Horoskooppien yhteensopivuus
Morjesta päivää! Onko sinulla ja kumppanillasi "epäsopivat" horoskooppo merkit? (Esim. Härkä-leijona) miten teidän suhteessa menee? Vai uskotteko horoskooppeihin?
Entä onko sinulla ja kumppanillasi yhteensopivat? Huomaako sen?
Eli kannattaako uskoa näihin horoskooppeihin?
Kommentit (551)
Vierailija kirjoitti:
Villakangasmi kirjoitti:
Mitäs horoskooppiuskovaiset sanovat oinas-neitsytparista?
Itse en suurpiirteisenä ja nopeasti reagoivana oinaana ainaskaan henk koht jaksa sellaistapilkun viilausta ja jahkailua mitä useat neitsyet harrastavat. Sellainen kumppani olisi kyllä aivan no-no.
Toinen oinas täällä ja minä ainakin rakastan neitsyeitä ja erityisesti heidän tarkkuuttaan. Oinas-neitsyt parin sopivuus riippuu ihan parista itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Olen skorpioni ja olen seurustellut vesimiehen (ei toiminut), kahden rapu-miehen ja nyt aviossa kalat-miehen kanssa. Kohdallani on toiminut vesimerkkien edustajat.
Neitsyt-nainen ja skorpioni-mies. Näin toimii upeasti. Olen kuullut, että toisin päin (skorpioni-nainen & neitsyt-mies) ei niin hyvin.
Rapu-naisena kommentoin, että parisuhde oinas-miehen kanssa meni kyllä ihan vituralleen. Näin jälkikäteen kun lukee kaikenlaisia luonnehdintoja niin aika kohdilleen kyllä osuvat. Musta tuli saman tien horoskooppiuskovainen :D Nyt olisi ekat treffit kalat-miehen kanssa edessä. Kannattaako mennä? ;)
Minä, kaksosnainen, olen kalamiehen kanssa, ja ollaan kyllä aika väärät toisillemme. Ajattelin vaihtaa rapuun seuraavaksi, vaikka horoskooppioppaiden mielestä se ei olekaan hyvä idea. Oli mulla joskus jousimieskin, mutta varattu oli ja siinä mielessä aika huono.
Vierailija kirjoitti:
Ketään kaurisnainen-vaakamies -komboa?
Pikkujoulujen jälkeen toivottavasti on...😘
Nouseva merkki sekä Kuun, Venuksen ja Marsin merkit kannattaa myös ottaa huomioon.
Olen rapunainen ja ensimmäinen mieheni oinas. Järkyttäviä riitoja, ei sopinut. Seuraava oli kaksoset, parempi kuin oinas mutta minulla ei ollut emotionaalisesti "turvallista" olla hänen kanssaan. Liian ennalta arvaamaton ja ajoittain kylmä, ihastui myös toisiin. Nykyinen mies rapu jonka kanssa perustimme perheen. Mukavaa ja turvallista elämää, ajoittain voisi sanoa että jopa tylsääkin (parisuhteessa siis).
Leijona olen ja kyllä voimakas luonteinen, mutta rakastavainen ja lämmin persoona myös..lojaali, kun se oikeanlainen ihminen sattuu eteen. Juuri nyt olen ihastunut juuri neitsytmieheen ja mietin mitkä mahdollisuudet voi olla. Neitsyet saattavat olla hieman enemmän tarkkaavaisia ja ujoja, mutta älykköjä. Neitsyt merkin luokittelevuus ja tuomitsevuus pelottaa hiukan, sillä itse olen suurpiirteisempi...ja elämä on se tärkein asia mistä nautitaan. Alkuvaiheessa ei joku horoskooppi vaikuta, mihin iskee silmänsä, mutta kyllä ne hiukan tuntuu pitävän paikkaansa mitä on vaikka seurustelun kautta oppinut ihmisistä enemmän. Viimeisin tapailemani mies oli oinas, energinen ja iloinen, toisaalta impulsiivinen ja sellainen ettei halunnut asettua aloilleen. Seuraavat oinaat yritän kiertää kaukaa..vaikka tiedä häntä. Kaksonen on muka ideaalikumppani leijonalle, kyllä mutta en ainakaan ymmärtänyt tuollaisen ihmisen "kaksijakoisuutta": ollaan tosi iloisia kun ollaan ja hetkessä sitten jotain aivan muuta..voidaan mennä tunneskaalalla pohjamutiin jne. Mahdollisesti pettämisaltis merkki, vaikkakin huumorintajuinen ja myös elämää rakastava, kuten leijona.
Kuka jaksaa skorpioneja? Ihan yhtä lailla leijona on seksuaalinen, mitä täällä nyt vouhkataan että olis jotenkin ylimalkaisen upea tuo skorpioni :D, se on aivan kuten muutkin merkit. Yhden skorpionin kanssa elänyt ja toista en enää halua. Joku muu merkki. Voin itse olla se leijona ja tulinen..mulle sopii tasapainottava ja rakastava merkki. Skorpionit tuomitsevat, katkeroituvat ja suuttuvat liian paljon. Liian mystisiä, ei jaksa enää arvailla ja ottaa yhteeen juuri kenenkään kanssa. Siksi neitsyt voisi olla sopiva, mutta se pilkunviilaus ei kiinnosta kyllä ollenkaan..enemmän ihminen joka näkee suuren kuvan. Oinaat ovat tällaisia usein, mutta niissä ottaa päähän se impulsiivisuus ja minä -keskeisyys. Luulevat olevansa maailman napoja, vaikka eivät sitä tosiaankaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen oinas.
Kalojen kanssa en tule toimeen ollenkaan. He ovat niin takertuvia, pitäisi olla 24/7 kylkikyljessä. Lisäksi he eivät voi sanoa mitään suoraan, ja sitten saa miettiä tunti tai jopa päivä tolkulla mikä mättää. Kysyminen on kuin seinille puhuisi. Kala kulkee pää pilvissä, kun itse olen jalat maassa -tyyppi. Kala on vaikea saada suuttumaan, mutta jos sen onnistuu tekemään voi varautua kuukausien mökötykseen,
Leijonien kanssa tulen parhaiten toimeen. Heiltä saa läheisyyttä, mutta myös omaa aikaa. Jos on ongelmia, niin se kerrotaan. Ja saan kuulla kehuja. Pitää tosin muistaa kehua takaisin, tai leijona voi möksähtää. Leijona ei ole haaveksija, eikä vakava, vaan realisti. Molemmat, oinas ja leijona, ovat kiivasluonteisia, mutta myös leppyvät nopeasti.
Joidenkin neitsyiden kanssa olen tullut toimeen, mutta useimpien en. Se pikkutarkkuus, niuhottaminen, perfektionismi ja saituus... aaaaargh!!
Olen oinas ja en tule toimeen leijonien enkä jousimiesten kanssa. Rakastan kalojen tapaa haaveilla ja parantaa maailmaa omalla herkällä tavallaan. Leijona on antelias vain jos näkee tilaisuuden saada mainetta. Leijona kaipaa ihailua ja imartelua ja ellei niitä tipu niin tyhjyys on myrkkyä leijonan kaltaiselle vahvalle suurten eleiden merkille - tämän olen saanut nähdä omassa elämässäni, kun en suostunut sanomaan halaistua sanaa eräälle leijonalle ja hän veti herneen nenään niin pahasti että edelleen 20 vuotta myöhemmin muistelee minun vieneen häneltä loiston, vaikka en tehnyt yhtään mitään. Neitsyet ovat järkeviä ja työskentelen heidän kanssaan mielellään, koska ovat pikkutarkkoja perfektionisteja.
Sori vaan mutta oinaat ovat myös itsekkäitä ja minä minä -tyyppejä. Impulsiivisia ja eivät pysty olemaan yhden kumppanin kanssa. Jääräpäitä ja joustamattomia, kaikki pitää saada heti..ehkä et vaan kestä upeaa leijonaa, koska sekin on Aurinkomerkki..taita kalahtaa liikaa suhun ja sussa olla samaa itsekkyyttä ja egoilua. Vaikka oinas on ensimmäinen merkki, leijona on tähtikartan kuninkaallinen. Sitä kuninkaallisuutta ei pökkimällä sinne tai tänne saavuteta. Sori.
Vierailija kirjoitti:
Ei hemmetti, luuleeko ihminen että se horoskooppi tosiaan kertoo, millainen ihminen on? Mä olen Kaksonen. Tää kaksosen perusluonneanalyysi, mitä horoskoopit kertoo, on kuin mun vastakohta. Heh, aika jännä! Mutta varmaan jos sanon jollekin horoskooppiuskovaiselle olevani kaksonen, niin hän tekee minusta oma päätelmänsä, ja luulee että olen ihan jotain muuta mitä oikeasti.
Mun mies, neitsyt, on taas aivan päinvastainen, kuin mitä neitsyiden sanotaan olevaan. Itse taas enemmänkin olen tätä kuvausta, mitä neitsyistä sanotaan. Ja mies taas sopisi enemmän siihen kaksosen luonneanalyysiin.... :D :D
Sitten sisko, kauris. Myöskin aivan päinvastainen mitä kauriista sanotaan. Erikoista.
Miten te horoskooppiuskovat selitätte tämän mulle? :D
He selittävät kaiken sillä että mutkun sun laskeva tai nouseva merkki muuttaa kaiken. Niillä voi kumota merkkiin liitetyt yleiset luonnekuvaukset eli sen miten valovuosien päässä oleva murikka vaikuttaa rakkauselämääsi. Kaikki voivatkin olla kaikenlaisia. Se on helppoa kun sen osaa! Mullakin oli kerran yks neitsyt mutta ei siitä tullut mitään ni sittemmin ennoo niitä ottanut.
Vierailija kirjoitti:
Rapu-naisena kommentoin, että parisuhde oinas-miehen kanssa meni kyllä ihan vituralleen. Näin jälkikäteen kun lukee kaikenlaisia luonnehdintoja niin aika kohdilleen kyllä osuvat. Musta tuli saman tien horoskooppiuskovainen :D Nyt olisi ekat treffit kalat-miehen kanssa edessä. Kannattaako mennä? ;)
Mikä meni pieleen rapu-oinas parilla? Jos nyt yleistetään ihan perinteisellä tavalla niin oinas ja rapu ovat tähtimerkeistä huonoin yhdistelmä - rapu on herkkä ja hoivaava kun taas oinas on suora ja seikkailunhaluinen. Valitettavan usein oinas onnistuu loukkaamaan rapua ja saamaan tämän kuoreensa eikä oinas jaksa ravun jatkuvaa kodinrakentamista ja hoivaamista. Poikkeuksiakin löytyy: olen oinas ja aviomieheni on rapu ja tulemme todella hyvin juttuun. Arvostan mieheni tapaa pitää huolta sekä minusta että kodista - viihdymme loistavasti kotona. Suosittelen treffejä kalat-miehen kanssa, koska olette molemmat vesimerkin edustajia ja luultavasti sovitte harmonisesti yhteen. Nauti treffeistä! :)
Vierailija kirjoitti:
Olen rapunainen ja ensimmäinen mieheni oinas. Järkyttäviä riitoja, ei sopinut. Seuraava oli kaksoset, parempi kuin oinas mutta minulla ei ollut emotionaalisesti "turvallista" olla hänen kanssaan. Liian ennalta arvaamaton ja ajoittain kylmä, ihastui myös toisiin. Nykyinen mies rapu jonka kanssa perustimme perheen. Mukavaa ja turvallista elämää, ajoittain voisi sanoa että jopa tylsääkin (parisuhteessa siis).
Jyräsikö ja pomottiko oinas sinua? Rapu on herkkä ja tasainen sekä viihtyy kotona. Kaksonen, jonka kuvailit kuulostaa tyypilliseltä merkin edustajalta, joten en yleensä suosittele ravulle kaksosia puolisoksi. Rapu-rapu parina kuulostaa ihanteelliselta, koska olette molemmat hoivaavia ja suojelette lähimmäisiä - lisäksi suhteenne on oletettavasti tasainen ja viihdytte kotona kaikessa rauhassa. Epätyypillinen oinas, joka rakastaa rapua. <3
Elämäni pahin ystävä on ollut oinas. Myös kauriit ovat pettäneet kaksi kertaa ystävyyden luottamuksen ja lojaliteetin, kauriit ovat pettureita.
t.neitsyt
Olen oinasnainen ja pidempiä suhteita on ollut vaaka-, kaksos- ja vesimies- miehen kanssa. Herrat kaksonen ja vesimies olivat takertuvia tunneihmisiä joiden käytännöllisyys oli aivan nollassa, halusivat vain haaveilla yhteisestä elämästä kynttilänvalossa ja yrittivät päästä pääni sisään. Molemmat myös surkeita raha- asioissa, suuretkaan tulot eivät riittäneet. Herra vaaka oli näistä paras, tarpeeksi pinnallinen ja siis vähään tyytyväinen, riitti että olin siisti, kauniisti pukeutunut ja juttelin mukavia. Käytännön asiat selvitimme suoraviivaisesti ja tehokkaasti, myös finanssipuoli toimi, osasimme käsitellä rahaa. Nouseva merkkini on vaaka ja miehellä oinas. En oikeastaan usko horoskooppeihin, ystävinä on kaikkia merkkejä ja kaikkien kanssa mutkattomat, hyvät välit, takertujat kukoistavat uusissa suhteissaan ja vaakamiehen kanssa teemme bisnestä edelleen mutta hänen jälkeensä ei enää muita tule.
Horoskooppiuskovaiset, miten se oikein menee, että syntymäaika määrittelee ihmisen ominaisuuksia? Vääntäkää rautalangasta.
Vierailija kirjoitti:
Horoskooppiuskovaiset, miten se oikein menee, että syntymäaika määrittelee ihmisen ominaisuuksia? Vääntäkää rautalangasta.
Googlaa luonnehoroskooppi
Vierailija kirjoitti:
Mulla ihan vastaavia kokemuksia kaksois-naisesta.
Skorpionimies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen oinas.
Kalojen kanssa en tule toimeen ollenkaan. He ovat niin takertuvia, pitäisi olla 24/7 kylkikyljessä. Lisäksi he eivät voi sanoa mitään suoraan, ja sitten saa miettiä tunti tai jopa päivä tolkulla mikä mättää. Kysyminen on kuin seinille puhuisi. Kala kulkee pää pilvissä, kun itse olen jalat maassa -tyyppi. Kala on vaikea saada suuttumaan, mutta jos sen onnistuu tekemään voi varautua kuukausien mökötykseen,
Leijonien kanssa tulen parhaiten toimeen. Heiltä saa läheisyyttä, mutta myös omaa aikaa. Jos on ongelmia, niin se kerrotaan. Ja saan kuulla kehuja. Pitää tosin muistaa kehua takaisin, tai leijona voi möksähtää. Leijona ei ole haaveksija, eikä vakava, vaan realisti. Molemmat, oinas ja leijona, ovat kiivasluonteisia, mutta myös leppyvät nopeasti.
Joidenkin neitsyiden kanssa olen tullut toimeen, mutta useimpien en. Se pikkutarkkuus, niuhottaminen, perfektionismi ja saituus... aaaaargh!!
Olen oinas ja en tule toimeen leijonien enkä jousimiesten kanssa. Rakastan kalojen tapaa haaveilla ja parantaa maailmaa omalla herkällä tavallaan. Leijona on antelias vain jos näkee tilaisuuden saada mainetta. Leijona kaipaa ihailua ja imartelua ja ellei niitä tipu niin tyhjyys on myrkkyä leijonan kaltaiselle vahvalle suurten eleiden merkille - tämän olen saanut nähdä omassa elämässäni, kun en suostunut sanomaan halaistua sanaa eräälle leijonalle ja hän veti herneen nenään niin pahasti että edelleen 20 vuotta myöhemmin muistelee minun vieneen häneltä loiston, vaikka en tehnyt yhtään mitään. Neitsyet ovat järkeviä ja työskentelen heidän kanssaan mielellään, koska ovat pikkutarkkoja perfektionisteja.
Sori vaan mutta oinaat ovat myös itsekkäitä ja minä minä -tyyppejä. Impulsiivisia ja eivät pysty olemaan yhden kumppanin kanssa. Jääräpäitä ja joustamattomia, kaikki pitää saada heti..ehkä et vaan kestä upeaa leijonaa, koska sekin on Aurinkomerkki..taita kalahtaa liikaa suhun ja sussa olla samaa itsekkyyttä ja egoilua. Vaikka oinas on ensimmäinen merkki, leijona on tähtikartan kuninkaallinen. Sitä kuninkaallisuutta ei pökkimällä sinne tai tänne saavuteta. Sori.
Huh heijaa! Olipas epävarman leijonan kirjoittama teksti. Jos olet leijona, niin et vaikuta olevan sinut mahtavuutesi kanssa omassa valtakunnassasi. Oinas olen juu, mutta en ole mitään kuvailemistasi. Laitan rakkaimmat ihmiset aina itseni edelle ja olen ollut 20 vuotta naimisissa saman rapumiehen kanssa eikä mies ole koskaan sanonut minun olleen itsekäs oman edun tavoittelija. Ystävänä on yksi leijona, jonka kartalla on maa- ja vesielementin merkkejä, joten ei ole tyypillinen mahtaileva leijona. Leijona on suurten eleiden ja areenojen tyyppi, romanttinen kunhan löytää sen oikean henkilön, joka on myös ykkösluokkainen ja tykkää paistatella huomiossa.
Itse en suurpiirteisenä ja nopeasti reagoivana oinaana ainaskaan henk koht jaksa sellaistapilkun viilausta ja jahkailua mitä useat neitsyet harrastavat. Sellainen kumppani olisi kyllä aivan no-no.