- MARRASMURUT UUTEEN VIIKKOON (10) -
Huhuu Marrasmurut! Mihin on kaikki hävinneet?
Tää väsymys rupeaa olemaan aika kovaa... Voisin nukkua koska vaan ja miten paljon vaan... Oikein pelottaa, kun on töissä viikonloppuna kaksi yövuoroa, että miten menee rytmi sekaisin. Viikonloppuna meillä on tyttöjenbileet ja on juksattava kaikkia juomiseni kanssa...
Kommentit (46)
No tuo vauvan oma laskuri näyttäisi että huomenna olisi tasan rv 5?? sillä olen aikaisemminkin vkoni laskenut..tiedä sitten onko oikein:)
Tarkemmin kai sitten näkee ultrassa rv:t.***Mun käsittääkseni raskausviikot lasketaan silleen, että tosiaan menkkojen alkamispäivänä on 4+0 eli on tasan 4 rv täynnä, mutta silloin alkaa 5. raskausviikko. Siis viidennellä viikolla on rv:t 4+jotain, viides viikko on kesken eli se ei ole vielä täynnä, mutta rv 4+6 jälkeen tulee rv 5+0, jolloin sitten on viisi raskausviikkoa täynnä mutta samalla alkaa kuudes viikko.. Sekavasti selitetty, mutta näin se laskutapa menee. Sen takia vauvan laskurissakin lukee, että nyt ollaan viidennellä viikolla, mutta rv:itä on siis 4+jotain.
hannara rv 4+1 (la 16.11.) sekä muksut 10/02 ja 05/05
tuli sitten moneen kertaan. Tuli aina teksti ettei mennyt perille, mut näköjään sitten menikin ja moneen kertaan.. Näköjään kursiivitkin on väärin :)
hannara
Heippatirallaa,
Nyt uskaltaa jo iloita, silllä luottotestini Clearblue antoi tänään vahvan plussan (kp27/28-30). Käsittääkseni nyt on sitten rv 3+6, ja huomisesta alkaa neljäs rv. Korjatkaa jos olen väärässä, siitä on jo niin monta vuotta kun viimeksi olen rv laskenut...niin ne asiat unohtuu.
Lapsille emme ole vielä kertoneet. Kerrotaan sitten kun eka neuvolakäynti on ohi ja sydänäänet saatu kuuluviin. Nyt alkaa pikkuhiljaa tajuamaan, että meitä on kohta viisi!
Mies ei kauheasti vielä hötkyile. Hän nyt ei muutenkaan ole osallistunut kahteen aiempaan odotusaikaan niin kuin olisin toivonut, mutta lasten kasvaessa hänestä on tullut hyvä ja osallistuva isä. Pienet vauvat eivät ole hänen juttunsa :-) ja sen hän on itsekin myöntänyt.
Nytkin hän pitää minua ihan höyrähtäneenä kun olen testannut useilla testeillä pitkin viikkoa. Testaaminen on kuulemma turhaa, sillä kyllä sen sitten minusta väkisinkin huomaa kun olen raskaana :-) Olen oksennellut edellisten raskauksien aikana rajusti monta viikkoa, joten kaipa sekin käy sitten testistä...
Eipä tässä nyt muuta kuin hyvää viikonloppua kaikille! Itse vietän viikonloppuni työtä tehden (onneksi sentään aamuvuorot la ja su). No eipä harmita kun katsoo lämpömittaria. Eihän tuolla 20 asteen pakkasessa voi tehdä yhtikäs mitään...
T. Kanelisokeri
[color=darkviolet]MARIPOSA täällä Marrasmasuissa, ja Muumimamma myös ja vielä samana päivänä LA:t!!!!!!
MARIPOSA mitä kuuluu? Ihanaa kun saat mahaa kasvatella ♥ Kerkesitkö sää aiemmin käyä neuvolassa ollenkaan vaan onko sulla tulossa ihan eka eka kerta?
MUUMIMAMMA mitä sulle kuuluu? Sait tärpin sinäkin =o) Samalla synnärillä sitten ähistään! =o)
Täällähän tuntee itsentä jo " vanhaksi odottajaksi" kun viikkoja on jo 11! Ja LA siis syyskuussa! Minäkin kävin viime viikolla eka kerran neuvolassa, oli se ihanaa vaikkei sydänääniä kuulunutkaan vielä. Ens viikolla sitten ultraan - hetkinen - neljä yötä vielä! Sitä kyllä ootan kuin kuuta nousevaa että pääsee näkemään mitä sieltä löytyy!
Turvallista matkaa teille kohti marraskuuta! Nyt poistun takavasemmalle ja pahoittelen häiriötä...
[color=dodgerblue]HANNELE + Valtteri rv 11+1
Ihanaa odotusta teille ja kaikille muillekin marrasmasuille toivotan
Juu katsoinki liberon sivuilta eli vkoja olisi liberon laskurin mukaan mukaan 4+0 (la 17.11). Olen aina vkoni katsonut tuon vauvan laskurin mukaan, joten sen takia meni nuo rv väärin :)
Kiitos korjauksista :)
cinderella78 & papu rv 4+0 (toivottavasti nyt oikein ) :D