Horoskooppien yhteensopivuus
Morjesta päivää! Onko sinulla ja kumppanillasi "epäsopivat" horoskooppo merkit? (Esim. Härkä-leijona) miten teidän suhteessa menee? Vai uskotteko horoskooppeihin?
Entä onko sinulla ja kumppanillasi yhteensopivat? Huomaako sen?
Eli kannattaako uskoa näihin horoskooppeihin?
Kommentit (551)
Olen rapu ja viidettä vuotta suhteessa härän kanssa. Onnellisia ollaan enkä voi kuvitellakaan rinnalleni parempaa miestä. Olen tosi tunteella elävä ja aivan liian haavoittuva sekä herkkä ihminen. Härkä mies on opettanut mulle vahvuutta, tukee mua kaikessa hölmössä mitä ikinä keksin ja näyttänyt että kaikkia ihmisiä ei kuulu kumartaa eikä antaa kenenkään astua yli.
Jaksaa kuunnella mun mietteitä maailmasta loputtomiin ja omaa käsittämättömän pitkän pinnan. Antaa mun olla herkkä ja tuo sen esiin mussa parhaalla tavalla.
Perhe on meille molemmille kaikki kaikessa, minä hoidan tunnepuolen asiat ja hoivaan, rakastan ja läpätän tunteista kyllästymiseen asti. Mies on "kallio" joka turvaa meidän pärjäämisen ja hoitaa kaikki käytännön asiat. (Kumpikin tuodaan rahaa kyllä kotiin siis.)
Mies on multa oppinut myös paljon tunteiden näyttämistä, spontaania asennetta sekä itsevarmuutta. Osaa olla avoimempi ja näyttää iloa, surua ja kipua. Tietyllä tavalla on kovettanut mua jaksamaan maailmaa ja omia tunteita ja itse oppinut näkemään maailman herkemmässä valossa.
Mun mieheni on sellainen että vain äärimmäisen läheiset ihmiset näkee sen lämmön ja rakkauden, jopa sen vanhemmat on ihmetelleet miten rennoksi mies on muuttunut mun kanssani. Eli tuodaan tosiaan ne parhaat puolet toisistamme esiin. Päivittäin edelleen opetellaan toisiamme.
Aiemmin tuolla olikin mainittu noista katkerista ravuista ja tiedän ihmistyypin todella hyvin. (Mun mielestäni) se kertoo poikkeuksetta siitä että rapu on äärimmäisen tyytymätön omaan elämäänsä ja se tulee esiin kateutena, lapsellisuutena ja pikkumaisuutena. Myös jos rapu on suhteessa jossa kokee epävarmuutta, tulee kehiin todella usein tajuton mustasukkaisuus missä ei ole mitään järkeä.
Ihan näin rapuna totean että itse lähtisin menemään tilanteesta jo heti alussa jos ravun käytös alkaa menemään idioottimaiseksi. Se ei ole tyytyväinen itseensä, kumppaniinsa tai elämäänsä ja niitä tilanteita ei voi kukaan muu korjata kuin rapu itse. Olen seurustellut yhden ravun kanssa vuosia sitten ja se oli elämäni uuvuttavin vuosi. Mies tahtoi (ilmeisesti) erota, mutta pelkäsi yksinäisyyttä ja oli todella takertuva ja ahdistava. Lopussa äärimmäisen mustasukkainen kun en omistanut kaikkea aikaa hänelle 24/7.
Oma kokemus siis, rapu-rapu, huono. Härkä-rapu, täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemukseni mukaan vaaka on laiska uneksija.
Mun vaakamies on käytännöllinen monitaituri. Ihana valinta kalatnaiselle.
Mitenhän tuo menisi toisinpäin? Vaaka nainen ja kalat mies...
Vierailija kirjoitti:
Miksei leijona ja skorpioni tule muka toimeen? Mies on leijona ja häneltä saan parasta seksiä _ikinä_! Totta kai välillä tapellaan mutta ite haluan suhteeseen pientä kipinää sellaisen tasaisen tylsän arjen harmaan sijaan. Joka paikassa vaan sanotaan että ollaan huono pari.
Meillä toisin päin exän kanssa, mies oli skorppari. Kuumaa seksiä oli siinäkin suhteessa, mutta lopulta muut asiat johti eroon. En jaksanut sitä ihme kyttäämistä ja tajutonta mustasukkaisuutta jos vain puhuinkin jollekin miehelle. Samalla mitään ei voinut sanoa suoraan vaan murjottaa vaan ja antaa minun arvailla syytä. Usein oli sitten ihan pikkujuttuja mistä oli suuttunut, sellaisia etten ollut edes tajunnut loukanneeni häntä. Nyt seurustelen toista vuotta Oinaan kanssa ja hyvin menee! Tämä ex tosin edelleen haluaa "jutella asiat selviksi" jos jossain yhteisten tuttujen juhlissa tms. nähdään. En ole lähtenyt siihen touhuun enää ollenkaan mukaan, haluaa vaan haukkua minua kuinka inhottavasti toimin meidän suhteen aikana ja kehtasin hänet vielä jättää...tosin kerran jopa ehdotti että voitaisiiin palata yhteen vaikka olin jo suhteessa toisen kanssa...huh huh.
Ravut on jostain syystä omienkin kokemusten mukaan välillä todella helposti loukkaantuvia ja pikkumaisia. Kaikki tuntemani ravut harrastavat myös marttyyriksi heittäytymistä ja tunnetasolla syyllistämistä tyyliin "SINÄ sait minut tuntemaan itseni niin arvottomaksi/tyhmäksi/ilkeäksi/huonoksi ihmiseksi/surulliseksi että vaikka minä käyttäydyin huonosti ensin niin nyt sinun pitää lohduttaa minua koska loukkaannuin kun mainitsit käytöksestäni!" Ja kantavat kaunaa myös LOPUTTOMIIN. Jos pitäisi inhokkihoroskooppi valita, niin se olisi kyllä rapu, sori vaan :DD Tyytyväisenä voivat kyllä olla todella sydämellisiä, mummoni on rapu ja hyvin kiltti ja ihana ihminen, ei koskaan sano pahaa sanaa kenestäkään.
Entä kaksoset ja skorpioni? Itse olen kaksoset ja aina jostain syystä ihastunut jousimiehiin mutta nyt on vähän peliä skorpionimiehen kanssa...onko tähtien puolesta hyvä match?
Ööh ihmiset hei kuka enää vuonna 2018 jaksaa jauhaa tätä narsistista skeidaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten arvelette geenien, olosuhteiden ja kasvatuksen vaikuttavan jonkun tietyn horoskooppimerkin käytökseen?
T. Helposti innostuva, ystävällinen, diplomaattinen, lojaali ja pidetty oinas. Jos joskus suutun niin useimmiten itselleni kun olen ollut liian nopea liikkeissäni ja sen takia mokannut jotakin
Nämä luonnehdinnat nyt ovat sellaisia "raakaversioita". Astrologinen kartta kertoo totuuden. Ei voi mitään, mutta omalla kohdalla se ainakin pitää paikkansa.
Olen aina miettinyt Astral-TV:n katsojakuntaa ja kohderyhmää. Nyt selvisi tämäkin.
Kyllä kahdella leijonalla on villiä ;)
Vierailija kirjoitti:
Ravuthan on tunnetusti huikentelevaisia. Ei uskollisia eikä luotettavia. Kauheita riitelemään ja tappelemaan. Kokemusta on.
Meikärapu välttelee konflikteja viimeiseen asti, mutta myönnän että kun vihdoin keittää yli, niin silloin tosiaan keittää yli.
Mä olen rapu ja puoliso jousimies, eli ns. epäsopiva pari. Nousu- ja kuumerkkini ovat tosin vaaka ja kauris, ja miehellä joutskari ja vesimies, ja ne taitavat olla toisiinsa melko sopivia. Olemme molemmat seurallisia, pidämme samanlaisista aktiviteeteista ja arvostamme samoja asioita. Seksi myös hyvää :D Kaiken kaikkiaan yhteiselomme on toimivaa ja mukavaa.
En kyllä uskos meidän kohdalla se ois että oltas hyvin epäsopivia (silti edelleen onnellisesti 6v yksissä) plus mun pitäs olla nymfomaani joka naiskentelee missä ja milloin vaan (en kyllä muuten ole kerta päivässä omassa vuoteessa riittää) mieheni taasen pitäs olla reissaus hullu (ei ole käynyt tallinnaa pitemmällä eikä haluakaan oma kylä riittää)
Olen vesimies (nainen) ja ex-kumppanini skorpioni-mies ei kunnioittanut eikä arvostanut minua, ei ymmärtänyt sitä, että ulosäin olin suht hillitty yleensä (sisimmässäni en ole tasainen). Tämä skorppari oli negatiivinen, piikittelevä, nopea suuttumaan, hidas leppymään. Aina en ymmärtänyt, miksi hän suuttui jostain asiasta. Hän halusi muovata minusta toisenlaista, tavallisempaa, teennäisempää, ulospäin suuntautuvampaa, iloisempaa ja voimakkasti meikkaavaa naista. En suostunut muuttumaan, haluan olla mahdollisimman paljon oma itseni. Erotiikka oli suhteen hyvä puoli. Tunsin, että hänen seurassaan pitää pienentää itseän, hän halusi kohottaa itseään taas. Kalat-miehet taas ovat olleet liian päättämättömiä, hyvä puoli heissä on herkkyys. Parhaiten olen tullut toimeen oinaan ja jousimiehen kanssa, heidän energiansa taas innostaa minua ja olen saanut olla oma itseni heidän seurassa.
Sopiiko leijona ja rapu yhteen? Nehän ovat vastakohtaisia: Tuli ja vesi, aurinko ja kuu, kulta ja hopea...täydentääkö vastakohdat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ravuthan on tunnetusti huikentelevaisia. Ei uskollisia eikä luotettavia. Kauheita riitelemään ja tappelemaan. Kokemusta on.
Meikärapu välttelee konflikteja viimeiseen asti, mutta myönnän että kun vihdoin keittää yli, niin silloin tosiaan keittää yli.
Pyh ja pah, ravuthan ovat tähtimerkkien uskollisimpia ja halutuimpia kumppaneita. Tosin loukkaantuvat todella helposti ja ovat piikikkäitä eikä heitä kannattaisi suututtaa, sillä ovat tosi hankalia jos sille päälle sattuvat ;)
Härkä ja vesimies - vetävät toisiaan puoleensa mutta ei toimi. Kokeiltu kaksi kertaa ja molemmat suhteet loppuneet, toinen oli lyhyempi ja toinen kesti lähes 10v.
Ollaan kalat ja oinas, eli aivan katastrofipari :D Tähän asti kuitenkin toiminu, kolme vuotta oltu yhessä.
En usko horoskooppeihin mutta myönnetään, jos minua lähestyy kaksonen, neitsyt, skorpioni, härkä tai vesimies asennoidun hyvin varauksella lähinnä johtuen näistä saatuihin huonoihin kokemuksiin. Kaksonen takertuu ja vaatii muilta enemmän kuin itseltään, neitsyessä sama vika. Skorpioni on yhteiskuntakriitikko ja fanaattinen näissä asioissa, härkä on valittaja, mikään ei ole koskaan hyvin ja vesimiehillä on huima taipumus mielenterveysongelmiin. Kauriit sekoavat oman kunnianhimonsa kanssa. Parhaiten viihdyn oinaiden, vaakojen ja yllättävää sinänsä, kalojen kanssa. Itse olen oinas, nousevana on vaaka ja tunnemerkkinä kalat. Minun pitäisi siis olla äkkipikainen hullu joka tapettuaan uhrinsa kiduttaa ruumista, itse asiassa olen aika introvertti, laskelmoivakin enkä tee koskaan mitään harkitsematta, en vain kerro suunnitelmistani paljoa joten joku saattaa joskus yllättyä "äkkinäisestä" päätöksestä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on yhteensopivat horoskoopit, minä jousimies ja mies vesimies, ja sovitaan kyllä tosi hyvin yhteen. Kumpikin ollaan aika pohdiskelevia idealisteja, on hyviä keskusteluja ja tarvitaan myös paljon omaa tilaa, kumpikin osaa antaa toiselle tilaa. Riitoja ei hirveästi ole.
Olen seurustellut aikaisemmin leijonan kanssa ja se ei kyllä toiminut ollenkaan.
Jousimies ja puolisona Oinas. Toimii.
Satuin joskus lukemaan horoskoopin, vaikka vuosia naimisissa.
Itse olen aurinko oinas, nouseva jousimies ja kuu on leijonassa, mies on aurinko vaaka, nouseva oinas ja kuu neitsyessä.
20 v yhdessä vaihtelevalla menestyksellä, väärinymmärryksiä on ollut mutta selvitty on ja näkisin että jatkossakin selvitään.
Sitä johtuuko se horoskooppimerkeistä vai siitä että kummallakin on riittävästi joustoa., en osaa sanoa :)
Miksei leijona ja skorpioni tule muka toimeen? Mies on leijona ja häneltä saan parasta seksiä _ikinä_! Totta kai välillä tapellaan mutta ite haluan suhteeseen pientä kipinää sellaisen tasaisen tylsän arjen harmaan sijaan. Joka paikassa vaan sanotaan että ollaan huono pari.