Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen tunnelmavalaistus kannattaa pyytää synnytykseen?

Vierailija
01.10.2016 |

Vinkkejä kaivataan, ensikertalainen kun olen. Valkoisia kruunukynttilöitä vai tuoksuvia kynttilöitä? Joulukuusen koristevalot tai led-lamppuja? Vai sittenkin discotunnelmaa välkkyvien valojen muodossa? Onko valaistuksella eroa alatiesynnytyksessä/sektiossa? Perusteluja kaivataan myös. :)

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se Ikean perseenhajuinen lamppu olikaan, josta täällä juuri oli puhe toisessa ketjussa?

Vierailija
42/53 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takkatulen loimu ja revontulet suosituimmat vaihtoehdot Lapin keskussairaalassa!

Kätilö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huikaisevaan kokemukseen haluaisin jotain tosikirkasta, eli aurinko paistaa täydeltä terältä lumisessa maisemassa. Tähtään siihen, että tulevat lapset syntyy kevättalvella! Luulisi että siellä Lapin keskussairaalassa on tällaistakin tarjolla; jollei muuten niin vois mennä katolle synnyttämään avoimen taivaan alle.

Vierailija
44/53 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siellä synnärillä valot valmiina, ei sinne omia tartte viedä

Vierailija
45/53 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takkatulen loimu ja revontulet suosituimmat vaihtoehdot Lapin keskussairaalassa!

Kätilö

Meillä stadissa tähän aikaan vuodesta lintsin valokarnevaalin valaistus on ainutlaatuinen kokemus synnyttälle, vaan pari viikkoa tarjolla. Nyt sesonki menossa.

Vierailija
46/53 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on varmaan joka tapauksessa läppäri ja siinä av auki, eiköhän se riitä? Toivottavasti lapsi ei synny yöllä kun ei voi kirjoittaa.

Vierailija
47/53 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä anoppi oli valolla varustetun liiketunnistimen ja riistakameran kanssa paikalla, ei halunnut missata hetkeäkään!

Vierailija
48/53 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on siellä synnärillä valot valmiina, ei sinne omia tartte viedä

Mä en tästä näin säästöjen aikaan olisi enää kovinkaan varma.

Ja sitten kun se valinnanvapaus, niin pitäähän sitä saada valita oma valaistuskin.

Vierailija
49/53 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitelkaa jos ihan oikeasti synnytyksessä mietittäis jotain tällaista? :D ehkä joskus 50 v päästä tää onkin ihan normaalia

Vierailija
50/53 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein kunnon ilotulitus h-hetkellä olis kyllä magee. Siis ikkunan takana tietysti. En vaan tiedä, onko meillä varaa siihen :(. Voi olla että joudutaan tyytymään discovaloihin.

Vierailija
51/53 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan suomalais-kiinalainen perhe ja yhdistettiin molemmat kulttuurit synnytyksessä käyttämällä riisipaperista tehtyjä valaisimia ja kirkkaista aaltomaljakoista tehtyjä kynttiläasetelmia. Ihanan eleganttia, simppeliä ja niin meidän näköistä. :)

Vierailija
52/53 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuauringon ensimmäiset säteet herättävät vauvan luonnollisesti ja antavat kosketuksen äitimaahan heti kohdusta putkahdettua.

Ilta-auringon säteetkin ovat ok, mutta silloin tähdet eivät ole aamun tavoin yhtä hyvin kohdillaan.

Vierailija
53/53 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kokemusta sektiosta taskulampun valossa. Halusin beibin saavan kokemuksen valokeilassa olosta jo ensimetreillä. Punainen mattohan mulla oli jo valmiina. Peukut pystyyn, toivotaan siis tytöstä julkkista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän