Horoskooppien yhteensopivuus
Morjesta päivää! Onko sinulla ja kumppanillasi "epäsopivat" horoskooppo merkit? (Esim. Härkä-leijona) miten teidän suhteessa menee? Vai uskotteko horoskooppeihin?
Entä onko sinulla ja kumppanillasi yhteensopivat? Huomaako sen?
Eli kannattaako uskoa näihin horoskooppeihin?
Kommentit (551)
Seurustelin monta vuotta kauris-miehen kanssa. Ai, että sitä pilkun viilausta ja työnarkomaniaa. Tosikko minuun verrattuna.
Mitähän seuraavaksi kokeilisi? 🤔 🙂
Jousimies-nainen
Vierailija kirjoitti:
Seurustelin monta vuotta kauris-miehen kanssa. Ai, että sitä pilkun viilausta ja työnarkomaniaa. Tosikko minuun verrattuna.
Mitähän seuraavaksi kokeilisi? 🤔 🙂
Jousimies-nainen
Leijonaa. Molemmissa on virtaa ja suurpiirteisyyttä. Terv. Leijonanainen
Jousimies - skorppari, vaikka välillä tuntuu, että roolit on väärinpäin, kun minä (jousimies) olen omistushaluisempi ja skorppari-mies turhankin huoleton.
Eroa tehdään. Myrskyisät 9v takana. Mutta ei tätä vaan saa toimimaan.
Nainenvm69 kirjoitti:
Lähetyssaarnaaja69 kirjoitti:
Morjesta päivää! Onko sinulla ja kumppanillasi "epäsopivat" horoskooppo merkit? (Esim. Härkä-leijona) miten teidän suhteessa menee? Vai uskotteko horoskooppeihin?
Entä onko sinulla ja kumppanillasi yhteensopivat? Huomaako sen?
Eli kannattaako uskoa näihin horoskooppeihin?Horoskoopit on täyttä huuhaata! Ihan uskomatonta että niihin joku uskoo!
Sullakin on varmaan omat kiinnostuksen kohteet. Miksi et keskittyisi niihin sen sijaan, että tulet tänne huutelemaan omia mielipiteitäsi asiasta? Ja on aivan eri juttu olla uskomatta johonkin, kuin arvostella muita ja heidän uskomuksiaan. Miksi puuttua muiden asioihin? Päivittele siellä ihan itseksesi, ei me tarvita sinun tuomiotasi ajatuksistamme. Ei sun persuksia varmaan kovin kirvele, jos joku nyt vähän horoskoopeista höpöttää? Muista ainakin kohteliaat käytöstavat!
Vierailija kirjoitti:
Olen vaakanainen ja tosiaan, neitsytmieheni on ihme nillittäjä :D Tarttuu pikkuseikkoihin ja oma mukavuus on se pääasia.
Njoo, en nyt kovin vakavasti ota horoskooppeja, mutta yllättävän usein on käynyt niin, että kun mulla on natsannut jonkun kanssa niin että juttu on kulkenut tosi luontevasti, niin tämä toinen on ollut horoskoopiltaan kaksonen :) Ja toisin päin: en muista yhtään kaksosta, jonka kanssa mulla olisi menneet sukset ihan ristiin.
Vaaka ja neitsyt ovat eri merkkejä - ilma ja maa. Vaa'an ja neitsyen sanotaan tasapainottavan toisiaan. En ihmettele yhtään, että tulet toimeen kaksosen kanssa, koska kuten vaaka niin myös kaksonen olette molemmat ilmanmerkkejä. :)
Kumpikohan on huonompi yhdistelmä oinas-rapu vai oinas-kauris?? Onko kenelläkään tietoa epäonnistuneista/onnistuneista suhteista?
Vierailija kirjoitti:
Kumpikohan on huonompi yhdistelmä oinas-rapu vai oinas-kauris?? Onko kenelläkään tietoa epäonnistuneista/onnistuneista suhteista?
Isä oinas, äiti kauris. Ei kehuttava yhdistelmä ainakaan heillä. Isän nykyinen on skorpioni ja heillä yhteistä taivalta jo 36v, joten näyttäisi toimivan. Tosin tässäkin suhteessa isä on se määräävämpi osapuoli.
Kokemuksia härkä (m) ja leijona (n) suhteista..?
Mä haluaisi tietää leijona (M) vaaka (n) suhteista? En ota oikein selvää leijonamiehestå. Välillä tuntuu että on hyvinkin herkkä mut sit taas joskus käyttäytyy hyvin ylpeästi jne...
Mies on leijona ja mä jousimies. Suhde on välillä aika vuoristorataa, kun molemmat on intohimoisia, mikä näkyy sekä hyvässä että pahassa. Kun on kivaa niin on tosi kivaa, mutta riitoja tulee usein, kun mies on kuumakalle ja mä itsepäinen aasi :D
Vierailija kirjoitti:
Mies on leijona ja mä jousimies. Suhde on välillä aika vuoristorataa, kun molemmat on intohimoisia, mikä näkyy sekä hyvässä että pahassa. Kun on kivaa niin on tosi kivaa, mutta riitoja tulee usein, kun mies on kuumakalle ja mä itsepäinen aasi :D
Molemmat siis tulimerkkejä niin aikamoista on välillä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vesimies ainakin tarvitsee omaa aikaa, että se pitää ottaa huomioon, jos on takertuja.
Myös jousimies. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän erakko luonteenpiirteeni ottaa valtaa:).
Sen olen huomannut monesti, että ihmiset joiden kanssa on vaikea, lähes mahdoton tulla toimeen ovat neitsyet. Pääsääntöisesti aina, jokin siinä vaan on. Ehkä se komentelunhalu, kontrollintarve, heti nousee karvat pystyyn en siedä sellaista yhtään:). Ja nipotus. Hirveitä teeskentelijöitä ja euroopanomistajia.
Ex-mies oli leijona, jota olisi pitänyt palvoa joka käänteessä. Mustasukkainen. No sen tiesi mitä siitä seurasi:).
Edelliset, esim härkä, vaaka, kalat. Ei toiminut mikään näistä.
Kaikenlainen alistaminen, vapauden rajoittaminen, no way:). Perävalot vilkkuu välittömästi.
Tai sitten olen vain todella vaikea ihminen:).
Tuo voi olla kummin vain. "My way or highway" on kanssa aika hankala asenne parisuhteessa. Kyllä pitää olla valmis kuuntelemaan toisenkin tarpeita ja ymmärtää niitäkin (ihan sama mitä horoskoppimerkkiä). Riippuu vähän minkälaisia asioita tulkitset vapauden rajoittamiseksi, vai kuinka paljon on kyse omasta itsekkyydestäsi? (esim. jos toinen kaipaisi silloin tällöin kahdenkeskistä koti-iltaa tms, niin onko se jo sinusta vapauden rajoittamista?)
Olen itse vesimiesnainen, nouseva skorpioni, kuu jousimiehessä, venus oinaassa.
Ymmärrän kyllä hyvin tuon vapaudentunneaspektin. En itsekään siedä kontrolloivaa puolisoa lainkaan ja haluan antaa myös puolisolle saman vapauden. Kaipaan kyllä myös turvallista yhdessäoloa. Oletan myös että vapauden mukana kulkee ajatus ja välittäminen myös toisesta.
Toisaalta jousimies, jonka kanssa seurustelin, sai kaiken vapauden ja sitten käyttäytyikin pettämisiä myöten kuin olisi ollut sinkku (vaikka vannoi minulle rakkauttaan)...oli itse kuitenkin minusta mustasukkainen vaikka olin täysin sitoutunut. Noh, nuo taisi olla niitä jousimiehen huonoja puolia, silloin kun on epätasapainossa itsensä kanssa. Sillä onkin paljon merkitystä, että korostuuko merkin huonot vai hyvät puolet.
Olen itse vahva Neitsyt ja huomannut että parhaiten synkkaa Kauriin ja toisen Neitsyen kanssa. Myös Rapu, Kalat ym vesimerkit ovat sopivia. Huonoiten minulle sopivat ehdottomasti Leijona, Kaksonen ja Jousimies. Aivan liian temperamenttisia, huomionhakuisia ja tuuliviirejä luonteiltaan. Toki on hyvä muistaa että ei horoskooppi kerro ihmisestä todellakaan kaikkea ja moni on syntynyt kahden merkin "rajalla" jolloin on sekoitus molempia tähtimerkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksesta voin sanoa, että rapu-naiselle vesimies on huono valinta. Rapu on aika usein hyvin tunteellinen, mitä vesimies taas ei ole. Parhaiten olen tullut juttuun kaksosten, neitsyiden ja kauriiden kanssa. Niin ystävänä kuin muutenkin. Useimmalla tapaamallani kaksosella on ainakin ollut hyvä huumorintaju ja näiden kanssa myös parhaat keskustelut.
Onko sulla toiminut suhde kaksosen kanssa? Mää oon ihastunut kaksosiin, mutta ne ei vaan oo toiminut pitemmän päälle.
Itse olen kauris-nainen ja suhteessa kaksosen kanssa. En ole kyllä varma toimiiko tämä. Itse olen nimittäin tosi tarkka esim. Rahan kanssa ja haluan tehdä suunnitelmia (esim. Ensin työ, sitten perhe ja oma asunto yms.), mutta mies ostelee milloin mitäkin ja haluaa matkustella ja "elää päivä kerrallaan".
Hassua kyllä myös isäni on kaksonen ja myös oli aika tuulella käyvä asuessaan äitini kanssa eikä myöskään osannut suunnitella tulevaisuutta ja oli huono rahankäytössä.
Millainen on sun tuntema kalamies? Itse olen rapu ja seurustelen kalan kanssa ja en oikein ota aina selvää tosta miehestä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isä oinas, äiti kauris. Ei kehuttava yhdistelmä ainakaan heillä. Isän nykyinen on skorpioni ja heillä yhteistä taivalta jo 36v, joten näyttäisi toimivan. Tosin tässäkin suhteessa isä on se määräävämpi osapuoli.
Tyypillisesi oinas on itsepäinen pomottaja, joka jyrää heikot alleensa. Kauris puolestaan on vaatimaton, järkevä ja kunnianhimoinen työnarkomaani. Skorpioni on intensiivinen ja seksuaalinen vedenmerkki, joten oinas-skorpioni parin sanotaan olevan hyvä makuuhuoneessa.
Minä ja kumppanini olemme jousimies ja rapu - tosin kartoistamme löytyy muita yhteensopivia merkkejä, esim. minulta kaksonen ja häneltä vaaka. Sillä saattaa olla vaikutus yhteiseen harmoniaamme.
Millainen kumppani sopii kauriille? Jos nainen on kauris.
Horoskoopit on täyttä huuhaata! Ihan uskomatonta että niihin joku uskoo!