Mitä mieltä nelikymppisestä naisesta, jonka instan sisältö on biletystä ja selfieitä?
Otsikossa kysymys. Kaverini on tuollainen. Hän on ihan mukava, mutta vähän yksinkertainen. Nyt viime kuukausina on innostunut Instagramista. Julkisen profiilin sisältö on ei aina niin hyvälaatuisia selfieitä ja biletystä. En voi mitään, mutta tunnen vähän myötähäpeää. Kyseessä on ihan perheellinen ihminen.
Kommentit (15)
Kuulostat kateelliselta. Mitä se ketään haittaa jos hoitaa lapsensa ja työnsä, what ever it is.
Minä pian! Aion erota ukosta ja bailata ankarasti, ottaa nuoruuden kotihissukkavuosia takaisin näin nelikymppisenä! Ihanaa, tyttöjen kanssa taas baanalle!
Lapsensa ovat ihan kohta instaiässä. Kiva katsoa äiti kännissä kuvia sieltä.
En ole kateellinen. Käyn itsekin viihteellä joskus.
-Ap
Itse olen ainakin näitä, jotka on elänyt "nuoruutensa" paljon muita vanhempana. Nuorempana sitä vain keskittyi opiskeluun ja "kunnollisena" olemiseen. Vasta vanhempana tajusin, että voi sitä vähän höllätä. Kyllä sen menetetyn nuoruuden voi elää vanhempanakin. Miksi nelikymppisenä ei saisi enää bilettää tai ottaa selfieitä? Jotain sisustuskuvia ja luonnonsuojelujuttujako hänen pitäisi instassaan julkaista?
Vierailija kirjoitti:
Lapsensa ovat ihan kohta instaiässä. Kiva katsoa äiti kännissä kuvia sieltä.
En ole kateellinen. Käyn itsekin viihteellä joskus.
-Ap
Miks ne sun kännäämiset olis sen sivistyneempiä kuin naapurin tantan? Omat lapses häpee sua yhtälailla vaikkei sulle kerrokkaan. Pelkät kuvat ei kerro mitää.
Kyllä keski-ikäisetkin saa bilettää.
Huomasin vaan kesällä katsovani säälien kaveriani, joka yritti olla kuin parikymppiset (lastensa kavereiden kanssa, hän on cooläiti, muka).
Hullutellaan, heittäydytään, tehdään asioita, mutta ei taannuta! Nuorilla on omat juttunsa ja meillä omamme. :)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ainakin näitä, jotka on elänyt "nuoruutensa" paljon muita vanhempana. Nuorempana sitä vain keskittyi opiskeluun ja "kunnollisena" olemiseen. Vasta vanhempana tajusin, että voi sitä vähän höllätä. Kyllä sen menetetyn nuoruuden voi elää vanhempanakin. Miksi nelikymppisenä ei saisi enää bilettää tai ottaa selfieitä? Jotain sisustuskuvia ja luonnonsuojelujuttujako hänen pitäisi instassaan julkaista?
Menetettyä nuoruutta ei voi elää vanhempana, koska silloin ei ole enää nuori. Toki vanhempa voi ja pitää nauttia elämästä mitta ei se silti nuoruutta takaisin tuo. Toki neljäkymppisenä saa bilettää ja otta jopa selfieitäkin mutta tässä oli kai kyse siitä, että pitääkö kaikki jakaa someen, ja jos se elämä koostuu vain näistä asioista.
No jokainen itse päättää, minkälaisen kuvan itsestään haluaa antaa muille sosiaalisessa mediassa.
38v. ope oli just Justin Bieberiä fanittamassa. Vaikea ottaa jotenkin... vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä keski-ikäisetkin saa bilettää.
Huomasin vaan kesällä katsovani säälien kaveriani, joka yritti olla kuin parikymppiset (lastensa kavereiden kanssa, hän on cooläiti, muka).
Hullutellaan, heittäydytään, tehdään asioita, mutta ei taannuta! Nuorilla on omat juttunsa ja meillä omamme. :)
Jep, juuri näin. Itse näin 28 - vuotiaana (vaikka nuori vieläkin olen) niin mietin häpeillen aikaa, jota elin esim. 5 vuotta sitten. Mielestäni häpeä on ihan normaali tunne siinä mielessä, että huomaa että on kasvanut niistä ajoista. Biletys oli silloin kivaa ja oli sitä aikaa mutta nykyään elämässä on muuta. Kyllä sitä pitäisin hieman taantumisena, jos 4-kymppisenä ainut mitä haluan jakaa itsestäni muille on biletys ja selfiet.
Surullista jos lapset ovat jo sen ikäisiä että ymmärtävät.
Outo stressinaihe sulla ap. Hanki elämä, elä itse ja anna toisten bilettää jos siltä tuntuu. Jotain viiraa päässä, kun pitää tällainen aloitus tehdä .. Kateus? Aurinkoista sunnuntaita myös sinulle! 😉
Live and let live.