Kuka aikoo katsoa Hobitti - Odottamaton matka tänään klo 21?
Olen kyllä nähnyt elokuvan jo aiemmin, mutta tää on yksi lemppareista niin en malta odottaa!
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Siis nuo örkit on kyllä syvältä ja karseita.
Azog on kyl jännämies mun makuuni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta Kili...nam.
Eieiei ku veljensä Fili. Nam!
Oijoi, ne viikset tuntuis kivalta..💋
No vittu ei oo kivaa ku oon muija ja mul onviikset eikä oo e pillereihin varaa!!! Helppo sun on miettiitommosta ku oot siloposki kuiteskii!!!!!!
Oho, saatiin keskustelu liekkeihin.
Ap
70's baby kirjoitti:
Oho, saatiin keskustelu liekkeihin.
Ap
Joo, koska kaikki istuu tvn edessä täpin kanssa kattomassa hottia feikkilattari-Kiliä :3
Muistan kuinka ensimmäistä kertaa näin Taru sormusten herrasta-elokuvat yläasteella. Olin luokan nuorin ja vasta 12-vuotias, mutta ihastuin ensisilmäyksellä. Toivoin heti joululahjaksi TSH-kirjoja ja sain luvan tilata sen sormuksen netistä. Pidin sitä kaulassa ylpeänä ja katsoin elokuvat yhä uudelleen ja uudelleen. Into ei ole loppunut vieläkään näin kymmenen vuoden jälkeen! Saataisiinpa Silmarillionistakin elokuvia tulevaisuudessa.
70's baby kirjoitti:
Muistan kuinka ensimmäistä kertaa näin Taru sormusten herrasta-elokuvat yläasteella. Olin luokan nuorin ja vasta 12-vuotias, mutta ihastuin ensisilmäyksellä. Toivoin heti joululahjaksi TSH-kirjoja ja sain luvan tilata sen sormuksen netistä. Pidin sitä kaulassa ylpeänä ja katsoin elokuvat yhä uudelleen ja uudelleen. Into ei ole loppunut vieläkään näin kymmenen vuoden jälkeen! Saataisiinpa Silmarillionistakin elokuvia tulevaisuudessa.
Muistan kuinka ala-asteella 70-luvulla luin kirjat ensimmäisen kerran läpi ja nautin. Olin jo melko varma, ettei kirjoista koskaan tule elokuvaa, mutta sitten tekniikka kehittyi ja nykyisin voidaan rakentaa uskottavia otoksia ja maailmoja.. kirjoihin verrattuna elokuvat jäävät kyllä jälkeen, mutta ovathan ne yhä viihdyttäviä. Se, että filmit tulivat noin vuoden välein ja aina joulun tienoilla on jäänyt muistoihin. Kuinka miehen kanssa käveltiin lumisateessa kotiin elokuvista ja mietittiin, että seuraava tulee vasta vuoden kuluttua..
Vierailija kirjoitti:
Liian mitätön tarina että siitä saatiin tehtyä 3 kokonaista elokuvaa. Eivät vedä vertoja ainakaan TSH:lle.
Ei Hobitin minun mielestäni pitänyt yltääkään TSH:n tasolle, onhan kyseessä kuitenkin lastenkirja ja Tolkienille vähemmän merkittävä kuin esim. juurikin TSH, saati Silmarillion. Jos Hobitit olisivat olleet samalla tavalla yhtä realistisia ja luonnollisia kuin TSH, olisin ollut ihmeissäni, sen kuuluikin olla tuollainen satumaisempi, epäluonnollisempi ja leikkisämpi. Minusta trilogia on pienistä puutteistaan varsin onnistunut, viihdyttävä ja kaunis, siinä on erittäin upeat musiikit, todella lahjakas näyttelijäkaarti joka sopii rooleihinsa prikulleen ja trilogia kunnioittaa kirjaa jopa enemmän kuin TSH aikoinaan. Smaug on mahtavin tietokoneluomus mitä olen elokuvissa koskaan nähnyt! En sen sijaan pidä laisinkaan Taurielin lisäämisestä, aivan turha juoni joka vie pohjaa Gimlin ja Legolasin ainutlaatuiselta ystävyyssuhteelta.
Ja onhan se Thorin aivan helvetin kuuma...
Jäi katsomatta :( tietääkö kukaan voiko tota katsoa jälkikäteen jostain, en löytänyt Ruudusta?
Tänään ois sitten desolation of smaug! Töitä on huomenna mutta katsottavaa tuo on silti ja luultavasti maanantaina kolmas noista, vaikka se ei niin hyvä olekaan. T. En voi ikinä katsoa vain yhtä osaa leffasarjasta, vaan esim. jos aloitan Harry Potterit niin on aina katsottava kaikki 8 seuraavan viikon aikana :D...
onko yhtä ylihypetetty kuin LOTR?
Aika tylsä oli eka osa. Leffa muuttui kiinnostavaksi vasta sitten, kun retkikunta pääsi sinne hiisien (vai mitä olivatkaan) maanalaiseen valtakuntaan. Ei mikään lotr tää, mutta ihan kiva kuitenkin.
Jos oikeesti miettii tuon eilisen elokuvan juonta ja tapahtumia, niin eihän siinä ollut juonta ollenkaan. Porukka lähti jollekin matkalle, mutta ei oikein päässyt mihinkään. Välillä vähän tapeltiin. Siinäpä koko elokuva.
Vierailija kirjoitti:
Jos oikeesti miettii tuon eilisen elokuvan juonta ja tapahtumia, niin eihän siinä ollut juonta ollenkaan. Porukka lähti jollekin matkalle, mutta ei oikein päässyt mihinkään. Välillä vähän tapeltiin. Siinäpä koko elokuva.
Kyllähän ne melkein pääsi sinne, minne piti päästä. Ehkä ensi jaksossa? "Previously on Hobbit..."
pulutossu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian mitätön tarina että siitä saatiin tehtyä 3 kokonaista elokuvaa. Eivät vedä vertoja ainakaan TSH:lle.
Ei Hobitin minun mielestäni pitänyt yltääkään TSH:n tasolle, onhan kyseessä kuitenkin lastenkirja ja Tolkienille vähemmän merkittävä kuin esim. juurikin TSH, saati Silmarillion. Jos Hobitit olisivat olleet samalla tavalla yhtä realistisia ja luonnollisia kuin TSH, olisin ollut ihmeissäni, sen kuuluikin olla tuollainen satumaisempi, epäluonnollisempi ja leikkisämpi. Minusta trilogia on pienistä puutteistaan varsin onnistunut, viihdyttävä ja kaunis, siinä on erittäin upeat musiikit, todella lahjakas näyttelijäkaarti joka sopii rooleihinsa prikulleen ja trilogia kunnioittaa kirjaa jopa enemmän kuin TSH aikoinaan. Smaug on mahtavin tietokoneluomus mitä olen elokuvissa koskaan nähnyt! En sen sijaan pidä laisinkaan Taurielin lisäämisestä, aivan turha juoni joka vie pohjaa Gimlin ja Legolasin ainutlaatuiselta ystävyyssuhteelta.
Ja onhan se Thorin aivan helvetin kuuma...
Richard Armitage.....uuuuhhhhh
Vierailija kirjoitti:
Aika tylsä oli eka osa. Leffa muuttui kiinnostavaksi vasta sitten, kun retkikunta pääsi sinne hiisien (vai mitä olivatkaan) maanalaiseen valtakuntaan. Ei mikään lotr tää, mutta ihan kiva kuitenkin.
Se isohiisi on Dame Edna! Siis Barry Humpries.😃
Mä oon niin Hobitti-fani ettei mua haittaa laisinkaan, että elokuva on pitkitetty kolmeen osaan heh
Mä en enää pysty katsomaan elokuvan Smaugia samalla tavalla tämän videon jälkeen:
Vierailija kirjoitti:
Mä en enää pysty katsomaan elokuvan Smaugia samalla tavalla tämän videon jälkeen:
Muahahah :´D
Vierailija kirjoitti:
Tolkienin Silmarillion olisi kova sana elokuvana, siinähän sitä toimintaa riittäisi. Tämä Hobbitti oli vain pieni tarina.
Jos tämä ikinä toteutettaisiin, toivon, että ohjaaja on joku, jolla on taiteellista näkemystä eikä rakenna kaikkea vaan erikoistehosteiden ja halvan huumorin varaan.
Ja ei, en katso Hobittia. Ekasta osasta katsoin puolet ja oli kyllä aivan hirvittävää paskaa. Elokuvalla ei ole kirjan kanssa juurikaan tekemistä. Sääli, että rahanahneus sai tässäkin produktiossa vallan - uskon, että ohjaaja olisi kyennyt parempaakin.
No ei tod, vaan Kili!!!!!!