Minkä seksifantasian haluaisit toteuttaa?
Minä haluaisin, että mieheni ottaisi minut rajusti. Kiskoisi hiuksista, kun otan suihin. Läpsisi perseelle kun nai takaapäin. Käyttäisi rajuja otteita EDES JOSKUS. Naisi peppuun. Puhuisi rivoja jne.
Mutta ei. Tänäänkin on taas vaniljaseksiä tiedossa, huoh.
Kommentit (283)
Kolmen kimppa ..minä vaimoni ja iso aseinen vieras mies mukana 😉 ja joskus tämä touteutetaan kun on sopiva aika 😊
Nussin teininä erästä tyttöä, joka nykyään on puolisoni kaveri. Yh-äiti ja kahvittelee välillä keskenään.
Tämä tyttö olis halunnut panna mua muutamia vuosia sitten, kun sääti mun kaverin kanssa. Laittoi viestin että olisimpa mielummin sen vieressä sängyllä kun nukuin patjalla vieressä.
Aika varma että hän tänä päivänäkin suostuisi kanssani seksiin, on aika nälkänen ja varsinki ku kahden lapsen kanssa ilman miestä, lankeaisi kiusaukseen koska muistaa mun ison ja paksun kyrvän jolla panin sille orgasmin.
Haluaisin toteuttaa fantasian jossa menen tälle, nykyään nuorelle naiselle illaksi, kun hänen lapset on hoidossa. Puolisoltani salaa laukeaisin monta kertaa illan aikana hänen kaverinsa kiimaiseen pilluun unohtamatta sitä, monta kertaa hän pääsisi nielemään myös lastini.
No fantasioita on kyllä tosi paljon varsinkin sillon kun panettaa.. mutta jos niistä nyt yhden kertoo niin olisi kiihottavaa näin miehenä olla sidottuna sänkyyn kun nainen yksi toisensa jälkeen tulee istumaan kasvoille ja nuolettaa itsensä.
Tai sitten minä polvillani nuolisin eri naisia vuoronperään kuin liukuhihnalla, siveysvyöhön lukittuna.
2 isoa naista yhtäaikaa olisi kyllä kiihottavaa.
Oon 26v mies, ja olis ihanan kiihottavaa iskeä baarista joku 18v tiukkaperseinen blondi kenen kanssa sais leikkiä yhen yön.
Simuloitu raiskaus, rajumman kaavan mukaan.
Ehdottomasti kolmen kimppaa nykyisen ja entisen kanssa!
Fantasioin siitä että joku mies toisi naisensa likaiset pikkarit ja antais haistella ja nuolla niitä samalla kun panis minua paljaalla ja laukeais sisääni. M47
Olla turvallisen 'raiskauksen' uhrina. Monta miestä 2-5 jotka ottavat mitä tahtovat ja rajusti. En ehkä tosielämässä, mutta että olisi pakko totella. Ei mitään insinööri juttuja pimeässä
Fantasia päästä naimaan tytärtä sekä äitiä, erikseen ja tietysti eri aikaa.
Haluaisin talvi-iltana pimeällä mennä jonnekin lähimetsän sopukkaan ja ratsastaa kivalla miehellä. Se olisi jotenkin kivan teinimäistä. Lantion alueella tuntuisi viileys mutta ruuvissa ja mutterissa lämpö. Seuraksi kävisi yksi itseäni vanhempi (muttei nyt hirveästi vanhempi) leikkikaverini ja hän haisisi isällisesti tupakalta.
Kahden naisen kanssa, missä toinen olisi sellainen bodari tatuoitu ronski nainen joka nuolisi mun persettä, ja toinen kaunis turpeahuulinen blondi joka ottaisi intohimoisesti suihin. Siinä vaiheessa kun bodari nainen saisi työnnettyä vahvan kielensä peräaukosta sisääni ja tuntisin kuinka se hieroo eturauhastani, kaluni tunkeutuisi blondin nieluun syöksien spermaa suihkuna hänen kurkusta alas.
Vierailija kirjoitti:
Kahden naisen kanssa, missä toinen olisi sellainen bodari tatuoitu ronski nainen joka nuolisi mun persettä, ja toinen kaunis turpeahuulinen blondi joka ottaisi intohimoisesti suihin. Siinä vaiheessa kun bodari nainen saisi työnnettyä vahvan kielensä peräaukosta sisääni ja tuntisin kuinka se hieroo eturauhastani, kaluni tunkeutuisi blondin nieluun syöksien spermaa suihkuna hänen kurkusta alas.
Hmm... Vielä kiimaisempaa tuo olisi jos tämä bodari Nainen naisi persettäni sträpillä samalla kun blondi ottaa suihin ;)
Seksifantasia joka toteutuukin aina silloin tällöin kumpaankin suuntaan. Sunnuntaiaamuna herään siihen, kun tyttöystäväni on hiljaa ryöminyt peittoni alle, työntää reisiäni auki ja alkaa hellästi huulillaan koskettelemaan ensin nivusiani, ja pikkuhiljaa klitorikseni alapuolelle. Hän työntää kielensä ulos, ja painaa sen mattona pikkuhiljaa heräävää pilluani vasten, ja aloittaa kiireettömän ja vastustamattoman ihanan nuolemisen, tuo yhden sormen mukaan, ja lopettaa vasta kun olen saanut orgasmin. Tämän jälkeen hän nousee jalkojeni välistä, antaa suukon ja toivottaa "huomenta kulta".
Vierailija kirjoitti:
Seksifantasia joka toteutuukin aina silloin tällöin kumpaankin suuntaan. Sunnuntaiaamuna herään siihen, kun tyttöystäväni on hiljaa ryöminyt peittoni alle, työntää reisiäni auki ja alkaa hellästi huulillaan koskettelemaan ensin nivusiani, ja pikkuhiljaa klitorikseni alapuolelle. Hän työntää kielensä ulos, ja painaa sen mattona pikkuhiljaa heräävää pilluani vasten, ja aloittaa kiireettömän ja vastustamattoman ihanan nuolemisen, tuo yhden sormen mukaan, ja lopettaa vasta kun olen saanut orgasmin. Tämän jälkeen hän nousee jalkojeni välistä, antaa suukon ja toivottaa "huomenta kulta".
Seksifantasiana, mäkin haluaisin kokea tuollaisen tyttöystävän, vaikka ihan heterona itseäni pidänkin.
Tällä palstalla joka toinen ketju tuntuu olevan aisuri-teemainen tavalla tai toisella, joten en nyt kokeilla haluaisi mutta kieltämättä olisi mielenkiintoista nähdä näkisikö itse tilanteessa mitään kiihottavaa vai olisiko siinä v-käyrät niin tapissa kuin kuvittelen niiden olevan.
Muuten sellainen ihan oikea kimppa kahden naisen kanssa olisi kiva, teiniaikojen "sinnepäin" kimpat oli kiihottavia
Puutteessapa hyvinkin.. heräsin neljän aikaan aamuyöstä, enkä saanut enää unta kun ajatukset lähti laukkaamaan ihan omille radoilleen. Järkyttävä panetus vaivannut jo pitkän aikaa. Toivottavasti onnistun kohta työntämään ne fiilikset vähäksi aikaa taas jonnekin taka-alalle. Nyt jos olisi joku ihana mies tuossa niin...
N31