Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Horoskooppien yhteensopivuus

Lähetyssaarnaaja69
02.10.2016 |

Morjesta päivää! Onko sinulla ja kumppanillasi "epäsopivat" horoskooppo merkit? (Esim. Härkä-leijona) miten teidän suhteessa menee? Vai uskotteko horoskooppeihin?
Entä onko sinulla ja kumppanillasi yhteensopivat? Huomaako sen?
Eli kannattaako uskoa näihin horoskooppeihin?

Kommentit (551)

Vierailija
241/551 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha näille horoskooppiuskovaisille on selostaa. Herkkäuskoisia eli keskimääräistä tyhmempiä kansaa.

Vierailija
242/551 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vesimies-nainen ja härkä-miehen kanssa suhde oli aivan kamala.

Nykyinen mieheni on neitsyt. 20 vuotta ollaan oltu yhdessä ja vieläkin suhde toimii 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/551 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko horoskooppeihin mutta nopealla googlauksella olemme ilmeisesti vastakkaisia merkkejä (kalat ja neitsyt) ja tuo selostus kyllä osui ja upposi, aina ollut intohimoinen ja räiskyvä suhde niin hyvässä kuin pahassakin. Ihan hauska, mutta uskon edelleen että nuo ovat kirjoitettu niin että jokainen voi tulkita ne omaan tilanteeseensa sopivasti. ;)

Vierailija
244/551 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko horoskooppeihin mutta nopealla googlauksella olemme ilmeisesti vastakkaisia merkkejä (kalat ja neitsyt) ja tuo selostus kyllä osui ja upposi, aina ollut intohimoinen ja räiskyvä suhde niin hyvässä kuin pahassakin. Ihan hauska, mutta uskon edelleen että nuo ovat kirjoitettu niin että jokainen voi tulkita ne omaan tilanteeseensa sopivasti. ;)

Eivät kai kalat ja neitsyt saa intohimoa ja räiskyvyyttä aikaiseksi, olkoonkin vastamerkit.

Vierailija
245/551 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen rapunainen ja mieheni on oinas. Yhteensopivuutemme on horoskooppien mukaan lähes mahdotonta. Silti olemme jokaisella tasolla (romantiikka, seksi, huumori, intohimo, syvällisyys jne.) toisillemme sopivimmat kumppanit ikinä. Oinastani en vaihtaisi kehenkään, päinvastoin olen alkanut hänen myötään uskoa aitoon sielunkumppanuuteen. Kyllä muullakin on onneksi väliä kuin aurinkomerkillä :)

T. Rakkaudesta punaiseksi keittynyt rapu

Mitkä on teidän nousevat merkin? 

Vierailija
246/551 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha näille horoskooppiuskovaisille on selostaa. Herkkäuskoisia eli keskimääräistä tyhmempiä kansaa.

Ei meille tarvii selostella täällä yhtään mitään, ei oo kukaan pyytänyt, voit jatkaa fiksumpana ja parempana ihmisena rauhassa muihin ketjuihin...

Vierailija
247/551 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja en ikimaailmassa voisi kuvitella seurustelevani jonkin vajaaälyisen horoskooppiuskovaisen kanssa. Panopuuksi voisi kelvata, jos on hyvännäköinen ja osaa olla puhumatta.

Vierailija
248/551 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylä pitää paikansa horos koopit, me ollaan miehen kanssa rapu ja oinas ja tosi hyvin tulaan toimeen, mun mies on amk insi nööri

Vierailija
249/551 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylä pitää paikansa horos koopit, me ollaan miehen kanssa rapu ja oinas ja tosi hyvin tulaan toimeen, mun mies on amk insi nööri

Mik si mai nitset miehe si amma tin, haluatko todistella, että hömelö horoskooppiuskovainenkin voi saada korkeakoulutetun miehen?😁

Vierailija
250/551 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja en ikimaailmassa voisi kuvitella seurustelevani jonkin vajaaälyisen horoskooppiuskovaisen kanssa. Panopuuksi voisi kelvata, jos on hyvännäköinen ja osaa olla puhumatta.

Kiinnosti kuitenkin niin paljon että kommentoit. Vanhempiesi kasvatus on ilmeisesti jäänyt kesken tai sinulle ei ole kerrottu mitä ovat käytöstavat. Ohi aiheen horoskooppimerkistä riippumatta ainoa vajaaälyinen olet sinä, kun et osaa edes esittää kiinnostunutta tai keskustella sivistyneesti. Suosittelen nostamaan arvostustasi naisia kohtaan tai jäät yksin kuin nalli kalliolle.

Vierailija
251/551 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen neitsytnainen enkä voi sille mitään että usein leijonissa on jotain todella puoleensavetävää, sekä seksuaalisesti että persoonana.

Vierailija
252/551 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oinas - oinas. Sarvet kolisee ja eroa tehdään usein, silti ei voida elää ilman toisiamme.

Vierailija
253/551 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät kai kalat ja neitsyt saa intohimoa ja räiskyvyyttä aikaiseksi, olkoonkin vastamerkit.

En tiedä, mutta kun näin joku satunnainen astrologi väitti ja omalle kohdalleni osuu niin pakko kai se on uskoa, eikö? 😁

Vierailija
254/551 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaurisnainen ja tehnyt mielenkiintoisen havainnon, horoskoopin mukaan mun pitäisi tulla hyvin toimeen neitsyen kanssa, mutta ne on ollut raivostuttavimpia ihmisiä joita olen tavannut. Jonkin aikaa tultiin toimeen, mutta se jatkuva kritisointi ja muiden pienen pienistäkin virheistä huomauttaminen. Ei osaa myöntää omia virheitä vaan syyttää niistäkinmuita. Samanlaisia ne on ollut kaikki, ex mies, ex ystävä, oma mummo johon en jaksa pitää paljon yhteyttä, 3 työkaveria, joista 2 ei tervehdi ja 1 leikkii marttyyriä, ei puhu eikä tervehdi kun syytti ensin omista virheistä muita ja sitten sai kuulla suorat sanat. Kaikki nämä työkaverit myös koko ajan tyytymättömiä kaikkeen, haukkuu ja arvostelee. Ei tajua että itse on niitä ilmapiirin myrkyttäjä. Kuinka rasittavia ihmisiä voikaan olla :D ei ihme että suurin osa on ikisinkkuja (myös melkein kaikki nämä edellä mainitut tutut henkilöt) kun ei niille kukaan kelpaa ja kaikissa jotain vikaa, itsessään ei sitten yhtään omasta mielestään. En tiiä oonko vaan törmännyt näin ikäviin ihmisiin, mutta oikeesti 6 tyyppiä ja kaikki neitsyitä ja ihan samantyylisiä :D

Vierailija
255/551 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen on sun tuntema kalamies? Itse olen rapu ja seurustelen kalan kanssa ja en oikein ota aina selvää tosta miehestä..

Kerrohan millaisia te ravut olette? Onko kokemusta rapumiehistä?

Rapumies on huolehtivainen, ehkä vähän ripustautuva, hellä ja intohimoinen. Toisaalta ailahtelevainen ja herkästi loukkaantuva, saattaa kantaa vuosikaudet kaunaa kokemastaan vääryydestä. Mulla (kalanainen) on ollut kaikkein ihanin suhde rapumiehen kanssa. Ja se ei päättynyt horoskooppien yhteensopimattomuuteen ;)

Vierailija
256/551 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on erittäin tärkeä ja pitää ottaa kaikissa parisuhteissa kuten muussakin elämässä huomioon. Valitettavasti maallikoilla ei ole riittävää kokemusta tehdä tällaisia analyyseja vaan siihen tarvitaan asiantuntija. Itse olen kokenut astrologi, henkiparantaja, transsimeedio ja minulla on täysin auennut kolmas silmä ja yhteys Akaasisiin arkistoihin. Kehotan kaikkia horoskooppien yhteensopivuudesta kiinnostuneita ottamaan minuun yhteyttä Ultrapäivillä Kuortaneella loppuviikosta. Toimin johtavana asiantuntijana ja teen horoskooppilausunnon edullisesti alennettuun hintaan 195 € Ultrapäivien kävijöille (oik. 250 €).

Vierailija
257/551 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinikka S kirjoitti:

Kysymys on erittäin tärkeä ja pitää ottaa kaikissa parisuhteissa kuten muussakin elämässä huomioon. Valitettavasti maallikoilla ei ole riittävää kokemusta tehdä tällaisia analyyseja vaan siihen tarvitaan asiantuntija. Itse olen kokenut astrologi, henkiparantaja, transsimeedio ja minulla on täysin auennut kolmas silmä ja yhteys Akaasisiin arkistoihin. Kehotan kaikkia horoskooppien yhteensopivuudesta kiinnostuneita ottamaan minuun yhteyttä Ultrapäivillä Kuortaneella loppuviikosta. Toimin johtavana asiantuntijana ja teen horoskooppilausunnon edullisesti alennettuun hintaan 195 € Ultrapäivien kävijöille (oik. 250 €).

Ei se tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa. Kaikille horoskooppiuskovaisille ja ultrapäiväihmisille tiedoksi, että jos teillä on ylimääräistä rahaa sijoitettavaksi niin minulla olisi nyt myynnissä sopuhintaan yksisarvistilan osakkeita... ;)

Vierailija
258/551 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kokemuksia sellaisesta suhteesta, jossa aurinkomerkit ovat vastakkaisia (eli toisiaan puoleensavetäviä), mutta nousevat ja kuumerkit huonommin yhteensopivia? Minä olen auringolta, nousevalta ja kuulta jousimies (ihme kyllä en muuten yhtään sitoutumiskammoinen) ja miehellä aurinko kaksosissa, mutta nouseva ja kuu ovat härässä. Tätä ennen en ole tuntenut (tiedostaen) yhtäkään kaksosmiestä, vaan haksahtanut kaikkiin toisiin tuli- ja vesimerkkeihin (paitsi skorpioniin) ja nyt kohdalle on osunut ehdottomasti paras mies ikinä ♥

Vierailija
259/551 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteensopivuuteen vaikuttaa perus auringon tähtimerkin lisäksi myös esimerkiksi kuu ja kaikki muut planeetat. Itse ole vertaillut oman ja miehen tähtikarttoja paljon ja se on tosi mielenkiintosta. Näkee selvästi mistä jotkut ongelmat johtuu. Eli jos tuntuu, että suhde on tosi vahva ja toimii, vaikka ette olisi ns. yhteensopivia horoskoopiltanne, voi olla, että muiden planeettojen merkit sopii tosi hyvin yhteen. 

Olen itse kalat ja mies neitsyt. Eli ollaan kirjaimellisesti vastakohdat. Mutta vastakohta merkeillä on myös paljon samaa, esimerkiksi kalat ja neitsyt haluaa molemmat olla palveluksessa muille.  Meidän erilaisuuden voi nähdä joko ongelmana tai positiivisena asiana. Miehellä on jalat maassa ja se on tosi järjestelmällinen. Minä elän pilvilinnoissa ja pakoilen jokapäiväisiä askareita. Ollaan molemmat kuitenkin opittu toisiltamme ja näissäkin asioissa kultainen keskitie on yleensä paras. Kunhan erot tiedostaa, auttaa se jo tosi paljon. 

Esimerkiksi kommunikoinnin planeetta on mercury, suomeksi googelen mukaan merkurius. Minulla merkurius on kalat ja miehellä netsyt (eli sama molemmilla kuin aurinko). Tästä syystä kommunikointi ei meillä aina natsaa ja paljon ollaan jouduttu toisistamme oppimaan. Neitsyt on hyvä paikka merkuriukselle ja mies onkin verbaalisesti hyvin lahjakas ja osaa hyvin ilmasta tunteitaan ja ajatuksiaan. Minä taas en ole verbaalisesti lahjakas ja kommunikointi on välillä hyvin hankalaa. En usein osaa pukea tunteita tai ajatuksia sanoiksi ja käytän myös helposti vääriä sanoja. Tästä tietysti syntyy väärinkäsityksiä, sillä en kiinnitä huomiota mitä sanoja käytän vaan keskityn enemmän siihen tunteeseen. Mies sitten ottaa sun sanomiset tietysti kirjaimellisesti, koska hänellä ei itsellä ole samaa ongelmaa. 

Vierailija
260/551 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnosti kuitenkin niin paljon että kommentoit. .

Joo, aihe on kiinnostava, ääri-ilmiöt tietysti kiinnostaa, tässä tapauksessa äärimmäinen tyhmyys. (oikeestiko ihmiset uskoo, että syntymäpäivä määrittää ihmisen luonnetta)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä