Horoskooppien yhteensopivuus
Morjesta päivää! Onko sinulla ja kumppanillasi "epäsopivat" horoskooppo merkit? (Esim. Härkä-leijona) miten teidän suhteessa menee? Vai uskotteko horoskooppeihin?
Entä onko sinulla ja kumppanillasi yhteensopivat? Huomaako sen?
Eli kannattaako uskoa näihin horoskooppeihin?
Kommentit (551)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ravut on jostain syystä omienkin kokemusten mukaan välillä todella helposti loukkaantuvia ja pikkumaisia. Kaikki tuntemani ravut harrastavat myös marttyyriksi heittäytymistä ja tunnetasolla syyllistämistä tyyliin "SINÄ sait minut tuntemaan itseni niin arvottomaksi/tyhmäksi/ilkeäksi/huonoksi ihmiseksi/surulliseksi että vaikka minä käyttäydyin huonosti ensin niin nyt sinun pitää lohduttaa minua koska loukkaannuin kun mainitsit käytöksestäni!" Ja kantavat kaunaa myös LOPUTTOMIIN. Jos pitäisi inhokkihoroskooppi valita, niin se olisi kyllä rapu, sori vaan :DD Tyytyväisenä voivat kyllä olla todella sydämellisiä, mummoni on rapu ja hyvin kiltti ja ihana ihminen, ei koskaan sano pahaa sanaa kenestäkään.
Tämä kuullostaa kyllä niin neitsyeltä!! Tunnen parikin tuollaista marttyyriä jotka laukoo mitä sattuu ja sitten loukkaantuu kun mainitsee heidän käytöksestä. Eiköhän tämä ole ihan ihmisestä kiinni eikä horoskooppimerkistä! Tuntemani naispuoliset ravut on todellakin kilttejä ja sydämellisiä ihmisiä, jotka kohtelee muita hyvin!
Kuulostaa kyllä neitsyeltä, he voivat kriittisyydessään olla todella ilkeitä. Ravut taas ovat perhekeskeisiä ja sydämellisiä, mutta katkeroituvat helposti.
Kauris (ainakin nainen) on kyllä sellainen ilonpilaaja että kannattaa pysyä kaukana. Löytää kyllä joka asiasta sen huonon puolen..
Härkä ja neitsyt sopivat yhteen 😍😍
horoskoopitovattäyttäroskaa kirjoitti:
Ei kukaan täysjärkinen usko horoskooppeihin. Jos joku nainen treffi-ilmoituksessaan puhuu horoskooppien yhteensopivuudesta, se on varma merkki siitä, että kyseinen nainen ei olisi henkisesti yhteensopiva kanssani, koska en tule toimeen taikauskoisten idioottien kanssa.
Jos ei horoskoopit kiinnosta, niin ei kannata avata koko ketjua. Anna meidän pohdiskella rauhassa.
Mua ei kiinnosta Love island Suomi pätkääkään, enkä silti avaa sitä ketjua vain kommentoidakseni, että ihan jonninjoutava ohjelma. Huvinsa kullakin, eiks niin?
Horoskooppien huonoimmat puolet (pohjautuu omiin kokemuksiin):
Oinas - impulsiivinen, kova-ääninen, tilaa vievä minä-minä -ihminen
Härkä - LAISKA, mustavalkoista ajattelua
Kaksonen - epäluotettava, päättämätön, ilkeä, Jekyll ja Hyde -tyyppi
Rapu - marttyyrin elkeet, murjottaminen, millään ei voi puhua suoraan vaan tunteita pitää arvailla
Leijona - ylimielisyys, pomottaminen, itsekorostaja, maailman napa
Neitsyt - neuroottinen, kriittinen kaikkia kohtaan, todella ilkeä
Vaaka - epäluotettava, pelkuri, yrittää miellyttää kaikkia
Skorpioni - luulosairas, töksäyttelevä ja melodramaattinen, kantaa kaunaa
Jousimies - todella sotkuinen, ei osaa ottaa vastuuta mistään, juoksee ihmissuhteissa karkuun
Kauris - tylsä, kylmä ja vakava, rahanahne
Vesimies - etäinen, ylimielinen
Kalat - yliherkkä, päättämätön, tapana heittäytyä avuttomaksi
Tunnetteko te muut samanlaisia merkkien edustajia? Nämä siis pahimmillaan, voin tehdä koosteen myös merkkien parhaista puolista jos halutaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Miks toi on capslockilla? :D Mutta siis tottahan tuo on, tulin töistä melkein kolme tuntia sitten ja oon vaan laittanut ruokaa, syönyt ja istunut sohvalla :D Kohta lapset petiin.
Mutta joo Oinaat voi olla kyllä rasittavia. Tunnen parikin ja ne kyllä kaikki huutaa aina :D Mikä siinä on kun ei voi normaalilla äänellä puhua?
Minä olin 17 vuotta skorppionin kanssa naimisissa ja itse olen oinas. Luin joskus että nämä ovat kaikista pahin yhdistelmä.Totta se olikin. Skorpparit ovat enempi erakoita ja synkkämielisiä ja Oinaat sosiaalisia ja ystävystyvät helposti ihmisiin. Ihminen on kuten luonto, ja se vaikuttaa syntymäkuukausi minkälainen perus luonne on. Onhan luontokin täysin erillainen syksyllä ja keväällä, talvella ja kesällä.
Vierailija kirjoitti:
Rapu - marttyyrin elkeet, murjottaminen, millään ei voi puhua suoraan vaan tunteita pitää arvailla
Jousimies - todella sotkuinen, ei osaa ottaa vastuuta mistään, juoksee ihmissuhteissa karkuun
Tunnetteko te muut samanlaisia merkkien edustajia? Nämä siis pahimmillaan, voin tehdä koosteen myös merkkien parhaista puolista jos halutaan. :)
Skorpionin pahimpia puolia on kyllä järjetön mustasukkaisuus. Myös omasta kokemuksesta!
Vierailija kirjoitti:
Samoilla linjoilla, lisään huonoja ja hyviä
Oinas - huomionhakuinen, haluaa/kerjää kiitosta ja aplodeja, lojaali
Härkä - yksioikoinen, naishärät heittäytyvät avuttomiksi bimboiksi
Kaksonen - tosiaankin päättämätön heiluri,
Rapu - nillittäjä, koti-ihminen
Leijona - besserwisser, ylemmyydentuntoinen
Neitsyt - pilkuviilaaja, ylisiisti/bakteerikammoinen
Vaaka - epäluotettava pelimies, hauskaa seuraa
Skorpioni - En tunne yhtään kunnolla
Jousimies - kaukokaipuinen matkustelija, intohimoinen (koskee esim. harraastukia joista innostuu)
Kauris - tylsä, kylmä ja vakava, rahanahne (täsmälleen sama arvio!)
Vesimies -
Kalat - haihattelija, taivaanrannan maalari, epävarma hihittelijä joka puhuu paljon peittääkseen epävarmuutensa
Minä neitsyt, mies oinas. Synkkaa parhaiten ikinä ja ollaan monessa asiassa samalla aaltopituudella :)
Iltapäivä ja viihde lehtien horoskoopit kuten onnen påiväsi on tiistai ja nyt kannattaa pelata sillä tällä viikkolla onni suosii sinua.Onnen kivesi on ametisti yms ne ovat aivan höpö höpöä.Mutta luonne horoskoopit ovat kyllä totta ja jakaisin ne 4 ryhmään,kuten vuoden ajatkin. Talvi,kevät ,kesä, ja syksy ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoilla linjoilla, lisään huonoja ja hyviä
Oinas - huomionhakuinen, haluaa/kerjää kiitosta ja aplodeja, lojaali
Härkä - yksioikoinen, naishärät heittäytyvät avuttomiksi bimboiksi
Kaksonen - tosiaankin päättämätön heiluri,
Rapu - nillittäjä, koti-ihminen
Leijona - besserwisser, ylemmyydentuntoinen
Neitsyt - pilkuviilaaja, ylisiisti/bakteerikammoinen
Vaaka - epäluotettava pelimies, hauskaa seuraa
Skorpioni - En tunne yhtään kunnolla
Jousimies - kaukokaipuinen matkustelija, intohimoinen (koskee esim. harraastukia joista innostuu)
Kauris - tylsä, kylmä ja vakava, rahanahne (täsmälleen sama arvio!)
Vesimies -
Kalat - haihattelija, taivaanrannan maalari, epävarma hihittelijä joka puhuu paljon peittääkseen epävarmuutensa
Mäkin haluan! :P
Oinas - huomionhakuinen, tyhmänrohkea esittäjä
Härkä - hidas liikkeissään ja puhetyyliltään (tylsä), ei ikinä myönnä olevansa väärässä
Kaksonen - yliaktiivinen, ei ikinä voi olla paikallaan, aloittaa sata asiaa muttei suorita mitään loppuun
Rapu - manipuloi tunnetasolla, syyllistävä ja itseään säälivä, takertuva
Leijona - pöyhkeä, ivallinen, dominoi keskusteluja, luo draamaa tyhjästä
Neitsyt - pisteliäs, kylmä, tuomitseva, ei välitä jos loukkaa ihmisiä
Vaaka - ei pidä kiinni sovituista menoista, haluaa miellyttää kaikkia, pinnallinen, matkija
Skorpioni - kostonhaluinen, jankkaava, ei pääse asioista yli, kateellinen
Jousimies - tilannetajuton, vastuuton, loukkaava, ei ota mitään vakavasti
Kauris - kurinpitäjä, ilonpilaaja, pihi
Vesimies - epäsosiaalinen, ylemmyydentuntoinen, pilkunn*ssija
Kalat - haahuilija, avuton, itkuherkkä, läheisriippuvainen
Täältä tulee tuntemieni ihmisten parhaita puolia! <3
Oinas - seikkailunhaluinen, spontaani, hauska, päättäväinen
Härkä - nautintoja arvostava, lojaali, huolehtiva, vahva
Kaksonen - nokkela, aikaansaava, omaperäinen ajattelija, monilahjakas
Rapu - tunneälykäs, hellä, huolehtiva, hyvä mielikuvitus
Leijona - luova, lojaali, mielenkiintoinen, hyvä puhuja
Neitsyt - analyyttinen, auttavainen, tarkka, lahjakas
Vaaka- sosiaalinen, ystävällinen, viehättävä, antelias
Skorpioni - luotettava, päämäärätietoinen, intohimoinen, huolehtiva
Jousimies - filosofinen, hauska, anteeksiantava, suurpiirteinen
Kauris - turvallinen, sielukas, luonnonläheinen, hyvä organisoija
Vesimies - uudistusmielinen, älykäs, persoonallinen, hauska
Kalat - taiteellinen, herkkä, intuitiivinen, hyvä kuuntelija
Ai Vaaka on pelkuri ja matkija ja Leijona pöyhkeä besserwisser? :P Näillä ollaan miehen kanssa menty, tammikuussa tulee 6 vuotta täyteen. <3
Vierailija kirjoitti:
Kauris (ainakin nainen) on kyllä sellainen ilonpilaaja että kannattaa pysyä kaukana. Löytää kyllä joka asiasta sen huonon puolen..
Samoin neitsyt...ehkä vielä pahempi. Itse kauriina tunnistan tämän piirteen mutta iän ja vastoinkäymisten kautta olen oppinut kiinnittämään enemmän huomiota positiivisiin asioihin. Myös kun hengaa oinaiden ja jousimiesten kans niin positiivisuus tarttuu :D
Miten kukaan järkevä ihminen voi uskoa tällaiseen hölynpölyyn nykyaikana? Yhtä luotettavaa kuin ihmisen luonteen arvioiminen nenäkarvojen pituuden perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks toi on capslockilla? :D Mutta siis tottahan tuo on, tulin töistä melkein kolme tuntia sitten ja oon vaan laittanut ruokaa, syönyt ja istunut sohvalla :D Kohta lapset petiin.
Mutta joo Oinaat voi olla kyllä rasittavia. Tunnen parikin ja ne kyllä kaikki huutaa aina :D Mikä siinä on kun ei voi normaalilla äänellä puhua?
Mun ex oli härkä ja ei todellakaan ollut laiska, koko ajan touhus jotain ja ei voinu ottaa rennosti ja nauttia elämästä. Tämä yks syy miks on ex, kun ei tehty enää mitään yhdessä kun sitä enemmän kiinnosti muut asiat. Nykyinen oinas on äkkipikainen ja huutaa suuttuessaan. No kukaan ei ole täydellinen. Ei edes kauris :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skorpionin pahimpia puolia on kyllä järjetön mustasukkaisuus. Myös omasta kokemuksesta!
Samoin seksihulluus. Näin kauriina alkoi ahdistaa kun ilmoitti heti tapailun alkuvaiheessa että seksiä pitäs sit olla joka päivä :D
Tämä kuullostaa kyllä niin neitsyeltä!! Tunnen parikin tuollaista marttyyriä jotka laukoo mitä sattuu ja sitten loukkaantuu kun mainitsee heidän käytöksestä. Eiköhän tämä ole ihan ihmisestä kiinni eikä horoskooppimerkistä! Tuntemani naispuoliset ravut on todellakin kilttejä ja sydämellisiä ihmisiä, jotka kohtelee muita hyvin!