Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Horoskooppien yhteensopivuus

Lähetyssaarnaaja69
02.10.2016 |

Morjesta päivää! Onko sinulla ja kumppanillasi "epäsopivat" horoskooppo merkit? (Esim. Härkä-leijona) miten teidän suhteessa menee? Vai uskotteko horoskooppeihin?
Entä onko sinulla ja kumppanillasi yhteensopivat? Huomaako sen?
Eli kannattaako uskoa näihin horoskooppeihin?

Kommentit (551)

Vierailija
421/551 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeinta on kaksi härkää, koska ne eivät pysty lisääntymään. Se tuottaa arjen pieniä haasteita.

Vierailija
422/551 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Horoskooppiuskovaiset, miten se oikein menee, että syntymäaika määrittelee ihmisen ominaisuuksia? Vääntäkää rautalangasta.

Googlaa luonnehoroskooppi

Tutustu näihin

https://www.ennustukset.com/yleista-luonnehoroskooppi

https://anna.fi/horoskoopit/horoskooppimerkit/millainen-horoskooppimerk…

https://www.astro.fi/self_knowledge/characterHoroscope

https://anna.fi/horoskoopit/horoskooppimerkit/valehtelija-mokottaja-myo…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/551 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata uskoa horoskooppeihin kuin vain hupimielellä.

Ne laadittiin n2000v sitten, ja tähtitaivas on muuttunut jonkin verran. Itse olen syntynyt huhtikuun lopussa ja olisin hupihoroskoopin mukaan härkä, mutta kun synnyin, niin aurinko oli oinaan tähtikuviossa.

Vierailija
424/551 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata uskoa horoskooppeihin kuin vain hupimielellä.

Ne laadittiin n2000v sitten, ja tähtitaivas on muuttunut jonkin verran. Itse olen syntynyt huhtikuun lopussa ja olisin hupihoroskoopin mukaan härkä, mutta kun synnyin, niin aurinko oli oinaan tähtikuviossa.

Jos tosissasi haluat perehtyä asiaan, mitä epäilen, löydät selityksen asialle ja tietoa myös siitä, että intialainen astrologia (Vedic) noudattaa nykyisiä asemia.

Astrologia on muuten huomattavasti vanhempaa kuin 2000 vuotta.

Vierailija
425/551 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

436, Ursan sivuilla käyn ja siellä oli joskus linkki josta pääsi laskemaan "todellisen" horoskooppimerkkinsä.

Olen kyllä tietoinen näistä ns horoskooppeista enkä usko niihin.

Harrastan tähtitiedettä, joten tämä tuli vain sivujuonena varsinaiseen asiaan.

Ihmettelen hieman mihin on horoskooppimerkkien laatijoilta unohtunut käärmeen kantaja?

Vierailija
426/551 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko leijonat yleensäkkin epävarmoja? Tunnen yhden leijonamiehen josta olen vähä kiinnostunut mutta vaikuttaa vähä "epävakaalta" persoonalta. Yhtenä hetkenä on onnensa kukkuloilla mutta sitten yhtäkkiä masentunut ja vetäytyväinen. Hankala lukea kun ei tiedä onko itse sanonut jotain väärää, töissä mennyt huonosti vai mitä, kun leijona peruuttaa luolaansa. Itse olen vaakanainen ja yleensä vaaka on epätasapainoinen mutta itsestä on alkanut tuntua että olen hyvinkin tasapainoinen verrattuna tähän leijonamieheen.. Kritiikkiä ei kyllä kestä yhtään, haluaa olla kaikkien sankari ja erittäin kunnianhimoinen, vissiin tyypillistä leijonaa.. ? Ja tykkää huomiosta ja kehuista, ja sitähän kyllä vaakanaiselta saa 😍

Vierailija
427/551 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites neitsyt ja vesimies toimisi yhteen?

Vierailija
428/551 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko leijonat yleensäkkin epävarmoja? Tunnen yhden leijonamiehen josta olen vähä kiinnostunut mutta vaikuttaa vähä "epävakaalta" persoonalta. Yhtenä hetkenä on onnensa kukkuloilla mutta sitten yhtäkkiä masentunut ja vetäytyväinen. Hankala lukea kun ei tiedä onko itse sanonut jotain väärää, töissä mennyt huonosti vai mitä, kun leijona peruuttaa luolaansa. Itse olen vaakanainen ja yleensä vaaka on epätasapainoinen mutta itsestä on alkanut tuntua että olen hyvinkin tasapainoinen verrattuna tähän leijonamieheen.. Kritiikkiä ei kyllä kestä yhtään, haluaa olla kaikkien sankari ja erittäin kunnianhimoinen, vissiin tyypillistä leijonaa.. ? Ja tykkää huomiosta ja kehuista, ja sitähän kyllä vaakanaiselta saa 😍

Leijonasta muuten sanotaan että tarvitsee yksinoloa enemmän kuin mikään muu merkki. Jotenkin tuntuu että ne on vähän manodepreessiivisiä, väliilä loistetaan ja sitten niistä ei kuulukaan mitään

Vierailija
429/551 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen neitsyt, exäni oli kalat. Horoskooppien mukaan meidän olisi pitänyt sopia yhteen, mutta olimme persoonina aivan erilaisia, kuin yö ja päivä. Siskoni on myös kalat ja hänestä löytyy näitä perinteisiä kalat-piirteitä, exästä ei herkkyyttä lukuunottamatta mitään. Siskoni kanssa taas tulemme juttuun niin hyvin, aina olemme tulleet.

Nykyinen avopuoliso on kauris ja yhteys välillämme on ainutlaatuinen. Vasta suhteen kestettyä jo kuukausia tajusin mikä hänen horoskooppinsa on. :D Horoskoopit on kivoja, mielenkiintoisia ja tietyn horoskooppisissa ihmisissä saattaa huomata yhtäläisyyksiä keskenään, mutta otan ihmiset ihmisinä ja persoona itsessään ratkaisee, ei se horoskooppi. 

Vierailija
430/551 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen neitsyt, exäni oli kalat. Horoskooppien mukaan meidän olisi pitänyt sopia yhteen, mutta olimme persoonina aivan erilaisia, kuin yö ja päivä. Siskoni on myös kalat ja hänestä löytyy näitä perinteisiä kalat-piirteitä, exästä ei herkkyyttä lukuunottamatta mitään. Siskoni kanssa taas tulemme juttuun niin hyvin, aina olemme tulleet.

Nykyinen avopuoliso on kauris ja yhteys välillämme on ainutlaatuinen. Vasta suhteen kestettyä jo kuukausia tajusin mikä hänen horoskooppinsa on. :D Horoskoopit on kivoja, mielenkiintoisia ja tietyn horoskooppisissa ihmisissä saattaa huomata yhtäläisyyksiä keskenään, mutta otan ihmiset ihmisinä ja persoona itsessään ratkaisee, ei se horoskooppi. 

Neitsyt-kalat ovat vähän niin tai näin - sopivat tai eivät sovi. Neitsyt on pikkutarkka ja kalat on herkkä haaveilija. Neitsyt merkille sopii paremmin toinen maamerkki eli kauris, neitsyt tai härkä - parhain kolmesta on kauris.

Vierailija
431/551 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oinas ja epäsopivimmat miehet ovat olleet rapuja ja kauriita. Vaaka oli ihan ok, mutta sitten aloin kaivata hieman säpäkämpää ihmistä rinnalleni. Vaaka kuitenkin kuulemma sopivin mulle.

En myöskään halua egoistisesti tasapainottajaa itselleni, suon vaakamiehelle tasapainoisemman naisen kaveriksi...

Tällä hetkellä olen suhteessa kalat-miehen kanssa. Hyviä puolia: Seksi toimii, kalat-merkin edustajat ovat parhaita sängyssä. Kalat mies on herkkä, intuitiivinen ja hänen kanssaan voi puhua mistä tahansa. Huonot puolet: raha-asiat retuperällä helposti, unohtuu haaveilemaan eikä oikein saa aikaiseksi, tai sitten taas saa vähän liikaakin. Kaloja joutuu odottelemaan usein ja potkimaan liikkeelle, kuulemma hän pitää siitä että saan hänen ahterinsa ylös sohvalta. Toisaalta on raskasta olla päätöksen tekijä ja aikuisen ihmisen patistaja.

Alan tulla siihen pisteeseen elämässä, että kaikissa merkeissä on niitä huonoja puolia kuitenkin. Kalat-mieheni kuitenkin on aivan ihana tyyppi, vaikkakaan en tiedä, onko hän kovin luotettava. Aika flirtti ja hurmaava tuntuu olevan, häneen ihastutaan helposti.

Epäsopivaksi koen leijonamiehet, heidän egonsa on mulle liikaa, sillä tykkäävät paistatella omassa loisteessaan. Olen seurustellut myös vesimiehen kanssa, ja se oli ihan ok, taiteellinen sielu.

Ystävänä kaksoset toimii hyvin, parisuhteessa taas ovat liian meneviä makuuni, liian flirttejä. Jouskareista tykkään paljon, mutta miespuolisia jouskareita en ole tavannut yhtään.

Härästä ei ole kokemusta. Neitsyt olisi mulle täysi painajainen.

Vierailija
432/551 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen oinas ja epäsopivimmat miehet ovat olleet rapuja ja kauriita. Vaaka oli ihan ok, mutta sitten aloin kaivata hieman säpäkämpää ihmistä rinnalleni. Vaaka kuitenkin kuulemma sopivin mulle.

En myöskään halua egoistisesti tasapainottajaa itselleni, suon vaakamiehelle tasapainoisemman naisen kaveriksi...

Tällä hetkellä olen suhteessa kalat-miehen kanssa. Hyviä puolia: Seksi toimii, kalat-merkin edustajat ovat parhaita sängyssä. Kalat mies on herkkä, intuitiivinen ja hänen kanssaan voi puhua mistä tahansa. Huonot puolet: raha-asiat retuperällä helposti, unohtuu haaveilemaan eikä oikein saa aikaiseksi, tai sitten taas saa vähän liikaakin. Kaloja joutuu odottelemaan usein ja potkimaan liikkeelle, kuulemma hän pitää siitä että saan hänen ahterinsa ylös sohvalta. Toisaalta on raskasta olla päätöksen tekijä ja aikuisen ihmisen patistaja.

Alan tulla siihen pisteeseen elämässä, että kaikissa merkeissä on niitä huonoja puolia kuitenkin. Kalat-mieheni kuitenkin on aivan ihana tyyppi, vaikkakaan en tiedä, onko hän kovin luotettava. Aika flirtti ja hurmaava tuntuu olevan, häneen ihastutaan helposti.

Epäsopivaksi koen leijonamiehet, heidän egonsa on mulle liikaa, sillä tykkäävät paistatella omassa loisteessaan. Olen seurustellut myös vesimiehen kanssa, ja se oli ihan ok, taiteellinen sielu.

Ystävänä kaksoset toimii hyvin, parisuhteessa taas ovat liian meneviä makuuni, liian flirttejä. Jouskareista tykkään paljon, mutta miespuolisia jouskareita en ole tavannut yhtään.

En tunne oinaita, joten haluaisin tietää miksi te oinaat ette pidä ravuista? Rapu täällä kyselee..

Vierailija
433/551 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon neitsyt ja mieheni kaksonen. Onko meillä mitään toivoa?

Vierailija
434/551 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijona-leijona-pari on ainakin omien kokemusten perusteella aivan täyttä helvettiä. Alkuun ihanaa, mutta kyllä se todelliseksi farssiksi äkkiä muuttuu.

Vierailija
435/551 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon neitsyt ja mieheni kaksonen. Onko meillä mitään toivoa?

Hän ei kyllä ole mikään supersosiaalinen tms. kuten kaksosia kuvataan. Meidän todelliset horoskoopit taitaakin olla leijona ja härkä X)

Vierailija
436/551 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne oinaita, joten haluaisin tietää miksi te oinaat ette pidä ravuista? Rapu täällä kyselee..

Paras ystäväni on rapu, ja itse asiassa naispuolisia tuttuja on useita rapuja. Ihana luonne, mutta epäsopiva kumppani mulle. Ravut ovat aika mustasukkaisia (myös nämä naisravut miehistään) ja vähän liian koti-ihmisiä mulle. En tarkoittanut, että ravuissa olisi tyyppeinä vikaa, vaan nimenomaan mulle epäsopivia kumppaneita ovat olleet. :)

t. se oinas

Vierailija
437/551 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leijonasta muuten sanotaan että tarvitsee yksinoloa enemmän kuin mikään muu merkki. Jotenkin tuntuu että ne on vähän manodepreessiivisiä, väliilä loistetaan ja sitten niistä ei kuulukaan mitään

No tämä kyllä selittäisi leijonamiehen käyttäytymistä. Joskus tosiaan tuntuu että katoaa johonkin eikä kuulukkaan mitään vaikka kaikki piti olla hyvin. Oon miettinyt et mitenköhän suhteessa sit käy? Onko se yhtä vuoristorataa? Lisäksi sosiaalisessa mediassa kovasti tuntuu antavan mielikuvan, et miten hänen elämänsä on mahtavaa mut sitten kertookin viesteissä toista. Mahtailun piirteitä. Olin myös yllättynyt että hänellä on satoja fb kavereita mutta silti kertoo ettei hirveästi pidä yhteyttä ystäviinsä ja kokee välillä yksinäisyyttä..

Vaakanainen

Vierailija
438/551 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kuinka paljon todellisuudessa uskon astrologiaan, mutta olen siihen jonkin verran perehtynyt ja tykkään tulkita ja ymmärtää ihmisiä sen kautta. En kuitenkaan valitsisi parisuhdetta horoskooppien perusteella.

Olen skorpparinainen ja mieheni on vesimies. Meidän ei pitäisi olla kauhean hyvä pari aurinkomerkkien perusteella, mutta jos syntymäkarttoja alkaa oikeasti verrata, selittyy, miksi tulemme niin hyvin toimeen. Miehellä on esimerkiksi kuu ravussa, ja hän on todella herkkä ja tunteellinen, mikä vetoaa minuun. Lisäksi miehen kartalla on mm. kauris ja kalat.

Minulla taas on skorpionin lisäksi vahvasti ilmaa kartalla: kuu on vesimehessä ja mars kaksosissa. Ehkä se selittää, miksi tunnen lähes poikkeuksetta vetoa vain ilman merkkien miehiin :D

Vierailija
439/551 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä johtuuko luonteista vai horoskoopeista, mutta meidän vaakanaisen ja leijonamiehen suhde on aika räiskyvä. Ärähdellään, mutta sovitaan erimielisyydet aina nopeasti.

Vierailija
440/551 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rapu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras ystäväni on rapu, ja itse asiassa naispuolisia tuttuja on useita rapuja. Ihana luonne, mutta epäsopiva kumppani mulle. Ravut ovat aika mustasukkaisia (myös nämä naisravut miehistään) ja vähän liian koti-ihmisiä mulle. En tarkoittanut, että ravuissa olisi tyyppeinä vikaa, vaan nimenomaan mulle epäsopivia kumppaneita ovat olleet. :)

t. se oinas

Oinas laukoo aika suoraan asiat ja joskus ikävään/ilkeään sävyyn, loukkaannun, sanoo että oon yliherkkä. Jännä kun muiden ihmisten kanssa mulla ei ole tällaista, että loukkaantuisin koko ajan, vaan muut osaa esittää asiansa ystävällisesti. Loukkaa myös tämä syyttely, ihan kuin minussa olisi vika, kun tässä tapauksessa ei ole. Suuttuu kun huomautan asiasta, kuulemma syyttelen. Mahdoton tyyppi.

t. rapu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi