Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumman pelastaisit palavasta talosta?

Vierailija
03.10.2016 |

Vain toisen ehtisit pelastaa, toinen kuolisi varmasti.

Kommentit (821)

Vierailija
321/821 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua? Mä en voisi elää itseni kanssa jos jättäisin pienen lapsen liekkeihin ja kantaisin koirani ulos. Rakastan koiraani syvästi, mutta se jää toiseksi jos pitää pelastaa toisen ihmisen henki. Vinksahtanutta sakkia, vaikka ymmärrän valintanne. 

Vierailija
322/821 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitenkä on koiran pelastajat? -320

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/821 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirani:ihan siksi koska nämä gallupit ovat ihan vammaisia sen lisäksi että ne ovat turhia.

Vierailija
324/821 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirani, se on kuitenkin perheenjäsen. Mun mielestä ihminenkin on eläin eikä siis muiden eläinten yläpuolella, kukahan senkin keksinyt.

Vierailija
325/821 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan oikeasti te, jotka pelastaisitte koiranne! Mitä toivoisitte, että minä tekisin jos minun pitäisi valita koirani ja jonkun teille läheisen ihmisen väliltä? Olisitteko vielä sitä mieltä, että hyvä jos valitsen koirani hengen teidän läheisenne hengen ylitse? En jaksa uskoa, että kukaan teistä ymmärtäisi jos valitsisin koiran pelastaa! Ihmishenki menee eläimen edelle aina!

Koirani on läheiseni. Kiva jos pelastat sen.

Vierailija
326/821 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirani, se on kuitenkin perheenjäsen. Mun mielestä ihminenkin on eläin eikä siis muiden eläinten yläpuolella, kukahan senkin keksinyt.

Mitään perustelujahan siihen ei saa. Kaikki vain jankuttaa omaa mutuansa, mutta eivät tajua, että toiset ajattelevat erilailla.

Vierailija
327/821 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmishenki menee eläimen edelle aina!

Ja perustelut oli? Että susta tuntuu siltä ja musta taas ei tunnu siltä?

Vierailija
328/821 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tällaista tarvitsee edes miettiä? Ihmishenki on aina _ihmishenki_

On sairasta ajatella että joku laittaa eläimen hengen ihmisen edelle, varsinkaan Tällaisessa tilanteessa kun oman koiran pelastaessa uhraa jonkun toisen lapsen hengen.

Millä perusteella ihminen on arvokkaampi kuin joku muu eläin?

Mitään perustetta ei ole sille että ihminen on muita lajeja arvokkaampi.

Jos ryhdytään järjellä miettimään, niin ihminen on arvottomampi kuin muut.

Ihminen tuhoaa eniten maapalloa ja kykenee uskomattomaan pahuuteen.

Vierailija
329/821 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko pelastaa lapsen ja koiran jos uhraan itseni liekkeihin heidän puolestaan?

Vierailija
330/821 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatellaanpa niin että oma rakas lapsesi vai oma rakas koirasi. Tottakai lapsi. 

Vierailija
331/821 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman koirani tietenkin.

Vihaan lapsia. Ja varsinkin jos kyseessä joku tuntematon äpärä. Mitä sen elämä mulle kuuluu. Evvk.

Vierailija
332/821 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan oikeasti te, jotka pelastaisitte koiranne! Mitä toivoisitte, että minä tekisin jos minun pitäisi valita koirani ja jonkun teille läheisen ihmisen väliltä? Olisitteko vielä sitä mieltä, että hyvä jos valitsen koirani hengen teidän läheisenne hengen ylitse? En jaksa uskoa, että kukaan teistä ymmärtäisi jos valitsisin koiran pelastaa! Ihmishenki menee eläimen edelle aina!

No tietenkin TOIVOISIN, että pelastaisit minulle läheisen henkilön, niinhän JOKAINEN ihminen TOIVOISI käyvän, koska kaikki me ollaan sen verran itsekkäitä. :D

Mutta en voisi kyllä mitenkään vaatia sinulta, että toimisit toiveideni mukaisesti, ainakaan kun vaakakupin toisella puolella on itsellesi tärkeämpi olento kuin tämä minulle tärkeä olento.

Rationaalisena ja empaattisena henkilönä ymmärtäisin kuitenkin ratkaisusi täysin, koska kokemuksesta tiedän, että koira voi olla sinulle aivan samalla tavalla elämän henkireikä siinä, missä minulle lapseni.

Niin ja pelastaisin tässä tapauksessa tietenkin oman koirani ennen vierasta lasta.

M29

Vierailija
333/821 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatellaanpa niin että oma rakas lapsesi vai oma rakas koirasi. Tottakai lapsi. 

pelastaisin myös vieraan lapsen ja varsinkin jos hän on minun vastuulla, itseäni en uhraisi koiran takia. Ei ole koiraa eikä tule. 

Vierailija
334/821 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelastaisin koiran, ja sanoisin etten kuullut enkä nähnyt teidän rumaa lastanne missään, vaikka huhuilin ja etsin.

Vierailija
335/821 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmishenki menee eläimen edelle aina!

Ja perustelut oli? Että susta tuntuu siltä ja musta taas ei tunnu siltä?

Sinusta ei siis tunnu siltä, että sinun läheisesi (esim. äitisi, isäsi, sisaresi) henki olisi tärkeämpi kuin minun koirani?

Vierailija
336/821 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin toivoisin, että minun lapseni pelastettaisiin koiran sijasta. Toiveestani huolimatta ja sen lisäksi pelastaisin kuitenkin koirani ennemmin kuin jonkun muun lapsen. Totta kai jokainen toivoo omalle perheenjäsenelleen aina parasta, oli tilanne mikä hyvänsä ja kyseessä ihminen tai koira.

Vierailija
337/821 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirani tietenkin. Vieraat lapset eivät ole sitä tärkeämpiä. Sorry mammat. Teidän lapset voivat olla teille itselle kaikkikaikessa, mutta eivät meille muille.

Vierailija
338/821 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelastaisin oman lapseni sijasta vieraan koiran!

No ei, halusin vaan kerrankin olla uniikki.

Vierailija
339/821 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin toivoisin, että minun lapseni pelastettaisiin koiran sijasta. Toiveestani huolimatta ja sen lisäksi pelastaisin kuitenkin koirani ennemmin kuin jonkun muun lapsen. Totta kai jokainen toivoo omalle perheenjäsenelleen aina parasta, oli tilanne mikä hyvänsä ja kyseessä ihminen tai koira.

No huh huh! Onko sinulla siis lapsi? Toivottavasti ei.

Vierailija
340/821 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän lausahdus ilman perusteluita huutomerkin kera! Tähän väite, että eri mieltä olevat ovat sairaita.