Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Horoskooppien yhteensopivuus

Lähetyssaarnaaja69
02.10.2016 |

Morjesta päivää! Onko sinulla ja kumppanillasi "epäsopivat" horoskooppo merkit? (Esim. Härkä-leijona) miten teidän suhteessa menee? Vai uskotteko horoskooppeihin?
Entä onko sinulla ja kumppanillasi yhteensopivat? Huomaako sen?
Eli kannattaako uskoa näihin horoskooppeihin?

Kommentit (551)

Vierailija
61/551 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen on rapumies? Onko herkkä, ahkera ja intuitiivinen? =)

Herkkä, ahkera ja intuitiivinen mies on herkkä, ahkera ja intuitiivinen.

Täysin riippumatta siitä milloin hän on syntynyt ja onko naapurilla sattunut silloin olemaan kuivausrumpu päällä vai ei.

Horoskoopeissa ei ole mitään perää. Jos olisi, olisi se voitu jollain tutkimusmenetelmällä osoittaa. Päinvastoin, kaikki aiheesta tehdyt tutkimukset ovat yksiselitteisesti todistaneet ne täysin huuhaaksi.

Vierailija
62/551 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopiiko Oinas+Härkä?

Me ollaan ainakin sovittu jo 10 vuotta.

Täällä myös 8 vuotta yhdessä oltu. Ongelmana ei kuitenkaan ole ollut oinasmiehen oinaalle tyypilliset piirteet, päinvastoin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/551 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis millaiset on oinasmiehelle tyypilliset piirteet?

Vierailija
64/551 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia ovat sitten oinasnaiset? Jään odottelemaan vastauksia.... :D

Vierailija
65/551 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herkkä, ahkera ja intuitiivinen mies on herkkä, ahkera ja intuitiivinen.

Täysin riippumatta siitä milloin hän on syntynyt ja onko naapurilla sattunut silloin olemaan kuivausrumpu päällä vai ei.

Horoskoopeissa ei ole mitään perää. Jos olisi, olisi se voitu jollain tutkimusmenetelmällä osoittaa. Päinvastoin, kaikki aiheesta tehdyt tutkimukset ovat yksiselitteisesti todistaneet ne täysin huuhaaksi.

Välillä vaan huomaa kun tulee jonkun kanssa hyvin juttuun ja on helppoa ja sitten selviääkin että horoskooppi on itelle sopiva. Mutta oon mä tullut muidenkin kanssa hyvin toimeen ja sopivien kanssa ollut sukset ristissä (esim. härän, neitsyen ja kalojen). Jossain ihmisissä on vaan olemassa selkeitä piirteitä joita luonnekuvauksissa myös korostetaan. Esim. neitsyt ei myönnä olevansa väärässä, on kriittinen muita kohtaan ja pitää mykkäkoulua, mulla on kokemusta muutamastakin neitsyestä ja on ollut pakko ottaa etäisyyttä kun en yksinkertaisesti jaksanut enää sitä marttyyriä. Kaksosen oon monesti tunnistanut jo ennen kuin tiesin merkin, se on täysin mun vastakohta ja liian tuuliviiri. Tää on oikeesti aika mielenkiintoista, muttei tarvii ottaa kuolemanvakavasti 😊

T. Kaurisnainen

Vierailija
66/551 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horoskooppien mukaan emme sovi yhteen. Minä vesimies ja mies skorpioni. Ihan hyvin meillä kuitenkin menee. :D

Vierailija
67/551 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Horoskooppikirjojen mukaan mm. itsepäisyys ja äkkipikaisuus.

Vierailija
68/551 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan skorpioni ja kalat, huikea match kaikin puolin, uskoi horoskooppeihin tai ei!

Vierailija
69/551 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hulluja ne on kaikki!

Vierailija
70/551 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allekirjoitan nämä. Herkkänä ihmisenä varsinkin tuosta äkkipikaisuudesta kärsin, tuntuu että pitää olla usein varpaillaan ja miettiä sanomisia ettei toinen suutu. Toisen mielestä vika on mussa. Tai sit ei omasta mielestään korota ääntä tai tiuski vaan mä ymmärrän väärin/oon liian herkkä. Jännä kun ei oo muiden kaa tällaista. Mitähän tälle voi tehdä.

T. Kaurisnainen

Vierailija
71/551 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hulluja ne on kaikki!

Miehet vai ravut?

Vierailija
72/551 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aurinkokauris, nouseva skorpioni, kuu vesimiehessä, venus ja mars skorpionissa. Varmaan mua veikattaisi skorpioniksi, ihmiset pitää mua usein jotenkin pelottavana, ja olen kyllä varsin sarkastinen.

Elämäni rakkaus oli toinen kauris, ollut pitkään myös parin oinaan kanssa (no ei kyllä niin pitkään olisi oltu, jos se minusta olisi ollut kiinni!) sekä lyhempiä, mutta mieleenjääneitä säätöjä parin kauriin kanssa.

Kaverit on kaikki syntyneet pimeään ja kylmään vuodenaikaan, kesällä syntyneiden kanssa en vaan tule juttuun. He ovat minusta vähän pinnallisia, ne taas pitää minua ihme synkistelijänä.

Tulostakaapa mulle sopiva mies, arvoisat alan harrastajat. Kiitän jo etukäteen.

Vierailija
73/551 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elelää höpöttelihtikö noiden höpöjuttujen kanssa.

Huijaatte itseänne.

Vierailija
74/551 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehellisyys (töräyttelee todella suoraan mielipiteensä) ja mustasukkaisuus. Nopea kaikessa koska tekee ensin ja ajattelee vasta sitten. Kokemukseni mukaan.

Hyvä ja lojaali ystävä, mutta tyttöystäväksi en enää lähtisi.

Vierailija
75/551 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hulluja ne on kaikki!

Miehet vai ravut?

Hahhaa, niinpä! Joskus oli kaverina rapumies. Hyvänä päivänä hauskinta seuraa mitä voi kuvitella, huonona todella veemäinen ja ilkeä.

Vierailija
76/551 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allekirjoitan nämä. Herkkänä ihmisenä varsinkin tuosta äkkipikaisuudesta kärsin, tuntuu että pitää olla usein varpaillaan ja miettiä sanomisia ettei toinen suutu. Toisen mielestä vika on mussa. Tai sit ei omasta mielestään korota ääntä tai tiuski vaan mä ymmärrän väärin/oon liian herkkä. Jännä kun ei oo muiden kaa tällaista. Mitähän tälle voi tehdä.

T. Kaurisnainen

Lohduttaudu sillä, että kirjojen mukaan sarvien kolistelussa kauris lopulta voittaa aina.

Vierailija
77/551 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan oikeasti usko noihin? Antakaa yksikin todiste tai edes perustelu uskollenne.

Vierailija
78/551 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hulluja ne on kaikki!

Miehet vai ravut?

Hahhaa, niinpä! Joskus oli kaverina rapumies. Hyvänä päivänä hauskinta seuraa mitä voi kuvitella, huonona todella veemäinen ja ilkeä.

Ehket ymmärtänyt rapujen herkkyyttä ja olit sanonut jotain väärää mikä sai hänet kuoreensa. Loukattu rapu  kuulostaa tuolta - veemäiseltä ja ilkeältä. Tai sitten hänellä oli paha mood swingssi menossa, koska rapuja hallitsee alati muuttuva kuu. Äkkiseltään sanoisin näin, mutta pitäisi nähdä miehen koko kartta niin osaisin sanoa enemmän. Mikä on oma merkkisi?

Vierailija
79/551 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asiaa tutkittaisiin tietellisesti, tuskin löytyisi mitään korrelaatiota horoskooppimerkkien ja yhteensopivuuden välille.

Vierailija
80/551 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olette sitten sekaisin. Jos yhteensopivuuksia haluatte miettiä, hyviä työkaluja on esimerkiksi Big Five personality traits ja Hexaco. Esimerkiksi kun Facebookista katsotaan mitkä sanat esiintyy useammin tietyn horoskooppimerkin omaavien kirjoituksissa, ei niitä yksinkertaisesti ole, kun taas sellaisia sanoja löytyy noin 500, jotka esiintyy avoimilla ihmisillä useammin kuin muilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän