Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fleshlight vittumainen käytön jälkeen.

Seppo
04.10.2016 |

Vittumaista kun aina käytön jälkeen pitää se vaivautua pesemään ja huoltamaan. Se vain on niin paljon helpompi niistää omaan kätöseen ja jos rehellisiä ollaan niin eipä niissä kahdessa paljon eroakaan ole!

Kommentit (148)

Vierailija
1/148 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman. Oma flesukkani käyttö on jäänyt harmillisen vähälle, nyt varsinkin kun en ole jaksanut tilata liukkaria. Jos suoraan sanon niin vaikka ei kallis ollutkaan niin ensihuuman jälkeen ei enää antanut mitään kicksejä, nyt lähinnä vituttaa katsella sitä kapistusta :/

2/148 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sen pitäisi olla vittumainen ennen käyttöä? Siksihän niitä kai ostetaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/148 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sen ole tarkoitus olla vittumainen aivan jatkuvasti? varsinkin käytön aikana.

Vierailija
4/148 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppo kirjoitti:

Vittumaista kun aina käytön jälkeen pitää se vaivautua pesemään ja huoltamaan. Se vain on niin paljon helpompi niistää omaan kätöseen ja jos rehellisiä ollaan niin eipä niissä kahdessa paljon eroakaan ole!

Jotkut käyttävät kortsuja niissä, mieheni kanssa asuttiin suhteen alussa eri kaupungeissa ja hermostuin näin kortsuja hänen kotonaan. Niitä oli monia satoja. Selitti että tekopimpin kanssa käytti niitä. Tietenkään en uskonut.

Olivat kumit jotain päiväysvanhoja halpiskumeja, joihin en itse kyllä luottaisi tositoimessa. Joten sitten uskoin.

Vierailija
5/148 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut saman. Oma flesukkani käyttö on jäänyt harmillisen vähälle, nyt varsinkin kun en ole jaksanut tilata liukkaria. Jos suoraan sanon niin vaikka ei kallis ollutkaan niin ensihuuman jälkeen ei enää antanut mitään kicksejä, nyt lähinnä vituttaa katsella sitä kapistusta :/

No juurikin näin ! Turhaan meni rahat siinäkin. Silläkin rahalla olisi kerran ihan aitoakin saanut ! Vittu!

Vierailija
6/148 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aito on vittumaisempi käytön jälkeen.

Vierailija
7/148 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua huoltotoimenpiteet ahdista pahemmin.

Joskus hieman hymyilyttää miltä sitä ulkopuolisen silmiin näyttäisi kun alastomana lykkii patjan välissä olevaa kumiputkiloa.

Vierailija
8/148 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkos käyttövirhe.

Täällä yleensä se kimmoisa mirri kehrää tyytyväisenä käytön jälkeen.

Vierailija
9/148 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seppo kirjoitti:

Jotkut käyttävät kortsuja niissä, mieheni kanssa asuttiin suhteen alussa eri kaupungeissa ja hermostuin näin kortsuja hänen kotonaan. Niitä oli monia satoja. Selitti että tekopimpin kanssa käytti niitä. Tietenkään en uskonut.

Olivat kumit jotain päiväysvanhoja halpiskumeja, joihin en itse kyllä luottaisi tositoimessa. Joten sitten uskoin.

Aika hyvä idea kyllä! Kortsussa olisi jo liukkarit valmiina ja ei tarttisi pestäkkään joka vitun kerran jälkeen! Vittumaista aina lähteä väsyneenä munasilteen sen kanssa lavuaariin läträämään käytön jälkeen ! saatana!

Vierailija
10/148 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensihuuma fleshlightin kanssa. =DD

Vierailija
11/148 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkos käyttövirhe.

Ei vitsien kanssa tarvitse argumentoida. 

Vierailija
12/148 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkos käyttövirhe.

Mene ja tiedä. Ihan normaalisti huuhtelin ja laitoin takaisin kaappiin.

Vierailija
13/148 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensihuuma fleshlightin kanssa. =DD

Uuden toivotun tavaran kanssa on aina vähän alkuhuumaa.

Niin siis kuten vaikka uuden telkkarin tai auton kohdalla. Kun niihin tottuu niin ei enää kiinnosta, ihminenhän aistii vain muutokset tiloissa, ei tilaa itsessään.

Taisi olla koomikko Bill Maher joka sanoi jotain tämän tyylistä: "There are only two kinds of pussy in this world. New pussy, and old pussy. The kind you've had, and the kind you haven't had yet. That's why Tiger Woods cheated on his bombshell Scandinavian blonde wife Elin Nordegren, with some average brunette."

Vierailija
14/148 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalkuttaako se jälkikäteen...?

Vierailija
15/148 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän harkinnut Fleshlightin ostoa. Mutta eikö sitten kannatakaan? Eikö ole kättä kummempi? Päihittääkö kuitenkin keskimääräisen mammapillun?

Vierailija
16/148 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vähän harkinnut Fleshlightin ostoa. Mutta eikö sitten kannatakaan? Eikö ole kättä kummempi? Päihittääkö kuitenkin keskimääräisen mammapillun?

Mammapillusta en tiedä koska en ole koskaan aitoa saanut. Mutta en näe käden ja flesun välillä paljon eroakaan. Tietysti aidompaa siten että et voi rykiä niin nonopeasti kuin runkkaamalla ja kyllähän se lämmitettynä ihan mukavalta tuntuu

Vierailija
17/148 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei päihitä mammapillua mutta päihittää käteenvedon kuusnolla niin tuntumalta kuin muutenkin. Tämä siis vanhan ja kokeneen runkkarin & nussijan havaintona.

Sen kanssa joutuu vaan olemaan tarkkana eli pesussa ei saa käyttää saippuaa eikä liukkarina mitään öljy- tai rasvapohjaista kuten käsivoiteet jne. Muuten menee lelusta nopeasti pinta pilalle. Liukkariksi vaikka prismasta halpa protex.

Huuhtelu vedellä sormien kanssa auttaen sisäosat puhtaaksi, veden pois valutus, sen jälkeen suihkuttelet Neo Amiseptilla lelun pinnat uudelleen märiksi ja sitten annat kuivua. Ei jää hajuja eikä kasva bakteerit.

Parasta tuossa on se, että Fleshlight ei aiheuta jännetupentulehdusta kuten käteenveto yleensä. Osa flesukoista on aika huonoja tuntumaltaan eli sitä Pink Lady mallia ei kannata ottaa. Itselläni oli ensin pink lady, sitten wonderwave kunnes hankin Fleshlight STU:n ja se on jäänyt käyttöön parhaana.

Vierailija
18/148 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on sellanen japanialainanen tekopimppa. Kyl sillä hyvin mällit lentää, mut miettiny täs jos hankkis sen fleshlitin? Oliskoha se viel parempi?

Vierailija
19/148 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mul on sellanen japanialainanen tekopimppa. Kyl sillä hyvin mällit lentää, mut miettiny täs jos hankkis sen fleshlitin? Oliskoha se viel parempi?

Itse flesukan omistajana olen joskus miettinyt että jos ostaisi kokeeksi jonkun meiki - lelun. Mutta mulle se tuntuma on tärkeämåi kuin ulkonäkö joten tuskin viitsin.

Flesukan korkin kireyttä säätämällä voi myös tuntumaa säätää. Itse joskus teippaan korkin reunan melkein kokonaan umpeen saadakseni aikaan todellisen imupillun.

Vierailija
20/148 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nalkuttaako se jälkikäteen...?

Varmaan ainakin jos mies keskittyy aktin aikana vain itseensä eikä huomioi toista osapuolta. Se olisikin kyllä jo liian aidon oloinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi