Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ei tämä ole todellista. olen taas raskaana

Vierailija
01.10.2016 |

minulla on ehkäisykapseli, joten en tajua miten tämä on mahdollista! enkä tiedä yhtään, haluanko pitää tämän lapsen.. olemme seurustelleet lapsen isän kanssa nimittäin vasta 3kk. ..

ja minulla on jo kolme lasta, kaikilla eri isät! joo , kuulostan varmaan kylän yleiseltä polkupyörältä .. joten selitän tarkemmin:

poika 11v- olin 19 kun tulin raskaaksi, käytössä pelkkä kondomi joka petti . ex oli innoissaan aluksi mutta vauvan synnyttyä kyllästyi "kotileikkiin " ja muutti pois

poika 7v- isä puolituttu mies, joka kävi säännöllisesti panemassa minua. järjestely sopi molemmille ja oli helvetillinen järkytys, kun tuplaehkäisy ( e-pillerit ja kondomi) petti!!! mies vaati aborttia ja olin ensin samaa mieltä, mutta sitten en pystynytkään..

ja tyttö 4v- etäsuhde toisessa kaupungissa olevaan mieheen, olin rakastunut mutta selvisi että olin pelkkä laastari. tällä kertaa petti kierukka!

ja nykyään minulla siis ehkäisykapseli, Nexpalon, koska pillereihin tai siihen pirun kierukkaan en enää luota! ja taas kävi näin :O olenko minä joku hiton mutantti, joka on immuuni kaikelle ehkäisylle?! itken ja nauran täällä yhtä aika kädet tärisee ja tekee pirusti mieli isoa lasillista punkkua että hermot rauhottuisi, mutta enhän minä voi.. jos pidän tämän. pidänkö?

en yhtään tiedä. päässä vilisee. onneksi kaikki lapset ovat vielä yökyläily-reissuillaan, vanhin kaverilla ja kaksi nuorinta mummilassa. pitäisi kohta hakea.. ja näytellä normaalia!

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä?!? Voiko panemisesta tulla raskaaksi????

Mitä viisastelet, kyllähän ap sanoo panemalla kaikki lapset tehdyn. Ehkäisyhän hänellä on pettänyt.

Tyhmäkö olet, yritä ymmärtää lukemaasi.

En usko hetkeäkään että varsinkin tuplaehkäisyllä on tullut raskaaksi. Nythän jo alkaa sanoja perumaan "no ehkä ei koko aikaa ollu kondomi.." ja todellakin silloin pamahtaa jos ei ehkäisyä oikein käytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla