Ärsyttää kun en ikinä voi seurustella :(
En ole ikinä elämässäni seurustellut, enkä koskaan tulekaan ja tuntuu vaan, että naisia ei yksinkertasesti löydy mistään :(. En löytänyt kouluaikanani, opiskeluaikanani, työelämässä niitä nyt ei ainakaan voi löytää. Baareista, yökerhoista ja ravintoloista ei ainakaan voi löytää. Osittain siks ku oon aivan helvetin ruma pitsanaama rillipää. :( Kesällä olin parhaan kaverini häissä hänen bestmanina ja tunsin niin suurta kateutta kun hän meni naimisiin ja hänen vaimonsa on vielä niin kaunis. Samalla kun itse tietää että ei koskaan kykene vastaavaan. Joo ja naiset ei muutenkaan huolis mua koska mul on alhainen koulutus ja duunarityö.
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Ei luoja, poika on kakskymppinen ja vinkuu kun ei ikinä saa naista :DD
No en kai ku oon niin ruma ja silmälasit toimii naisiin kun hyttyssuihke hyttysiin.
Ja sen lisäks vielä matala koulutus ja matalapalkkainen työ siihen päälle niin olen naisille kuin myrkkyä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Teille parikymppisille kokemattomille tiedoksi, että ei ole vielä myöhäistä! Mä aloin olla mun miehen kanssa meidän ollessa 24- ja 25-vuotiaita. Olin hänen ensimmäinen! Ja olen vieläkin se ainut (ja oikea), 13 vuoden jälkeen <3
Onneksi olkoon!
Mut sun miehes on varmaan tosi komea ja tienaa hyvin, sekä on korkeasti koulutettu. Mun kaltaisella duunarilla ei ole naisten kanssa mitään mahdollisuutta.
ap
Ja niille jotka kyselee mun ammattia, niin mä oon varastomies. Tiedän itse varsin hyvin, että varastotyötä tekevä mies on naisten pahin painajainen. Ja koulutukseltani olen ammattikoulun käynyt ja sitä ennen vuoden lukiossa kunnes keskeytin sen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin 22v, kun tapasin nykyisen mieheni, olen nyt 40v. Hän oli siis ensimmäinen mies, jonka kanssa olin koskaan seurustellut. Silloin tuntui kyllä, että en tule koskaan miestä saamaan. Harrastimme molemmat lavatansseja ja siellä tutustuimme.
Suosittelen sinuakin aloittamaan jonkin harrastuksen, jossa voi tavata myös tyttöjä. Varmaan ajattelet lavatansseista, että se on ihan mummojen juttu, mutta jos menet tanssikouluun tai -kurssille, siellä käy kyllä, paikasta riippuen myös nuoria. He ovat tulleet sinne tanssimaan, eivätkä ole niin läheisyyskammoisia kuin kouluikäiset. Ja monessa paikassa ei tarvitse olla omaa paria. Itsellänikin itsetunto parani harrastuksen myötä kovasti. Olin hirveän ujo, enkä aikaisemmin uskaltanut jutella vieraiden ihmisten kanssa, mutta tuo harrastus on ollut ihan luonteva tapa lähestyä myös vastakkaista sukupuolta, ja yhteisestä harrastuksesta riittää aina juttua.
No teidän naisten on 100 kertaa helpompi saada miestä kuin toisinpäin. Ei teidän tarvitse kuin laittaa meikkiä naamaan ja tulla puhumaan miehelle niin sepä se.
Sen sijaan, että meidän miesten pitää käydä monta vuotta salilla, tienata rahaa ihan hitosti ja olla hyvässä työssä sekä olla korkeasti koulutettu ja aivan helvetin komea.
Mut joo, mä en osaa lainkaan tanssia ja yläasteella itsenäisyyspäivän tansseissa kukaan tyttö ei halunnut mun kanssa tanssia, koska olin "oksettavan ruma nörtti". No lopulta jouduin tanssimaan erään naispuolisen koulunkäyntiavustajan kanssa ja mulle naurettiin tästä ja monet tytöt piti mua todella säälittävänä sen jälkeen.
ap
Eli jos minä lihava, iho-oireinen 38v rillipää, laitan hieman meikkiä naamaan ( ainoastaan huuipunaa voin laittaa, kaikesta muusta iho rupeaa kukkimaan ja kutisemaan entistä pahemmin) ja tulen juttelemaan sinulle, niin saan sinut alta aika yksikön. lisäänkö vielä, että toinen rintani on poistettu, itsetunto säpäleinä, kun kouluaikoina pojat kiusasivat vitun rumaksi, saatanan rumaksi, tökkivät, sylkivät päälle, potkivat rumilusta, mutta se on sille ihan oikein jne, jne. Juu poikia kyllä oli seurassa, mutta saoin oli sitä räkimistä, kampittamista, hiuksista vetämistä, hentoisiin takkuhiuksiin vielä laitettiin viikoittain purkkaa, ja piti saksia vieläkin lyhyemmäksi...
Kouluaikan en ollut lihava, omasin silmälasit, hyvän ihon, ne huonot hiukset, hyvät hampaat, pituutta oli riittävästi, samoin muotoja, hygieniastani pidin huolta jne. Silti haukuttiin. Luuletko, että olet ainoa, jota on kusattu, ja vielä rankasti?
jos et osaa tanssia, niin mene sinne tanssikouluun. sitähän varten sinne mennään, että opitaan. Samoin voit mennä vaikka miesten käytöskouluun. useampi tuttava on ollut lääpällään mieheen; kun on käyttäytynyt kuin herrasmies. Hyvistä tavoista ei nyt muutenkaan ole haittaa. Lue vielä pari tyttöjen/naisten suosikkiromaania kautta aikain: Bronten naisten teokset, Jane Austen jne. Näin sinulla on keskusteltavaa asioista, joista tytöt pitävät. älä oleta löytäväsi tyttöstä, joka pitää jalkapallosta tai tietokonepeleistä, näitähän on vähemmän.
Et viitsi itse tehdä asialle mitään, syöt paskaa ruokaa etkä yritä kehittää ittees. Miksi sun pitäs saada ilmaiseksi kaikki.
Kake kirjoitti:
Nuoremmille tytöille saattaa usein ollakkin väliä sillä onko pojalla finnejä, rillit tai huono palkka. Olisi älytöntä päättää päivänsä siksi että nuorena on hankalaa. Nuoruutta kestää vähemmän aikaa kuin muuta elämää, eli surkea tilanteenne tulee päättymään tulevaisuudessa, siitä voitte olla ihan varmoja jos kuitenkin korvien välissä asiat on suhteellisen ok. Lähemmäs 30 vuotiaat naiset ja sitä vanhemmat arvostavat miehessä muitakin asioita, kuten hyviä tapoja, kuuntelemisen taitoa, tervettä maalaisjärkeä ja huumorintajua. Eläkää elämäänne, tehkää asioita joista nautitte, hankkikaa elämänkokemuksia yms, kyllä teidät vielä joku huomaa, onnelliset ja iloiset ihmiset huomataan lopulta kun pinnallisuus väistyy.
No 30 vuotiaat naiset on ihan hirveitä ja eivät arvosta miehissä yhtään mitään.
Kauheita gold diggereitä joille miehissä merkitsee vain raha, korkea status ja itsevarmuus, näille naisille kelpaa tosiaan vaan joku alfa, kilttejä herrasmiehiä käytetään vaan sylkykuppina.
Tosin munkin ikäiset (20 vuotiaat) naisetkin on aivan järkyttäviä, kun niilläkin on miehistä kanssa todella korkeat kriteerit, aivan kuten siinä Hottis sarjassakin, joka antaa nuorista naisista kyllä todella tarkan kuvan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Et viitsi itse tehdä asialle mitään, syöt paskaa ruokaa etkä yritä kehittää ittees. Miksi sun pitäs saada ilmaiseksi kaikki.
Ei oikeen voi tehdä mitään, plastiikkakirurgia kun maksaa aivan hirveästi. En voi ns. "komistaa" itseäni. Hävisin geenilotossa siis aivan täydellisesti.
Syön hyvää ruokaa, lihaa, kanaa, rahkaa, vihanneksia ja hedelmiä. Ostan aina ruoan mukaan sen kruunusekoituksen. Sipsejä tulee vedettyä vaan kavereiden kanssa ja pitsalla kerran kuussa vaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oikeen voi tehdä mitään, plastiikkakirurgia kun maksaa aivan hirveästi. En voi ns. "komistaa" itseäni. Hävisin geenilotossa siis aivan täydellisesti.
Syön hyvää ruokaa, lihaa, kanaa, rahkaa, vihanneksia ja hedelmiä. Ostan aina ruoan mukaan sen kruunusekoituksen. Sipsejä tulee vedettyä vaan kavereiden kanssa ja pitsalla kerran kuussa vaan.
ap
Sama tilanne itsellänikin. En voi tulla naamasta komeammaksi tai saada lisää pituutta. Hiustensiirtoon kylläkin menossa mutta hyvästä lopputuloksesta ei ole vielä takuita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin 22v, kun tapasin nykyisen mieheni, olen nyt 40v. Hän oli siis ensimmäinen mies, jonka kanssa olin koskaan seurustellut. Silloin tuntui kyllä, että en tule koskaan miestä saamaan. Harrastimme molemmat lavatansseja ja siellä tutustuimme.
Suosittelen sinuakin aloittamaan jonkin harrastuksen, jossa voi tavata myös tyttöjä. Varmaan ajattelet lavatansseista, että se on ihan mummojen juttu, mutta jos menet tanssikouluun tai -kurssille, siellä käy kyllä, paikasta riippuen myös nuoria. He ovat tulleet sinne tanssimaan, eivätkä ole niin läheisyyskammoisia kuin kouluikäiset. Ja monessa paikassa ei tarvitse olla omaa paria. Itsellänikin itsetunto parani harrastuksen myötä kovasti. Olin hirveän ujo, enkä aikaisemmin uskaltanut jutella vieraiden ihmisten kanssa, mutta tuo harrastus on ollut ihan luonteva tapa lähestyä myös vastakkaista sukupuolta, ja yhteisestä harrastuksesta riittää aina juttua.
No teidän naisten on 100 kertaa helpompi saada miestä kuin toisinpäin. Ei teidän tarvitse kuin laittaa meikkiä naamaan ja tulla puhumaan miehelle niin sepä se.
Sen sijaan, että meidän miesten pitää käydä monta vuotta salilla, tienata rahaa ihan hitosti ja olla hyvässä työssä sekä olla korkeasti koulutettu ja aivan helvetin komea.
Mut joo, mä en osaa lainkaan tanssia ja yläasteella itsenäisyyspäivän tansseissa kukaan tyttö ei halunnut mun kanssa tanssia, koska olin "oksettavan ruma nörtti". No lopulta jouduin tanssimaan erään naispuolisen koulunkäyntiavustajan kanssa ja mulle naurettiin tästä ja monet tytöt piti mua todella säälittävänä sen jälkeen.
ap
Eli jos minä lihava, iho-oireinen 38v rillipää, laitan hieman meikkiä naamaan ( ainoastaan huuipunaa voin laittaa, kaikesta muusta iho rupeaa kukkimaan ja kutisemaan entistä pahemmin) ja tulen juttelemaan sinulle, niin saan sinut alta aika yksikön. lisäänkö vielä, että toinen rintani on poistettu, itsetunto säpäleinä, kun kouluaikoina pojat kiusasivat vitun rumaksi, saatanan rumaksi, tökkivät, sylkivät päälle, potkivat rumilusta, mutta se on sille ihan oikein jne, jne. Juu poikia kyllä oli seurassa, mutta saoin oli sitä räkimistä, kampittamista, hiuksista vetämistä, hentoisiin takkuhiuksiin vielä laitettiin viikoittain purkkaa, ja piti saksia vieläkin lyhyemmäksi...
Kouluaikan en ollut lihava, omasin silmälasit, hyvän ihon, ne huonot hiukset, hyvät hampaat, pituutta oli riittävästi, samoin muotoja, hygieniastani pidin huolta jne. Silti haukuttiin. Luuletko, että olet ainoa, jota on kusattu, ja vielä rankasti?
jos et osaa tanssia, niin mene sinne tanssikouluun. sitähän varten sinne mennään, että opitaan. Samoin voit mennä vaikka miesten käytöskouluun. useampi tuttava on ollut lääpällään mieheen; kun on käyttäytynyt kuin herrasmies. Hyvistä tavoista ei nyt muutenkaan ole haittaa. Lue vielä pari tyttöjen/naisten suosikkiromaania kautta aikain: Bronten naisten teokset, Jane Austen jne. Näin sinulla on keskusteltavaa asioista, joista tytöt pitävät. älä oleta löytäväsi tyttöstä, joka pitää jalkapallosta tai tietokonepeleistä, näitähän on vähemmän.
Mut eiks naiset vaan tykkää pahoista pojista, rentuista ja sellasist koviksista? Herrasmiehet, kiltit miehet ja hyvätapaiset miehet on naisille myrkkyä. Mä en uskalla mennä tanssikouluun koska en osaa tanssia ja ne naiset alkais välittömästi haukkua.
ap
Itse seurustelen kolmekymppisen "rillipään" kanssa. Hänellä on ollut samoja ongelmia aikaisemmin kuin ap:lla. No, sydän on kultaa. Sitten jossain vaiheessa marssimme hankkimaan uudet pokat. Linssit on tummennettu hieman ja pokat ovat aika vahvat. Saimme asiantuntija-apua niiden valinnassa. Melkoinen muodonmuutos tuli jo niistä. Hän näytti heti älykkäämältä ja alkoi muutes käyttäytymään hieman toisin, varmemmin.
Tukkakin oli vähän niin ja näin, nyt olen huomannut että hänellä on jotain tukkarasvaa, jolla taivuttaa hiuksensa ihan kivasti. Osti jonkin vuosikortin, jolla saa käydä rajattomasti jossain parturissa.
Kuulin, että hän alkaa nyt käydä salilla. Olen joskus huomauttanut ryhdistä ja huomautus on tuottanut tulosta. Jos hän vielä tästä muuttuu ja alkaa juosta vaatekaupoissa, epäilen, että jossain on toinen nainen;)
Vierailija kirjoitti:
Kake kirjoitti:
Nuoremmille tytöille saattaa usein ollakkin väliä sillä onko pojalla finnejä, rillit tai huono palkka. Olisi älytöntä päättää päivänsä siksi että nuorena on hankalaa. Nuoruutta kestää vähemmän aikaa kuin muuta elämää, eli surkea tilanteenne tulee päättymään tulevaisuudessa, siitä voitte olla ihan varmoja jos kuitenkin korvien välissä asiat on suhteellisen ok. Lähemmäs 30 vuotiaat naiset ja sitä vanhemmat arvostavat miehessä muitakin asioita, kuten hyviä tapoja, kuuntelemisen taitoa, tervettä maalaisjärkeä ja huumorintajua. Eläkää elämäänne, tehkää asioita joista nautitte, hankkikaa elämänkokemuksia yms, kyllä teidät vielä joku huomaa, onnelliset ja iloiset ihmiset huomataan lopulta kun pinnallisuus väistyy.
Kauheita gold diggereitä joille miehissä merkitsee vain raha, korkea status ja itsevarmuus, näille naisille kelpaa tosiaan vaan joku alfa, kilttejä herrasmiehiä käytetään vaan sylkykuppina.
Tosin munkin ikäiset (20 vuotiaat) naisetkin on aivan järkyttäviä, kun niilläkin on miehistä kanssa todella korkeat kriteerit, aivan kuten siinä Hottis sarjassakin, joka antaa nuorista naisista kyllä todella tarkan kuvan.
ap
Sullahan on asenne naisia kohtaan kunnossa...
Näitä sun kommentteja lukiessa tajuaa, että et saa naista koska sun luonne. Pidät naisia jonain automaatteina, jotka alkavat toimia automaattisesti kuten mies haluaa, sitten kun niihin syytää tarpeeksi rahaa, hyvää ulkonäköä jne. Et pidä naisia ihmisinä, vaan objekteina. Ja usko pois, me naiset vaistotaan se.
Jos katsot ulkona käveleviä pariskuntia, huomaat, että eivät ole kovin kummoisen näköisiä. Joitakin supermallipariskuntiakin on, mutta he ovat vähemmistönä.
Lisäksi suurin osa naisista ei ole rahan perään. Siitä että pystyy huolehtimaan itsestään on plussaa, koska kukaan ei halua joutua äidiksi miehelleen. Mutta tuo "naiset haluavat vain rikkaan miehen" oli todenmukaisen fraasi 200 vuotta sitten. Nyt sen käyttäminen tarkoittaa kahta asiaa: joko haet huomiota vain siltä hyvin pieneltä prosentilta naisia jotka siitä välittävät (eli vaihda naismakua), tai sitten olet itse vain niin paska ihminen ettei kukaan kiinnostu ja koska et suostu tätä myöntämään, yrität laittaa kelpaamattomuutesi naisten syyksi.
Hanki siis elämä, kuulostat todella idiootilta lassukalta. Ulkonäkösi ei ole se este, usko pois. Ja oma mieheni on 25, ei ole koskaan aikaisemmin seurustellut ja löytyy lasit sekä aknea eikä käy salilla. Luonne on silti kultaa, kohtelee minua ja naisia sekä muita ihmisiä ylipäätään hyvin, ja yhteisiä kiinnostuksen kohteita löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Mut eiks naiset vaan tykkää pahoista pojista, rentuista ja sellasist koviksista? Herrasmiehet, kiltit miehet ja hyvätapaiset miehet on naisille myrkkyä. Mä en uskalla mennä tanssikouluun koska en osaa tanssia ja ne naiset alkais välittömästi haukkua.
ap
ELI AP OLIKIN PORVOOSTA!
Ap, luepas läpi vastauksesi ihmisten kommentteihin. Et ole kauhean avoin ehdotuksille, jotka ovat mielestäni olleet tosi hyviä.
Torjut kaiken, mikään tähän mennessä ei ole ansainnut kiitostasi. Saa täällä toki vain avautua jos on paha mieli, mutta jos vinkkejä kaipaa niin voi antaa myös vähän siimaa ja miettiä mitä voisi oikeasti tästä ketjusta hyötyä.
Itse peukutan eniten piilareita, vanhanmalliset silmälasit huonontaa paketin kuin paketin. No tietysti jos on OK-näköinen mies, niin trendilasit voi olla jopa kuumentava tekijä, mutta muutoin rilleistä eroon. Itse tein niin ja auttoi tosi paljon. Netistä saa tilattua halvalla.
Eka tunsin sääliä sua kohtaan, mutta nuo sun negatiivisuutta huokuvat kommentit sai mut jotenki tosi ärsyyntyneeksi..ei tollasta valitusta jaksa kukaan. Ekana tee asenteen muutos. Et oo ainut jolla on elämässä vaikeeta (tiiän ihmisten vaikeuksia ei voi tavallaan verrata, ku kaikki kokee ne omalla tavalla mutta silti)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
ELI AP OLIKIN PORVOOSTA!
Ei ihan, vaan stadista.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kake kirjoitti:
ap
Sullahan on asenne naisia kohtaan kunnossa...
Mutta, eiks toi oo totta?
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/ongelma-parisuhdemarkkinoil…
ap
Sulle kaikkea hyvää kirjoitti:
Ap, luepas läpi vastauksesi ihmisten kommentteihin. Et ole kauhean avoin ehdotuksille, jotka ovat mielestäni olleet tosi hyviä.
Torjut kaiken, mikään tähän mennessä ei ole ansainnut kiitostasi. Saa täällä toki vain avautua jos on paha mieli, mutta jos vinkkejä kaipaa niin voi antaa myös vähän siimaa ja miettiä mitä voisi oikeasti tästä ketjusta hyötyä.
Itse peukutan eniten piilareita, vanhanmalliset silmälasit huonontaa paketin kuin paketin. No tietysti jos on OK-näköinen mies, niin trendilasit voi olla jopa kuumentava tekijä, mutta muutoin rilleistä eroon. Itse tein niin ja auttoi tosi paljon. Netistä saa tilattua halvalla.
Noi ehdotukset on olleet todella hyviä, itse täytin osan niistä.
Olen aika urheilullinen, kun oon pelannut jalkapalloa yli 10 vuotta, kädet on aika laihat mut mul on hyvät jalkalihakset. Syön aika suht terveellisesti, mut tää finniepidemia tuli siitä kun söin yhteen aikaan paljon sipsejä, varsinkin niitä juustonaksuja. Ja noista silmälaseista on tullut sellainen käsitys, ettei kukaan nainen kehtaa viedä näytille rillipäämiestä ja hänen vanhemmat tyrmäis välittömästi vävyehdokkaan. "et ota tuollaista rillipäätä" ja tän naisen kaveritkin olis vaan "miks sä seukkaat tommosen rillipään kanssa".
ap
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Oivoi. Menin kakiskymppisenä yhteen nykyisen mieheni kanssa. Hän on pituiseni ja painoiseni (enkä ole lähelläkään ylipainoa). Ikinä elämässään hän ei ole salilla käynyt. Iho on huono. Koko elämänsä viettänyt tietokoneiden kimpussa, koulutuksena perus ammatillinen koulutus, ei korkeakouluja tai yliopistoa. Hän oli tuolloin parikymppisenä työtön kaikkea muuta kuin cool. Hän oli joka tapauksessa kultaisin mies jonka olin ikinä tavannut, ja nyt 14 vuoden jälkeen olen edelleen samaa mieltä. Kyse ei ole ulkoisista asioista. En ikinä olisi hänen kultaisuuttaan huomannut, jos hän olisi vain valittanut kuinka surkea ja ruma hän on. Hän oli jo tuolloin iloinen ja postiivinen ja tyytyväinen eikä pahemmin vaivannut päätään sillä, että kelpaako koskaan kenellekään. Siksi hän aina kelpasi. En todellakaan ollut hänen ensimmäinen tai kaunein tyttöystävänsä, naisia on pitänyt hätistellä pois hänen kimpustaan. En myöskään joutunut tyytymään koska en olisi itse kelvannut kenellekään muulle, ottajia olisi ollut minullakin. Molemmat kokevat saaneensa hyvän saaliin, vaikka ulkoisesti emme ole "samalla tasolla". Aikuisten, fiksujen ihmisten välisessä pariutumisessa kyse ei ole ulkoisista asioista, vaan siitä, kuinka hyvin luonteet natsaa. Sitä vaan on aika mahdoton todeta jos olet jossain syvällä vallitusten takana etkä uskalla paljastaa sitä, kuka olet.
Aika vähän kyllä. Tytöt suurimmalta osin pelaa älypuhelimilla. En ole ikinä tiettävästi nähnyt kenenkään muijan pelaavan tietokoneella, paitsi mun parhaan kaverin vaimolla on kotona Playstation 3 jota se on joskus pelannut siskonsa tai mun bestiksen kanssa. Ite pelaan sellast peliä ku Counter Strike Global Offenssive ja tätä Counter Strike pelisarjaa pidetään naisten keskuudessa todella nörttimäisenä nolife miesten pelinä.
ap