Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Horoskooppien yhteensopivuus

Lähetyssaarnaaja69
02.10.2016 |

Morjesta päivää! Onko sinulla ja kumppanillasi "epäsopivat" horoskooppo merkit? (Esim. Härkä-leijona) miten teidän suhteessa menee? Vai uskotteko horoskooppeihin?
Entä onko sinulla ja kumppanillasi yhteensopivat? Huomaako sen?
Eli kannattaako uskoa näihin horoskooppeihin?

Kommentit (551)

Vierailija
201/551 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen on sun tuntema kalamies? Itse olen rapu ja seurustelen kalan kanssa ja en oikein ota aina selvää tosta miehestä..

Kala on intuitiivinen, herkkä ja haaveileva taivaanrannanmaalari. Voi olla, että kala ei välttämättä saa paljoa aikaan, koska käyttää suurimman osan ajasta haaveilemiseen. Kalat ovat romanttisia maailmanparantajia, joten vedenmerkkeinä kalat ja rapu ovat hyvä pari.

Vierailija
202/551 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen kumppani sopii kauriille? Jos nainen on kauris.

Kauris on maamerkki, joten kauriille sopii toinen kauris, härkä tai neitsyt. Onnistuneita kauris-rapu pareja olen nähnyt myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/551 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen on sun tuntema kalamies? Itse olen rapu ja seurustelen kalan kanssa ja en oikein ota aina selvää tosta miehestä..

Kerrohan millaisia te ravut olette? Onko kokemusta rapumiehistä?

Vierailija
204/551 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä eivät sovi kauriille? Miten kauris ja kaksonen?

Kaurisnainen

Vierailija
205/551 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka puupää valitsee puolison horoskoopin mukaan? Oikeasti?

Vierailija
206/551 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen kumppani sopii kauriille? Jos nainen on kauris.

Kauris on maamerkki, joten kauriille sopii toinen kauris, härkä tai neitsyt. Onnistuneita kauris-rapu pareja olen nähnyt myös.

Olen niin kauris. Perinteinen, konservatiivinen.

Se mitä ulospäin näkyy, ei ole totuus sisimmistäni ( eli tyypillinen nainen).

Minulle tärkeää on kunnollisuus, luotettavuus, ahkeruus, konservatiivisuus, taloudellinen turva, koti ja kodin laitto, perhekeskeisyys, säästäväisyys.

Vierailija
207/551 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen leijona ja mies oinas. Hyvin on tähän asti menny :) en sit tiedä sovitaanko horoskooppien puolesta yhteen?

Vierailija
208/551 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaurisnainen

Kaurista en parittaisi oinaan, kaksosen, josuimiehen enkä leijonan kanssa. Kala ja vaakakaan eivät välttämättä sovi kauriille. Kaksonenko on kiikarissa? Muistutan, että koko kartta pitäisi nähdä ja perustan sopivuudet pelkästään aurinkomerkkiin.

Vierailija
209/551 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen leijona ja mies oinas. Hyvin on tähän asti menny :) en sit tiedä sovitaanko horoskooppien puolesta yhteen?

Onneksi olkoon! Olette tähtitaivaan yksi voimakastahtoisimmista ja lupaavista pareista. :)

Vierailija
210/551 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaurisnainen

Itse olen kauris nainen ja mies kaksonen. Hyvin toimii, mies kertoo kaapin paikan ja toisaalta palvoo ja pitää hyvänä, minä hoidan kodin ja lapset.

Kauris on velvollisuudentuntoinen, työmyyrä, ahkera, tarkka taloudesta, herkkä ja tunteellinen, vaatii mieheltä turvaa. Minun mies ostaa kukkia, ja kertoo joka päivä rakastavansa, toisaalta kaikki pitää mennä hänen mukaansa, on herra talossaan. Kaksosilla on aina toinen puoli, miehelläni on se dominoiva ja palvova puoli. Hyvin seksuaalinen.

Vierailija
211/551 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikä on härkä ja ihana mieheni on jousimies,tullaan juttuun,vaikkakin emme muka sopisi yhteen!

Samat meillä. Rakkautta on riittänyt jo 31 vuotta.

Vierailija
212/551 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan vaaka-oinas pari ja loistavasti on sovittu yhteen kohta 30 vuotta.

Horoskooppimerkin perusteella en ole miestä ottanut, mut joskus kun niitä oon lueskellut, niin sanotaan että ollaan toisiamme tasapainottava pari. Pitää kyllä paikkansa. Tyypilliset piirteet joita merkeistämme kerrotaan, löytyy kyllä, sikäli osuu myös kohdalleen.

Vierailija
213/551 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa pitäisi sopia yhteen, mutta olen alkanut epäillä.

Vierailija
214/551 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kauris-vesimiespari. Hyvin menee😊.

Vierailija
215/551 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orava8 kirjoitti:

Itse uskon todellakin horoskooppeihin, mutta suhteessa en ole tällähetkellä. Valikoin itsekin mieheni horoskooppien mukaan monesti, olen rapu enkä esimerkiksi ikinä alkaisi säätämään oinas miehen kanssa...

Ymmärrän. Mä olen oinas ja mun mies on rapu.

Mä olen rapu ja mun exmies oinas...

Kun ei toimi niin ei se sit toimi.

Vierailija
216/551 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kauris-vesimiespari. Hyvin menee😊.

Tiedän muutaman kauris-vesimiesparin, jotka ovat olleet naimisissa 30-40 vuotta eikä loppua näy. :) Kauris on ahkera ja looginen työmyyrä ja vesimies on omaleimainen innokas tutkija, joten nämä kaksi yhdessä tasapainottavat toisia.

Vierailija
217/551 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Orava8 kirjoitti:

Itse uskon todellakin horoskooppeihin, mutta suhteessa en ole tällähetkellä. Valikoin itsekin mieheni horoskooppien mukaan monesti, olen rapu enkä esimerkiksi ikinä alkaisi säätämään oinas miehen kanssa...

Ymmärrän. Mä olen oinas ja mun mies on rapu.

Mä olen rapu ja mun exmies oinas...

Kun ei toimi niin ei se sit toimi.

Miksi teidän kahden juttu ei toiminut? Millaisia te ravut oikein olette? Oinas kyselee.

Vierailija
218/551 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaurisnainen

Itse olen kauris nainen ja mies kaksonen. Hyvin toimii, mies kertoo kaapin paikan ja toisaalta palvoo ja pitää hyvänä, minä hoidan kodin ja lapset.

Kauris on velvollisuudentuntoinen, työmyyrä, ahkera, tarkka taloudesta, herkkä ja tunteellinen, vaatii mieheltä turvaa. Minun mies ostaa kukkia, ja kertoo joka päivä rakastavansa, toisaalta kaikki pitää mennä hänen mukaansa, on herra talossaan. Kaksosilla on aina toinen puoli, miehelläni on se dominoiva ja palvova puoli. Hyvin seksuaalinen.

Kauriiseen ei kyllä perinteisesti liitetä erityistä herkkyyttä ja tunteellisuutta. Eikä kaksoseen dominoivuutta tai voimakasta seksuaalisuutta. Satutte vain olemaan sellaisia kuin olette eikä sillä ole taivaankapoaleiden kanssa tekemistä.

Vierailija
219/551 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tapaillut kala-miestä ja itse olen härkä. Meidän pitäisi sopia toisillemme hyvin, mutta totuus on kaukana siinä. Minä varmaan tasapainotankin miehen outouksia ja erikoisuuksia. Itse en kuitenkaan jaksa niin häilyvää elämäntapaa, vaan pidän rauhallisesta ja tasapainoisesta elämästä. Mies haluaisi mennä kanssani naimisiin, mutta minä en hänen kanssaan ala vakavaan suhteeseen.

Vierailija
220/551 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaurisnainen

Kauriiseen ei kyllä perinteisesti liitetä erityistä herkkyyttä ja tunteellisuutta. Eikä kaksoseen dominoivuutta tai voimakasta seksuaalisuutta. Satutte vain olemaan sellaisia kuin olette eikä sillä ole taivaankapoaleiden kanssa tekemistä.

Tyypillisesti kauris on hitaasti lämpenevä ja kuivaa huumoria viljelevä, mutta kun lähemmin tutustuu niin sisältä voi löytyä todellinen koomikko. Kauris ei turhia vitsaile. Herkkyyttään kauris näyttää harvoin toisille. Kaksonen ei ole dominoiva eikä seksuaalinen, enemmänkin siellä täällä oleva jakautunut persoonallisuus, jolla on kaksi puolta. Mahdollisesti kauriin kartassa on herkkiä vedenmerkkkejä kaloja tai rapua ja kaksosilla oinasta tai skorpionia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi