k-menu vessapaperi varoitus
kyseinen tuote on uudistettu. se on nykyisen ohuempaa ja samalla surkeampaa.
vaikka halpa hinta houkuttelee ostamaan, ei kannata sortua tähän
ellei halua että sormi menee läpi kesken toimituksen!
Kommentit (149)
Sormet menee läpi että hutkahtaa.
Reinbow on samaa sontaa. Rulla on kapeampi ja keskushylsy on suurempi, joiten paperia on paljon vähemmin. Halpa ei ole aina edullisinta.
Minä tykkään kutitella pyllynreikää, niin suosin K-menun vessapaperia!
Tekee höpöä.
Lidlistä saa 10 rullan halpispaperia, en muista merkkiä mutta sinistä siinä paketissa ja lammaspiirros. Reilusta parempaa kuin nuo S ja K ryhmien kusetukset
Sama homma lidlin tuotteen kanssa, koostumus muuttunut täysin :/
Paska paperi on kirjaimelliesti paskaa paperia
Vierailija kirjoitti:
Tekee höpöä.
eikös tuossakin tapauksessa olisi parempi että reikä on ensin puhdistettu, vai saako lisäkiksejä siitä, että siinä pyörii mukana "luonnollista liukastetta" ?
S-ryhmän nice&soft vessapaperi on kuin hiekkkapaperia, pehmeydestä ei tietoakaan.
Vierailija kirjoitti:
Sama homma lidlin tuotteen kanssa, koostumus muuttunut täysin :/
Paska paperi on kirjaimelliesti paskaa paperia
on muuttunut juu, mutta peittoaa silti reippasti nuo toiset
Kahdessa asiassa en tingi: kahvi ja vessapaperi
Katsokaapa joskus Xtran vessapaperirullien kokoa 🥴
Vessapaperilla hankaaminen levittää persettä
Pyyhin aina sormella ja huuhtasen puhtaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Laitoin tuosta palautetta.
Minä myös! Lähettivät 5 euron lahjakortin hyvitykseksi. Kaikki nyt joukolla laittelemaan palautetta!
S-ryhmän Rainbow:n tilalle tulleen Coopin kanssa sama juttu. Sehän oli toki arvattavissakin miten tuossa merkkiuudistuksessa käy. Hinnat pysyy samana tai nousee mutta laatu laskee.
Niin totta, ostin yleensä K-kaupasta vahvaa ja pehmeää ja viimeksi sorruin tähän täysin ala-arvoiseen tuotteeseen. Voi toki käyttää, kun rullasta vetäsee kunnon satsin, muuten menee sormet läpi. Muutenkin ylen hyvät`tarjoukset näyttäytyy käytössä kalliimiksi kuin totutut tuotteet. Olen sortunut monta kertaa tarjouksiin, joita ei olisi kannattanut ostaa.
Rullien kokoa vertailtuani ostin vuosien halpamerkkeilyn jälkeen ihan oikeaa Soft Emboa. Ei lopulta taida paljon kalliimmaksi tulla. Olisi pitänyt pitää kalenteria rullien kestosta aiemmin, niin voisi aidosti verrata.
Vierailija kirjoitti:
Kahdessa asiassa en tingi: kahvi ja vessapaperi
!! mulla sama, muuten on tarjoushaukka!
Vierailija kirjoitti:
Tekee höpöä.
Etkö ollutkin se keskenkasvuinen ?
Laitoin tuosta palautetta. On kyllä maailman huonointa paperia nykyisellään. Ohutta kuin hämähäkin seitti mutta HEI! siihen oli väkerretty joku kukka, että liuskat pysyvät jotenkin yhdessä. Entinen paperi oli hyvää ja suututtaa kun tätä harsoa myydään samaan hintaan kuin vanhaa.