Mitä liikuntaa olet harrastanut tänään?
Kommentit (37)
Poljin töihin ja takaisin. 9 tuntia töissä jalkojen päällä - yksi 15min tauko, jolloin istuin.
Aamulla 2 tunnin kävelylenkki metsässä, päivällä lasten kanssa tunti tramboliinihyppelyä, nyt ennen pimeää vielä reilun tunnin haravoin pihaa. Lisäksi olen tänään siivonnut koko meidän pienen talon, käynyt kaupassa ja laittanut ruokaa. Aika työntäyteinen päivä ollut, mutta kivaa...
Kävin aamulla uimassa tunnin ja päivällä koiran kanssa patikoimassa Nuuksiossa viitisen tuntia.
Hyötypyöräilyä kaupassa käynnin muodossa n 5 km.
Puutarhapilatesta. Eli asetutaan kummallisiin asentoihin ja jännitetään lihaksia joita ei oikeastaan pitäisi olla olemassa, välillä raskaita painoja liikutellen. Ne yllätyslihakset löytyvät sitten aamulla kun ei meinaa päästä sängystä ylös :D
Mutta ainakin puutarha tuli laitettua syyskuntoon, ja vietettyä pari hauskaa tuntia teinin kanssa lokakuun auringossa.
Haravoin reilun tunnin ja juoksin samalla taaperon perässä
3 kertaa 45min. koiran kanssa käppäilyä, tunti uimahallissa lasten kanssa, uintia ehkä 15min.
Kuntopyörällä kevyesti tunti samalla kun kattelin telkkaria.
Kevyt päivä
Omassa metsässä neljä tuntia risusavottaa ja sahaamista. Mulle tästä on tullut sentään tuottoa toisin kuin työttömille.
Kävelin kaupungilla neljä tuntia ja kiersin kauppoja ja raahasin kauppakasseja.
Itämerimaratoni Hangossa ja verryttelyt päälle.
Golfia n.2 tuntia ja kävelyä koiran about puoli tuntia.
Ainoastaan pyöräilyä jotain 7km, koska olin äskettäin sairaana :)
Tunnin rankka kahvakuulatreeni kotona. Eipä muuta menoilta ehtinyt.
Pari kertaa käynyt jääkaapilla. Välipäivä.