista kun aina käytön jälkeen pitää se vaivautua pesemään ja huoltamaan. Se vain on niin paljon helpompi niistää omaan kätöseen ja jos rehellisiä ollaan niin eipä niissä kahdessa paljon eroakaan ole!

Kommentit (148)

Vierailija
61/148 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille pusu. 

Vierailija
62/148 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, ootko yrittänyt hieroa Fleshlightiasi? 

Yleensä se auttaa rentoutumaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/148 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pillu räjähti kun laitoin pesuhanan sisään ja hanan täysille. Pullistui kun pallo ja POKS. Panen kyllä sitä riekalettakin vielä, mutta puolisostaan huoltapitäville suosittelen hellävaraista huuhtelua.

Vierailija
64/148 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Osaatteko arvioida miksi jotkut miehet eivät välitä fleshlightin käytöstä?

Mies käytti ostamaani fleshlightia lähinnä minun ilokseni (läpinäkyvä), mutta ei ilmeisesti koskaan käyttänyt sitä yksin ja sen hajottua ei ollut kiinnostunut uudesta. Seksistä kuitenkin selkeästi pitää ja hyvin oletettavasti myös masturboi. Miksi ennemmin käsin kuin fleshlightiin? Kyseessä ympärileikattu mies jos sillä on jotain merkitystä. 

Ympärileikatuilla on todella huono tunto peniksessä. 

Sen takia uskontopiireissä silvotaan peniksiä ettei kukaan vain nauttisi seksistä. 

Mulla esinahka ei pysy terskan päällä lepotilassakaan eli terska on aina paljaana, tuntoa ei juuri sen enempää ole kuin varressakaan. Flesukka ei tunnu millekkää tai vähän aukon suulla jotain tuntee kun terskan muljauttaa aukosta sisään, syvempänä ei mitään.

Vierailija
65/148 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flesuni on alkanut vikisemään loppuhuipennusta kohden. Sehän on kuitenkin vain purkki, vaikka fantasioissani se toki on runsasmuotoinen ja kyltymätön blondi, joten tuon kitinän alkuperän täytyy liittyä materiaalin väsymiseen koko touhuun. Olen harkinnut välipäivien pitämistä, mutta se on vaikeaa, kun muna on tottunut jokapäiväiseen jyystämiseen ja seisoo heti purkin lähellä kivikovana.

Vierailija
66/148 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Mies käytti ostamaani fleshlightia lähinnä minun ilokseni (läpinäkyvä), mutta ei ilmeisesti koskaan käyttänyt sitä yksin ja sen hajottua ei ollut kiinnostunut uudesta. Seksistä kuitenkin selkeästi pitää ja hyvin oletettavasti myös masturboi. Miksi ennemmin käsin kuin fleshlightiin? Kyseessä ympärileikattu mies jos sillä on jotain merkitystä. 

Sen takia uskontopiireissä silvotaan peniksiä ettei kukaan vain nauttisi seksistä. 

Mulla esinahka ei pysy terskan päällä lepotilassakaan eli terska on aina paljaana, tuntoa ei juuri sen enempää ole kuin varressakaan. Flesukka ei tunnu millekkää tai vähän aukon suulla jotain tuntee kun terskan muljauttaa aukosta sisään, syvempänä ei mitään.

Se fleshlightin perusversio jossa on sileä pinta ei ehkä tunnukaan mutta esim nypytetty Stamina tuntuu aivan varmasti. 

67/148 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Ilmeisesti. Mies ei koskaan laukea nopeasti, ei vaikka tahtoo. Kysyin miksei pidä siitä, mutta sanoi ettei se tunnu niin ihmeelliselle. Onkohan ongelmana se, ettei se sitten puristele oikein, vaan antaa vain yhtäjaksoista painetta + alipainetta kun taas oikea vagina + käsi antaa vaihtelevaa tunnetta?

Vierailija
68/148 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Ilmeisesti. Mies ei koskaan laukea nopeasti, ei vaikka tahtoo. Kysyin miksei pidä siitä, mutta sanoi ettei se tunnu niin ihmeelliselle. Onkohan ongelmana se, ettei se sitten puristele oikein, vaan antaa vain yhtäjaksoista painetta + alipainetta kun taas oikea vagina + käsi antaa vaihtelevaa tunnetta?

Kyllä se vika on ukkosi silvotussa kullissa.

Fleshlight on huipputuote joka antaa oikeeta pilluakin paremman tuntuman. Riippuu toki mallista se tuntumakin... näitä kun saa lukemattomilla eri inserteillä, sileässä insertissä tietysti vähiten tuntumaan ja se sopii herkästi laukeaville.

Vierailija
69/148 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä noista flesuista on tiukin ja muhkuraisin?

Vierailija
70/148 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua huoltotoimenpiteet ahdista pahemmin.

Joskus hieman hymyilyttää miltä sitä ulkopuolisen silmiin näyttäisi kun alastomana lykkii patjan välissä olevaa kumiputkiloa.

Ei jumal..ta, nyt en saa tuo tuota säälittävää näkyä silmistäni.

Vierailija
71/148 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus hieman hymyilyttää miltä sitä ulkopuolisen silmiin näyttäisi kun alastomana lykkii patjan välissä olevaa kumiputkiloa.

Ei tuo sen säälittävämpää ole kuin mikään muukaan masturbointi. 

Vierailija
72/148 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Mikäli runkkaaja olisi nainen niin hän olisi itsenäinen ja vahva jne muita hienouksia. 

Vierailija
73/148 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Mikäli runkkaaja olisi nainen niin hän olisi itsenäinen ja vahva jne muita hienouksia. 

Miehen runkkaaminen on eräänlainen tabu vielä tänäkin päivänä. 

Vierailija
74/148 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen pitää miehen fleshlightin käyttöä jopa seksikkäänä, niin ne ajat muuttuu ja hyvä niin. 

Vierailija
75/148 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahahah

Vierailija
76/148 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, jätä se sika! 

Vierailija
77/148 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, jätä se sika! 

Tai sit vaan peset sen Flesarin vesihanan alla samalla kun mulkkusikin... kai sinä sitä peset sentään runkkauksenkin jälkeen? 

Vierailija
78/148 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihalamppu valaisee hyvin yksinäisiä pimeitä syksyiltoja.  

Vierailija
79/148 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flesun ongelma mulle on vähän sama kuin gourmet-burgereissa. Onhan niilläkin ystävänsä ja hyviähän gastropub-henkiset pöperöt ovat. Mutta toisaalta kun kerran on tarkoitus syödä hyvin, aikaa ja rahaa panostaen, voisi sitä jotain muutakin syödä kuin pikaruoan jalostettua versiota. Pikaruoan etu on juuri nopeassa, huokeassa mätössä, jonka voi vetää naamaan ja jatkaa eteenpäin turhia miettimättä.

STU se löytyy allekirjoittaneeltakin, mutta aina kun sitä erehtyy käyttämään, melkeinpä kaduttaa. Aidon tuntuinen, mahtava imu, nopeat satsit. Mutta kun sitä ei kuitenkaan halua sohvapöydällä säilyttää, on sen esiinkaivaminen, lämmittäminen, liukkarit, huuhtelu, kuivaus ja pakkaaminen ihan tappavan työlästä. Se nyt on oikeasti vain muoviputkilö. Kiitos esinahan ja paperinenäliinojen, käteen veto on mulle nopea tarpeentyydytys. Panostaa voi sitten ihan oikeaan rakasteluun lihaa ja verta olevan naisen kanssa.

Vierailija
80/148 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burgeri vertaus oli ihan omaa luokkaansa, joten en tartu siihen.

"Aidon tuntuinen, mahtava imu, nopeat satsit. "  - Tämä ehdottoman totta. 

"Mutta kun sitä ei kuitenkaan halua sohvapöydällä säilyttää, on sen esiinkaivaminen, lämmittäminen, liukkarit, huuhtelu, kuivaus ja pakkaaminen ihan tappavan työlästä."

Otat tuotteen laatikosta = 3 sekuntia.

Ei ole pakko lämmittää... voi hyvin käyttää lämmittämättäkin.

Liukkari on pakollinen... et kai sinä kuivaan pilluunkaan nussi?

Pesu ja kuivaus menee siinä samalla kun pesee munansakin... kai sinä nyt toivottavasti peset munasi runkkauksen jälkeen!!??!!?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme