Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Horoskooppien yhteensopivuus

Lähetyssaarnaaja69
02.10.2016 |

Morjesta päivää! Onko sinulla ja kumppanillasi "epäsopivat" horoskooppo merkit? (Esim. Härkä-leijona) miten teidän suhteessa menee? Vai uskotteko horoskooppeihin?
Entä onko sinulla ja kumppanillasi yhteensopivat? Huomaako sen?
Eli kannattaako uskoa näihin horoskooppeihin?

Kommentit (551)

Vierailija
501/551 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ravut on jostain syystä omienkin kokemusten mukaan välillä todella helposti loukkaantuvia ja pikkumaisia. Kaikki tuntemani ravut harrastavat myös marttyyriksi heittäytymistä ja tunnetasolla syyllistämistä tyyliin "SINÄ sait minut tuntemaan itseni niin arvottomaksi/tyhmäksi/ilkeäksi/huonoksi ihmiseksi/surulliseksi että vaikka minä käyttäydyin huonosti ensin niin nyt sinun pitää lohduttaa minua koska loukkaannuin kun mainitsit käytöksestäni!" Ja kantavat kaunaa myös LOPUTTOMIIN. Jos pitäisi inhokkihoroskooppi valita, niin se olisi kyllä rapu, sori vaan :DD Tyytyväisenä voivat kyllä olla todella sydämellisiä, mummoni on rapu ja hyvin kiltti ja ihana ihminen, ei koskaan sano pahaa sanaa kenestäkään. 

Tämä kuullostaa kyllä niin neitsyeltä!! Tunnen parikin tuollaista marttyyriä jotka laukoo mitä sattuu ja sitten loukkaantuu kun mainitsee heidän käytöksestä. Eiköhän tämä ole ihan ihmisestä kiinni eikä horoskooppimerkistä! Tuntemani naispuoliset ravut on todellakin kilttejä ja sydämellisiä ihmisiä, jotka kohtelee muita hyvin!

Vierailija
502/551 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ravut on jostain syystä omienkin kokemusten mukaan välillä todella helposti loukkaantuvia ja pikkumaisia. Kaikki tuntemani ravut harrastavat myös marttyyriksi heittäytymistä ja tunnetasolla syyllistämistä tyyliin "SINÄ sait minut tuntemaan itseni niin arvottomaksi/tyhmäksi/ilkeäksi/huonoksi ihmiseksi/surulliseksi että vaikka minä käyttäydyin huonosti ensin niin nyt sinun pitää lohduttaa minua koska loukkaannuin kun mainitsit käytöksestäni!" Ja kantavat kaunaa myös LOPUTTOMIIN. Jos pitäisi inhokkihoroskooppi valita, niin se olisi kyllä rapu, sori vaan :DD Tyytyväisenä voivat kyllä olla todella sydämellisiä, mummoni on rapu ja hyvin kiltti ja ihana ihminen, ei koskaan sano pahaa sanaa kenestäkään. 

Tämä kuullostaa kyllä niin neitsyeltä!! Tunnen parikin tuollaista marttyyriä jotka laukoo mitä sattuu ja sitten loukkaantuu kun mainitsee heidän käytöksestä. Eiköhän tämä ole ihan ihmisestä kiinni eikä horoskooppimerkistä! Tuntemani naispuoliset ravut on todellakin kilttejä ja sydämellisiä ihmisiä, jotka kohtelee muita hyvin!

Kuulostaa kyllä neitsyeltä, he voivat kriittisyydessään olla todella ilkeitä. Ravut taas ovat perhekeskeisiä ja sydämellisiä, mutta katkeroituvat helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/551 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauris (ainakin nainen) on kyllä sellainen ilonpilaaja että kannattaa pysyä kaukana. Löytää kyllä joka asiasta sen huonon puolen..

Vierailija
504/551 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härkä ja neitsyt sopivat yhteen 😍😍

Vierailija
505/551 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

horoskoopitovattäyttäroskaa kirjoitti:

Ei kukaan täysjärkinen usko horoskooppeihin. Jos joku nainen treffi-ilmoituksessaan puhuu horoskooppien yhteensopivuudesta, se on varma merkki siitä, että kyseinen nainen ei olisi henkisesti yhteensopiva kanssani, koska en tule toimeen taikauskoisten idioottien kanssa.

Jos ei horoskoopit kiinnosta, niin ei kannata avata koko ketjua. Anna meidän pohdiskella rauhassa.

Mua ei kiinnosta Love island Suomi pätkääkään, enkä silti avaa sitä ketjua vain kommentoidakseni, että ihan jonninjoutava ohjelma. Huvinsa kullakin, eiks niin?

Vierailija
506/551 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No,Leo&Capricorn!!

Vierailija
507/551 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horoskooppien huonoimmat puolet (pohjautuu omiin kokemuksiin):

Oinas - impulsiivinen, kova-ääninen, tilaa vievä minä-minä -ihminen

Härkä - LAISKA, mustavalkoista ajattelua

Kaksonen - epäluotettava, päättämätön, ilkeä, Jekyll ja Hyde -tyyppi

Rapu - marttyyrin elkeet, murjottaminen, millään ei voi puhua suoraan vaan tunteita pitää arvailla

Leijona - ylimielisyys, pomottaminen, itsekorostaja, maailman napa

Neitsyt - neuroottinen, kriittinen kaikkia kohtaan, todella ilkeä

Vaaka - epäluotettava, pelkuri, yrittää miellyttää kaikkia

Skorpioni - luulosairas, töksäyttelevä ja melodramaattinen, kantaa kaunaa

Jousimies - todella sotkuinen, ei osaa ottaa vastuuta mistään, juoksee ihmissuhteissa karkuun

Kauris - tylsä, kylmä ja vakava, rahanahne

Vesimies - etäinen, ylimielinen

Kalat - yliherkkä, päättämätön, tapana heittäytyä avuttomaksi

Tunnetteko te muut samanlaisia merkkien edustajia? Nämä siis pahimmillaan, voin tehdä koosteen myös merkkien parhaista puolista jos halutaan. :)

Vierailija
508/551 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks toi on capslockilla? :D Mutta siis tottahan tuo on, tulin töistä melkein kolme tuntia sitten ja oon vaan laittanut ruokaa, syönyt ja istunut sohvalla :D Kohta lapset petiin. 

Mutta joo Oinaat voi olla kyllä rasittavia. Tunnen parikin ja ne kyllä kaikki huutaa aina :D Mikä siinä on kun ei voi normaalilla äänellä puhua?

Vierailija
509/551 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 17 vuotta skorppionin kanssa naimisissa ja itse olen oinas. Luin joskus että nämä ovat kaikista pahin yhdistelmä.Totta se olikin. Skorpparit ovat enempi erakoita ja synkkämielisiä ja Oinaat sosiaalisia ja ystävystyvät helposti ihmisiin. Ihminen on kuten luonto, ja se vaikuttaa syntymäkuukausi minkälainen perus luonne on. Onhan luontokin täysin erillainen syksyllä ja keväällä, talvella ja kesällä.

Vierailija
510/551 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rapu - marttyyrin elkeet, murjottaminen, millään ei voi puhua suoraan vaan tunteita pitää arvailla

Jousimies - todella sotkuinen, ei osaa ottaa vastuuta mistään, juoksee ihmissuhteissa karkuun

Tunnetteko te muut samanlaisia merkkien edustajia? Nämä siis pahimmillaan, voin tehdä koosteen myös merkkien parhaista puolista jos halutaan. :)

Skorpionin pahimpia puolia on kyllä järjetön mustasukkaisuus. Myös omasta kokemuksesta!

Vierailija
511/551 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoilla linjoilla, lisään huonoja ja hyviä

Oinas - huomionhakuinen, haluaa/kerjää kiitosta ja aplodeja, lojaali

Härkä - yksioikoinen, naishärät heittäytyvät avuttomiksi bimboiksi

Kaksonen - tosiaankin päättämätön heiluri,

Rapu - nillittäjä, koti-ihminen

Leijona - besserwisser, ylemmyydentuntoinen

Neitsyt - pilkuviilaaja, ylisiisti/bakteerikammoinen

Vaaka - epäluotettava pelimies, hauskaa seuraa

Skorpioni - En tunne yhtään kunnolla

Jousimies - kaukokaipuinen matkustelija, intohimoinen (koskee esim. harraastukia joista innostuu)

Kauris - tylsä, kylmä ja vakava, rahanahne (täsmälleen sama arvio!)

Vesimies -

Kalat - haihattelija, taivaanrannan maalari, epävarma hihittelijä joka puhuu paljon peittääkseen epävarmuutensa

Vierailija
512/551 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä neitsyt, mies oinas. Synkkaa parhaiten ikinä ja ollaan monessa asiassa samalla aaltopituudella :)

Vierailija
513/551 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapäivä ja viihde lehtien horoskoopit kuten onnen påiväsi on tiistai ja nyt kannattaa pelata sillä tällä viikkolla onni suosii sinua.Onnen kivesi on ametisti yms ne ovat aivan höpö höpöä.Mutta luonne horoskoopit ovat kyllä totta ja jakaisin ne 4 ryhmään,kuten vuoden ajatkin. Talvi,kevät ,kesä, ja syksy ihmiset.

Vierailija
514/551 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoilla linjoilla, lisään huonoja ja hyviä

Oinas - huomionhakuinen, haluaa/kerjää kiitosta ja aplodeja, lojaali

Härkä - yksioikoinen, naishärät heittäytyvät avuttomiksi bimboiksi

Kaksonen - tosiaankin päättämätön heiluri,

Rapu - nillittäjä, koti-ihminen

Leijona - besserwisser, ylemmyydentuntoinen

Neitsyt - pilkuviilaaja, ylisiisti/bakteerikammoinen

Vaaka - epäluotettava pelimies, hauskaa seuraa

Skorpioni - En tunne yhtään kunnolla

Jousimies - kaukokaipuinen matkustelija, intohimoinen (koskee esim. harraastukia joista innostuu)

Kauris - tylsä, kylmä ja vakava, rahanahne (täsmälleen sama arvio!)

Vesimies -

Kalat - haihattelija, taivaanrannan maalari, epävarma hihittelijä joka puhuu paljon peittääkseen epävarmuutensa

Mäkin haluan! :P

Oinas - huomionhakuinen, tyhmänrohkea esittäjä

Härkä - hidas liikkeissään ja puhetyyliltään (tylsä), ei ikinä myönnä olevansa väärässä

Kaksonen - yliaktiivinen, ei ikinä voi olla paikallaan, aloittaa sata asiaa muttei suorita mitään loppuun

Rapu - manipuloi tunnetasolla, syyllistävä ja itseään säälivä, takertuva

Leijona - pöyhkeä, ivallinen, dominoi keskusteluja, luo draamaa tyhjästä

Neitsyt - pisteliäs, kylmä, tuomitseva, ei välitä jos loukkaa ihmisiä

Vaaka - ei pidä kiinni sovituista menoista, haluaa miellyttää kaikkia, pinnallinen, matkija

Skorpioni - kostonhaluinen, jankkaava, ei pääse asioista yli, kateellinen

Jousimies - tilannetajuton, vastuuton, loukkaava, ei ota mitään vakavasti

Kauris - kurinpitäjä, ilonpilaaja, pihi

Vesimies - epäsosiaalinen, ylemmyydentuntoinen, pilkunn*ssija

Kalat - haahuilija, avuton, itkuherkkä, läheisriippuvainen

Vierailija
515/551 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä tulee tuntemieni ihmisten parhaita puolia! <3

Oinas - seikkailunhaluinen, spontaani, hauska, päättäväinen

Härkä - nautintoja arvostava, lojaali, huolehtiva, vahva

Kaksonen - nokkela, aikaansaava, omaperäinen ajattelija, monilahjakas

Rapu - tunneälykäs, hellä, huolehtiva, hyvä mielikuvitus

Leijona - luova, lojaali, mielenkiintoinen, hyvä puhuja

Neitsyt - analyyttinen, auttavainen, tarkka, lahjakas

Vaaka- sosiaalinen, ystävällinen, viehättävä, antelias

Skorpioni - luotettava, päämäärätietoinen, intohimoinen, huolehtiva

Jousimies - filosofinen, hauska, anteeksiantava, suurpiirteinen

Kauris - turvallinen, sielukas, luonnonläheinen, hyvä organisoija

Vesimies - uudistusmielinen, älykäs, persoonallinen, hauska

Kalat - taiteellinen, herkkä, intuitiivinen, hyvä kuuntelija

Vierailija
516/551 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai Vaaka on pelkuri ja matkija ja Leijona pöyhkeä besserwisser? :P Näillä ollaan miehen kanssa menty, tammikuussa tulee 6 vuotta täyteen. <3

Vierailija
517/551 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauris (ainakin nainen) on kyllä sellainen ilonpilaaja että kannattaa pysyä kaukana. Löytää kyllä joka asiasta sen huonon puolen..

Samoin neitsyt...ehkä vielä pahempi. Itse kauriina tunnistan tämän piirteen mutta iän ja vastoinkäymisten kautta olen oppinut kiinnittämään enemmän huomiota positiivisiin asioihin. Myös kun hengaa oinaiden ja jousimiesten kans niin positiivisuus tarttuu :D

Vierailija
518/551 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan järkevä ihminen voi uskoa tällaiseen hölynpölyyn nykyaikana? Yhtä luotettavaa kuin ihmisen luonteen arvioiminen nenäkarvojen pituuden perusteella.

Vierailija
519/551 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks toi on capslockilla? :D Mutta siis tottahan tuo on, tulin töistä melkein kolme tuntia sitten ja oon vaan laittanut ruokaa, syönyt ja istunut sohvalla :D Kohta lapset petiin. 

Mutta joo Oinaat voi olla kyllä rasittavia. Tunnen parikin ja ne kyllä kaikki huutaa aina :D Mikä siinä on kun ei voi normaalilla äänellä puhua?

Mun ex oli härkä ja ei todellakaan ollut laiska, koko ajan touhus jotain ja ei voinu ottaa rennosti ja nauttia elämästä. Tämä yks syy miks on ex, kun ei tehty enää mitään yhdessä kun sitä enemmän kiinnosti muut asiat. Nykyinen oinas on äkkipikainen ja huutaa suuttuessaan. No kukaan ei ole täydellinen. Ei edes kauris :D

Vierailija
520/551 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skorpionin pahimpia puolia on kyllä järjetön mustasukkaisuus. Myös omasta kokemuksesta!

Samoin seksihulluus. Näin kauriina alkoi ahdistaa kun ilmoitti heti tapailun alkuvaiheessa että seksiä pitäs sit olla joka päivä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä