Horoskooppien yhteensopivuus
Morjesta päivää! Onko sinulla ja kumppanillasi "epäsopivat" horoskooppo merkit? (Esim. Härkä-leijona) miten teidän suhteessa menee? Vai uskotteko horoskooppeihin?
Entä onko sinulla ja kumppanillasi yhteensopivat? Huomaako sen?
Eli kannattaako uskoa näihin horoskooppeihin?
Kommentit (551)
Vierailija kirjoitti:
Meillä on yhteensopivat horoskoopit, minä jousimies ja mies vesimies, ja sovitaan kyllä tosi hyvin yhteen. Kumpikin ollaan aika pohdiskelevia idealisteja, on hyviä keskusteluja ja tarvitaan myös paljon omaa tilaa, kumpikin osaa antaa toiselle tilaa. Riitoja ei hirveästi ole.
Olen seurustellut aikaisemmin leijonan kanssa ja se ei kyllä toiminut ollenkaan.
Olette varmaan ns. suvakkeja? olitteko peli poikki! miekkarissa?
Vierailija kirjoitti:
Sopiiko Oinas+Härkä?
Kaverini (nais-härkä) seukkaili oinaan kanssa ja voi sitä itkun määrää :D oinas oli niin tulinen ja suorasukkainen,että kamuni oli usein itkemässä ja masentumassa miehen takia. Ja härkä kamuni takertui usein miehen sanomisiin ja valitti tälle joka asiasta..
Minä olen jousimies ja mies oinas eli ilmeisesti ollaan hyvä pari horoskooppien mukaan. Meillä on tosi vahva parisuhde ja hauskaa yhdessä. Joskus riidellään, mutta ei olla kumpikaan pitkävihaisia. Ihan täydellinen mies tuo on mulle!
Meillä on perinteisesti 'epäsopivat' merkit toisilleen. Oon kalat ja mieheni on vaaka. Karkea jako menis niin, että mä oon tunneihminen ja vaaka järki-ihminen. Mut juuri tällä kombolla täydennämmekin hyvin toisiamme.
Aviossa 27 v. Ja juu, uskon pääasiassa, mieheni ei myönnä mitään:-)
Vierailija kirjoitti:
Sopiiko Oinas+Härkä?
Me ollaan ainakin sovittu jo 10 vuotta.
Vesimies ainakin tarvitsee omaa aikaa, että se pitää ottaa huomioon, jos on takertuja.
Olen rapu-nainen ja yrittänyt kahden oinaan kanssa parisuhdetta eikä vaan toiminut. Oinas on niin sarvipää, ettei tällainen herkkis vaan kykene olemaan suhteessa oinaan kanssa.
Oma poikanikin on oinas, ja voi luoja tätä meidän äiti-poika -suhdetta nämä 20v:) On ollut sellaista vääntöä ja vuoristorataa ettei ole tosikaan!
Oinas-naisten kanssa taas viihdyn oikein hyvin ja mulla onkin kuusi erittäin hyvää ystävää, joista puolet on oinaita.
En vastannut nyt ap:n kysymykseen, mutta kerroinpa vaan nyt omakohtaisia kokemuksia:)
Mites neitsyt - neitsyt? Ihastukseni kans oltais tuollainen kombo, mut ei siis seukata, ainakaan viel...
Orava8 kirjoitti:
Itse uskon todellakin horoskooppeihin, mutta suhteessa en ole tällähetkellä. Valikoin itsekin mieheni horoskooppien mukaan monesti, olen rapu enkä esimerkiksi ikinä alkaisi säätämään oinas miehen kanssa...
Miksi et ?
Vierailija kirjoitti:
Vesimies ainakin tarvitsee omaa aikaa, että se pitää ottaa huomioon, jos on takertuja.
Todellakin. Monesti olen saanut suhteessa vääntää tästä aiheesta, kun toinen ei vain ymmärrä oman tilan kaipuutani. Onnellisin olen ollut toisen vesimiehen kanssa.
Minä en valikoi kumppaneitani horoskooppimerkin perusteella, mutta yleensä ne joiden kanssa synkkaa parhaiten, niin myöhemmin on selvinnyt, että he ovat myös horoskooppimerkiltään yhteensopivia minun kanssani. Pätee myös ystäviin, työkavereihin ym. Sama pätee niihin joiden kanssa en oikein tule toimeen, heidän horoskooppimerkkinsä on yleensä ollut joku joka ei sovi oman merkkini kanssa yhteen.
Orava8 kirjoitti:
Itse uskon todellakin horoskooppeihin, mutta suhteessa en ole tällähetkellä. Valikoin itsekin mieheni horoskooppien mukaan monesti, olen rapu enkä esimerkiksi ikinä alkaisi säätämään oinas miehen kanssa...
Itse olen kauris ja tein sen virheen että muutin oinaan kanssa yhteen, jestas mitä sarvien kolistelua välillä. Välillä menee tosi hyvin ja ollaan niin rakastuneita mutta välillä tulee sellaisia riitoja että olen valmis lähtemään, ei vaan oo mitään paikkaa minne mennä. Oinas on erittäin itsepäinen ja aika itsekäskin välillä, vaikkei omasta mielestään ole. Mä tiesin että oinas on yksi huonommista merkeistä mulle, mutta silti ajauduin tähän suhteeseen. Aluksi meni tosi hyvin, nämä pahimmat piirteet paljastui vasta yhteen muuton jälkeen. En tiedä onko tämä mulle joku rangaistus. Ennen olin härän kanssa ja arki sujui ilman sen kummempia ongelmia, mutta suhde oli tylsä ja muuttui lopulta kaverilliseksi ja seksi jäi... Sitten tapailin neitsyttä, joka oli älyttömän hidas etenemään ja aika pidättyväinen, ei siitä sitten mitään tullut.. Oinas räjähtää pienemmästäkin erimielisyydestä aika usein ja itse suutun kun toinen ylireagoi ja riita on valmis.
Horoskoopit ovat syntyneet aikana jolloin planeetat ja tähtikuviot olivat jumalia.
Kuinka kukaan voi antaa moiselle taikauskolle nykyaikana mitään muuta painoarvoa kuin mielenkiinto muinaisia uskomuksia kohtaan?
Te puolisoa horoskooppimerkkien perusteella arvioivat varmaan palvotte myös Nergalia,Mardukia ja Ishtaria?
Vierailija kirjoitti:
Vittu naiset ovat typeriä.
Oletko kenties skorpioni?
Vierailija kirjoitti:
Orava8 kirjoitti:
Itse olen kauris ja tein sen virheen että muutin oinaan kanssa yhteen, jestas mitä sarvien kolistelua välillä. Välillä menee tosi hyvin ja ollaan niin rakastuneita mutta välillä tulee sellaisia riitoja että olen valmis lähtemään, ei vaan oo mitään paikkaa minne mennä. Oinas on erittäin itsepäinen ja aika itsekäskin välillä, vaikkei omasta mielestään ole. Mä tiesin että oinas on yksi huonommista merkeistä mulle, mutta silti ajauduin tähän suhteeseen. Aluksi meni tosi hyvin, nämä pahimmat piirteet paljastui vasta yhteen muuton jälkeen. En tiedä onko tämä mulle joku rangaistus. Ennen olin härän kanssa ja arki sujui ilman sen kummempia ongelmia, mutta suhde oli tylsä ja muuttui lopulta kaverilliseksi ja seksi jäi... Sitten tapailin neitsyttä, joka oli älyttömän hidas etenemään ja aika pidättyväinen, ei siitä sitten mitään tullut.. Oinas räjähtää pienemmästäkin erimielisyydestä aika usein ja itse suutun kun toinen ylireagoi ja riita on valmis.
Minäkin kauris, ja nyt asun jousimiehen kanssa. Hän on myös tulimerkkinä tosi tulistuvainen, hermostuu heti kun yrittää mistään nätisti keskustella muusta kuin säästä. En tiedä jaksanko tätä kauan. Edellinen oli leijona ja meillä oli kaikesta huolimatta paljon hyviäkin aikoja.
Tosin astro.fi sivujen mukaan tarkemmin katsoen siitä rakkausanalyysistä tms saan kyllä melko hyvä pisteet tälle nykysuhteelle (paremmat kuin edelliseen), eli se missä laitetaan syntymäpaikat ja kellonajat. Tiedä sitten että onko siinä kuitenkaan perää lopulta kuitenkaan.
Jostain syystä näköjään näihin tulimerkkeihin (jotka ei pitäisi sopia kauriille) tunnun ihastuvan, tuossa joku aika sitten erottuani siitä piiiiitkästä liitosta leijonan kanssa tapasin useamman miehen ja jotenkin ei oikein sytyttänyt kaikki vaikka horoskoopin mukaan olisi pitänyt sopia.
Ärsyttävää vaan kun selvästi toisesta ei tule esiin ne huonot piirteet ja todellinen luonne kuin näköjään vasta sitten, kun muutettu yhteen (mikä vaatinut jo paljon järjestelyjä ja uhrauksia, muuttoja eri paikkakunnalle jne). Eli edes se että on oltu paljon yhdessä, öitä jne., ei ole sama kuin että todella ei ole muuta paikkaa.
En todellakaan usko horoskooppeihin. Henkimaailma noiden asioiden takana joskut vaikuttavat niin, että niissä on ehkä jotain loogisuutta, mutta piut paut sellaisille uskomuksille.
Tämä rapu elää vallan löysää ja kinastelematonta elämää skorpionin kanssa.
Orava8 kirjoitti:
Ymmärrän. Mä olen oinas ja mun mies on rapu.
Minä ja poikaystävä ollan molemmat skorpioneja, ollaan oltu yhessä reilu 5 vuotta ilman ongelmia, enkä usko horoskooppeihin, enkä tiedä onko sen mukaan kaksi skorpionia hyvä vai huono match.
Onko täällä yhtään kaksosia? Mä oon päättäny, että kierrän kaksos-miehet kaukaa. Kokemuksia kahdesta tosi hankalasta tapauksesta. Lyhytjännitteisiä, itsekeskeisiä tyyppejä.
Sopiiko Oinas+Härkä?