Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Horoskooppien yhteensopivuus

Lähetyssaarnaaja69
02.10.2016 |

Morjesta päivää! Onko sinulla ja kumppanillasi "epäsopivat" horoskooppo merkit? (Esim. Härkä-leijona) miten teidän suhteessa menee? Vai uskotteko horoskooppeihin?
Entä onko sinulla ja kumppanillasi yhteensopivat? Huomaako sen?
Eli kannattaako uskoa näihin horoskooppeihin?

Kommentit (551)

Vierailija
461/551 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata uskoa horoskooppeihin kuin vain hupimielellä.

Ne laadittiin n2000v sitten, ja tähtitaivas on muuttunut jonkin verran. Itse olen syntynyt huhtikuun lopussa ja olisin hupihoroskoopin mukaan härkä, mutta kun synnyin, niin aurinko oli oinaan tähtikuviossa.

Jos tosissasi haluat perehtyä asiaan, mitä epäilen, löydät selityksen asialle ja tietoa myös siitä, että intialainen astrologia (Vedic) noudattaa nykyisiä asemia.

Astrologia on muuten huomattavasti vanhempaa kuin 2000 vuotta.

Tiedän toki. Myös Vedic kertoo niin. Älä luule minua idiootiksi.

Vierailija
462/551 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne laadittiin n2000v sitten, ja tähtitaivas on muuttunut jonkin verran. Itse olen syntynyt huhtikuun lopussa ja olisin hupihoroskoopin mukaan härkä, mutta kun synnyin, niin aurinko oli oinaan tähtikuviossa.

Jos tosissasi haluat perehtyä asiaan, mitä epäilen, löydät selityksen asialle ja tietoa myös siitä, että intialainen astrologia (Vedic) noudattaa nykyisiä asemia.

Kuulostaa ettet sinä ole oikein perehtynyt.

Horoskoopit ovat okkultistista paskaa. Noituutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/551 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ettet sinä ole oikein perehtynyt.

Horoskoopit ovat okkultistista paskaa. Noituutta.

Viestini meni väärin. Tämä oli tätä edelliselle vastaajalle.

Vierailija
464/551 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orava8 kirjoitti:

Itse uskon todellakin horoskooppeihin, mutta suhteessa en ole tällähetkellä. Valikoin itsekin mieheni horoskooppien mukaan monesti, olen rapu enkä esimerkiksi ikinä alkaisi säätämään oinas miehen kanssa...

Ehkäpä juuri siksi et ole suhteessa.Horoskoopit on täyttä soopaa!

Vierailija
465/551 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemukseni mukaan vaaka on laiska uneksija.

Mun vaakamies on käytännöllinen monitaituri. Ihana valinta kalatnaiselle.

Vierailija
466/551 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kalat ja mies härkä. Mitä tämä lupaa suhteellemme?

Tasaista, kääntöpuolena tylsyyttä.

Vierailija
467/551 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut kahlata tätä kaikkea läpi, mutta joko on Meghan ja Harry käsitelty, eli leijona ja neitsyt ja yhteensopivuus?

Leijonat ainakin haluavat olla esillä ja loistaa.

Vierailija
468/551 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orava8 kirjoitti:

Itse uskon todellakin horoskooppeihin, mutta suhteessa en ole tällähetkellä. Valikoin itsekin mieheni horoskooppien mukaan monesti, olen rapu enkä esimerkiksi ikinä alkaisi säätämään oinas miehen kanssa...

Ehkäpä juuri siksi et ole suhteessa.Horoskoopit on täyttä soopaa!

Ei ole, välillä aika osuvia nuo luonnekuvaukset. Itsekin välttelin kauriina oinaita, joku häiriö mulle tuli kun eksyin oinasmiehen kainaloon. Meillä synkkas heti ja alku oli ihana, mutta kyllä paremmin tutustuttua tuli näitä luonne-eroavaisuuksia esille. Aina välillä sarvet kolisee ja kovaa, toisaalta myös rakkautta riittää. Vaikeaa on mut vielä ei olla annettu periksi. Hyvien puolien takia on vaikea luopua tästä suhteesta, toisaalta ne riidat on ollu sellaisia joita en oo aiemmissa suhteissani kokenut (exät oli kalat ja härkä, molemmat aika leppoisia).

Vierailija
469/551 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut kahlata tätä kaikkea läpi, mutta joko on Meghan ja Harry käsitelty, eli leijona ja neitsyt ja yhteensopivuus?

Leijonat ainakin haluavat olla esillä ja loistaa.

Ei sovi leijona ja neitsyt yhteen. Mut eikös Barack Obama ja hänen vaimonsa myös leijona ja neitsyt?

Vierailija
470/551 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen kysyy treffeillä horoskooppiani ja alkaa aprikoimaan horoskooppiemme yhteensopivuutta, niin se on moro.

Vierailija
471/551 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

serustelin kerran skorpionin kanssa. Kamalaa ja tylsää mutta seksi oli rietasta.

Vierailija
472/551 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en sovi yhteen ihmisten kanssa jotka uskoo johonkin niin typerään p*skaan kuin horoskoopit.

Vierailija
473/551 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en sovi yhteen ihmisten kanssa jotka uskoo johonkin niin typerään p*skaan kuin horoskoopit.

Sun kanssa ei sovi varmaan monikaan yhteen.

Vierailija
474/551 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotka ei ymmärrä horoskoopeista saatika astrologiasta MITÄÄN, vois nyt painua vaan v--tuun täältä.

Nää on sellasia asioita, joita haeva ymmärtää. Ja tajuaahan sen, nykyään eletään niin pinnallisesti, ei kuunnella itseään eikä luontoa.

Vierailija
475/551 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orava8 kirjoitti:

Miksi rapu ja oinas ovat huono pari? Ihan vaan kun olen tuollaisessa parisuhteessa ja vaikka tähän asti ollaan oltu onnellisia niin ilmeisesti meillä alkaa nyt mennä huonommin kun kerta ei sovita horoskooppien puolesta yhteen.

Joo kyll kantsii ennnemmin uskoo horoskooppeihin kuin oikeaan elämään. Jos rapu ja oinas ei kerta kaikkiaan sovi yhteen, kantsii lähtee suhteesta ei jäädä siihen, vaikk olis menny hyvin vuosikymmenet.

Vierailija
476/551 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska oinas on johtava persoona ja rapu kateellinen kyräilijä, joka ei voi hyväksyä oinaan valovoimaisuutta. Jos rapua ei pokkuroida ja palvella niin se muuttuu piruksi ja on pahimmillaan todella vaarallinen.

Tiedän ravun joka jopa öisin heräsi manaamaan ihmisen joka ei sitä kumartanut.

Vierailija
477/551 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi tuttavaa. Oinas on mukava, reilu ja huomaavainen, kantaa myös muista huolta.

Rapu on kateellinen ja arvostelee toisia ja puhuu selän takana pahaa, levittää huonoa ilmapiiriä kyräilemällä ja on pahansuopa ja yrittää hallita muita pelottelemalla ja noita-tempuillaan.

Vierailija
478/551 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neitsyt ja rapu. Meitä yhdistää vahvasti huumori ja sitoutuneisuus.

Exäni oli myös rapu ja hänen kanssaan soli sama homma :)

Sitoutuneisuus ei sitten kuitenkaan ihan, jos siitä huolimatta on ex vai oliko koko suhde pelkkä vitsi??

Vierailija
479/551 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaksi tuttavaa. Oinas on mukava, reilu ja huomaavainen, kantaa myös muista huolta.

Rapu on kateellinen ja arvostelee toisia ja puhuu selän takana pahaa, levittää huonoa ilmapiiriä kyräilemällä ja on pahansuopa ja yrittää hallita muita pelottelemalla ja noita-tempuillaan.

Meillä töissä on tuollainen rapuihminen.

Oinas voi olla tutuille huomaavainen, lähemmässä ihmissuhteessa sen sitten huomaa miten dominoiva ja kylmä voi olla jos asiat ei mene niin kuin haluaa.

Vierailija
480/551 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne ovat yleensä naisia, jotka uskovat horoskooppeihin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan