ei tämä ole todellista. olen taas raskaana
minulla on ehkäisykapseli, joten en tajua miten tämä on mahdollista! enkä tiedä yhtään, haluanko pitää tämän lapsen.. olemme seurustelleet lapsen isän kanssa nimittäin vasta 3kk. ..
ja minulla on jo kolme lasta, kaikilla eri isät! joo , kuulostan varmaan kylän yleiseltä polkupyörältä .. joten selitän tarkemmin:
poika 11v- olin 19 kun tulin raskaaksi, käytössä pelkkä kondomi joka petti . ex oli innoissaan aluksi mutta vauvan synnyttyä kyllästyi "kotileikkiin " ja muutti pois
poika 7v- isä puolituttu mies, joka kävi säännöllisesti panemassa minua. järjestely sopi molemmille ja oli helvetillinen järkytys, kun tuplaehkäisy ( e-pillerit ja kondomi) petti!!! mies vaati aborttia ja olin ensin samaa mieltä, mutta sitten en pystynytkään..
ja tyttö 4v- etäsuhde toisessa kaupungissa olevaan mieheen, olin rakastunut mutta selvisi että olin pelkkä laastari. tällä kertaa petti kierukka!
ja nykyään minulla siis ehkäisykapseli, Nexpalon, koska pillereihin tai siihen pirun kierukkaan en enää luota! ja taas kävi näin :O olenko minä joku hiton mutantti, joka on immuuni kaikelle ehkäisylle?! itken ja nauran täällä yhtä aika kädet tärisee ja tekee pirusti mieli isoa lasillista punkkua että hermot rauhottuisi, mutta enhän minä voi.. jos pidän tämän. pidänkö?
en yhtään tiedä. päässä vilisee. onneksi kaikki lapset ovat vielä yökyläily-reissuillaan, vanhin kaverilla ja kaksi nuorinta mummilassa. pitäisi kohta hakea.. ja näytellä normaalia!
Kommentit (41)
Voi, tiedän tunteen. Mullakin on pettänyt useampi ehkäisy, vaikka olen ollut (syystäkin) hysteerisen tarkka noiden suhteen. Ilmeisesti olen superhedelmällinen, siksi olen luovuttanut munasolujakin.
Tee ratkaisu, jonka kanssa voit parhaiten elää. Tsemppiä!
Miksi kuvittelit että pelkkä kapseli riittää, jos jo aiemmin pillerit ja kierukka on pettänyt? Miksi et käytä edelleen kumia myös?
Ja jos kumi on pettänyt kahdesti, kannattaisi varmaan kerrata sen käyttöohjeet. Ei tollasia satu kahdesti "vahingossa".
Ja mitä sulla on elopainoa, kun kaikki ehkäisyt pettää? Hormooniehkäisyt on vähän sellasia, että sitä ylipainoa ei sais olla.
Miksi et ole vaatinut sterilisaatiota? Siihen riittää 3 lasta TAI 30 vuoden ikä TAI tilanne jossa muut ehkäisyt ei toimi. Noista yksikin riittää, mutta sulla täyttyy kaikki kohdat?
Ai, taisitkin olla Porvoosta.
Aika usein nää jotka tulee raskaaksi läpi kaiken on ylipainoisia, unohtelee pillereitä miten sattuu ja laiminlyö sen kuminkin käytön (käytetään liian vanhoja, liian pieniä, liian suuria, asetetaan puutteellisesti, otetaan pois huolimattomasti tai ei käytetä koko yhdynnän ajan). Irtosuhteessa vielä kannattaisi tsekata yhdynnän jälkeen että kumi on kaikinpuolin ehjä, jos on mennyt rikki voi hakea jälkiehkäisyn. Joka sekään tosin ei toimi aina jos nainen painaa sen +40 kg extraa.. Näin se vaan on.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuvittelit että pelkkä kapseli riittää, jos jo aiemmin pillerit ja kierukka on pettänyt? Miksi et käytä edelleen kumia myös?
Ja jos kumi on pettänyt kahdesti, kannattaisi varmaan kerrata sen käyttöohjeet. Ei tollasia satu kahdesti "vahingossa".
Ja mitä sulla on elopainoa, kun kaikki ehkäisyt pettää? Hormooniehkäisyt on vähän sellasia, että sitä ylipainoa ei sais olla.
Miksi et ole vaatinut sterilisaatiota? Siihen riittää 3 lasta TAI 30 vuoden ikä TAI tilanne jossa muut ehkäisyt ei toimi. Noista yksikin riittää, mutta sulla täyttyy kaikki kohdat?
Ai, taisitkin olla Porvoosta.
Aika usein nää jotka tulee raskaaksi läpi kaiken on ylipainoisia, unohtelee pillereitä miten sattuu ja laiminlyö sen kuminkin käytön (käytetään liian vanhoja, liian pieniä, liian suuria, asetetaan puutteellisesti, otetaan pois huolimattomasti tai ei käytetä koko yhdynnässä ajan). Irtosuhteessa vielä kannattaisi tsekata yhdynnän jälkeen että kumi on kaikinpuolin ehjä, jos on mennyt rikki voi hakea jälkiehkäisyn. Joka sekään tosin ei toimi aina jos nainen painaa sen +40 kg extraa.. Näin se vaan on.
WORD, tässä kaikki oleellinen. Mene oikeasti sterilisaatioon.
Vierailija kirjoitti:
Tee hyvä ihminen strelisaatio. Ei ole normaalia tuollainen perhe-elämä.
Sekään ei ole täysin luotettava. Minulle on tehty sterilisaatio kahdesti. Essure petti, tehtiin sitten perinteinen myös. Vähän huolettaa silti.
Painatko yli 70 kg, silloinhan ehkäisykapseli ei ole luotettava.
Luepa se pakkauksen teksti.
Kuulostat kertakaikkiaan tyhmältä naiselta. Kaikkien miesten kanssa tehnyt lapsia, mikset ole tehnyt aborttia joka kerralla? Etkä varmaan osaa käyttää ehkäisyä. Ehdotan että hankit Kuparikierukan+kapselin tuplaehkäsyksi tai teet sterilisaation. Niin ja abortti tietenkin.
Jos ei halua penskoja niin ainoa varma tapa olla saamatta niitä on olla paneskelematta.
Simple as that.
En usko. Oikeasti noin ei voisi tapahtua, trolli tai et ole/miehet ei ole osanneet käyttää ehkäisyä.
Toivottavasti ap:lla on Lotto voimassa. Tuuria näyttää riittävän.
olen ilmeisesti niitä naisia, jotka tulevat raskaaksi kun pesee miehen bokserit omien pyykkien seassa! oikeasti. ja hyvä juttuhan tämä olisi, jos minulla olisi vakituinen kumppani joka haluaisi olla isä. vain ensimmäisessä raskaudessa kävin ultrassa miehen kanssa, muihin menin yksin ja häpeillen "joo eri isä.. ei olla yhdessä".. esikoinen on myös ainut, jonka isä tahtoo olla lapsensa kanssa tekemisissä!
en todellakaan tiedä, miksei ehkäisy toimi. ensimmäisellä kerralla ainakin syytän vatsatautia, olin ilm. oksentanut yhden päivän pillerin enkä ottanut myöskään seuraavana päivänä kun ajattelin ettei se voi olla niin tarkkaa.. joo olin hölmö. ja toisella kertaa on mahdollista, ettei mies käyttänyt kumia koko aikaa mutta toisaalta tuolloin otin pillerin aina tunnollisesti samaan aikaan. kolmas kerta.. en tiedä. en todellakaan tiedä! sterilisaatio on kai sitten seuraava mahdollisuus ja viimeinen oljenkorsi!
joku kysyi painoani.. olen 166 ja 56.
ap
Pakko raottaa reidet joka miehelle? Hanki muuta elämää.
Tyttärelläni ehkäisykapseli ja hän kertoi tuosta painorajasta 70 kg, lukee kuulemma ohjeessa.
Jos on yli 70 kg painoa niin ehkäisteho ei kestä luvattua kolmea vuotta.
eikun vittu.. mitä minä nyt selitän? kondomi, pillerit, kondomit.. paska.kirjoitan tänne kun olen järjissäni.. joskus sadan vuoden päästä. en voi uskoa että mulla on sisällä lapsi ja tämä voi olla vaikka miten pitkällä!
ja ainut oire, josta aloin epäillä oli siis kuppikoon yhtäkkinen paisuminen aasta ceehen.
ap
No, ehkä tuossa tuo punaviinillä asian korjaaminen paljastaa osittain mistä on kyse.
Itselläni on tällainen työkaveri, jolla on lapsia viidelle eri miehelle, ja aina kun ollaan oltu työporukalla ulkona, jollekin napsahtaa nakki viedä tämä nainen kotiin, koska juo itsensä siihen kuntoon, ettei pysty huolehtimaan itsestään.
Kännipäissään koheltaessa nämä vähän vähemmällä älykkyydellä varustetut sitten sikiää kuin kanit.
Paradoksaalista, että vakiintuneissa suhteissa olevalle akateemiselle naiselle raskaaksi tuleminen on usein todella vaikeaa. Siirtävät ensimmäisen lapsen hankintaa niin kauas, että kun olisivat taloudellisesti ja henkisesti riittävän valmiita hankkimaan jälkikasvua, sitä ei enää saa kuin keinohedelmöityksellä.
19-v. aloittavat sitten tekeekin useamman jo ennen kuin täyttävät 30v. ja juuri näille ympäri Suomea oleville "isi"miehille.
Vierailija kirjoitti:
eikun vittu.. mitä minä nyt selitän? kondomi, pillerit, kondomit.. paska.kirjoitan tänne kun olen järjissäni.. joskus sadan vuoden päästä. en voi uskoa että mulla on sisällä lapsi ja tämä voi olla vaikka miten pitkällä!
ja ainut oire, josta aloin epäillä oli siis kuppikoon yhtäkkinen paisuminen aasta ceehen.
ap
niin, et ole ehkä penaalin terävin kynä.
Hei ap se on Nexplanon, ei Nexpalon.
Oletko yli 70 kg?
Mä en nyt usko tuota sinun maintsemaasi painoa. Painat yli 70 kg ja siinä syy. Pitää esittää laihaa, täällä virtuaalimaailmassa se on mahdollista.
9v poikani luki huomaamattani palstan otsikoita takanani ja tokaisi tähän avauksen otsikkoon, että no lopettakaa se seksihurjastelu. Olisko tästä neuvosta jotain apua jatkossa 😂
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä?!? Voiko panemisesta tulla raskaaksi????
Mitä viisastelet, kyllähän ap sanoo panemalla kaikki lapset tehdyn. Ehkäisyhän hänellä on pettänyt.
Tyhmäkö olet, yritä ymmärtää lukemaasi.
Itse ainakin kokisin oloni ihan hulluksi, enkä tasan haluaisi selitellä lapsille, että miksi olen outo. Pyrkisin teeskentelemään normaalia äitihahmoa, enkä itkuhuutonauraisi lapsille, että hahhahhhaa joku sai mut paksuksi ja en tiedä mitä teen. Miten itse toimisit?