Horoskooppien yhteensopivuus
Morjesta päivää! Onko sinulla ja kumppanillasi "epäsopivat" horoskooppo merkit? (Esim. Härkä-leijona) miten teidän suhteessa menee? Vai uskotteko horoskooppeihin?
Entä onko sinulla ja kumppanillasi yhteensopivat? Huomaako sen?
Eli kannattaako uskoa näihin horoskooppeihin?
Kommentit (551)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oinas räjähtää kun yrittää neuvoa/kysyä miksi tekee jotain asiaa tietyllä tavalla, huutaa että "älä puutu" ja "miks pitää tehdä niin kuin sä haluat", silloinkin kun menee pieleen, kun esim. remontoi ja joku paikka hajoaa vaikka varoitin tai kun polttaa ruokaa. Ja kun yritän selittää että kun kyse on meidän yhteisistä asioista niin saan sanoa mitä mieltä oon, suuttuu vaan ja huutaa kurkku suorana. Sit se on mun vika kun "jankkaan" ja sillä menee hermo, siksi huutaa. En tiedä kauan jaksan enää katella.
T. turhautunut kauris
Olen Oinas, ja luonteeltani olen erittäin rauhallinen, pitkäpinnainen, ystävällinen jne. Joten horoskoopit eivät liity luonteenpiirteisiin mitenkään 😀.
Hyvä että oot😊👍🏽 Aika moni täällä kirjoitti samaa oinaista.
Vierailija kirjoitti:
Oinas räjähtää kun yrittää neuvoa/kysyä miksi tekee jotain asiaa tietyllä tavalla, huutaa että "älä puutu" ja "miks pitää tehdä niin kuin sä haluat", silloinkin kun menee pieleen, kun esim. remontoi ja joku paikka hajoaa vaikka varoitin tai kun polttaa ruokaa. Ja kun yritän selittää että kun kyse on meidän yhteisistä asioista niin saan sanoa mitä mieltä oon, suuttuu vaan ja huutaa kurkku suorana. Sit se on mun vika kun "jankkaan" ja sillä menee hermo, siksi huutaa. En tiedä kauan jaksan enää katella.
T. turhautunut kauris
Tällaisia oinaita minäkin vain olen tavannut/tuntenut. Joka asian liidaajia, joille muiden mielipide ei merkitse mitään.
Naapuri/asukastoimikunnan puheenjohtaja on (kuulin, kun juttelivat pihalla syntymäpäivistä) ja aivan hirvittävä ihminen. Huutaa päin näköä ja haukkuu lima pärskyen muita. Vahtii ja vaanii, ja ihan varmasti ilman syytä. Emme enää mitenkään voisi olla "lainkuuliaisempia" eläjiä.
Itse olen todellakin hyvin rauhallinen ja haluan NEUVOTELLA asioista eri näkökulmista ja kaikkien mielipiteet ja ehdotukset huomioiden. Mutta ei auta, tämä on olevinaan joku maailman napa. Täysin on hermo pinnassa ja psykoosiin lyhyt taival. Minuuttiakaan ei voi levätä, kun täytyy olla marttyyrinä jotain värkkäämässä ja kehuja kerjäämässä. Voi kuinka säälinkään puolisoaan.
Yksi pariskunta on myös oinaspariskunta, eli molemmat siis. Raakaa peliä, kun johtajan paikasta tapellaan...Huh huh, en ole vielä onnistunut selvittämään, mikä se yhdistävä linkki oikein on. Epäilen että raha. Sitä on ansaittava niin, ettei pa*kalle taivu.
Eräs pomoni oli myös ja voi kiesus, miten kiero tyyppi. Oikea alistajien alistaja. Jäätävää toimintaa hänen suhtautumisensa työntekijöihin. Firmalla pyöri erittäin hyvin, mutta halpaa mikrouunia ei pieneen taukohuoneeseen saanut hankittua. Ostettiin sitten kimpassa itse. Ja vielä se, että hänelläkin tapa raivota ohimosuonet sykkien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. turhautunut kauris
Tällaisia oinaita minäkin vain olen tavannut/tuntenut. Joka asian liidaajia, joille muiden mielipide ei merkitse mitään.
Naapuri/asukastoimikunnan puheenjohtaja on (kuulin, kun juttelivat pihalla syntymäpäivistä) ja aivan hirvittävä ihminen. Huutaa päin näköä ja haukkuu lima pärskyen muita. Vahtii ja vaanii, ja ihan varmasti ilman syytä. Emme enää mitenkään voisi olla "lainkuuliaisempia" eläjiä.
Itse olen todellakin hyvin rauhallinen ja haluan NEUVOTELLA asioista eri näkökulmista ja kaikkien mielipiteet ja ehdotukset huomioiden. Mutta ei auta, tämä on olevinaan joku maailman napa. Täysin on hermo pinnassa ja psykoosiin lyhyt taival. Minuuttiakaan ei voi levätä, kun täytyy olla marttyyrinä jotain värkkäämässä ja kehuja kerjäämässä. Voi kuinka säälinkään puolisoaan.
Yksi pariskunta on myös oinaspariskunta, eli molemmat siis. Raakaa peliä, kun johtajan paikasta tapellaan...Huh huh, en ole vielä onnistunut selvittämään, mikä se yhdistävä linkki oikein on. Epäilen että raha. Sitä on ansaittava niin, ettei pa*kalle taivu.
Eräs pomoni oli myös ja voi kiesus, miten kiero tyyppi. Oikea alistajien alistaja. Jäätävää toimintaa hänen suhtautumisensa työntekijöihin. Firmalla pyöri erittäin hyvin, mutta halpaa mikrouunia ei pieneen taukohuoneeseen saanut hankittua. Ostettiin sitten kimpassa itse. Ja vielä se, että hänelläkin tapa raivota ohimosuonet sykkien.
Helpottavaa kuulla että muillakin on vastaavia kokemuksia. En oo tähän mennessä koskaan törmännyt vastaavaan. Ja pahinta on se että ollaan parisuhteessa ja tämä piirre paljastui vasta yhteenmuuton jälkeen. Kyllä se ennenkin sai raivokohtauksia mutta harvemmin ja aina selitteli sillä että on väsynyt, on stressiä jne. Nykyään sitten vika on aina mussa, pitäisi melkein lukea ajatuksia ja kulkea varpaillaan, joskus suuttui ihan vaan siitä kun kerroin päivän tapahtumista ja käski huutaen olla hiljaa, kun en tajunnut että se on väsynyt eikä jaksa kuunnella. Jatkuvasti väsynyt, juoksee harrastuksissa päivästä toiseen ja valvoo, sitten kun pitäisi jotain yhteisiä asioita hoitaa niin alkaa raivota, koska kukaan ei saa sanoa sille mitä ja miten pitäisi tehdä, vaan se tekee sitten itse niin kuin haluaa, ja jättää osan tekemättä, esim. kämpän siivous on mun homma ja se tekee ruokaa, koska ylläri se on kivempi homma, en jaksa enää edes tapella tästä. Ja sit tää syyttely "miksi pitää tehdä niin kuin sinä haluat". Kuullostaa hieman oudolta ottaen huomioon että ollaan parisuhteessa ja pitäisi ottaa se toinenkin osapuoli huomioon eikä elellä niin kuin huvittaa toisesta välittämättä. Kiitos kun sain avautua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. turhautunut kauris
Helpottavaa kuulla että muillakin on vastaavia kokemuksia. En oo tähän mennessä koskaan törmännyt vastaavaan. Ja pahinta on se että ollaan parisuhteessa ja tämä piirre paljastui vasta yhteenmuuton jälkeen. Kyllä se ennenkin sai raivokohtauksia mutta harvemmin ja aina selitteli sillä että on väsynyt, on stressiä jne. Nykyään sitten vika on aina mussa, pitäisi melkein lukea ajatuksia ja kulkea varpaillaan, joskus suuttui ihan vaan siitä kun kerroin päivän tapahtumista ja käski huutaen olla hiljaa, kun en tajunnut että se on väsynyt eikä jaksa kuunnella. Jatkuvasti väsynyt, juoksee harrastuksissa päivästä toiseen ja valvoo, sitten kun pitäisi jotain yhteisiä asioita hoitaa niin alkaa raivota, koska kukaan ei saa sanoa sille mitä ja miten pitäisi tehdä, vaan se tekee sitten itse niin kuin haluaa, ja jättää osan tekemättä, esim. kämpän siivous on mun homma ja se tekee ruokaa, koska ylläri se on kivempi homma, en jaksa enää edes tapella tästä. Ja sit tää syyttely "miksi pitää tehdä niin kuin sinä haluat". Kuullostaa hieman oudolta ottaen huomioon että ollaan parisuhteessa ja pitäisi ottaa se toinenkin osapuoli huomioon eikä elellä niin kuin huvittaa toisesta välittämättä. Kiitos kun sain avautua.
Olepa hyvä vaan! Tuntuis siltä, että miehesi on sellainen tyypillinen suorittaja, jolle mikään ei riitä. Töitä ja ihan loputtomasti harrastuksia, mutta silti riittämätön olo. Arvolle eivät sovi kotihommat, eikä vaimon mietteitä tarvitse paljon kysellä, eli sellainen iso herra sielläkin.
Tällä minun naapurilla on erittäin vaativa ja hyvin korkeaa statusta vaaliva ja muita alaspäin katsova vaimo (eivät edes mitenkään hyvätuloisia, mutta silti esitetään kaikkea muuta) joten kaiken olla "parempaa ja isompaa kuin naapureilla". Eipä ihme, että pinna kiristyy. Nämäkin menevät kerran kk:ssa muka "lenkille". Loppuilta istutaankin partsilla tupakalla röhkimässä keuhkoja pihalle.
Kun ottavat viiniä, kuuluu ulos asti heidän "sivistyneet keskustelut", vaikka antavat kuvan ihan päinvastaisesta, eli mittaamattomasta fiksuudesta ja intelligenssistä, paitsi silloin kun mies menettää malttinsa ja moukka paljastuu. Voin kuvitella, jos nuo saisivat lottovoiton. Huhheijaa, saisi kerrankin nauraa.
Toivottavasti sun tilanne paranee jotenkin...
Miten arvelette geenien, olosuhteiden ja kasvatuksen vaikuttavan jonkun tietyn horoskooppimerkin käytökseen?
T. Helposti innostuva, ystävällinen, diplomaattinen, lojaali ja pidetty oinas. Jos joskus suutun niin useimmiten itselleni kun olen ollut liian nopea liikkeissäni ja sen takia mokannut jotakin
Vierailija kirjoitti:
Miten arvelette geenien, olosuhteiden ja kasvatuksen vaikuttavan jonkun tietyn horoskooppimerkin käytökseen?
T. Helposti innostuva, ystävällinen, diplomaattinen, lojaali ja pidetty oinas. Jos joskus suutun niin useimmiten itselleni kun olen ollut liian nopea liikkeissäni ja sen takia mokannut jotakin
Nämä luonnehdinnat nyt ovat sellaisia "raakaversioita". Astrologinen kartta kertoo totuuden. Ei voi mitään, mutta omalla kohdalla se ainakin pitää paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Miten kukaan voi uskoa horoskooppeihin, oikeasti?
Noo ainakin itse pidän näitä horoskooppiuskovaisia pikkasen typerinä ja hölmöinä. Ei täysjärkinen usko huuhaa juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kukaan voi uskoa horoskooppeihin, oikeasti?
Noo ainakin itse pidän näitä horoskooppiuskovaisia pikkasen typerinä ja hölmöinä. Ei täysjärkinen usko huuhaa juttuja.
Ollaan ainakin sen lajin uskovaisia, ettei tuputeta omaa totuuttamme väkisin muille, vaan suodaan jokaiselle oma ideologiansa ja yksilöllinen oikeutensa uskoa mihin itse haluaa tai olla uskomatta, miten vaan.
Typerää ja hölmöä sen sijaan on tulla joidenkin "omaan" ketjuun vähättelemään ja näyttämään se oma tyhmyytensä. Ja tässä tapauksessa mitä ilmeisemmin keskustelemaan itsensä kanssa. Joka palstalla on omat mätämunansa.
Ja tiedän, ei pitäisi ruokkia trollia, mutta tämä tässä, eipä muuta. Kiitos kaikille teille muille fiksuille tyypeille, joilla on käytöstavat, muiden hyväksyminen ja arvostus kunnossa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vesimies ainakin tarvitsee omaa aikaa, että se pitää ottaa huomioon, jos on takertuja.
Myös jousimies. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän erakko luonteenpiirteeni ottaa valtaa:).
Sen olen huomannut monesti, että ihmiset joiden kanssa on vaikea, lähes mahdoton tulla toimeen ovat neitsyet. Pääsääntöisesti aina, jokin siinä vaan on. Ehkä se komentelunhalu, kontrollintarve, heti nousee karvat pystyyn en siedä sellaista yhtään:). Ja nipotus. Hirveitä teeskentelijöitä ja euroopanomistajia.
Ex-mies oli leijona, jota olisi pitänyt palvoa joka käänteessä. Mustasukkainen. No sen tiesi mitä siitä seurasi:).
Edelliset, esim härkä, vaaka, kalat. Ei toiminut mikään näistä.
Kaikenlainen alistaminen, vapauden rajoittaminen, no way:). Perävalot vilkkuu välittömästi.
Tai sitten olen vain todella vaikea ihminen:).
Tiesitkö, että myös neitsyet latautuvat olemalla yksin? Riippuu tietysti mitä muuta syntymäkartasta löytyy.
Lyön vaikka vetoa, että sun syntymäkartasta löytyy neitsyttä useammastakin kohtaa. Neitsyt-naiset kun eivät tahdo tulla juttuun toisten neitsyt-naisten kanssa 😉
En ole tuo kenelle vastasit, mutta kommentoinpa silti sen verran, että Neitsyt -naisena ja introverttinä minä kyllä samaistun tuohon omissa oloissa latautumiseen. Sen sijaan tulen oikein hyvin juttuun muiden nais- ja miespuolisten merkkini edustajien kanssa. Esimerkiksi pomoni ja eräs parhaista ystävistäni ovat samaa merkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen vaaka ja nainen. Kokemusta on Jousimiehestä, Kaksosista ja Kaloista. Ja ei onnistunut ei.
Minkä merkin kanssa vaaka sopisi yhteen?
Leijonan
Olen leijona-nainen ja elämäni miehet olleet skorpioneja. Yksi Vaaka mahtuu elämänkaareeni mukaan pitkän suhteen kaavalla mutta jäi kehityksen jalkoihin ja se oli siinä sitten. Nykyisen miehen, skorpionin kanssa elämä on ollut tulta ja tappuraa, hyvässä ja pahassa:D
Mitäs horoskooppiuskovaiset sanovat oinas-neitsytparista?
Mun horoskooppimerkki on kauris, nousumerkki skorpioni. Mikas merkki mulle
sopisi?
Olen kalat ja kaksi eksääni ovat olleet skorpioni ja kauris. Ne merkit pitäisi sopia yhteen kalojen kanssa. :D
Lähetyssaarnaaja69 kirjoitti:
Morjesta päivää! Onko sinulla ja kumppanillasi "epäsopivat" horoskooppo merkit? (Esim. Härkä-leijona) miten teidän suhteessa menee? Vai uskotteko horoskooppeihin?
Entä onko sinulla ja kumppanillasi yhteensopivat? Huomaako sen?
Eli kannattaako uskoa näihin horoskooppeihin?
Härkä ja Leijona sopivat hyvin yhteen, etenkin jos nainen on härkä ja mies leijona. Mies ihailee avoimesti härkää ja härkä pystyy kunnioittamaan ja arvostamaan vahvaa leijona miestä. Siinä suhteessa on oikeanlaista ihastusta, joka saa kummankin osapuolen tuntemaan itsensä rakastetuksi.
Olen skorpioni ja olen seurustellut vesimiehen (ei toiminut), kahden rapu-miehen ja nyt aviossa kalat-miehen kanssa. Kohdallani on toiminut vesimerkkien edustajat.
Jos teen aloituksen aiheesta "onko Joulupukkia olemassa, kokemuksia?", tuleekohan siitäkin 27 sivua pitkä🤔
Vierailija kirjoitti:
Jos teen aloituksen aiheesta "onko Joulupukkia olemassa, kokemuksia?", tuleekohan siitäkin 27 sivua pitkä🤔
Mietippä paljon on keskusteltu Jumalan olemassaolosta.
Vierailija kirjoitti:
Niin, voithan kokeilla. En nyt vaan ymmärrä miten tuo liittyy horoskooppeihin.
Mä taas mietin, miksi ei koskaan vastata, kun kyselen syytä availla sellaisia ketjuja, joihin ei oikeastaan ole mitään sanottavaa. Esim. nuo lihavuusketjut, missä puidaan joidenkin painoa ja muita henkilökohtaisia asioita, mutta silti ei voi vastata, että mikä siinä lihavan elämässä kenenkään persusta syyhyttää. Satoja sivuja mutta ei vastausta. Kumma juttu.
Nämä horoskoopit kuuluvat ilmeisesti samaan kategoriaan. Mutta tuossa sun joulupukki-ideassa on ajatusta, otapa aiheeksi!
Sinun varallesi elämällä on vielä monta isoa yllätystä.