Mies "tukistaa" minua sängyssä
riideltiin yksi ilta mieheni kanssa, suutuin ja menin pois huoneesta, vähän ajan päästä menin takaisin sänkyyn ja hän otti minut tiukasti kainaloon, toisella kädellään hän otti nyrkkiinsä minun hiukset niin sanotusti , jonka jälkeen harrastimme seksiä. Eli tavallaan tukisti muttei siis lujaa. Mies ei aina tätä tee , mutta välillä, eikä se haittaa, koska hänen ei ole tarkoitus satuttaa. Olen kuullut, että muidenkin miehet tekee tuollaista (seksin aikana ja ennen sitä) MIEHET , miksi teette niin? :D
Kommentit (12)
Alistamiselta tuo ny vaikuttaa. Onko muuten dominoiva?
Ihanaa. Mies nappaa letin ranteensa ympärille ja ottaa takaapäin, grrr...kuumenen ajatuksellekin.
Doggystylessä on kiva läimätä pakaroita ja joskus antaa naiselle "tukkapöllyä" - kummasti menee selkä notkolle ja kiristää mukavasti sladdissa, mikä vuorostaan saa lykkimään rajummin ja nainen saa omat herkkuhetkensä tuolla tavalla...joskus oikein pyytää olemaan määrääjä...
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa. Mies nappaa letin ranteensa ympärille ja ottaa takaapäin, grrr...kuumenen ajatuksellekin.
Mee jokke parturiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mee jokke parturiin
Olen 37-vuotias nainen, enkä todella mene parturiin. Tukka on vyötärölle, joten sängyssä sen on oltava kiinni tai sitä on joka paikassa. Ja kun se on kiinni, niin siitä saa kiinni. Tykkään!
Jos tukistaminen liittyy vain seksiin, kuulostaa kuumalta.
Jos tukistaminen ja alistaminen liittyy suhteeseen muutenkin, jätä se sika.
mies kohtelee mua paremmin kun hyvin, perusluonteeltaan tooosi kiltti ja huomaavainen .
EI siis lainkaan dominoiva tms vaan tosi kultanen, tekee tota pelkästään sängyssä.
Kyllä miehen pitää joskus vähän tukistaa naista, että oppii kunnollisille tavoille, eikä tule sitten mummona mitään jonossa etuilevaa, nuoria haukkuvaa myymälävarasta!
Yllättävän moni nainen on pyytänyt tuollaista tukistamista tai kevyttä hiuksista kiskomista, yhtä sai kiskoa ihan tosissaan mutta tykkäsi muutenkin aika rajusta menosta. Minulle siinä ei ole mitään "juttua", mutta toki voin niin naisen mieliksi tehdä. Tuon viimeisen tapauksen kanssa tosin liikuttiin jo sellaisella sektorilla että touhusta meni välillä itseltäni maku.
Voisitteko lopettaa näitten seksiä käsittelevien aloituksien tekeminen!!! Ne loukkaa jo kohta kolmikymppistä neitsyt miestä kuten minua!!
Millaista nautintoa se mies saa naisesta, joka ei voi lainkaan liikkua, sama kuin panisi kalmoa.
Alisti sinut ja näytti kuka määrää. Jättäisin sinuna sian ja vähän äkkiä.