Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Horoskooppien yhteensopivuus

Lähetyssaarnaaja69
02.10.2016 |

Morjesta päivää! Onko sinulla ja kumppanillasi "epäsopivat" horoskooppo merkit? (Esim. Härkä-leijona) miten teidän suhteessa menee? Vai uskotteko horoskooppeihin?
Entä onko sinulla ja kumppanillasi yhteensopivat? Huomaako sen?
Eli kannattaako uskoa näihin horoskooppeihin?

Kommentit (551)

Vierailija
101/551 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjellä ajateltuna horoskoopit on höpö höpö hommia, toisaalta kun mietin aikaisempia miehiä niin olen tavannut kiinnostavassa mielessä ainoastaa härän, skorpionin ja ravun. Mielenkiintoista kyllä, sillä itse olen rapu. Lieneekö sattumaa, että miehet ovat olleet horoskooppi merkiltään minulle sopivia? Nyt olen elänyt härän kanssa 13vuotta ja allekirjoitan temperamenttisyyden.. kaikella rakkaudella ;)

Vierailija
102/551 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut paljon kaksoskavereita, ja olen tullut heidän kanssaan hyvin toimeen - ovat hauskoja, kekseliäitä ja hyvää seuraa. Suhteena ei kuitenkaan ole toiminut. Eräs kaksoseksäni oli hänkin hauska ja älykäs, mutta hyvin nopeasti tuli olo, ettei ottanut mitään koskaan vakavasti eikä jaksanut olla hetkeäkään paikallaan. Tuntui, kuin hän ei olisi koskaan ollut ihan läsnä, ja minulle sellainen ei kumppanissa toimi. Itse olen härkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/551 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen on rapumies? Onko herkkä, ahkera ja intuitiivinen? =)

Hulluja ne on kaikki!

Miehet vai ravut?

Hahhaa, niinpä! Joskus oli kaverina rapumies. Hyvänä päivänä hauskinta seuraa mitä voi kuvitella, huonona todella veemäinen ja ilkeä.

Ehket ymmärtänyt rapujen herkkyyttä ja olit sanonut jotain väärää mikä sai hänet kuoreensa. Loukattu rapu  kuulostaa tuolta - veemäiseltä ja ilkeältä. Tai sitten hänellä oli paha mood swingssi menossa, koska rapuja hallitsee alati muuttuva kuu. Äkkiseltään sanoisin näin, mutta pitäisi nähdä miehen koko kartta niin osaisin sanoa enemmän. Mikä on oma merkkisi?

Nimenomaan ravulla oli se aika kuusta. Minä olen skorpioni. Rakastin hänen hauskaa puoltaan, mutta ikipäivänä en olisi alkanut suhteeseen sellaisen draamailijan kanssa.

Rapu ja skorppari ovat (yleensä) hyvä pari oli kyse parisuhteesta tai ystävyydestä. Kerroit, että rapumies oli dramaattinen, noh, ravut eivät ole dramaattisia, joten ehkä miehen kartalla on hallitsevana tulenmerkkien vaikutus - mahdollisesti leijonan, oinaan tai jousimiehen merkissä. Skorppari on intensiivinen ja mystinen merkki - kuvaako nuo sinua?

Tää rapu-skorpioni -kombo on hauska, koska itse en kerta kaikkiaan tule skorpparien kanssa toimeen. Muutama eksäni on skorpioni, ja ne suhteet eivät kauaa kestäneet. 

En tule kyllä toimeen toisten rapujenkaan kanssa. Moni tuntemani on ollut liian herkkänahkainen ja rasittava.

Mikä tekee ravuista rasittavia? Jokin tietty piirrekö?

Vierailija
104/551 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen rapu ja mieheni jousimies. Joka ikisessä rakkaushoroskoopissa toitotetaan, kuinka epäsopiva tämä pari on: ovat kerta kaikkiaan niin erilaiset, että eivät ymmärrä toisiaan ja riitelevät koko ajan.

Me riitelemme tuskin koskaan ja olemme alusta alkaen tullut toimeen loistavasti - samat kiinnostuksen kohteet, sosiaalisuus jne. Hömppäähän horoskoopit ovat, mutta varsinkin nuorempana niitä oli hauska lukea.

Astrologia ei ole hömppää - hömppää ovat seiskan ja naisten lehtien tyhjästä nyhjäistyt viikko horoskoopit.

Vierailija
105/551 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hulluja ne on kaikki!

Miehet vai ravut?

Ravut ovat tunnetusti raivohulluja, napsivat varpaat irti ja nauravat päälle - älä mene veteen!

Vierailija
106/551 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hulluja ne on kaikki!

Miehet vai ravut?

Ravut ovat tunnetusti raivohulluja, napsivat varpaat irti ja nauravat päälle - älä mene veteen!

Hahahahahaha!! Sain illan makeimmat naurut! xD

Vierailija
107/551 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko horoskooppeihin pätkääkään. Miehelläni ja minulla pitäisi olla hyvin ristiriitaiset merkit ja silti olemme olleet yhdessä jo 23 vuotta ja hyvin on mennyt.

Vierailija
108/551 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vesimies ja mies on oinas. Ihan hyvin menee, vaikka ei olla sitä täydellisintä matchiä.

Miehellä voimakkaat mielipiteet, energinen. Se on myös mun oma jääräpää. Välillä tosin ärsyttää se, että häm välillä kauhean epävarma asioista ja itsestään.

Vierailija
109/551 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan oikeasti usko noihin? Antakaa yksikin todiste tai edes perustelu uskollenne.

Miksi vaivaudutte kommentoimaan jos aihe ei ole kiinnostava? Keskittykää mieluummin asioihin jotka teitä kiinnostaa, elämä on lyhyt, turha yrittää meitä käännyttää, kyllä me silti uskotaan.

T. Kaurisnainen

Koska minua vilpittömästi kiinnostaa syy uskomiseen. Ilmeisesti et siis osaa antaa mitään perustetta?

Vierailija
110/551 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hulluja ne on kaikki!

Miehet vai ravut?

Ravut tarkkailevat ensin ennen kuin alkavat liikkua hitaasti sivuttain kohteensa luokse ja nappaavat kiinni saksiotteellaan. Huumorintajua ravuilta löytyy, mutta he eivät ole toisten kustannuksella leikkiviä. Herkän ravun saat raivoamaan jos todella loukkaat häntä perinpohjin ja petät luottamuksen.

Vierailija
111/551 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan oikeasti usko noihin? Antakaa yksikin todiste tai edes perustelu uskollenne.

Miksi vaivaudutte kommentoimaan jos aihe ei ole kiinnostava? Keskittykää mieluummin asioihin jotka teitä kiinnostaa, elämä on lyhyt, turha yrittää meitä käännyttää, kyllä me silti uskotaan.

T. Kaurisnainen

Koska minua vilpittömästi kiinnostaa syy uskomiseen. Ilmeisesti et siis osaa antaa mitään perustetta?

Kerroin syyn muutama sivu aiemmin, en jaksa toistaa kun et jaksa lukea itse kutjua vähän tarkemmin.

T. Kaurisnainen

Vierailija
112/551 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Kaurisnainen

Sivulla 5 ja 7

T. Kaurisnainen

Vierailija
113/551 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko horoskooppeihin, mutta näköjään jonkin niistä mukaan kaksonen ja rapu sopii hyvin yhteen.

Vierailija
114/551 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpön pöpöä.

Vierailija
115/551 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko horoskooppeihin, mutta näköjään jonkin niistä mukaan kaksonen ja rapu sopii hyvin yhteen.

Eivät kyllä sovi yhteen. Rapu on syvästi tunteva vedenmerkki ja kaksonen taas älyllisesti itseään ilmaiseva ilmanmerkki. Tietysti molempien kohdalla pitäisi nähdä koko kartta, mutta pelkillä aurinkomerkeillä nämä eivät ole hyvä pari, koska ailahteleva kaksonen ei pysty tarjoamaan ravun kaipaamaan turvaa ja jatkuvaa näyttöä rakastamisesta.

Vierailija
116/551 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Kaurisnainen

Syitä on useita, mutta astrologian avulla voi selvittää paljon ihmisestä, aina luonteeseen ja siihen miten joku ihminen toimii tietyllä tavalla tai miksi henkilö on kiinnostunut tietyistä asioista. Astrologia on minulle elämäntapa ja ammatti, jolla tienaan rehellisesti elantoni ja maksan veroja aivan kuten sinäkin. Se on tieteenlaji, jota usein kritisoidaan, mutta kritisoijilla on harvoin muuta lausetta annettavana kuin humpuuki, taikausko ja naistenlehtien hömppä. En tee mitään noista ja astrologia on paljon muutakin kuin 12 horoskooppimerkkiä, on olemassa aurinkomerkki, kuumerkki ja nousevamerkki jne. Lisäksi on myös kiinalainen horoskooppi, jolla on pitkä historiansa. Suosittelen, että teetät oman kartan niin ymmärrät elämääsi. -Eri

Vierailija
117/551 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän noihin kukaan täysipäinen tosissaan usko. Totta kai niitä on huvikseen hauska joskus lukea, ja huomata miten väärässä yleensä ovatkaan.

Vierailija
118/551 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kalat ja paras parisuhde on ollut kauriin kanssa. Nyt olen pitkässä suhteessa kaksosen kanssa ja meillä ei synkkaa yhtään. Suhde on ollut kuollut lähes alusta asti, mutta lapset pitää yhdessä.

Kaksoset ovat liian pinnallisia, levottomia ja ns. tyhjännaurajia. En tunne mitään sielujen sympatiaa.

Kaurismies oli juuri oikeanlainen minulle; vakava, mutta sopivasti kuitenkin huumorintajuinen ja jämäkkä kallio, johon nojata ja aina oli turvallinen olo.

Kaikki horoskooppisivutkin aina sanovat, että kalat ja kaksonen on huono pari. Voin allekirjoittaa, vaikka ihan mukavaa seuraa kaksoset usein ovatkin.

Vierailija
119/551 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hulluja ne on kaikki!

Miehet vai ravut?

Ravut tarkkailevat ensin ennen kuin alkavat liikkua hitaasti sivuttain kohteensa luokse ja nappaavat kiinni saksiotteellaan. Huumorintajua ravuilta löytyy, mutta he eivät ole toisten kustannuksella leikkiviä. Herkän ravun saat raivoamaan jos todella loukkaat häntä perinpohjin ja petät luottamuksen.

Ihan viihteellisesti hauskaa luettavaa, varsinkin kun menevät aina juuri eri tavalla kuin horoskoopin mukaan pitäisi. Esim. ravun ja ravunhan pitäisi sopia hyvin yhteen, no eipä ole sopinut kokemuksella.. Ja yhteistä näillä rapumiehillä on aina ollut todella päällekäyvä, jopa liiaankin iholle tuleva tutustuminen, joten se siitä varovaisuudesta. Käänteishoroskopiaa, siinä voisi ollakin jo jotaikin, jos näihin oikeasti haluaisi uskoa. 😉

Vierailija
120/551 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kalat ja paras parisuhde on ollut kauriin kanssa. Nyt olen pitkässä suhteessa kaksosen kanssa ja meillä ei synkkaa yhtään. Suhde on ollut kuollut lähes alusta asti, mutta lapset pitää yhdessä.

Kaksoset ovat liian pinnallisia, levottomia ja ns. tyhjännaurajia. En tunne mitään sielujen sympatiaa.

Kaurismies oli juuri oikeanlainen minulle; vakava, mutta sopivasti kuitenkin huumorintajuinen ja jämäkkä kallio, johon nojata ja aina oli turvallinen olo.

Kaikki horoskooppisivutkin aina sanovat, että kalat ja kaksonen on huono pari. Voin allekirjoittaa, vaikka ihan mukavaa seuraa kaksoset usein ovatkin.

Kaksoset ja kalat eivät pidemmän päälle ymmärrä toisiaan. Kaksonen on vilkas, eloisa, puhelias ja menevä ja Kalat on maailmanparantaja, ui syvissä vesissä, runollinen ja herkkä. Jo pelkästään kommunikaatio tuottaa vaikeuksia näille kahdelle eikä kaksonen koskaan pääse yhtä syvälle kuin intuitiivinen Kalat. Kaksosen on vaikea oppia kuuntelemaan muita ja vähiten hän kuuntelee Kaloja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi