Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää kun en ikinä voi seurustella :(

Vierailija
30.09.2016 |

En ole ikinä elämässäni seurustellut, enkä koskaan tulekaan ja tuntuu vaan, että naisia ei yksinkertasesti löydy mistään :(. En löytänyt kouluaikanani, opiskeluaikanani, työelämässä niitä nyt ei ainakaan voi löytää. Baareista, yökerhoista ja ravintoloista ei ainakaan voi löytää. Osittain siks ku oon aivan helvetin ruma pitsanaama rillipää. :( Kesällä olin parhaan kaverini häissä hänen bestmanina ja tunsin niin suurta kateutta kun hän meni naimisiin ja hänen vaimonsa on vielä niin kaunis. Samalla kun itse tietää että ei koskaan kykene vastaavaan. Joo ja naiset ei muutenkaan huolis mua koska mul on alhainen koulutus ja duunarityö.

Kommentit (99)

Vierailija
61/99 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä näin vanhempana miehenäkin se ketju missä naiset kertoivat turn-offeista miesten suhteen oli lannistavaa luettavaa. Myöskin "Pullea poika, jota kenenkään ei tarvitse haluta"  oli mielestäni vyön alle lyönti Hazardilta.

Eri asia sitten menettääkö siinä mitään jos jää ilman tuollaisten naisten seuraa. Yritän toivoa, että hyviä ja sopivia naisiakin on olemassa.

Vierailija
62/99 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihotautilääkärille ja pyydä roaccutan-kuuri, niin saat ihosi kuntoon. Sen jälkeen voit hommata piilolinssit tai mennä silmäleikkaukseen. Salillakin voit ruveta käymään ja hommata vaikka amk-koulutujsen jossain vaiheessa. Problem solved!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/99 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat persoja yhdelle asialle: hyvälle ja luonnolliselle käytöstavoille. Se menee ohi rikkauksien ja pintamenestymisen. Muutaman vuosi sitten pari nuorempaa tuttavaani tapasi   pari nuorehkoa miestä Helsingin yöelämässä pintabaarissa. Toisella kuulemma upeat vetimet ja auto - ja kornit puheet, oli vauraasta perheestä jne. Oli hyvä tutkinto ja työpaikka, mutta puheet ja käytös aivan kamalat. Kaverinsa, joka näytti ensin alistetulta palvelijalta osoittautui mitä älykkäämmäksi, tosin köyhemmäksi;) tavalliseksi suomalaisopiskelijaksi. Miten sitten kävi: kesällä vietettiin kihlajaisia, eli siis toinen näistä kauniista nuorista naisista  (jota tämä pintaliitäjä-kaveri yritti ensin iskeä)  ja tämä hiljainen kaveri  olivat varsin nopeasti löytäneet toisensa.  Hyvä käytös ei maksa mitään, mutta se voi tuoda uskomattoman lottopotin.

64/99 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat persoja yhdelle asialle: hyvälle ja luonnolliselle käytöstavoille. Se menee ohi rikkauksien ja pintamenestymisen. Muutaman vuosi sitten pari nuorempaa tuttavaani tapasi   pari nuorehkoa miestä Helsingin yöelämässä pintabaarissa. Toisella kuulemma upeat vetimet ja auto - ja kornit puheet, oli vauraasta perheestä jne. Oli hyvä tutkinto ja työpaikka, mutta puheet ja käytös aivan kamalat. Kaverinsa, joka näytti ensin alistetulta palvelijalta osoittautui mitä älykkäämmäksi, tosin köyhemmäksi;) tavalliseksi suomalaisopiskelijaksi. Miten sitten kävi: kesällä vietettiin kihlajaisia, eli siis toinen näistä kauniista nuorista naisista  (jota tämä pintaliitäjä-kaveri yritti ensin iskeä)  ja tämä hiljainen kaveri  olivat varsin nopeasti löytäneet toisensa.  Hyvä käytös ei maksa mitään, mutta se voi tuoda uskomattoman lottopotin.

Niin tai sitten tämä köyhempi kaveri oli vain heistä kahdesta miehestä se paremman näköinen tai omasi muuten paremman markkina-arvon.

Vierailija
65/99 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyydy kohtaloosi

Vierailija
66/99 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä sun kommentteja lukiessa tajuaa, että et saa naista koska sun luonne. Pidät naisia jonain automaatteina, jotka alkavat toimia automaattisesti kuten mies haluaa, sitten kun niihin syytää tarpeeksi rahaa, hyvää ulkonäköä jne. Et pidä naisia ihmisinä, vaan objekteina. Ja usko pois, me naiset vaistotaan se.

Jos katsot ulkona käveleviä pariskuntia, huomaat, että eivät ole kovin kummoisen näköisiä. Joitakin supermallipariskuntiakin on, mutta he ovat vähemmistönä.

Lisäksi suurin osa naisista ei ole rahan perään. Siitä että pystyy huolehtimaan itsestään on plussaa, koska kukaan ei halua joutua äidiksi miehelleen. Mutta tuo "naiset haluavat vain rikkaan miehen" oli todenmukaisen fraasi 200 vuotta sitten. Nyt sen käyttäminen tarkoittaa kahta asiaa: joko haet huomiota vain siltä hyvin pieneltä prosentilta naisia jotka siitä välittävät (eli vaihda naismakua), tai sitten olet itse vain niin paska ihminen ettei kukaan kiinnostu ja koska et suostu tätä myöntämään, yrität laittaa kelpaamattomuutesi naisten syyksi.

Hanki siis elämä, kuulostat todella idiootilta lassukalta. Ulkonäkösi ei ole se este, usko pois. Ja oma mieheni on 25, ei ole koskaan aikaisemmin seurustellut ja löytyy lasit sekä aknea eikä käy salilla. Luonne on silti kultaa, kohtelee minua ja naisia sekä muita ihmisiä ylipäätään hyvin, ja yhteisiä kiinnostuksen kohteita löytyy.

No mä olen luonteelta hiljainen, rauhallinen ja kohtelias. Mutta nää parisuhde asiat on aina iskuja vyön alle.

ap

Vierailija
67/99 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja niille jotka kyselee mun ammattia, niin mä oon varastomies. Tiedän itse varsin hyvin, että varastotyötä tekevä mies on naisten pahin painajainen. Ja koulutukseltani olen ammattikoulun käynyt ja sitä ennen vuoden lukiossa kunnes keskeytin sen.

ap

Kannattaako ammatistaan tehdä ongelmaa? Itse opiskelen yliopistossa ja vietin kesän tehden varastohommia ja se oli paras työ, joka mulla on koskaan ollut. Oman ikäiset miespuoliset työkaverit olivat aivan huikeita persoonia, vaikka olivatkin "pelkkiä" amiksia. Jos olisi kolahtanut jonkun kanssa en olisi nähnyt ongelmaksi ottaa "pelkkää" varastomiestä puolisokseni. :)

Vierailija
68/99 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 21v nainen joka pitää nörteistä, mutta pahin turn off on todellakin tämä ulina ettei ikinä saa ketään ja kuinka luuseri on jne. Ei minua haittaa kenenkään akne, jos et nyt ihan oikeasti näytä joltain miinakentältä, ja käytän itsekin piilareita + laseja, ja mielestäni molemmat ovat ihan ok. Kaikkein tärkein tekijä on todellakin luonteesi. Hyvä ettet ainakaan esitä mitään kovista, se on ihan yhtä ärsyttävää kuin ulinakin.

Olen itsekin sinkku, en kovin kokenut, mutta en etsi mitään suhdetta juuri nyt. Nettiin vaan tekemään profiileja, sieltä kaikki nykyään hommaa deittinsä. Ja itse olen ainakin tavannut hyviä tyyppejä myös ihan sekalaisilta sivustoilta. Kaveritkin on hommannut poikaystäviä ihan vaan facesta ja omeglesta :' D

Vierailija
69/99 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 21v nainen joka pitää nörteistä, mutta pahin turn off on todellakin tämä ulina ettei ikinä saa ketään ja kuinka luuseri on jne. Ei minua haittaa kenenkään akne, jos et nyt ihan oikeasti näytä joltain miinakentältä, ja käytän itsekin piilareita + laseja, ja mielestäni molemmat ovat ihan ok. Kaikkein tärkein tekijä on todellakin luonteesi. Hyvä ettet ainakaan esitä mitään kovista, se on ihan yhtä ärsyttävää kuin ulinakin.

Olen itsekin sinkku, en kovin kokenut, mutta en etsi mitään suhdetta juuri nyt. Nettiin vaan tekemään profiileja, sieltä kaikki nykyään hommaa deittinsä. Ja itse olen ainakin tavannut hyviä tyyppejä myös ihan sekalaisilta sivustoilta. Kaveritkin on hommannut poikaystäviä ihan vaan facesta ja omeglesta :' D

Nettideiteissä on vain se ongelma että siellä ulkonäön merkitys vasta korostukin. Esim Tinderissä tai juuri omeglessa pari valitaan vain sen perusteella (näinhän se on tietty kaikissa tavoissa). Esim. Itse en pääse Tinderissä tai omeglessa tutustumaan kehenkään mutta oikeassa elämässä kuitenkin edes puhumaan (ilman lopputulosta kuitenkin)

Vierailija
70/99 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kake kirjoitti:

Nuoremmille tytöille saattaa usein ollakkin väliä sillä onko pojalla finnejä, rillit tai huono palkka. Olisi älytöntä päättää päivänsä siksi että nuorena on hankalaa. Nuoruutta kestää vähemmän aikaa kuin muuta elämää, eli surkea tilanteenne tulee päättymään tulevaisuudessa, siitä voitte olla ihan varmoja jos kuitenkin korvien välissä asiat on suhteellisen ok. Lähemmäs 30 vuotiaat naiset ja sitä vanhemmat arvostavat miehessä muitakin asioita, kuten hyviä tapoja, kuuntelemisen taitoa, tervettä maalaisjärkeä ja huumorintajua. Eläkää elämäänne, tehkää asioita joista nautitte, hankkikaa elämänkokemuksia yms, kyllä teidät vielä joku huomaa, onnelliset ja iloiset ihmiset huomataan lopulta kun pinnallisuus väistyy.

No 30 vuotiaat naiset on ihan hirveitä ja eivät arvosta miehissä yhtään mitään.

Kauheita gold diggereitä joille miehissä merkitsee vain raha, korkea status ja itsevarmuus, näille naisille kelpaa tosiaan vaan joku alfa, kilttejä herrasmiehiä käytetään vaan sylkykuppina.

Tosin munkin ikäiset (20 vuotiaat) naisetkin on aivan järkyttäviä, kun niilläkin on miehistä kanssa todella korkeat kriteerit, aivan kuten siinä Hottis sarjassakin, joka antaa nuorista naisista kyllä todella tarkan kuvan.

ap

Yksi kysymys ap, ihan ystävällisesti. Miksi haluat edes seurustella jos pidät naisia noin kamalina? Tässä maailmassa voi lähinnä muuttaa itseään ja olet saanut hyviä, käytännöllisiä neuvoja. Ja hyvä tavaton mene vaikka spr:lle vapaaehtoiseksi niin tapaat naisia jotka eivät muistuta hottis-sarjaa.

Vierailija
71/99 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kake kirjoitti:

Nuoremmille tytöille saattaa usein ollakkin väliä sillä onko pojalla finnejä, rillit tai huono palkka. Olisi älytöntä päättää päivänsä siksi että nuorena on hankalaa. Nuoruutta kestää vähemmän aikaa kuin muuta elämää, eli surkea tilanteenne tulee päättymään tulevaisuudessa, siitä voitte olla ihan varmoja jos kuitenkin korvien välissä asiat on suhteellisen ok. Lähemmäs 30 vuotiaat naiset ja sitä vanhemmat arvostavat miehessä muitakin asioita, kuten hyviä tapoja, kuuntelemisen taitoa, tervettä maalaisjärkeä ja huumorintajua. Eläkää elämäänne, tehkää asioita joista nautitte, hankkikaa elämänkokemuksia yms, kyllä teidät vielä joku huomaa, onnelliset ja iloiset ihmiset huomataan lopulta kun pinnallisuus väistyy.

Kauheita gold diggereitä joille miehissä merkitsee vain raha, korkea status ja itsevarmuus, näille naisille kelpaa tosiaan vaan joku alfa, kilttejä herrasmiehiä käytetään vaan sylkykuppina.

Tosin munkin ikäiset (20 vuotiaat) naisetkin on aivan järkyttäviä, kun niilläkin on miehistä kanssa todella korkeat kriteerit, aivan kuten siinä Hottis sarjassakin, joka antaa nuorista naisista kyllä todella tarkan kuvan.

ap

Yksi kysymys ap, ihan ystävällisesti. Miksi haluat edes seurustella jos pidät naisia noin kamalina? Tässä maailmassa voi lähinnä muuttaa itseään ja olet saanut hyviä, käytännöllisiä neuvoja. Ja hyvä tavaton mene vaikka spr:lle vapaaehtoiseksi niin tapaat naisia jotka eivät muistuta hottis-sarjaa.

No olis se kivaa jos olis oma kulta, mut ei onnistu.

Oon saanut sellasen käsityksen naisista vaan, että naisille ei kelpaa muuta kuin tosi komeat, lihaksikkaat, rikkaat, hyvin tienaavat ja hyvässä työssä olevat miehet.

ap

Vierailija
72/99 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kake kirjoitti:

ap

No olis se kivaa jos olis oma kulta, mut ei onnistu.

Oon saanut sellasen käsityksen naisista vaan, että naisille ei kelpaa muuta kuin tosi komeat, lihaksikkaat, rikkaat, hyvin tienaavat ja hyvässä työssä olevat miehet.

ap

Mun mies on lyhyt, ammattikoulun käynyt, vaikka itse olen käynyt yliopiston. Molemmat olemme työttömiä nykyään. Miehelläni oli silmälasit, kun aloimme seurustella, mutta hän laserleikkautti silmänsä omasta halustaan, minua lasit eivät haitanneet.

Jos minulla ei olisi miestä, voisin ihan hyvin seurustella finninaamaisen, silmälasipäisen miehen kanssa, jos hän on mukava, mutta en ikinä sellaisen kanssa, joka pitää naisia, ja siis minua, kauheina. Siinä tapauksessa sinun on parempi hankkia itsellesi nukke.

Vierailija
73/99 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hei, pojat! Itse olen nainen ja koin ensisuudelmani (ja itseasiassa silloin tuli ekaa kertaa edes pidettyä miestä kädestä kiinni) 23-vuotiaana! Olin (ja olen vieläkin) ihan perusnätti, mutta ihan toivottoman ujo. Onneksi vastaan asteli mies, joka oli tarpeeksi sitkeä murtaakseen ujouteni. Ja sitten edettiinkin vauhdilla: jo puolen vuoden päästä oltiin kihloissa ja asuttiin yhdessä, kahden päästä naimisiin ja pari vuotta myöhemmin lapsi. Ja itsetuntonikin kohosi tuosta "kelpaamisesta" sen verran, et opiskelin itselleni suht. hyväpalkkaisen ammatin ja mieskin vaan komistuu päivä päivältä. Joten nou hätä!

Vierailija
74/99 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap, hieman käy sääliksi sinua kun noin masentaa. Mutta ihan ensinnäkin: vain pieni vähemmistö naisista on sellaisia kuin Hottikset-sarjassa. Tuollaiset tyhjäpää-pintaliitäjät kannattaa unohtaa heti kättelyssä, jos oikeaa rakkautta kaipaat. Aloita vaikka joku harrastus, niin pääset tapaamaan normaaleja naisia. Ihan ykköstärkein asia, joka kannattaa pitää mielessä, on hyvät käytöstavat. Oma mieheni hurmasi minut nimenomaan herrasmiesmäisyydellään. Ja en tarkoita mitään rahaan liittyviä asioita, mieheni ei ole varakas! Esim. pidä naiselle ovea auki, ota häneltä takki kun tulee sisään, vedä hänelle tuoli, kaada hänen puolestaan viiniä (tai mitä ikinä juottekaan). Ole kohtelias! Silmälasit eivät ole mikään miinus, vaan sopivat silmälasit voivat tehdä miehestä jopa paremman näköisen!

Toivottavasti löydät pian oman kultasi. :)

T. 29-vuotias nainen jonka mies on lyhyt, silmälasipäinen eikä tienaa yhtään sen enempää kuin minäkään. Maailman ihanin mies :)

Vierailija
75/99 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon asenteen takia luultavasti jäät  sinkuksi. Vielä voit valita toisin ja jopa vaurastua vaikka tulosi ovatkin alhaiset. Voit jopa kouluttaa itseäsi lisää. Lakkaa valittamasta ja ota kohtalosi omiin käsiisi.Ei mulla muuta.

Vierailija
76/99 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta ymmärrän tuskaasi, mutta paras neuvo sinulle olisi, että lakkaa olemasta tuollainen kusipää! Miksi edes haluaisit tyttöystävän, jos naiset on niin kamalia?!

Millä logiikalla ajattelet näin: "miesten pitää käydä monta vuotta salilla, tienata rahaa ihan hitosti ja olla hyvässä työssä sekä olla korkeasti koulutettu ja aivan helvetin komea." Tuon ajatuksen mukaan suurin osa ihmisistä ei seurustelisi koskaan. Katso vaikka tuntemiasi miehiä, ihan varmasti monenlaisilla miehillä on tyttöystävä tai vaimo. Ei se ole salilla käyvien korkeasti koulutettujen miljonäärien etuoikeus. Mutta yleensä pitää olla mukava.

Vierailija
77/99 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ihotautilääkärille hakemaan kunnon lääkkeet, piilolinssit optikolta, ja sitten mietit tosissasi että haluatko edes itsesi takia olla työssä jota et arvosta. Jos et, niin uutta koulutusta hakemaan mars. Olet vielä niin nuori että kerkeät hyvin vaihtaa. Ja kyllä, sinulla on valta muuttaa itseäsi ja elämääsi.

Vierailija
78/99 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet ärsyttävä vinkuja. Kun kerran ne silmälasit ovat päässäsi saaneet aivan käsittämättömät mittasuhteet, "kukaan nainen ei ikinä rakastu rillipäähän/ sen kaveritkin vaan haukkuisi rillipäätä/ vanhemmatkin sanoo ettet ota rillipäätä" (btw, ihan käsittämätöntä tuubaa, vaikka kuinka monella parisuhteessa olevalla ihmisellä, niin miehellä kuin  naisellakin, on lasit. Myös mun miehelläni), niin mene ja hanki piilolinssit! Eipähän tartte kitistä enää. Ja jos kerran ammattikaan ei naisille kelpaa, hanki uusi. Vitun yksinkertaista.

Vierailija
79/99 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuo omegle on? onko se vain teinien juttu?

Vierailija
80/99 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Minulla on huono iho (aknea yms.), löytyy silmälasit, ns. babyface eli ei todellakaan mitkään miehekkäät kasvot, ylipainoa, puhevika (mutinaa/änkytystä), pituutta muutaman sentin alle 180 cm (mistä kovasti näköjään valitetaan), pelailen säännöllisesti pleikkarilla/tietokoneella yms. Minulle on naureskeltu ja pilkattu ties mistä syystä selän takana ja vähätelty monella tavalla ihan kummankin sukupuolen ja kaikenikäisten joukosta. Silti olen löytänyt seurustelu/tapailukumppaneita ihan kaikenlaisista naisista eikä kenenkään kanssa ole jäänyt huonot välit. Näitä ihmisiä on yhdistänyt yksi asia mitä arvostan todella paljon: uskaltaa hyväksyä kaikenlaisia ihmisiä (lain puitteissa tietysti) sellaisenaan eikä esitä mitään muuta kuin on.

Pidän huolta asunnostani,  tienaan oman elantoni, leikkautan hiukset säännölliset ja käytän puhtaita ja ehjiä vaatteita, pidän peruskuntoa yllä ja ennen kaikkea en välitä hevon hemmettiäkään mitä muut minusta sanovat. Yritän kompensoida kaikkea niitä heikkouksiani niillä paremmilla ominaisuuksillani enkä ennen kaikkea vähättele itseäni/muita tai anna muiden määritellä omaa arvoani. En rupea mielistelemään ketään vain sen takia että he pitäisivät minusta.

Parempaa asennetta peliin ja vähemmän negailua. Mitä järkeä on valittaa jostain, jos aikoo tyrmätä ihan jokaisen parannusehdotuksen heti kärkeen?