Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Horoskooppien yhteensopivuus

Lähetyssaarnaaja69
02.10.2016 |

Morjesta päivää! Onko sinulla ja kumppanillasi "epäsopivat" horoskooppo merkit? (Esim. Härkä-leijona) miten teidän suhteessa menee? Vai uskotteko horoskooppeihin?
Entä onko sinulla ja kumppanillasi yhteensopivat? Huomaako sen?
Eli kannattaako uskoa näihin horoskooppeihin?

Kommentit (551)

Vierailija
41/551 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun porukat muodostaa kalat-leijona avioliiton. 40 vuotta pitäneet yhtä :).

Vierailija
42/551 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Orava8 kirjoitti:

Itse uskon todellakin horoskooppeihin, mutta suhteessa en ole tällähetkellä. Valikoin itsekin mieheni horoskooppien mukaan monesti, olen rapu enkä esimerkiksi ikinä alkaisi säätämään oinas miehen kanssa...

Itse olen kauris ja tein sen virheen että muutin oinaan kanssa yhteen, jestas mitä sarvien kolistelua välillä. Välillä menee tosi hyvin ja ollaan niin rakastuneita mutta välillä tulee sellaisia riitoja että olen valmis lähtemään, ei vaan oo mitään paikkaa minne mennä. Oinas on erittäin itsepäinen ja aika itsekäskin välillä, vaikkei omasta mielestään ole. Mä tiesin että oinas on yksi huonommista merkeistä mulle, mutta silti ajauduin tähän suhteeseen. Aluksi meni tosi hyvin, nämä pahimmat piirteet paljastui vasta yhteen muuton jälkeen. En tiedä onko tämä mulle joku rangaistus. Ennen olin härän kanssa ja arki sujui ilman sen kummempia ongelmia, mutta suhde oli tylsä ja muuttui lopulta kaverilliseksi ja seksi jäi... Sitten tapailin neitsyttä, joka oli älyttömän hidas etenemään ja aika pidättyväinen, ei siitä sitten mitään tullut.. Oinas räjähtää pienemmästäkin erimielisyydestä aika usein ja itse suutun kun toinen ylireagoi ja riita on valmis.

Minäkin kauris, ja nyt asun jousimiehen kanssa. Hän on myös tulimerkkinä tosi tulistuvainen, hermostuu heti kun yrittää mistään nätisti keskustella muusta kuin säästä. En tiedä jaksanko tätä kauan. Edellinen oli leijona ja meillä oli kaikesta huolimatta paljon hyviäkin aikoja.

Tosin astro.fi sivujen mukaan tarkemmin katsoen siitä rakkausanalyysistä tms saan kyllä melko hyvä pisteet tälle nykysuhteelle (paremmat kuin edelliseen), eli se missä laitetaan syntymäpaikat ja kellonajat. Tiedä sitten että onko siinä kuitenkaan perää lopulta kuitenkaan.

Jostain syystä näköjään näihin tulimerkkeihin (jotka ei pitäisi sopia kauriille) tunnun ihastuvan, tuossa joku aika sitten erottuani siitä piiiiitkästä liitosta leijonan kanssa tapasin useamman miehen ja jotenkin ei oikein sytyttänyt kaikki vaikka horoskoopin mukaan olisi pitänyt sopia.

Ärsyttävää vaan kun selvästi toisesta ei tule esiin ne huonot piirteet ja todellinen luonne kuin näköjään vasta sitten, kun muutettu yhteen (mikä vaatinut jo paljon järjestelyjä ja uhrauksia, muuttoja eri paikkakunnalle jne). Eli edes se että on oltu paljon yhdessä, öitä jne., ei ole sama kuin että todella ei ole muuta paikkaa.

Kiitos viestistä, lohduttaa että on muitakin samassa tilanteessa. Meillä oli puhetta että kokeillaan yhdessä asumista jomman kumman luona, no se sitten jäi, kun mies olisi enemmän halunnut asua sen luona ja mulla olisi ollut hankala työmatka sieltä, enkä sitten itsekään ottanut enempää puheeksi ja se sitten jäi. Meillä oli ennen muuttoa riitoja n. kerran kuussa jolloin monesti mies oli ollut tyyliin väsynyt tms ja sanoi sen syyksi sen kiukutteluun. Nykyään riidellään/kinastellaan viikottain ja mies on usein sitä mieltä että mä olen hankala, mulla ei ole kyllä kenenkään kanssa ollut näin hankalaa ihmissuhdetta....ollaan vasta muutaman kk asuttu yhdessä.... Edellisen miehen kanssa muutettiin jo 8kk jälkeen, mutta tämän kanssa meni kuitenkin 1,5v niin luulin tietäväni mitä olin tekemässä :D Tapasin myös sinkkuaikoinani muita sopivampia horoskoopin edustajia, kuten kalat, rapu, skorpioni, härkä ja neitsyt, muttei kenenkään kanssa edennyt suhteeseen asti. Huvittavaa kun oon aina ollut varma että oinaan tai kaksosen kanssa en ryhdy ikinä suhteeseen, en edes halua tutustua niihin. Ei siis kannata ikinä sanoa ei ikinä...Tämän oinaan tapasin kun olin jo tavannut yli 10 miestä ja päätin etten enää etsi ketään, sen kanssa synkkasi heti ja tosiaan muutaman kk meni tosi hyvin, se oli tosi kiltti aluksi. Ja onhan meillä edelleen välillä tosi hauskaa, silloin kun oinas on hyvällä tuulella enkä pyydä siltä mitään, eli saa tulla ja mennä niin kuin halua ilman velvollisuuksia mua tai meidän yhteistä kotia kohtaan... Kaikenlainen "sitominen" ainakin näyttää raivostuttavan sitä.... Ma muuten luulin aina että jousimiehet on leppoisia :D Ainakin nämä naispuoliset. Mulla on ollut naispuolisia jousimies-, leijona- ja oinaskavereita ja kaikkien kanssa tullut hyvin toimeen, mutta se oinas oli kyllä kaikista itsekkäin... Hävisi lopulta kuvioista kun ei hyötynyt musta enää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/551 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta voin sanoa, että rapu-naiselle vesimies on huono valinta. Rapu on aika usein hyvin tunteellinen, mitä vesimies taas ei ole. Parhaiten olen tullut juttuun kaksosten, neitsyiden ja kauriiden kanssa. Niin ystävänä kuin muutenkin. Useimmalla tapaamallani kaksosella on ainakin ollut hyvä huumorintaju ja näiden kanssa myös parhaat keskustelut.

Vierailija
44/551 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpionin ja vesimiehen välissä on Käärmeenkantajan tähdistö.

Miksi se ei kuulu merkistöön?

Horoskooppimerkin pitäisi olla se tähdistö, jossa ko. henkilön syntyessä Aurinko näennäisesti on.

Maan akselin prekessio eli huojunta sitäpaitsi on muuttanut horoskooppitaulukoiden laatimisen jälkeen asiaa, jos olet. esim rapu, ei aurinko ole todennäköisesti oikeasti ollut Kravun tähdistössä syntymähetkelläsi.

Pari pointtia edellämainitun kritiikin lisäksi.

Yhtä hyvin voisi luonnekuvauksia ja ennusteita laatia Helsingin ratikka-aikataulujen mukaan.

Sporalogia K.V.G.

Vierailija
45/551 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä härkänainen ja kaurismies 😅

Vierailija
46/551 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justo joo, kaikista ihmisistä löytyy kaikkia piirteitä, niin ainahan sieltä joku osuu kohdilleen horoskooppien kanssa.  Sitten muistetaan vain ne, kuten muistakin ennustuksista.

Vierailija
47/551 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu meidän tähtimerkit ei sovi yhtään yhteen, ja parikymmentä vuotta tässä on onnellisesti elelty. 

Joulupukkiinkin uskon enemmän kuin horoskooppeihin.

Vierailija
48/551 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopiiko Oinas+Härkä?

Vanhempani ovat tällainen pari, ja yhdessä olleet jo yli 40 vuotta. Itse vaakana seurustelen skorpionin kanssa. En usko horoskooppeihin.

Vierailija
49/551 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko horoskooppeihin. Me ollaan jousimies/oinas-pari ja vissiin paras mahdollinen yhdistelmä? Tullaan kyllä hyvin juttuun. Ystäväni on rapu ja seurusteli oinasmiehen kanssa, mutta erosivat kun eivät olleet yhtään sopivia toisilleen. Kaveri oli sitä mieltä, ettei ikinä enää oinasta. No nyt hän seurustelee jälleen oinasmiehen kanssa, jolla on täsmälleen sama syntymäpäivä kuin exällään ja tämä mies on ihan eri maata. Paljon seesteisempi ja mukavan rauhallinen mies. Nyt kaveri on sitä mieltä, ettei se horoskooppi markkaa mitään vaan ongelma oli, että exä oli ainut lapsi ja nyxä viidestä pojasta keskimmäinen. Uskon, että tällä asetelmalla on paljon enemmän merkitystä kuin tähtien asennolla.

Vierailija
50/551 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko horoskooppeihin. Me ollaan jousimies/oinas-pari ja vissiin paras mahdollinen yhdistelmä? Tullaan kyllä hyvin juttuun. Ystäväni on rapu ja seurusteli oinasmiehen kanssa, mutta erosivat kun eivät olleet yhtään sopivia toisilleen. Kaveri oli sitä mieltä, ettei ikinä enää oinasta. No nyt hän seurustelee jälleen oinasmiehen kanssa, jolla on täsmälleen sama syntymäpäivä kuin exällään ja tämä mies on ihan eri maata. Paljon seesteisempi ja mukavan rauhallinen mies. Nyt kaveri on sitä mieltä, ettei se horoskooppi markkaa mitään vaan ongelma oli, että exä oli ainut lapsi ja nyxä viidestä pojasta keskimmäinen. Uskon, että tällä asetelmalla on paljon enemmän merkitystä kuin tähtien asennolla.

En usko että tälläkään on merkitystä, tällä oinaallanikin on sisaruksia, joiden kanssa kuulemma tappeli lapsena ja nuorena paljon ja myönsi että oli niille ilkeä. Kyllä siihen luonteeseen vaikuttaa muutkin asiat kuin se horoskooppi. En ymmärrä miksi olen saanut alapeukkuja, mähän kerroin vain omasta kokemuksesta. En sano että kaikki oinaat olisi samanlaisia, kun itse oon tavannut vaan pari oinasmiestä ja muutaman oinasnaisen. Mutta aika monella niistä oli esim. tämä sama piirre, eli oikeassa olemisen tarve. 

Vierailija
51/551 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites härkänainen ja kaurismies? Miten menee? Kiikarissa kaurismies mutta ei ota selkoa... hitaasti lämpenevä kaveri. Ja kun itse on itsepäinen niin en tiedä mitä tulee. Hillitön kemia on kyllä, en ole sellasta vielä muun kans kokenu.

Kaksosmiehistä voi sanoa että pitemmän päälle empatia vieras käsite. Joku aiemmin sanoi että itsekeskeinen, joo. Myös materialisti. Kierrän jatkossa kaukaa, valitan.

Vierailija
52/551 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittu naiset ovat typeriä.

Häh? Mä olen kyl ihan mulkku mies, jolle ei koskaan tapahdu mitään....mä oon kiinalaisessa Vuohi.

Vierailija
53/551 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te tiedätte että pitää katsoa myös kuumerkkiä ja nousevaa merkkiä, eikä pelkästään aurinkomerkkiä, kun mietitään yhteensopivuutta.

Sekä tietenkin selvittää missä merkissä Venus ja Mars sekä muut planeetat ovat.

Amatöörit.

Vierailija
54/551 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi jestas mitä hölmöilyä. En edes tiennyt puolisoni horoskooppimerkkiä, niin vähän aihe kiinnostaa. Lapset eivät tiedä omiaan kun en ole halunnut moiselle älyttömyydelle painoarvoa antaa.

Mutta nyt tutkin ja meidän ei pitäisi pärjätä yhdessä ollenkaan. Tai ainakin pitäisi olla kauheeta draamaa ja räiskettä. No ei ole. Ja se, että exäni kanssa homma ei toiminut ei johtunut horoskoopeista sekään vaan siitä, että tyyppi oli ihan muuten vaan m*lkku. :D

Onnellisia ja tasapainoisia ollaan jo kolmatta vuosikymmentä, joten itselleni selvästi hyvä tapa välttää yhteensopivuusongelmat oli valita puolisoksi täyspäinen aikuinen joka ei usko humpuukkiin.

Vierailija
55/551 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai te tiedätte että pitää katsoa myös kuumerkkiä ja nousevaa merkkiä, eikä pelkästään aurinkomerkkiä, kun mietitään yhteensopivuutta.

Sekä tietenkin selvittää missä merkissä Venus ja Mars sekä muut planeetat ovat.

Amatöörit.

Joo ja sitten isän puoleisen isoäidin naapurin automerkki vaikuttaa kanssa. Ja työelämässä menestymiseen on tosi merkittävää se millainen bataattisato oli Boliviassa syntymähetkeä edeltävänä kesänä. Paitsi jos on porkkanalle allerginen sisko, sitten se ei vaikuta!

Vierailija
56/551 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesimerkkejä ovat rapu, skorpioni ja kaksonen.

Maamerkkejä ovat härkä, neitsyt ja kauris.

Ilmamerkkejä ovat kaksonen, vaaka ja vesimies.

Tulimerkkejä ovat oinas, leijona ja jousimies. 

Vesi- ja maamerkkejä pidetään ns. feminiinisinä merkkeinä, ilma- ja tulimerkkejä taas maskuliinisina. Siksi vesi- ja maamerkit toimivat usein parhaiten keskenään, ja ilma- ja tulimerkit keskenään. Esim. ravun ja leijonan suhteessa rapu jää helposti leijonan jyräämäksi tai neitsyen ja jousmiehen suhteessa jousimiehen suurpiirteisyys ja menevyys voi ärsyttää pikkutarkkaa neitsyttä, joka taas voisi skorpionin tai kauriin kanssa olla onnellisempi. Toisaalta jotkin merkkiyhdistelmät toimii kaikesta huolimatta, esim. leijonamiehellä ja skorpioninaisella on usein fantastista seksiä. Aurinkomerkki on kuitenkin vain pieni murunen syntymäkarttaa, ja nousu- ja kuumerkki, kuten myös venus- ja marsmerkit vaikuttavat cocktailiin. Eihän nämä aina yksi yhteen mene, mutta olen huomannut että esimerkiksi itselleni tulipainotteisena naisena sopii vielä tulipainotteisemmat miehet, jolloin tunnen itseni enemmän naiseksi ja suhteessa pysyy luonnostaan tasapaino.

Vierailija
57/551 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis rapu, skorpioni ja KALAT on vesimerkkejä, ei kaksonen! ^

Vierailija
58/551 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vesimerkkejä ovat rapu, skorpioni ja kaksonen.

Maamerkkejä ovat härkä, neitsyt ja kauris.

Ilmamerkkejä ovat kaksonen, vaaka ja vesimies.

Tulimerkkejä ovat oinas, leijona ja jousimies. 

Vesi- ja maamerkkejä pidetään ns. feminiinisinä merkkeinä, ilma- ja tulimerkkejä taas maskuliinisina. Siksi vesi- ja maamerkit toimivat usein parhaiten keskenään, ja ilma- ja tulimerkit keskenään. Esim. ravun ja leijonan suhteessa rapu jää helposti leijonan jyräämäksi tai neitsyen ja jousmiehen suhteessa jousimiehen suurpiirteisyys ja menevyys voi ärsyttää pikkutarkkaa neitsyttä, joka taas voisi skorpionin tai kauriin kanssa olla onnellisempi. Toisaalta jotkin merkkiyhdistelmät toimii kaikesta huolimatta, esim. leijonamiehellä ja skorpioninaisella on usein fantastista seksiä. Aurinkomerkki on kuitenkin vain pieni murunen syntymäkarttaa, ja nousu- ja kuumerkki, kuten myös venus- ja marsmerkit vaikuttavat cocktailiin. Eihän nämä aina yksi yhteen mene, mutta olen huomannut että esimerkiksi itselleni tulipainotteisena naisena sopii vielä tulipainotteisemmat miehet, jolloin tunnen itseni enemmän naiseksi ja suhteessa pysyy luonnostaan tasapaino.

Selvitin oinasmieheni nousevan merkin suhteen alussa ja se on skorpioni, itsellä neitsyt, joten arvelin näillä olevan merkitystä siihen että tulimme hyvin toimeen :D Nämä vaikeat puolet paljastui vasta myöhemmin.

t. Kaurisnainen

Vierailija
59/551 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on rapumies? Onko herkkä, ahkera ja intuitiivinen? =)

Vierailija
60/551 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on kalat ja isäni härkä. Ovat olleet naimisissa 33 vuotta. Heillä on ollut hyviä ja huonoja aikoja, kun ovat riidelleet ja miettineet eroa. Äiti on helposti loukkaantuva ja jyrää isän aina alleen mielipiteillään. Toisaalta jos isä päättää jotain niin hän ei luovuta vaan puskee jääräpäisesti eteenpäin. Kalat ja härkä ei taida olla täydellinen match, mutta ovat ainakin vesi- ja maamerkki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän