Horoskooppien yhteensopivuus
Morjesta päivää! Onko sinulla ja kumppanillasi "epäsopivat" horoskooppo merkit? (Esim. Härkä-leijona) miten teidän suhteessa menee? Vai uskotteko horoskooppeihin?
Entä onko sinulla ja kumppanillasi yhteensopivat? Huomaako sen?
Eli kannattaako uskoa näihin horoskooppeihin?
Kommentit (551)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen on rapumies? Onko herkkä, ahkera ja intuitiivinen? =)
Hulluja ne on kaikki!
Miehet vai ravut?
Ravut ovat tunnetusti raivohulluja, napsivat varpaat irti ja nauravat päälle - älä mene veteen!
Ravut tarkkailevat ensin ennen kuin alkavat liikkua hitaasti sivuttain kohteensa luokse ja nappaavat kiinni saksiotteellaan. Huumorintajua ravuilta löytyy, mutta he eivät ole toisten kustannuksella leikkiviä. Herkän ravun saat raivoamaan jos todella loukkaat häntä perinpohjin ja petät luottamuksen.
Ihan viihteellisesti hauskaa luettavaa, varsinkin kun menevät aina juuri eri tavalla kuin horoskoopin mukaan pitäisi. Esim. ravun ja ravunhan pitäisi sopia hyvin yhteen, no eipä ole sopinut kokemuksella.. Ja yhteistä näillä rapumiehillä on aina ollut todella päällekäyvä, jopa liiaankin iholle tuleva tutustuminen, joten se siitä varovaisuudesta. Käänteishoroskopiaa, siinä voisi ollakin jo jotaikin, jos näihin oikeasti haluaisi uskoa. 😉
Tyypillisesti rapu ei ole päällekäyvä vaan rauhallinen tarkkalijaluonne. Näiden miesten kartalla täytyy olla voimakastahtoisia merkkejä jos käyvät päälle ellet sitten itse aihettanut ravulle syytä käyttätyä mustasukkaisesti.
En puhunut mustasukkaisuudesta, vaan tutustumistavasta, joka on melkein jopa päällekäyvä ainakin täysin päinvastainen tuolle kuvailulle, että olisi rauhallinen, tarkkaileva ja hitaasti liikkuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hulluja ne on kaikki!
Miehet vai ravut?
Ravut ovat tunnetusti raivohulluja, napsivat varpaat irti ja nauravat päälle - älä mene veteen!
Ravut tarkkailevat ensin ennen kuin alkavat liikkua hitaasti sivuttain kohteensa luokse ja nappaavat kiinni saksiotteellaan. Huumorintajua ravuilta löytyy, mutta he eivät ole toisten kustannuksella leikkiviä. Herkän ravun saat raivoamaan jos todella loukkaat häntä perinpohjin ja petät luottamuksen.
Ihan viihteellisesti hauskaa luettavaa, varsinkin kun menevät aina juuri eri tavalla kuin horoskoopin mukaan pitäisi. Esim. ravun ja ravunhan pitäisi sopia hyvin yhteen, no eipä ole sopinut kokemuksella.. Ja yhteistä näillä rapumiehillä on aina ollut todella päällekäyvä, jopa liiaankin iholle tuleva tutustuminen, joten se siitä varovaisuudesta. Käänteishoroskopiaa, siinä voisi ollakin jo jotaikin, jos näihin oikeasti haluaisi uskoa. 😉
Tyypillisesti rapu ei ole päällekäyvä vaan rauhallinen tarkkalijaluonne. Näiden miesten kartalla täytyy olla voimakastahtoisia merkkejä jos käyvät päälle ellet sitten itse aihettanut ravulle syytä käyttätyä mustasukkaisesti.
En puhunut mustasukkaisuudesta, vaan tutustumistavasta, joka on melkein jopa päällekäyvä ainakin täysin päinvastainen tuolle kuvailulle, että olisi rauhallinen, tarkkaileva ja hitaasti liikkuva.
Rapuja usein moititaan omistamishalusta, mutta kuten edellä kirjoitin niin tyypillisesti rapu ei ole päällekäyvä. Tapaamiesi rapumiesten kartalla on varmaankin voimakkaampien tulimerkkien vaikutusta. Mikä on merkkisi?
Kyrpäliini kirjoitti:
Itselläni on rakkauden kohteena tällä hetkellä jousimies ja kauris...
ja olen itse horoskoopiltani neitsyt enkä tiedä kumman kanssa pitäisi ruveta säätämään...
Molempia olen jo nusaissut että tässä pitäisi alkaa päätöksiä tekemään kun pakko saada parisuhde tai vakkaripano!!!
Amatööri-astrologina näen että tähän on helppo vastaus:
Jos Kauris etsii myös vakipanoa, sitten te sovitte hyvin yhteen friends with benefits tyylisen kuvioon.
Sen sijaan Jousimies ei niinkään, koska hän voi olla kiinnostunut kokeilmaan jotain, mutta ei halua sitoutua pysyvään kuvioon ja jättää sinut pian löytäessään muuta mukavaa. Jos siis Jousimies kiinnostaa enemmän kuin Kauris, jätä Kauris ja satsaa Jousimiehen houkuttelemiseen parisuhteeseen. Voi kestää, joten sun pitää olla kärsivällinen.
Vierailija kirjoitti:
Orava8 kirjoitti:
Itse uskon todellakin horoskooppeihin, mutta suhteessa en ole tällähetkellä. Valikoin itsekin mieheni horoskooppien mukaan monesti, olen rapu enkä esimerkiksi ikinä alkaisi säätämään oinas miehen kanssa...
Miksi rapu ja oinas ovat huono pari? Ihan vaan kun olen tuollaisessa parisuhteessa ja vaikka tähän asti ollaan oltu onnellisia niin ilmeisesti meillä alkaa nyt mennä huonommin kun kerta ei sovita horoskooppien puolesta yhteen.
Juu ei sovi yhteen. Sitä rapujen hiljaista jahkaamista ja hitautta ei vaan kestä. Se mielensä pahoittaminen pikkuasioista ja sitten se mykkäkoulu. Oinas ei vaan jaksa sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hulluja ne on kaikki!
Miehet vai ravut?
Rapuja usein moititaan omistamishalusta, mutta kuten edellä kirjoitin niin tyypillisesti rapu ei ole päällekäyvä. Tapaamiesi rapumiesten kartalla on varmaankin voimakkaampien tulimerkkien vaikutusta. Mikä on merkkisi?
Saksikas, siksipä se niin huvittaakin, kun menevät aina täysin metsään.
Itse olen rapu ja mieheni on kaksonen, mutta todella lähellä rapua. (syntynyt 19.6) ja minä viikko sen jälkeen.
Olemme tosiaan toistemme sielunkumppaneita, jaamme samat arvot ja maailmankuvan, meillä on hauskaa yhdessä mutta olemme kyllä myös todella erilaisia..
Mies on todella ekstrovertti ja puhelias, sosiaalinen yms ja minä taas ihan noiden asioiden vastakohta! En esim. tykkää käydä baareissa tms.
Mies myös usein puhuu ennenkuin ajattelee, tekee asiat nopeammin ja "sähläämällä" kun itse tykkään miettiä rauhassa ja suunnitella.
Mutta siitä huolimatta meillä menee hyvin koska osaamme tehdä kompromisseja enkä vaihtaisi kehenkään muuhun koska on se niin
rakas silti ❤!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orava8 kirjoitti:
Itse uskon todellakin horoskooppeihin, mutta suhteessa en ole tällähetkellä. Valikoin itsekin mieheni horoskooppien mukaan monesti, olen rapu enkä esimerkiksi ikinä alkaisi säätämään oinas miehen kanssa...
Miksi rapu ja oinas ovat huono pari? Ihan vaan kun olen tuollaisessa parisuhteessa ja vaikka tähän asti ollaan oltu onnellisia niin ilmeisesti meillä alkaa nyt mennä huonommin kun kerta ei sovita horoskooppien puolesta yhteen.
Juu ei sovi yhteen. Sitä rapujen hiljaista jahkaamista ja hitautta ei vaan kestä. Se mielensä pahoittaminen pikkuasioista ja sitten se mykkäkoulu. Oinas ei vaan jaksa sellaista.
Oinas täällä, joka tulee parhaiten toimeen vedenmerkkien (rapu, skorpioni ja kalat) kanssa. Ymmärrän hyvin rapujen sielunmaisemaa, hitautta, hellyyttä ja herkkyyttä. Kammoan muita tulenmerkkejä ja ilmanmerkeistä ärsyynnyn kaksosille, en vaan jaksa kaksinaamaisia ja uteliaita kaksosia.
Vierailija kirjoitti:
Ootteko miettiny sitä että kuinka moni näistä epäsopivista pareista kaatuu siihen että ne alkaa toteuttaa itse sitä ennustustaan. Eihän me voida tulla toimeen kun sä oot tuollainen itsepäinen oinas ja mä oon tällainen herkkis rapu. Sen sijaan että ihan vaan ajattelis että siinä on toinen ihminen jonka kanssa haluaa olla ja joka haluaa olla mun kanssa ja sit löydetään ne keinot tulla toimeen, vaikka vähän erilaisia ollaankin. Ihmisinä. Ei horoskooppimerkkeinä.
Niin varsinkin jos se on syntynyt 18.4 tai ennen sitä, koska silloinhan se ei oikeasti olekaan uusien horoskooppimerkkien mukaan oinas vaan kala. Runollinen, haaveileva ja herkkä veden merkki.
Vierailija kirjoitti:
Sopiiko Oinas+Härkä?
No eivät tietenkään. Kaksi sarvipäätä vastakkain!
Vierailija kirjoitti:
Mites neitsyt - neitsyt? Ihastukseni kans oltais tuollainen kombo, mut ei siis seukata, ainakaan viel...
No teillä tulee ainakin olemaan liinavaatekaapit järjestyksessä ja kirjat hyllyssä aakkostettuna. Mutta voitte mököttää kumpikin loukkaantuineina omissa nurkissanne.
Kalju Pitkätukka kirjoitti:
Skorpionin ja vesimiehen välissä on Käärmeenkantajan tähdistö.
Miksi se ei kuulu merkistöön?Horoskooppimerkin pitäisi olla se tähdistö, jossa ko. henkilön syntyessä Aurinko näennäisesti on.
Maan akselin prekessio eli huojunta sitäpaitsi on muuttanut horoskooppitaulukoiden laatimisen jälkeen asiaa, jos olet. esim rapu, ei aurinko ole todennäköisesti oikeasti ollut Kravun tähdistössä syntymähetkelläsi.
Pari pointtia edellämainitun kritiikin lisäksi.
Yhtä hyvin voisi luonnekuvauksia ja ennusteita laatia Helsingin ratikka-aikataulujen mukaan.
Sporalogia K.V.G.
Kyllähän nuo uudet tarkistetut horoskoopit on julkaistu ja tuo Käärmeenkantaja lisätty merkkeihin. Ihmiset eivät vaan tunne niitä. Täälläkin kuvat tuliset oinaat ovat suureksi osaksi Kaloja eli veden merkkejä.
Sporalogiassa olen ratikka 1
Nyt on ollut vaikeaa kun reittiä on muutettu :D
Vierailija kirjoitti:
Millaisia ovat sitten oinasnaiset? Jään odottelemaan vastauksia.... :D
:D Oinaat ovat useimmiten Kaloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia ovat sitten oinasnaiset? Jään odottelemaan vastauksia.... :D
:D Oinaat ovat useimmiten Kaloja.
Täh? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kun tutkitaan persoonallisuuden piirteiden ja horoskooppien välistä korrelaatiota, sellaista ei vain ole, koskaan, missään. Myös sille on selvinnyt syy, miksi horoskooppeihin uskotaan, eli niihin uskovat on empatisoijia sen sijaan että ne on systematisoijia.
Horoskoopit ovat luonnollisesti huuhaata kuten tajuaa jokainen joka on edes peruskoulun käynyt ja kykenee ajattelemaan. Mutta ei taida aivan pitää paikkaansa ettei minkäänlaista korrelaatiota voisi olla horoskoopin ja luonteen välillä. Syntymishetken vuodenaika nimittäin voi vaikuttaa ihmiseen hieman, etenkin kun kouluun mennään syntymävuoden mukaan. Kyse on tietysti korkeintaan hyvin pienestä tilastollisesta efektistä eikä mistään tietystä yksilöstä voi varmuudella mitään sanoa pelkästään tuon perusteella.
Siis jotain perää on siinä mitä nro 73 kirjoittaa: kesällä ja talvella -tai valoisaan/pimeään vuodenaikaan - syntyneet oikeasti olisi erilaisia?
Mulla on ystävä, joka on syntynyt samassa synnytyssairaalassa 26 tuntia myöhemmin kuin minä. Olemme asuneet lapsuutemme naapureina, isät olleet samassa työpaikassa, äidit olleet kavereita, olemme käyneet ala-asteen yhdessä. Olemme kummatkin perheen toiseksi vanhin lapsi.
Jos horoskoopit ja ym. vuodenaikateoriat åitävät paikkansa, luulis että olisimme aika samanlaisia ihmisiä?
Mutte ei, emme ole yhtään samanlaisia ja erot näkyivät jo lapsena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan oikeasti usko noihin? Antakaa yksikin todiste tai edes perustelu uskollenne.
Miksi vaivaudutte kommentoimaan jos aihe ei ole kiinnostava? Keskittykää mieluummin asioihin jotka teitä kiinnostaa, elämä on lyhyt, turha yrittää meitä käännyttää, kyllä me silti uskotaan.
T. Kaurisnainen
Koska minua vilpittömästi kiinnostaa syy uskomiseen. Ilmeisesti et siis osaa antaa mitään perustetta?
Syitä on useita, mutta astrologian avulla voi selvittää paljon ihmisestä, aina luonteeseen ja siihen miten joku ihminen toimii tietyllä tavalla tai miksi henkilö on kiinnostunut tietyistä asioista. Astrologia on minulle elämäntapa ja ammatti, jolla tienaan rehellisesti elantoni ja maksan veroja aivan kuten sinäkin. Se on tieteenlaji, jota usein kritisoidaan, mutta kritisoijilla on harvoin muuta lausetta annettavana kuin humpuuki, taikausko ja naistenlehtien hömppä. En tee mitään noista ja astrologia on paljon muutakin kuin 12 horoskooppimerkkiä, on olemassa aurinkomerkki, kuumerkki ja nousevamerkki jne. Lisäksi on myös kiinalainen horoskooppi, jolla on pitkä historiansa. Suosittelen, että teetät oman kartan niin ymmärrät elämääsi. -Eri
Astronomia on tieteenlaji, astrologia ei ole.
Tämä on fakta.
Vierailija kirjoitti:
Herkkä, tunnollinen, luotettava ja uskollinen. Loukkaantuu helposti ja vetäytyy kuoreen. Mutta todella välittää ja huolehtii läheisistään.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen rapu ja mieheni on kaksonen, mutta todella lähellä rapua. (syntynyt 19.6) ja minä viikko sen jälkeen.
Olemme tosiaan toistemme sielunkumppaneita, jaamme samat arvot ja maailmankuvan, meillä on hauskaa yhdessä mutta olemme kyllä myös todella erilaisia..
Mies on todella ekstrovertti ja puhelias, sosiaalinen yms ja minä taas ihan noiden asioiden vastakohta! En esim. tykkää käydä baareissa tms.
Mies myös usein puhuu ennenkuin ajattelee, tekee asiat nopeammin ja "sähläämällä" kun itse tykkään miettiä rauhassa ja suunnitella.
Mutta siitä huolimatta meillä menee hyvin koska osaamme tehdä kompromisseja enkä vaihtaisi kehenkään muuhun koska on se niin
rakas silti ❤!
Tää kuullostaa ihan mun ja oinasmieheni suhteelta, me ollaan juuri tuollaisia niin kuin kuvasit. Ongelma on tää oinaan äkkipikaisuus ja itsepäisyys. Oon yrittänyt antaa sen tehdä asioita omaan tahtiin, en enää pyydä esim. auttamaan kotitöissä vaan teen itse. Kyllä se sitten jotain tekee oma-aloitteisestikin... kyllä mäkin osaan tehdä kompromisseja, en vaan kestä sitä räjähdysherkkyyttä, kun pyydän jotain uhan nätistikin.. saa nähdä kauan jaksellaan katsoa toisiamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
rakas silti ❤!Tää kuullostaa ihan mun ja oinasmieheni suhteelta, me ollaan juuri tuollaisia niin kuin kuvasit. Ongelma on tää oinaan äkkipikaisuus ja itsepäisyys. Oon yrittänyt antaa sen tehdä asioita omaan tahtiin, en enää pyydä esim. auttamaan kotitöissä vaan teen itse. Kyllä se sitten jotain tekee oma-aloitteisestikin... kyllä mäkin osaan tehdä kompromisseja, en vaan kestä sitä räjähdysherkkyyttä, kun pyydän jotain uhan nätistikin.. saa nähdä kauan jaksellaan katsoa toisiamme.
- Kaurisnainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herkkä, tunnollinen, luotettava ja uskollinen. Loukkaantuu helposti ja vetäytyy kuoreen. Mutta todella välittää ja huolehtii läheisistään.
Miten rapumiehen tunnistaa suuresta joukosta ja missä rapuihin voi tutustua?