Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Horoskooppien yhteensopivuus

Lähetyssaarnaaja69
02.10.2016 |

Morjesta päivää! Onko sinulla ja kumppanillasi "epäsopivat" horoskooppo merkit? (Esim. Härkä-leijona) miten teidän suhteessa menee? Vai uskotteko horoskooppeihin?
Entä onko sinulla ja kumppanillasi yhteensopivat? Huomaako sen?
Eli kannattaako uskoa näihin horoskooppeihin?

Kommentit (551)

Vierailija
441/551 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä rapu-vaaka suhde.Mun mielestä ei sovita yhteen kovin hyvin.Vaa alle sopisi paremmin esim.leijona tai vesimies vai olikse jousimies.Miehen veli on leijona ja meillä synkkaa tosi hyvin yhteen,jutut samantyylisiä,syviäkin juttuja puhellaan.Mies taas ei välitä yhtään keskusteluista syvällisessä mielessä.Musta tosi kiva mies ja sopisi mulle hyvin pariksi.

Vierailija
442/551 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän jo 60-luvulla olleen naimisissa olevan rapurouvan ottaneen kotonaan miehiä vastaan lasten katsellessa päältä ja miehen ollessa töissä. Siellä kävi kuulemma miehen velikin. Hyi olkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/551 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä rapu-vaaka suhde.Mun mielestä ei sovita yhteen kovin hyvin.Vaa alle sopisi paremmin esim.leijona tai vesimies vai olikse jousimies.Miehen veli on leijona ja meillä synkkaa tosi hyvin yhteen,jutut samantyylisiä,syviäkin juttuja puhellaan.Mies taas ei välitä yhtään keskusteluista syvällisessä mielessä.Musta tosi kiva mies ja sopisi mulle hyvin pariksi.

Minä, vaaka, olin parikymmentä vuotta naimisissa ravun kanssa. Rasittavinta oli, ettei koskaan tiennyt mistä tuulee. Kritisoi ja nalkutti. Mutta kunnon perheenisä oli.

Vierailija
444/551 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vaaka ja nainen. Kokemusta on Jousimiehestä, Kaksosista ja Kaloista. Ja ei onnistunut ei.

Minkä merkin kanssa vaaka sopisi yhteen?

Vaaka kaipaa toista ilmamerkkiä seurakseen, eli kaksosta tai vesimiestä. Vaaka voi onnistua hyvin maamerkkienkin kanssa, mutta lähestulkoon kaikkien kirjojen mukaan vaaka ja härkä on ikuinen ongelmapari niin rakkaudessa kuin kaveripuolellakin.

Olen siis itse vaaka myös ja tonkinut näitä aika paljon. Kumppanini on neitsyt.

Näissä pitää kuitenkin muistaa esim. se, onko syntynyt merkin alku- vai loppupäässä ja minä vuonna, kun nekin vaikuttavat yhteensopivuuteen.

Minä olen vaaka (nouseva vaaka) ja mieheni on härkä (nouseva kaksonen). Meillä ei olemitään ongelmia ollut. Vähän tuo on mustasukkainen, mutta osaan minäkin olla. Ymmärrän siis hyvin.

Vierailija
445/551 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravuthan on tunnetusti huikentelevaisia. Ei uskollisia eikä luotettavia. Kauheita riitelemään ja tappelemaan. Kokemusta on.

Vierailija
446/551 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetyssaarnaaja69 kirjoitti:

Morjesta päivää! Onko sinulla ja kumppanillasi "epäsopivat" horoskooppo merkit? (Esim. Härkä-leijona) miten teidän suhteessa menee? Vai uskotteko horoskooppeihin?

Entä onko sinulla ja kumppanillasi yhteensopivat? Huomaako sen?

Eli kannattaako uskoa näihin horoskooppeihin?

Ei kannata uskoa horoskooppeihin. Ne ovat paskaa.

Menisit Sinäkin joutilas kooppientuijottelija töihin.

Vierailija
447/551 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas miten sopii kalat-nainen ja härkä-mies .

Vierailija
448/551 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaakamies ja rapunainen ei sovi yhteen. Jatkuvaa tappelua. Rapu turhamainen, itsekäs hiusten halkoja, jopa pirullinen ja uskoton. Kukaan ei ole vielä ymmärtänyt rapuja kun asiasta on puhuttu. Outoja ravut.

Vierailija
449/551 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä rapujen narsistista luonnetta enkä skorppareja. Justiin kun luulet että kaikki on hyvin, tulee sellainen "piikki" skorpparilta että tuntuu. Ilkeitä ja pirullisia molemmat merkit ja miehet kyllä käy kaupaksi on naimisissa tai ei.

Vierailija
450/551 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jousimies (m) ja kalat (n), ihan hyvin toimii - vaikka ei kai pitäisi. 

Vierailija
451/551 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen on rapumies? Onko herkkä, ahkera ja intuitiivinen? =)

Hulluja ne on kaikki!

Miehet vai ravut?

Ravut ovat tunnetusti raivohulluja, napsivat varpaat irti ja nauravat päälle - älä mene veteen!

Hahahahahaha!! Sain illan makeimmat naurut! xD

Älkää peljätkö, olen uinut ja nainut rapumiehen kanssa 50 v ja ei ole varpaita napsinut, mutta koska olen vaaka, nin ei ole varpaita.🤗

Vierailija
452/551 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinas ja rapu ei tule juttuun keskenään koska niinkuin tiedetään on oinas johtava luonne ja rapu kateellinen ja riidanhaluinen eikä hyväksy ketään, ei ilmeisesti itseäänkään.

Vierailija
453/551 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oinas ja rapu ei tule juttuun keskenään koska niinkuin tiedetään on oinas johtava luonne ja rapu kateellinen ja riidanhaluinen eikä hyväksy ketään, ei ilmeisesti itseäänkään.

Oinashan se riidanhaluinen on, kun ei kestä että muillakin on mielipiteensä, haluaa nimenomaan olla johtaja eikä välitä muiden tunteista. Kumppaniksi sopisi siis hyvin tossu.

Vierailija
454/551 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mietin, että jos kuu liikuttaa valtameriä, niin voihan se vaikuttaa tietyllä hetkellä myös ihmiseen.

Tietty aurinkomerkki ja planeettojen asemat ja kuun vaikutus ovat asioita, joista ei täällä fiksuinkaan ihminen tiedä kaikkea.

Itse olen vaaka, nouseva vaaka ja mies on rapu,nouseva rapu. Olemme erittäin epäsopivat toisillemme, mutta 50 vuotta yhteistä eloa.

Teetin joskus nuorudessa tähtikartat ja niissä oli outoa, että olivat lähes identtisiä, emme kuitenkaan ole identtiset kaksoset😃

Seksisuhdetta en kokemusteni perusteella voisi kuvitella neitsyen, vaa'an tai vesimiehen kanssa. Ovat jotenkin akkamaisia, sorry.

Tuntemani oinaat ovat itsekkäitä ilkiöitä.

Kauriita on tuttavapiirissäni pilvin pimein. Puolet besserwissereitä, yök! Ja toinen puoli sydänystäviä ikuisesti.

Uskokoon ken tahtoo, mutta mukavia juttuja.

Kiitos kirjoittajille kokemusten jakamisesta.

Vierailija
455/551 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapu on kokemukseni mukaan niin nättinokkanen pieru ettei sitä palvele p.......

Vierailija
456/551 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan täysjärkinen usko horoskooppeihin. Jos joku nainen treffi-ilmoituksessaan puhuu horoskooppien yhteensopivuudesta, se on varma merkki siitä, että kyseinen nainen ei olisi henkisesti yhteensopiva kanssani, koska en tule toimeen taikauskoisten idioottien kanssa.

Vierailija
457/551 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo katkeruushan voi johtua tuosta rapu puolisosta.

Vierailija
458/551 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni mukaan vaaka on laiska uneksija.

Vierailija
459/551 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kalat ja mies härkä. Mitä tämä lupaa suhteellemme?

Vierailija
460/551 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemukseni mukaan vaaka on laiska uneksija.

Olen vaaka, mutta en laiska uneksija vaan paljas uneksija, jos ymmärrät, mitä tarkoitan.

Olen niin laiska, että vielä 70-v ajan viitenä päivänä viikossa seitsemäksi töihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi