Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ei tämä ole todellista. olen taas raskaana

Vierailija
01.10.2016 |

minulla on ehkäisykapseli, joten en tajua miten tämä on mahdollista! enkä tiedä yhtään, haluanko pitää tämän lapsen.. olemme seurustelleet lapsen isän kanssa nimittäin vasta 3kk. ..

ja minulla on jo kolme lasta, kaikilla eri isät! joo , kuulostan varmaan kylän yleiseltä polkupyörältä .. joten selitän tarkemmin:

poika 11v- olin 19 kun tulin raskaaksi, käytössä pelkkä kondomi joka petti . ex oli innoissaan aluksi mutta vauvan synnyttyä kyllästyi "kotileikkiin " ja muutti pois

poika 7v- isä puolituttu mies, joka kävi säännöllisesti panemassa minua. järjestely sopi molemmille ja oli helvetillinen järkytys, kun tuplaehkäisy ( e-pillerit ja kondomi) petti!!! mies vaati aborttia ja olin ensin samaa mieltä, mutta sitten en pystynytkään..

ja tyttö 4v- etäsuhde toisessa kaupungissa olevaan mieheen, olin rakastunut mutta selvisi että olin pelkkä laastari. tällä kertaa petti kierukka!

ja nykyään minulla siis ehkäisykapseli, Nexpalon, koska pillereihin tai siihen pirun kierukkaan en enää luota! ja taas kävi näin :O olenko minä joku hiton mutantti, joka on immuuni kaikelle ehkäisylle?! itken ja nauran täällä yhtä aika kädet tärisee ja tekee pirusti mieli isoa lasillista punkkua että hermot rauhottuisi, mutta enhän minä voi.. jos pidän tämän. pidänkö?

en yhtään tiedä. päässä vilisee. onneksi kaikki lapset ovat vielä yökyläily-reissuillaan, vanhin kaverilla ja kaksi nuorinta mummilassa. pitäisi kohta hakea.. ja näytellä normaalia!

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, toi olis mun painajainen.

Vierailija
2/41 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti ja piuhat poikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee hyvä ihminen strelisaatio. Ei ole normaalia tuollainen perhe-elämä.

Vierailija
4/41 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät vaan jalat tiukasti kiinni.

Vierailija
5/41 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mazel Tov!

Lapset ovat iloinen asia!

Vierailija
6/41 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI OO TODELLISTA!!!!! MÄ RYYPPÄSIN EILEN JA TAAS ON KRAPULA VAIKKA SÖIN AIKAKAPSELEITA

Vierailija
7/41 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole epäreilua että 3 vanhinta ovat saaneet elää ja tämän neljännen tappaisit? Käytän sanaa tappaa tässä yhteydessä koska se osoittaa selkeämmin mitä abortissa tapahtuu

Vierailija
8/41 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen, itselläni 4 lasta, tosin samalle miehelle ja kerran ollaan vaan yritetty pientä ilman ehkäisyä, muuten ollut ehkäisy aina käytössä. Pitäisi varmaan vaatia pillereiden tekijältä rahat takaisin. Sterisaatio hyvä ehkäisy, sen saa kun on kolme lasta tai 30v ikää. Todella paha antaa neuvoja, muista että elät elämää itsellesi etkä muille, pitäähän juoruämmillä olla puuhaa, tee se valinta mikä sinusta tuntuu parhaalta, yritä olla välittämättä muiden mielipiteistä. Jaksamista.

Vierailija
9/41 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori toi loppu paljastaa koko paskan provoksi.

"onneksi kaikki lapset ovat vielä yökyläily-reissuillaan, vanhin kaverilla ja kaksi nuorinta mummilassa. pitäisi kohta hakea.. ja näytellä normaalia!"

Vierailija
10/41 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä?!? Voiko panemisesta tulla raskaaksi????

Vierailija
11/41 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen, itselläni 4 lasta, tosin samalle miehelle ja kerran ollaan vaan yritetty pientä ilman ehkäisyä, muuten ollut ehkäisy aina käytössä. Pitäisi varmaan vaatia pillereiden tekijältä rahat takaisin. Sterisaatio hyvä ehkäisy, sen saa kun on kolme lasta tai 30v ikää. Todella paha antaa neuvoja, muista että elät elämää itsellesi etkä muille, pitäähän juoruämmillä olla puuhaa, tee se valinta mikä sinusta tuntuu parhaalta, yritä olla välittämättä muiden mielipiteistä. Jaksamista.

Kannattaa vaan olla ihan hiljaa jos on oikeasti niin tyhmä ettei yhden tai kahdenkaan vahingon jälkeen älyä vaihtaa ehkäisyä.

Vierailija
12/41 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnä nyt että kondomia ei ole käytetty. Oikein käytettynä se ei petä.

Vierailija
13/41 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on jo kolme ipanaa, sterilaation pitäisi olla mahdollinen, vaikket olisikaan vielä 30 v.

Ehkä se kannattaisi hoitaa, kun "lapsiluku" arvattavasti täynnä.

Vierailija
14/41 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peli on jo menetetty mitä väliä , pidä vaan lapsi olet kuitenkin lapsirakas .

Vierailija
15/41 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ja miehelle tullut 4 lasta panemalla.Huomattiin se jo ekan kohdalla...

Mut onnea??Jos et kerran halua muksuja niin tee nyt hyvä ihminen itsellesi jotain.

Vierailija
16/41 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kuormita itseäsi liikaa. Vahinko on jo tapahtunut, joten itsesääli ja syyllistäminen ei enää auta. Mieti, millaisen arjen haluat nykyisille lapsillesi tarjota. Riittävätkö resurssisi todella neljän lapsen ylläpitoon? Lasta on turha tuoda tähän maailmaan, jos et todella häntä halua. Abortissa EI ole mitään väärää, se on jopa suotavaa joissakin tilanteissa.

Oletko käsitellyt ehkäisyyn liittyviä asioita esim. lääkärin kanssa? Voisiko sterilisaatio olla ratkaisu?

Vierailija
17/41 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti on väärin.

Vierailija
18/41 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up oliko provo?

Vierailija
19/41 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsilukusi on täynnä, niin mene sterilisaatioon. Älä usko niitä lääkäreitä, jotka väittävät, että ehkäisykeino x on yhtä hyvä kuin sterilisaatio ja tuputtavat sitä sinulle. No ei todellakaan ole. Sinun olisi pitänyt myös aina käyttää tuplaehkäisyä eli kumia ainakin, kun olet ehkäisykapselin ottanut noiden pettämisten takia. Jos kierukka oli hormonikierukka, niin olet niitä naisia, joille hormonaalinen ehkäisy ei tehoa. Se on täysin mahdollista.

Vierailija
20/41 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä sen haluat pitää koska vauvapalstalta kysyt