Sörsselssön oli DI !
Ainakin esiintyy elokuvissa tupsuhatussa!
Onko tämä nyt sellainen hahmo, johon palstamammat käyvät kuumana?
Kommentit (21)
Ja hyvän työn oli saanut Härski Hartikaisen työparina.
Ehdottomasti! Jo ajatus DI miehestä saa henkeni salpautumaan ja poskeni punoittamaan! Voiko olla mitään suurempaa?
Mun aviomies on DI. Kyllä avio. Mä nautin siitä, että voin kulkea pitkin meidän puutarhaa ja katsoa kaikkea tätä ylellisyyttä, mitä meillä on. Kaikki on niin siistiä ja kontrolloitua. Rikkaus ei ole vain rahassa se on elämäntapa. Koko maailma on avoinna meille. Kun mä kävelen jossain kaupungilla, katson niitä, jotka eivät osaa edes pukeutua kunnolla. Vanhat vaatteet, rikkinäiset kengät. Ihan kuin köyhyys tarttuisi.
Ehkä se on surullista, mutta ei se ole mun ongelma. Mun elämä on täällä. Meillä on autot, iso talo, ei mitään hätää.
Mies tulee kotiin illalla, ja heti huomaan sen ilmeestä, että sillä oli taas täydellinen päivä töissä. Täällä ei ole sitä stressiä, sitä rahattomuutta, jota jollain muilla voi olla. Mies näyttää aina niin itsevarmalta - se on helppoa, kun sulla on kaikki tämä tuki ympärilläsi.
Kun illallinen on valmis, me istutaan yhdessä, ja jollain tavalla se tuntuu aina niin itsestäänselvältä. Mua ei kiinnostaa kuunnella, kuinka vaikeaa jollain on selviytyä. Me ei tarvita niitä huolia, jotka jäävät muiden harteille. Mä oon valinnut toisenlaisen elämän - ja siihen ei ole mitään tarvetta lisätä häiriötekijöitä.
Vierailija kirjoitti:
yksityisen sektorin luuseri
julkisen puolen loinen on nettohaitallisempi kuin työtön
mutta kummalla on enemmän rahaa...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
julkisen puolen loinen on nettohaitallisempi kuin työtön
Ja sopusuhtainen sekä keskimittainen, ei lyhyt ja lihava! Painakaa se kalloihinne, onko selvä!
Vierailija kirjoitti:
mutta kummalla on enemmän rahaa...?
Rikollisella
Vierailija kirjoitti:
Kiitos sinulle ja tekijälle
Arvostan
Vierailija kirjoitti:
DI-HULLU POISTOON.
Katkera amismiehen kanssa avioitunut mammako siellä huutelee?
Vierailija kirjoitti:
Sörsselssönin etunimi ?
Insinööri Sörsselssön
Vierailija kirjoitti:
Sörsselssönin etunimi ?
Jouko Ludvig
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sörsselssönin etunimi ?
Insinööri Sörsselssön
Diplomi-insinööri...
Vierailija kirjoitti:
suojatyöläisen loisen ulinat
Ap, mitä sinä saat tästä spämmäyksestä? Tuleeko sinulle hyvämieli? Kiihottaako, kun etusivulla on 10 sinun tekemää DI-aloitusta? Oletko hoidossa jossain?
Se tunne, kun trolli ihannoi fiktiivistä hahmoa.