Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Horoskooppien yhteensopivuus

Lähetyssaarnaaja69
02.10.2016 |

Morjesta päivää! Onko sinulla ja kumppanillasi "epäsopivat" horoskooppo merkit? (Esim. Härkä-leijona) miten teidän suhteessa menee? Vai uskotteko horoskooppeihin?
Entä onko sinulla ja kumppanillasi yhteensopivat? Huomaako sen?
Eli kannattaako uskoa näihin horoskooppeihin?

Kommentit (551)

Vierailija
221/551 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä eivät sovi kauriille? Miten kauris ja kaksonen?

Kaurisnainen

Itse olen kauris nainen ja mies kaksonen. Hyvin toimii, mies kertoo kaapin paikan ja toisaalta palvoo ja pitää hyvänä, minä hoidan kodin ja lapset.

Kauris on velvollisuudentuntoinen, työmyyrä, ahkera, tarkka taloudesta, herkkä ja tunteellinen, vaatii mieheltä turvaa. Minun mies ostaa kukkia, ja kertoo joka päivä rakastavansa, toisaalta kaikki pitää mennä hänen mukaansa, on herra talossaan. Kaksosilla on aina toinen puoli, miehelläni on se dominoiva ja palvova puoli. Hyvin seksuaalinen.

Kauriiseen ei kyllä perinteisesti liitetä erityistä herkkyyttä ja tunteellisuutta. Eikä kaksoseen dominoivuutta tai voimakasta seksuaalisuutta. Satutte vain olemaan sellaisia kuin olette eikä sillä ole taivaankapoaleiden kanssa tekemistä.

Tyypillisesti kauris on hitaasti lämpenevä ja kuivaa huumoria viljelevä, mutta kun lähemmin tutustuu niin sisältä voi löytyä todellinen koomikko. Kauris ei turhia vitsaile. Herkkyyttään kauris näyttää harvoin toisille. Kaksonen ei ole dominoiva eikä seksuaalinen, enemmänkin siellä täällä oleva jakautunut persoonallisuus, jolla on kaksi puolta. Mahdollisesti kauriin kartassa on herkkiä vedenmerkkkejä kaloja tai rapua ja kaksosilla oinasta tai skorpionia.

Kauris. nimeomaan on herkkä ja turvallisuutta hakeva, kauris kätkee herkkyytensä sisipään, eikä näytä sitä ulkoapäin.

Vierailija
222/551 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VMP. Avatkaa mieluummin ketju vaikka sukupuolielinten yhteensopivuudesta.

Ja kuka on niin yksinkertainen, ett ottaa nää av jutut aidosti tosissaan? Naiset nyt tykkää jutella hömpästä toisinaan. Sisimmissään tietävät että tää on täyttä huuhaata. Olen nainen joka sanoo sitä ja tekee tätä. Puhuminen ja huumori on tapa antaa itselle tilaa, kun oikeasti olen tosi järkevä ja konservatiivinen. Teot kertoo totuuden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/551 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukkis kirjoitti:

Jotenkin tämä horoskooppikeskustelu menisi läpi jos nämä jutut olisi kirjoitettu ihan läpällä ja huumorimielessä.Jotkut ilmeisesti oikeasti uskovat näihin tarinoihin. Joku jo aikaisemmin kirjoitti, voi v että (jotkut) naiset ovat typeriä.Touche! Ei voisi kuvitellakaan että miesten kesken jauhettaisiin tällaista shaibaa!

Täydellinen putkiaivojen tuotos. Niin mustavalkoista. Naiset on paljon monitasoisimpia, ja hömpästä saatetaan jutella ihan tosissaan mutta oikeasti tiedetään että tää on ihan huuhaata. Onhan muotikin ihan ns kusetusta, tapa lypsää rahaa. Kyllä ne naiset tietää sen, mutta osaavat nauttia hömpästä.

Vierailija
224/551 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaurisnainen

Itse olen kauris nainen ja mies kaksonen. Hyvin toimii, mies kertoo kaapin paikan ja toisaalta palvoo ja pitää hyvänä, minä hoidan kodin ja lapset.

Kauris on velvollisuudentuntoinen, työmyyrä, ahkera, tarkka taloudesta, herkkä ja tunteellinen, vaatii mieheltä turvaa. Minun mies ostaa kukkia, ja kertoo joka päivä rakastavansa, toisaalta kaikki pitää mennä hänen mukaansa, on herra talossaan. Kaksosilla on aina toinen puoli, miehelläni on se dominoiva ja palvova puoli. Hyvin seksuaalinen.

Kauriiseen ei kyllä perinteisesti liitetä erityistä herkkyyttä ja tunteellisuutta. Eikä kaksoseen dominoivuutta tai voimakasta seksuaalisuutta. Satutte vain olemaan sellaisia kuin olette eikä sillä ole taivaankapoaleiden kanssa tekemistä.

Tyypillisesti kauris on hitaasti lämpenevä ja kuivaa huumoria viljelevä, mutta kun lähemmin tutustuu niin sisältä voi löytyä todellinen koomikko. Kauris ei turhia vitsaile. Herkkyyttään kauris näyttää harvoin toisille. Kaksonen ei ole dominoiva eikä seksuaalinen, enemmänkin siellä täällä oleva jakautunut persoonallisuus, jolla on kaksi puolta. Mahdollisesti kauriin kartassa on herkkiä vedenmerkkkejä kaloja tai rapua ja kaksosilla oinasta tai skorpionia.

Niin tai, mahdollisesti, aurinkomerkeillä ei olekaan yhtään mitään tekemistä ihmisen persoonan kanssa😱

Vierailija
225/551 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaurisnainen

Niin tai, mahdollisesti, aurinkomerkeillä ei olekaan yhtään mitään tekemistä ihmisen persoonan kanssa😱

Tyypillinen amatöörin kirjoittama lause, joka ei tiedä todellisuudessa astrologiasta yhtään mitään.

Vierailija
226/551 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinas - jyräävä nopea pomottaja

Härkä - mukavuudenhaluinen hedonisti

Kaksonen - kaksinaismoralistinen juorukello

Rapu - äitihahmo, the mom/the dad

Leijona - huomionkeskipisteenä oleva kuningas/kuningatar

Neitsyt - analysoiva ajattelija

Vaaka - tasapainoilee kaiken kanssa, tykkää kaikesta kauniista, rakastaa kulttuuria

Skorpioni - intensiivinen, seksi (melkein) aina mielessä

Jousimies - seikkailullinen vitsiniekka

Kauris - ahkera työnarkomaani

Vesimies - uudismielinen maailmanparantaja

Kalat - herkkä romantikko

Vierailija
227/551 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteensopivuus selviää vasta lähetyssaarnaaja-asennossa.

Vierailija
228/551 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on leijona ja mä jousimies. Suhde on välillä aika vuoristorataa, kun molemmat on intohimoisia, mikä näkyy sekä hyvässä että pahassa. Kun on kivaa niin on tosi kivaa, mutta riitoja tulee usein, kun mies on kuumakalle ja mä itsepäinen aasi :D

Kuullostaa tutulta, itse oon kauris ja mies oinas, molemmat aika itsepäisiä ja mies kuumakalle. Hyvin sanottu että kun on kivaa niin on tosi kivaa ja tuntuu että parempaa ei vois ollakaan, mutta kun sarvet kolistelee niin tuntuu ettei tästä tuu mitään. Ovet paukkuu ja tavarat lentelee, meilläkin riitoja usein mutta myös rakkautta riittää, välillä toisen sanomiset vaan ajaa raivon partaalle...Sitten kun molemmat rauhoittunut niin sovitaan ja sitten taas kivaa :D En tiedä auttaisiko ikä tähän... Mutta lehmän hermoja tuo oinas vaatii kyllä...

Vierailija
229/551 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen on rapumies? Onko herkkä, ahkera ja intuitiivinen? =)

Yksi tuntemani on herkästi hermostuva kiukuttelija, ahkera kittaamaan kaljaa ja intuitiivisen vainoharhainen. Johtuu varmaan hänen horoskoopista.

Vierailija
230/551 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti tietäisi horoskoopeista tai pikemminkin astrologiasta jotain, ymmärtäisi että tämä ns. aurinkomerkki on vain yksi määrittävä, toki tärkeä tekijä kartalla. Sen aurinkomerkin perusteella ei todellakaan kannata kumppania valita.

Itse olen huomannut, sattumaa tai ei, että tulen hyvin juttuun aurinkojousimiesten kanssa ja oma nouseva merkkini on jousimies. Kuu on taas skorpionissa ja aurinkoskorpioneihin törmään usein ja sähköä on ilmassa. Muut merkit ovat jääneet vähemmälle. Mutta jos kemiat pelaa, niin sitten ne pelaa eikä siinä silloin horoskooppeja vertailla.

Vierailija
231/551 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patalaiska kalat ja ylihuolehtivainen rapu. Hyvin sovitaan yhteen. Ja ihanaa kun suhteessa molemmat saamme täysin rinnoin pillittää ihan mistä ja missä tahansa.

Vierailija
232/551 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaurisnainen

Tyypillinen amatöörin kirjoittama lause, joka ei tiedä todellisuudessa astrologiasta yhtään mitään.

Voi voi, kun olen perehtynyt aiheeseen aika hyvinkin nuorempana ja hölmömpänä. Sinäkään et voi "tietää" astrologian vaikutuksista ja toimivuudesta, ainoastaan uskoa. Koska se ei ole tiedettä, eivätkä pätevät tutkimukset tue sen paikkaansapitävyyttä. Tottahan tuokin sitäpaitsi on, ettei pelkkä aurinkomerkki paljoakaan kerro, vaikka näihin uskoisikin.

Vierailija
233/551 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen on rapumies? Onko herkkä, ahkera ja intuitiivinen? =)

Yksi tuntemani on herkästi hermostuva kiukuttelija, ahkera kittaamaan kaljaa ja intuitiivisen vainoharhainen. Johtuu varmaan hänen horoskoopista.

Epäilemättä juuri siitä. Tai ehkä kuitenkaan ei...

Vierailija
234/551 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai te tiedätte että pitää katsoa myös kuumerkkiä ja nousevaa merkkiä, eikä pelkästään aurinkomerkkiä, kun mietitään yhteensopivuutta.

Sekä tietenkin selvittää missä merkissä Venus ja Mars sekä muut planeetat ovat.

Amatöörit.

Joo ja sitten isän puoleisen isoäidin naapurin automerkki vaikuttaa kanssa. Ja työelämässä menestymiseen on tosi merkittävää se millainen bataattisato oli Boliviassa syntymähetkeä edeltävänä kesänä. Paitsi jos on porkkanalle allerginen sisko, sitten se ei vaikuta!

Ahhahhaaa, repesin! Kiitos illan piristysruiskeesta! :'D

Vierailija
235/551 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija198 kirjoitti:

Patalaiska kalat ja ylihuolehtivainen rapu. Hyvin sovitaan yhteen. Ja ihanaa kun suhteessa molemmat saamme täysin rinnoin pillittää ihan mistä ja missä tahansa.

Ihanaa! Kiitos illan parhaasta tarinasta. :D Kalat ja ravut olette ihania! <3

Vierailija
236/551 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on leijona ja mä jousimies. Suhde on välillä aika vuoristorataa, kun molemmat on intohimoisia, mikä näkyy sekä hyvässä että pahassa. Kun on kivaa niin on tosi kivaa, mutta riitoja tulee usein, kun mies on kuumakalle ja mä itsepäinen aasi :D

Kuullostaa tutulta, itse oon kauris ja mies oinas, molemmat aika itsepäisiä ja mies kuumakalle. Hyvin sanottu että kun on kivaa niin on tosi kivaa ja tuntuu että parempaa ei vois ollakaan, mutta kun sarvet kolistelee niin tuntuu ettei tästä tuu mitään. Ovet paukkuu ja tavarat lentelee, meilläkin riitoja usein mutta myös rakkautta riittää, välillä toisen sanomiset vaan ajaa raivon partaalle...Sitten kun molemmat rauhoittunut niin sovitaan ja sitten taas kivaa :D En tiedä auttaisiko ikä tähän... Mutta lehmän hermoja tuo oinas vaatii kyllä...

Ole oma itsesi sen oikukkaan oinaan kanssa. Ne osaa olla itsepäisiä ja tulisia samaan aikaan rakastaen tulisesti.

Vierailija
237/551 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rapunainen ja mieheni on oinas. Yhteensopivuutemme on horoskooppien mukaan lähes mahdotonta. Silti olemme jokaisella tasolla (romantiikka, seksi, huumori, intohimo, syvällisyys jne.) toisillemme sopivimmat kumppanit ikinä. Oinastani en vaihtaisi kehenkään, päinvastoin olen alkanut hänen myötään uskoa aitoon sielunkumppanuuteen. Kyllä muullakin on onneksi väliä kuin aurinkomerkillä :)

T. Rakkaudesta punaiseksi keittynyt rapu

Vierailija
238/551 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaurisnainen

Tyypillinen horoskooppiuskovaisen kirjoittama lause, joka ei tiedä todellisuudesta  yhtään mitään.

Vierailija
239/551 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaka ja skorpioni. Ei pitäisi yhtään sopia, mutta hyvin meillä menee.

Vierailija
240/551 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ihmisen synnynnäinen temperamentti eikä kotikasvatus vaikuta mitenkään siihen millainen hänestä tulee. Tottakai tähtien asento taivaalla on se merkittävä määräävä tekijä. Ja jos satut olemaan oinas, sinulla on lupa olla 'sarvia kolistava' joustamaton, kypsymätön, kontrollikyvytön lapsi. Kun ethän sinä sille mitään voi miten ne tähdet sattuivat olemaan. Tosiasiassa temperamentti ja kotikasvatuskaan eivät sanele reaktioitasi kun opit tunnetaitojen avulla harkintakyvyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä