Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Horoskooppien yhteensopivuus

Lähetyssaarnaaja69
02.10.2016 |

Morjesta päivää! Onko sinulla ja kumppanillasi "epäsopivat" horoskooppo merkit? (Esim. Härkä-leijona) miten teidän suhteessa menee? Vai uskotteko horoskooppeihin?
Entä onko sinulla ja kumppanillasi yhteensopivat? Huomaako sen?
Eli kannattaako uskoa näihin horoskooppeihin?

Kommentit (551)

Vierailija
161/551 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Justo joo, kaikista ihmisistä löytyy kaikkia piirteitä, niin ainahan sieltä joku osuu kohdilleen horoskooppien kanssa.  Sitten muistetaan vain ne, kuten muistakin ennustuksista.

Nimenomaan, varsinkin jos puhutaan koko syntymäkartasta, eikä vain aurinkomerkistä. Se kun on paremmin astrologiaan perehtyneidenkin mielestä vain osa ihmisen luonnetta eikä myöskään näissä yhteensopivuus- ja parisuhdeasioissa määräävä tekijä. Tiedän, koska itsekin ennen hörhöilin näiden asioiden parissa😁

Vierailija
162/551 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos väkisin haluatte astrologiaan uskoa, niin ottakaa nyt edes paremmin asioista selvää. Ei aurinkomerkkejen vertailu vielä kerro juuri hittojakaan ihmisestä tai hänen kemioistaan jonkun muun kanssa. Synastria- ja kompositiokartat kehiin, awink awink.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/551 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen on rapumies? Onko herkkä, ahkera ja intuitiivinen? =)

Herkkä, tunnollinen, luotettava ja uskollinen. Loukkaantuu helposti ja vetäytyy kuoreen. Mutta todella välittää ja huolehtii läheisistään.

Miten rapumiehen tunnistaa suuresta joukosta ja missä rapuihin voi tutustua?

Rapuihin voi tutustua meren rannalla. Ne ovat ne vilkuttavat sulle isoilla käsillään!

Rannalla olevilla ravuilla on sakset eikä kädet mutta jos tarkoitat rapumiehiä niin yksikään ei ole tullut vastaan heilutellen käsiään.

Juu juu mut sun horoskooppi tälle kesälle sen kertoo:

Menet rannalle, ja pian näet väkijoukon takana vähän piilossa söpön pojan. Hän on saanut vähän liikaa aurinkoa ja hänen ihonsa hehkuu punaisena. Kun poika huomaa sinut, hän rupeaa huitomaan isoilla käsillään.

Mene ehdottamasti juttelemaan, siinä on sun Rapumiäs.

Muista kertoa AV:lle sitten häistä! :)

Naistenlehtien humpuukihoroskooppeja rustaava suuri taiteilija saapui paikalle.

Sulla taisi mennä huumori yli hilseen. Aikamoinen tosikko, taidat olla horoskoopissa Kalat.

xD En ole kalat mutta sinä olet tyypillinen näsäviisas kaksonen!

Hauskinta horoskoopeissa on, että niiden avulla voi hyvin nopeasti kuvailla jotain ihmistä, kuten "näsäviisas kaksonen". Pöyhkeilevä leijona. Mukavuuden- ja omistushaluinen härkä. Omapäinen oinas. Pikkutarkka neitsyt. Velvollisuudentuntoinen kauris.

Toki toimii vain, jos juttukaveri jakaa näkemykset eri merkkien ominaisuuksista.

Vierailija
164/551 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen jousimies ja mies oinas eli ilmeisesti ollaan hyvä pari horoskooppien mukaan. Meillä on tosi vahva parisuhde ja hauskaa yhdessä. Joskus riidellään, mutta ei olla kumpikaan pitkävihaisia. Ihan täydellinen mies tuo on mulle!

Myös kuullut, että jousimies-oinas on toimiva. Lisäksi, että jousimiesnaiselle kaksonen paras ja oinas seuraava. Kaksosen kanssa ollut, mutta oli niin viinaan menevä ettei selvinnyt olisiko ollut hyvä. Useammastakin lukenut, että jousimies-jousimies on taivaassa määrätty liitto...öööö, ei ollut. Rapu oli kai ok, mutta ei sitten kuitenkaan ja skorpioni liian alistuva. Kukapa näistä tietää, mutta pääasia, että on hyvä olla sen toisen kanssa merkistä riippumatta.

Vierailija
165/551 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noissa ole mitään perää. Olen testannut yhteiselämää sekä yhteensopivien että sopimattomien kanssa. Henkilökohtaiset ominaisuudet merkitsevät, ei horoskooppimerkki.

Vierailija
166/551 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan ihastunut kuin henkilöihin, jotka edustavat vastakkaista horoskooppia kuin omani.

En anna horoskoopeille painoarvoa elämässäni enkä ole kiinnostunut muiden horoskoopeista (ainakaan mitenkään tosissani, toki horoskoopit ovat oiva itsetutkiskeluväline ja niiden pohjalta saa hyviä keskusteluita), mutta jostain syystä olen aina ihastunut vain sen yhden horoskooppimerkin edustajiin.

Myös kaikki läheisimmät poikalapset elämässäni edustavat tätä samaa vastakkaista horoskooppimerkkiä kuin omani, jostain syystä mulla syntyy syvimmät suhteet juuri niiden kanssa ja yhden läheisen pojan äiti sanoikin joskus, että minä ja hänen poikansa ollaan varmaan oltu edellisessä elämässä äiti ja poika.:D

Täytyy vielä lisätä, että syvimmät suhteet syntyy nimenomaan kyseisen horoskooppimerkin lasten kanssa.

Ei aikuisten, vaikka ihastuinkin aina sen tietyn merkin edustajiin.

Päinvastoin, romanttisista suhteista aikuisten ko. merkin edustajien kanssa ei tule yhtään mitään, eikä kyllä tekemisissä olemisesta muutenkaan.

Mutta jännä, kuinka radikaali ero on ko. merkin aikuisten ja lasten välillä suhteessa minuun.

Vierailija
167/551 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkkityyppi-käsitteen luojalla psykologi Carl Jungilla on mielenkiintoisia näkemyksiä astrologiasta. Suosittelen tutustumaan.

Vierailija
168/551 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen leijona. Suurimmat rakkauteni on olleet oinaita. Argh.

Vierailija
169/551 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tiikeri ja tunsin itseni aina erilaiseksi perheessämme, koska sisarukseni ovat apina, sika ja rotta ja vanhempamme käärmeitä. Toisen tiikerin kanssa nyt karjahtelen. Lapsikin tietysti tiikeri.

Vierailija
170/551 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vesimies, mies rapu. Meidän ei kai pitäisi tulla juttuun oikein millään osa-alueella, mutta niin vain mies vei jalat alta heti ensi tapaamisella ja näin muutaman vuoden jälkeen välitän siitä ihmisestä ja arvostan suhdettamme päivä päivältä yhä enemmän.

Hän on ensimmäinen, jonka kanssa tunnen että juttu aidosti toimii sekä sängyssä että sängyn ulkopuolella; hän on paras ystäväni mutta samalla mies jota haluan ja himoitsen ilman, että tarvitsee yrittää väkisin. Alusta asti oloni on ollut hänen seurassaan täydellisen luonteva vailla epävarmuuksia, mikä on kohdallani todella harvinaista.

Vierailija
171/551 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vesimies ainakin tarvitsee omaa aikaa, että se pitää ottaa huomioon, jos on takertuja.

Myös jousimies. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän erakko luonteenpiirteeni ottaa valtaa:).

Sen olen huomannut monesti, että ihmiset joiden kanssa on vaikea, lähes mahdoton tulla toimeen ovat neitsyet. Pääsääntöisesti aina, jokin siinä vaan on. Ehkä se komentelunhalu, kontrollintarve, heti nousee karvat pystyyn en siedä sellaista yhtään:). Ja nipotus. Hirveitä teeskentelijöitä ja euroopanomistajia.

Ex-mies oli leijona, jota olisi pitänyt palvoa joka käänteessä. Mustasukkainen. No sen tiesi mitä siitä seurasi:).

Edelliset, esim härkä, vaaka, kalat.  Ei toiminut mikään näistä.

Kaikenlainen alistaminen, vapauden rajoittaminen, no way:). Perävalot vilkkuu välittömästi.

Tai sitten olen vain todella vaikea ihminen:).

Vierailija
172/551 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen on rapumies? Onko herkkä, ahkera ja intuitiivinen? =)

Herkkä, tunnollinen, luotettava ja uskollinen. Loukkaantuu helposti ja vetäytyy kuoreen. Mutta todella välittää ja huolehtii läheisistään.

Miten rapumiehen tunnistaa suuresta joukosta ja missä rapuihin voi tutustua?

Erosin äkkipikaisesta ja jääräpäisestä rapumiehestä. Eron jälkeen lasten tapaaminen ei ole kamalan paljoa häntä kiinnostanut. Muutti toiselle paikkakunnalle. Onnea etsintään!

Rapu ei ole äkkipikainen kuin korkeintaan syvästi loukattuna. Exäsi kartalla on varmasti muiden merkkien vaikutusta. Oletko puhunut exällesi rauhallisesti ilman syyttelyä?

Käsittääkseni ainut jokin tilastollinen piikki näkyy väkivaltarikoksissa rapujen kohdalla. Meniköhän se niin, että FBI:n etsittyjen listoilla oli eniten rapuja.

Vierailija
173/551 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun porukat muodostaa kalat-leijona avioliiton. 40 vuotta pitäneet yhtä :).

Meillä takana "vasta" 15 vuotta yhteistä eloa :)

Vierailija
174/551 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vesimies ainakin tarvitsee omaa aikaa, että se pitää ottaa huomioon, jos on takertuja.

Myös jousimies. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän erakko luonteenpiirteeni ottaa valtaa:).

Sen olen huomannut monesti, että ihmiset joiden kanssa on vaikea, lähes mahdoton tulla toimeen ovat neitsyet. Pääsääntöisesti aina, jokin siinä vaan on. Ehkä se komentelunhalu, kontrollintarve, heti nousee karvat pystyyn en siedä sellaista yhtään:). Ja nipotus. Hirveitä teeskentelijöitä ja euroopanomistajia.

Ex-mies oli leijona, jota olisi pitänyt palvoa joka käänteessä. Mustasukkainen. No sen tiesi mitä siitä seurasi:).

Kaikenlainen alistaminen, vapauden rajoittaminen, no way:). Perävalot vilkkuu välittömästi.

Et ole vaikea ihminen, olet vain vapautta ja seikkailuja rakastava töksäyttelevä jousimies.

Vierailija
175/551 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijona-skorpioni-pari. Ei pitäisi sopia yhteen. Meillä oli ennen kummallakin puolisot horoskooppimerkeistä joiden olisi pitänyt sopia. Kukkua kanssa:) 

Meidän suhde on suurimman osan aikaa todella seesteistä. Muutaman kerran koko huusholli on tärissyt kun olemme ottaneet yhteen:) Sen jälkeen olo on ollut aina entistä mukavampaa. 

Leijonia kuvataan usein pöyhkeiksi ja teatraalisiksi, huomionkalastajiksi, mustasukkaisiksikin. Mutta ainakin toistaiseksi olen ollut enemmän perhettäni suojeleva leijonanemo jolle puoliso ja lapset tulee ensisijassa. Usein unohdan itseni kokonaan.

Skorpioneja kuvataan usein salakavaliksi pettureiksi, kuvaus joka on häirinnyt miestäni jo pitkään. Hän ei ole pettävää sorttia, perhekeskeinen ja on erittäin luotettava ystävänä. 

Vuosia takana kymmeniä. 

Vierailija
176/551 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaakanainen ja tosiaan, neitsytmieheni on ihme nillittäjä :D Tarttuu pikkuseikkoihin ja oma mukavuus on se pääasia. 

Njoo, en nyt kovin vakavasti ota horoskooppeja, mutta yllättävän usein on käynyt niin, että kun mulla on natsannut jonkun kanssa niin että juttu on kulkenut tosi luontevasti, niin tämä toinen on ollut horoskoopiltaan kaksonen :) Ja toisin päin: en muista yhtään kaksosta, jonka kanssa mulla olisi menneet sukset ihan ristiin.

Vierailija
177/551 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leijona-skorpioni-pari. Ei pitäisi sopia yhteen. Meillä oli ennen kummallakin puolisot horoskooppimerkeistä joiden olisi pitänyt sopia. Kukkua kanssa:) 

Meidän suhde on suurimman osan aikaa todella seesteistä. Muutaman kerran koko huusholli on tärissyt kun olemme ottaneet yhteen:) Sen jälkeen olo on ollut aina entistä mukavampaa. 

Leijonia kuvataan usein pöyhkeiksi ja teatraalisiksi, huomionkalastajiksi, mustasukkaisiksikin. Mutta ainakin toistaiseksi olen ollut enemmän perhettäni suojeleva leijonanemo jolle puoliso ja lapset tulee ensisijassa. Usein unohdan itseni kokonaan.

Skorpioneja kuvataan usein salakavaliksi pettureiksi, kuvaus joka on häirinnyt miestäni jo pitkään. Hän ei ole pettävää sorttia, perhekeskeinen ja on erittäin luotettava ystävänä. 

Vuosia takana kymmeniä. 

Nuo piirteet on kyllä ihan persoonasta ja ihmisestä kiinni. Ei petturuus tai huomionhakuisuus tms ole horoskoopeista kiinni. Kyse on siitä että molemmat merkit on aika voimakastahtoisia ja voi tulla just näitä yhteentörmäyksiä jolloin kummankin voi olla vaikea joustaa. Näin ainakin meillä (kauris ja oinas, kuulemma koko horoskoopin huonoimmin yhteen sopiva pari). Taustalla vaikuttaa myös esim. nouseva merkki. Miehelläni se on skorpioni joten se voi olla yksi selittävä tekijä miksi meillä kuitenkin synkkaa hyvin. Leijonalle sopisi horoskoopin mukaan mukautuva ja konflikteja välttelevä vaaka. Meillä on myös ollu näitä yhteenottoja ja nyt oon oppinut pysymään kaukana kun oinas on kiukkuisena päällä, muuten tosiaan koko talo tärisee :D Horoskoopin mukaan myös kauris ja skorppari olisi täydellinen pari ja oon myös huomannut tulevani skorpionin kanssa tosi hyvin toimeen, jännä kun kauris ei ole mitenkään erityisen kiinnostunut seksistä (paitsi tietyyn aikaan kuusta) ja skorpionilla se on koko ajan mielessä.

Vierailija
178/551 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, horoskooppimerkki on vaan yks osanen. Mitä löytyy syntymäkartasta? Itse olen neitsyt, jonka nousumerkki on oinas, myös kaksosta, leijonaa, härkää ja kaurista löytyy kartalta.

Mutta kyllä olen aika hyvin oppinut ihan eleistä, puhetyylistä, persoonasta päättelemään melko hyvin mikä on kenenkin horoskooppimerkki, neitsyen, leijonan, vesimiehen ja oinaan tunnistan samantien.

En miestäni valitae horoskooppimerkin perusteella, mutta kun tiedän mikä mieheni on niin ehkä osaan paremmin ymmärtää miksi tai miten hän toimii tietyissä tilanteissa. Ihminen on kuitenkin yksilö, eikä vaan horoskooppimerkkinsä.

Ennustuksiin en usko.

Vierailija
179/551 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö, että myös neitsyet latautuvat olemalla yksin? Riippuu tietysti mitä muuta syntymäkartasta löytyy.

Lyön vaikka vetoa, että sun syntymäkartasta löytyy neitsyttä useammastakin kohtaa. Neitsyt-naiset kun eivät tahdo tulla juttuun toisten neitsyt-naisten kanssa 😉

Vierailija
180/551 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina näkee että leijona / neitsyt ei missään tapauksessa sovi. Onko tietoa onnistuneista suhteista ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi