Sormus sormeen mutta 40 pinnaa tilastasi mulle. T. maajussille morsian
Vai ilmaiseksiko mä siellä töitä teen, kun ainut vaatimus on olla ahkera ja kova työntekijä.
Kommentit (10)
Olipa harvinaisen tyhmä ja tosiasioista tietämätön avaus.
O sancta simplicitas !
Vierailija kirjoitti:
Olipa harvinaisen tyhmä ja tosiasioista tietämätön avaus.
O sancta simplicitas !
Noh kerroppas kuinka monta tyyppiä tiedät, jotka on saanut siivun sukutilasta? Kyllä avioehto löytyy aina edestäsi ennen papin aamenia.
Haluatko julkkikseksi telkkariin tai puolet jonkun maajussin tilasta? Tervemenoa tositv ohjelmaan.
Pidä sormes. Tila pysyy minulla.
t. maajussi
Onkohan ohjelmaa tekevillä ihmisillä mitään vastuuta tässä asiassa kun maajussilta menee puolet perintötilasta.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan ohjelmaa tekevillä ihmisillä mitään vastuuta tässä asiassa kun maajussilta menee puolet perintötilasta.
Jos maajussi on niin yksinkertainen ettei kykene tekemään avioehtoa niin se on voi voi. Nyt ei olla missään Jenkeissä joissa kaiken voi aina vierittää muiden niskaan ja hakea muilta korvauksia omasta tyhmyydestään.
Olen asunut maajussini kanssa jo yli 20 vuotta hänen tilallaan. En tee mitään maatilan töitä, joten en keksi yhtäkään syytä sille, miksi minun pitäisi saada osa tilasta, jos eroamme. Vai pitäisikö sama diili olla karjanhoitajilla ja maatalouspuolen työntekijöilläkin, jotka sentään tekevät täällä töitä?
Naapuriin tuli aikanaan emännäksi nainen, joka sanoi, että 50% tilasta on sitten hänen. Tehtiin asianmukaiset paperit ja kun nainen 6 vuotta myöhemmin lähti, sai hän mukaansa vähän yli 600 000 e velkaa. Puolikasta tilaa ei ostanut kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vai ilmaiseksiko mä siellä töitä teen, kun ainut vaatimus on olla ahkera ja kova työntekijä.
Oletko kuullut palkasta?
t. Maajussin vaimo
Up