Fleshlight vittumainen käytön jälkeen.
Vittumaista kun aina käytön jälkeen pitää se vaivautua pesemään ja huoltamaan. Se vain on niin paljon helpompi niistää omaan kätöseen ja jos rehellisiä ollaan niin eipä niissä kahdessa paljon eroakaan ole!
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Flesari on ihana ja tottakai rakkaasta pidetään huolta ja pestään sitä eikä jätetä homehtumaan mällit sisällä.
Ei se mikään nainen ole josta ei tarvi välittää yhdynnän jälkeen mitään.
Ai että... =D
Mä panen fleshlightia mieluummin kuin naista, tai molemmat kyllä kelpaa.
Etenkin jos naista ei ole aina saatavilla niin flesu on mahtava korvike, joka tuntuu aivan mielettömältä kullissa.
Vierailija kirjoitti:
Etenkin jos naista ei ole aina saatavilla niin flesu on mahtava korvike, joka tuntuu aivan mielettömältä kullissa.
Uskallatko kertoo tuon muijalles?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etenkin jos naista ei ole aina saatavilla niin flesu on mahtava korvike, joka tuntuu aivan mielettömältä kullissa.Uskallatko kertoo tuon muijalles?
Vaihdoin jo muijani Fleshlightiin.
Vierailija kirjoitti:
mistä extra small flesukka ku mulla on pikku nakki?
Laita topparukkasen sisään pakastepussi tai vinyylihanska ja luki siihen. On halpa ratkaisu pulmaan
On kyllä tosi helppo minusta huuhdella, ja oikea käyttötapa on sen nussiminen telineessä, patjan välissä tai missä nyt paikallaan pysyykään. Todella helppo,tyydyttävä ja kätevä vimpain. Sanoisin 5/5.
Vastaan otsikkoon:
Mun flesu on ihan mukava käytön jälkeen.
Kokeeksi ostin, yhteen kertaan jäi. Vein naapuritalon roskikseen pimeällä.
Käsi on aidompi, mukavampi, miellyttävmpi ja hygieenisempi ja lisäksi "tekoväline" on aina mukana.
Kyllä aito on paras, ja käsi toisena.
Pesen lihalamppuni aina niin että kun on lastit lampun sisällä, niin heitän sen vain lattialle jossa se odottaa seuraavaa käyttö kertaa. Suurin osa sitä ei pese eikä myönnä että jättää lampun pesemättä
Lamppumies kirjoitti:
Pesen lihalamppuni aina niin että kun on lastit lampun sisällä, niin heitän sen vain lattialle jossa se odottaa seuraavaa käyttö kertaa. Suurin osa sitä ei pese eikä myönnä että jättää lampun pesemättä
Onko sulla tästä jotain tutkikimustulosta esittää? Väittäisin että ei ole suurin osa joka jättää pesemättä.
Jaahas. Taidankin ostaa mummolta saaduilla joulurahoilla itelleni fleslaightin. Jos mummo tietäis niin putois kiikkutuolista. Hahahahaha.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. Taidankin ostaa mummolta saaduilla joulurahoilla itelleni fleslaightin. Jos mummo tietäis niin putois kiikkutuolista. Hahahahaha.
Onko joululahja jo nussittu puhki? Ei se toki väärin ole...
Ajatella, miten vittumaista se mahtaa olla sitten naisilla pestä joka kerran jälkeen röörinsä. Mies voi vaan kääntää kylkeä ja pieraista.
Vierailija kirjoitti:
Ajatella, miten vittumaista se mahtaa olla sitten naisilla pestä joka kerran jälkeen röörinsä. Mies voi vaan kääntää kylkeä ja pieraista.
Kyllä minä kovasti ihmettelen jos miehet eivät vehkeitään pese yhdynnän jälkeen. Tapahtuipa se flesariin tai ihan aitoon pesään.
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla sinkku?
Harmi kun ei tähän saa liitettyä kuvaa kun makaillaan sängyssä raukeina seksin jälkeen, minä ja fleshlightini. Halaillaan ja jutellaan mukavia. Ihania hetkiä.
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun ei tähän saa liitettyä kuvaa kun makaillaan sängyssä raukeina seksin jälkeen, minä ja fleshlightini. Halaillaan ja jutellaan mukavia. Ihania hetkiä.
Ihana romanttinen trolli. Pus pus.
"Fleshlight vittumainen käytön jälkeen."
-Jätä se sika. Omani on herttainen ja kiva ennen käyttöä ja sen jälkeenkin.
Ei sitä joka kerran jälkeen tarvitse pestä.
Itse pesen kolmen päivän välein ja nussin fleshlightiä 2-3 kertaa päivässä.
Sperma on hyvä liukaste ja tuoksuu hyvältä.
Flesari on ihana ja tottakai rakkaasta pidetään huolta ja pestään sitä eikä jätetä homehtumaan mällit sisällä.
Ei se mikään nainen ole josta ei tarvi välittää yhdynnän jälkeen mitään.