Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Horoskooppien yhteensopivuus

Lähetyssaarnaaja69
02.10.2016 |

Morjesta päivää! Onko sinulla ja kumppanillasi "epäsopivat" horoskooppo merkit? (Esim. Härkä-leijona) miten teidän suhteessa menee? Vai uskotteko horoskooppeihin?
Entä onko sinulla ja kumppanillasi yhteensopivat? Huomaako sen?
Eli kannattaako uskoa näihin horoskooppeihin?

Kommentit (551)

Vierailija
81/551 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen on rapumies? Onko herkkä, ahkera ja intuitiivinen? =)

Hulluja ne on kaikki!

Miehet vai ravut?

Hahhaa, niinpä! Joskus oli kaverina rapumies. Hyvänä päivänä hauskinta seuraa mitä voi kuvitella, huonona todella veemäinen ja ilkeä.

Ehket ymmärtänyt rapujen herkkyyttä ja olit sanonut jotain väärää mikä sai hänet kuoreensa. Loukattu rapu  kuulostaa tuolta - veemäiseltä ja ilkeältä. Tai sitten hänellä oli paha mood swingssi menossa, koska rapuja hallitsee alati muuttuva kuu. Äkkiseltään sanoisin näin, mutta pitäisi nähdä miehen koko kartta niin osaisin sanoa enemmän. Mikä on oma merkkisi?

Nimenomaan ravulla oli se aika kuusta. Minä olen skorpioni. Rakastin hänen hauskaa puoltaan, mutta ikipäivänä en olisi alkanut suhteeseen sellaisen draamailijan kanssa.

Vierailija
82/551 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aurinkokauris, nouseva skorpioni, kuu vesimiehessä, venus ja mars skorpionissa. Varmaan mua veikattaisi skorpioniksi, ihmiset pitää mua usein jotenkin pelottavana, ja olen kyllä varsin sarkastinen.

Elämäni rakkaus oli toinen kauris, ollut pitkään myös parin oinaan kanssa (no ei kyllä niin pitkään olisi oltu, jos se minusta olisi ollut kiinni!) sekä lyhempiä, mutta mieleenjääneitä säätöjä parin kauriin kanssa.

Kaverit on kaikki syntyneet pimeään ja kylmään vuodenaikaan, kesällä syntyneiden kanssa en vaan tule juttuun. He ovat minusta vähän pinnallisia, ne taas pitää minua ihme synkistelijänä.

Tulostakaapa mulle sopiva mies, arvoisat alan harrastajat. Kiitän jo etukäteen.

Itse olen jo sitä mieltä että taidanpa ottaa kollikissan. Ja tämä ei ollut sarkasmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/551 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herkkä, ahkera ja intuitiivinen mies on herkkä, ahkera ja intuitiivinen.

Täysin riippumatta siitä milloin hän on syntynyt ja onko naapurilla sattunut silloin olemaan kuivausrumpu päällä vai ei.

Horoskoopeissa ei ole mitään perää. Jos olisi, olisi se voitu jollain tutkimusmenetelmällä osoittaa. Päinvastoin, kaikki aiheesta tehdyt tutkimukset ovat yksiselitteisesti todistaneet ne täysin huuhaaksi.

Välillä vaan huomaa kun tulee jonkun kanssa hyvin juttuun ja on helppoa ja sitten selviääkin että horoskooppi on itelle sopiva. Mutta oon mä tullut muidenkin kanssa hyvin toimeen ja sopivien kanssa ollut sukset ristissä (esim. härän, neitsyen ja kalojen). Jossain ihmisissä on vaan olemassa selkeitä piirteitä joita luonnekuvauksissa myös korostetaan. Esim. neitsyt ei myönnä olevansa väärässä, on kriittinen muita kohtaan ja pitää mykkäkoulua, mulla on kokemusta muutamastakin neitsyestä ja on ollut pakko ottaa etäisyyttä kun en yksinkertaisesti jaksanut enää sitä marttyyriä. Kaksosen oon monesti tunnistanut jo ennen kuin tiesin merkin, se on täysin mun vastakohta ja liian tuuliviiri. Tää on oikeesti aika mielenkiintoista, muttei tarvii ottaa kuolemanvakavasti 😊

T. Kaurisnainen

Siis kun tutkitaan persoonallisuuden piirteiden ja horoskooppien välistä korrelaatiota, sellaista ei vain ole, koskaan, missään. Myös sille on selvinnyt syy, miksi horoskooppeihin uskotaan, eli niihin uskovat on empatisoijia sen sijaan että ne on systematisoijia.

Vierailija
84/551 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herkkä, ahkera ja intuitiivinen mies on herkkä, ahkera ja intuitiivinen.

Täysin riippumatta siitä milloin hän on syntynyt ja onko naapurilla sattunut silloin olemaan kuivausrumpu päällä vai ei.

Horoskoopeissa ei ole mitään perää. Jos olisi, olisi se voitu jollain tutkimusmenetelmällä osoittaa. Päinvastoin, kaikki aiheesta tehdyt tutkimukset ovat yksiselitteisesti todistaneet ne täysin huuhaaksi.

Välillä vaan huomaa kun tulee jonkun kanssa hyvin juttuun ja on helppoa ja sitten selviääkin että horoskooppi on itelle sopiva. Mutta oon mä tullut muidenkin kanssa hyvin toimeen ja sopivien kanssa ollut sukset ristissä (esim. härän, neitsyen ja kalojen). Jossain ihmisissä on vaan olemassa selkeitä piirteitä joita luonnekuvauksissa myös korostetaan. Esim. neitsyt ei myönnä olevansa väärässä, on kriittinen muita kohtaan ja pitää mykkäkoulua, mulla on kokemusta muutamastakin neitsyestä ja on ollut pakko ottaa etäisyyttä kun en yksinkertaisesti jaksanut enää sitä marttyyriä. Kaksosen oon monesti tunnistanut jo ennen kuin tiesin merkin, se on täysin mun vastakohta ja liian tuuliviiri. Tää on oikeesti aika mielenkiintoista, muttei tarvii ottaa kuolemanvakavasti 😊

T. Kaurisnainen

Siis kun tutkitaan persoonallisuuden piirteiden ja horoskooppien välistä korrelaatiota, sellaista ei vain ole, koskaan, missään. Myös sille on selvinnyt syy, miksi horoskooppeihin uskotaan, eli niihin uskovat on empatisoijia sen sijaan että ne on systematisoijia.

Lisättäköön muuten, että parisuhteen kannalta tämä ei olekaan mikään ihan helppo juttu, sillä naisissa on paljon enemmän empatisoijia ja miehissä systematisoijia. Niinpä parisuhteessa yleensä mies on S ja nainen E.

Vierailija
85/551 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hulluja ne on kaikki!

Miehet vai ravut?

Hahhaa, niinpä! Joskus oli kaverina rapumies. Hyvänä päivänä hauskinta seuraa mitä voi kuvitella, huonona todella veemäinen ja ilkeä.

Ehket ymmärtänyt rapujen herkkyyttä ja olit sanonut jotain väärää mikä sai hänet kuoreensa. Loukattu rapu  kuulostaa tuolta - veemäiseltä ja ilkeältä. Tai sitten hänellä oli paha mood swingssi menossa, koska rapuja hallitsee alati muuttuva kuu. Äkkiseltään sanoisin näin, mutta pitäisi nähdä miehen koko kartta niin osaisin sanoa enemmän. Mikä on oma merkkisi?

Nimenomaan ravulla oli se aika kuusta. Minä olen skorpioni. Rakastin hänen hauskaa puoltaan, mutta ikipäivänä en olisi alkanut suhteeseen sellaisen draamailijan kanssa.

Rapu ja skorppari ovat (yleensä) hyvä pari oli kyse parisuhteesta tai ystävyydestä. Kerroit, että rapumies oli dramaattinen, noh, ravut eivät ole dramaattisia, joten ehkä miehen kartalla on hallitsevana tulenmerkkien vaikutus - mahdollisesti leijonan, oinaan tai jousimiehen merkissä. Skorppari on intensiivinen ja mystinen merkki - kuvaako nuo sinua?

Vierailija
86/551 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan oikeasti usko noihin? Antakaa yksikin todiste tai edes perustelu uskollenne.

Miksi vaivaudutte kommentoimaan jos aihe ei ole kiinnostava? Keskittykää mieluummin asioihin jotka teitä kiinnostaa, elämä on lyhyt, turha yrittää meitä käännyttää, kyllä me silti uskotaan.

T. Kaurisnainen

Vierailija
87/551 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis millaiset on oinasmiehelle tyypilliset piirteet?

Horoskooppikirjojen mukaan mm. itsepäisyys ja äkkipikaisuus.

Allekirjoitan nämä. Herkkänä ihmisenä varsinkin tuosta äkkipikaisuudesta kärsin, tuntuu että pitää olla usein varpaillaan ja miettiä sanomisia ettei toinen suutu. Toisen mielestä vika on mussa. Tai sit ei omasta mielestään korota ääntä tai tiuski vaan mä ymmärrän väärin/oon liian herkkä. Jännä kun ei oo muiden kaa tällaista. Mitähän tälle voi tehdä.

T. Kaurisnainen

Lohduttaudu sillä, että kirjojen mukaan sarvien kolistelussa kauris lopulta voittaa aina.[/quote

No vähän riippuu asiasta. Joskus oon antanut olla. Jos asia on ollu mulle tärkeä niin hoitanut itse tai pyytänyt muualta apua. Yleensä oinas sanoo suutuspäissään jotain ja myöhemmin kun on rauhoittunut on kovin syyllisen näköinen ja yrittää hyvittää, sanoo myös ettei tarkoittanut ihan niin kuin sanoi vaan mä ymmärsin väärin! Tuo on myös tuttua että ensin tekee ja sit vasta ajattelee.

Vierailija
88/551 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan oikeasti usko noihin? Antakaa yksikin todiste tai edes perustelu uskollenne.

Miksi vaivaudutte kommentoimaan jos aihe ei ole kiinnostava? Keskittykää mieluummin asioihin jotka teitä kiinnostaa, elämä on lyhyt, turha yrittää meitä käännyttää, kyllä me silti uskotaan.

T. Kaurisnainen

Koska saatatte valita itsellenne huonomman partnerin horoskooppien takia. Tieteellisestä näkökulmasta oikeastaan oleellisinta on samalla tasolla oleva ÄO ja persoonallisuuden piirre avoimuus. Horoskooppien takia voi kuitenkin tulla valinneeksi partnerin, joka onkin liian tai liian vähän avoin, tai liian tyhmä tai älykäs. En tiedä Jousimiehenä mitkä merkit on olevinaan kanssani yhteensopivia vai ei, mutta olisihan se ikävää jos olisi matchaava tyyppi mutta horoskoopin takia se karsastaa minua.

Mitkä muuten on Jousimiehille tyypillisiä piirteitä sitten?

Vierailija
89/551 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Horoskoopit ovat luonnollisesti huuhaata kuten tajuaa jokainen joka on edes peruskoulun käynyt ja kykenee ajattelemaan. Mutta ei taida aivan pitää paikkaansa ettei minkäänlaista korrelaatiota voisi olla horoskoopin ja luonteen välillä.  Syntymishetken vuodenaika nimittäin voi vaikuttaa ihmiseen hieman, etenkin kun kouluun mennään syntymävuoden mukaan. Kyse on tietysti korkeintaan hyvin pienestä tilastollisesta efektistä eikä mistään tietystä yksilöstä voi varmuudella mitään sanoa pelkästään tuon perusteella.

Vierailija
90/551 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyt ja rapu. Meitä yhdistää vahvasti huumori ja sitoutuneisuus.

Exäni oli myös rapu ja hänen kanssaan soli sama homma :)

Vierailija
91/551 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlettelin asiaa ja me ilmeisesti oinaana (oinaksena?) ja vesimiehenä ollaan täydellinen pari! En todellakaan usko horoskooppeihin, mutta ihan hauskaa.

Vierailija
92/551 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Horoskoopit ovat luonnollisesti huuhaata kuten tajuaa jokainen joka on edes peruskoulun käynyt ja kykenee ajattelemaan. Mutta ei taida aivan pitää paikkaansa ettei minkäänlaista korrelaatiota voisi olla horoskoopin ja luonteen välillä.  Syntymishetken vuodenaika nimittäin voi vaikuttaa ihmiseen hieman, etenkin kun kouluun mennään syntymävuoden mukaan. Kyse on tietysti korkeintaan hyvin pienestä tilastollisesta efektistä eikä mistään tietystä yksilöstä voi varmuudella mitään sanoa pelkästään tuon perusteella.

Siis jotain perää on siinä mitä nro 73 kirjoittaa: kesällä ja talvella -tai valoisaan/pimeään vuodenaikaan - syntyneet oikeasti olisi erilaisia?

Vierailija
93/551 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hulluja ne on kaikki!

Miehet vai ravut?

Rapu ja skorppari ovat (yleensä) hyvä pari oli kyse parisuhteesta tai ystävyydestä. Kerroit, että rapumies oli dramaattinen, noh, ravut eivät ole dramaattisia, joten ehkä miehen kartalla on hallitsevana tulenmerkkien vaikutus - mahdollisesti leijonan, oinaan tai jousimiehen merkissä. Skorppari on intensiivinen ja mystinen merkki - kuvaako nuo sinua?

Mitä tarkoittaa intensiivinen? Saati mystinen? Jos intensiivinen on välinpitämättömän vastakohta, niin kyllä, olen sellainen. 

Vierailija
94/551 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Kaurisnainen

Koska saatatte valita itsellenne huonomman partnerin horoskooppien takia. Tieteellisestä näkökulmasta oikeastaan oleellisinta on samalla tasolla oleva ÄO ja persoonallisuuden piirre avoimuus. Horoskooppien takia voi kuitenkin tulla valinneeksi partnerin, joka onkin liian tai liian vähän avoin, tai liian tyhmä tai älykäs. En tiedä Jousimiehenä mitkä merkit on olevinaan kanssani yhteensopivia vai ei, mutta olisihan se ikävää jos olisi matchaava tyyppi mutta horoskoopin takia se karsastaa minua.

Mitkä muuten on Jousimiehille tyypillisiä piirteitä sitten?

Jousimies on seikkailunhaluinen ja huumorintajuinen sekä hauska. Tarvitsee omaa aikaa ja saattaa olla sitoutumiskammoinen, filosofinen optimisti, joka on samaan aikaan sanoo rehellisesti mielipiteensä joskus turhankin suoraan  vaikkei sitä kysyttäisi.

Vierailija
95/551 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hulluja ne on kaikki!

Miehet vai ravut?

Mitä tarkoittaa intensiivinen? Saati mystinen? Jos intensiivinen on välinpitämättömän vastakohta, niin kyllä, olen sellainen. 

Intensiivinen tarkoittaa samaa kuin voimakas, vahva, ponnekas, tehokas ja energinen. Mystinen puolestaan tarkoittaa salamyhkäistä ja arvoituksellista. Skorppari on paljon muutakin kuin mystinen ja intensiivinen.

Vierailija
96/551 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni ainakin on kokemusta rapu-oinas suhteesta ja ei toiminut yhtään. Oinas tosi vahva ja haluaa tehdä kaiken niinkuin itse haluaa... rapu mielestäni taas enemmän herkkä ja arvostaa luotettavuutta, perhettä jne... Oinas liian vahva ravulle, joka koitui meidän suhteessa kohtaloksi. Eihän sitä tietty koskaan tiedä vaikka joillakin rapu-oinas pareilla onnistaisikin :)

Oliko oinasnainen ja rapumies vaiko toisinpäin? Mikä oli suhteenne suurin kompastuskivi, jonka takia erositte? Oinas, joka on ihastunut rapuun, muttei uskalla tehdä liikettä.

Vierailija
97/551 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen rapu ja mieheni jousimies. Joka ikisessä rakkaushoroskoopissa toitotetaan, kuinka epäsopiva tämä pari on: ovat kerta kaikkiaan niin erilaiset, että eivät ymmärrä toisiaan ja riitelevät koko ajan.

Me riitelemme tuskin koskaan ja olemme alusta alkaen tullut toimeen loistavasti - samat kiinnostuksen kohteet, sosiaalisuus jne. Hömppäähän horoskoopit ovat, mutta varsinkin nuorempana niitä oli hauska lukea.

Vierailija
98/551 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taikauskoa, mieti siitä sit ;)

Vierailija
99/551 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hulluja ne on kaikki!

Miehet vai ravut?

Tää rapu-skorpioni -kombo on hauska, koska itse en kerta kaikkiaan tule skorpparien kanssa toimeen. Muutama eksäni on skorpioni, ja ne suhteet eivät kauaa kestäneet. 

En tule kyllä toimeen toisten rapujenkaan kanssa. Moni tuntemani on ollut liian herkkänahkainen ja rasittava.

Vierailija
100/551 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen rapu ja mieheni jousimies. Joka ikisessä rakkaushoroskoopissa toitotetaan, kuinka epäsopiva tämä pari on: ovat kerta kaikkiaan niin erilaiset, että eivät ymmärrä toisiaan ja riitelevät koko ajan.

Me riitelemme tuskin koskaan ja olemme alusta alkaen tullut toimeen loistavasti - samat kiinnostuksen kohteet, sosiaalisuus jne. Hömppäähän horoskoopit ovat, mutta varsinkin nuorempana niitä oli hauska lukea.

Siis poikkeuksia toki on, mutta aika paljon oon nähnyt sitä että parhaiten ihmiset tulee toimeen itselleen sopivien merkkien kanssa, tähän mun usko juuri perustuu, kokemuksiini. Itselläni on kotoisa olo kalojen, härän, ravun ja skorpionin kanssa. Niin kuin kuuluukin olla😄 Myös vesimiehen, leijonan ja jousimiehen kanssa oon tullut hyvin toimeen. Mutta edellä mainittujen kanssa ollut erityisen helppoa olla.

T. Kaurisnainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän