Ärsyttää kun en ikinä voi seurustella :(
En ole ikinä elämässäni seurustellut, enkä koskaan tulekaan ja tuntuu vaan, että naisia ei yksinkertasesti löydy mistään :(. En löytänyt kouluaikanani, opiskeluaikanani, työelämässä niitä nyt ei ainakaan voi löytää. Baareista, yökerhoista ja ravintoloista ei ainakaan voi löytää. Osittain siks ku oon aivan helvetin ruma pitsanaama rillipää. :( Kesällä olin parhaan kaverini häissä hänen bestmanina ja tunsin niin suurta kateutta kun hän meni naimisiin ja hänen vaimonsa on vielä niin kaunis. Samalla kun itse tietää että ei koskaan kykene vastaavaan. Joo ja naiset ei muutenkaan huolis mua koska mul on alhainen koulutus ja duunarityö.
Kommentit (99)
Tuli paha mieli puolestasi.. Rakkaus asiat ovat vaikeita, valitettavasti. :(
Kyllä minä olen sitä mieltä, että kaikille löytyy kumppani. Jotkut vain löytävät omansa toisia nopeammin.
Oletko koskaan tapaillut ketään? Minkä ikäinen olet?
Vierailija kirjoitti:
No itsekin samassa asemassa ja ikää vasta 20 v. Olen niin masentunut että pelkään että päätän vielä päiväni :(
Itellä ihan sama juttu ja oon kans 20v -95 syntynyt.
aloittaja
Korosta hyviä puoliasi. Ihon parantamiseenkin on keinoja. Äläkä tee niin, kuten olen nähnyt nettideiteissä, että käytät jo nimimerkkinä jotain rumaLuuseri.
Käytä piilareita, hoida iho kuntoon, uusi hiustyyli ja uudet vaatteet. Tyydy hieman alemman tasoisiin naisiin.
Älä ota stressiä työstä tai koulutuksesta, se ei merkitse monellekaan mitään (vaikka av:lla toisin jankutetaankin).
Kuvailit itseäsi rumaksi pitsanaamaksi. Oletko omasta mielestäsi ruma aknen vuoksi?
Oletko ikinä miettinyt hoitoja akneen? Esim. kasvohoito, lääkitys tms.
Ehkä jos alat näkemään itseäsi paremman näköisenä niin muutkin rupeavat? Itsevarmuus on seksikästä.
Ja ...
if you can´t love yourself, how in the heeeeeeell you gonna love somebody else?
Can I get an amen up in here! (sorry, RuPaul vitsi :))
Älkää lannistuko, ootte vielä tosi nuoria! Ei kaikille naisille ulkonäkö tai koulutustaso ole tärkeimpiä. Älkää esittäkö mitään roolia, olkaa omia itsejänne, liian humalassa ei kannata yrittää. Kyllä tyttöystävä vielä löytyy.
Niin et saa naista jos katselet vain niitä kauniita. Miksi joku kaunis nainen ottaisi pitsanaaman? Kannattaa etsiä sitä tasoistaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä olen sitä mieltä, että kaikille löytyy kumppani. Jotkut vain löytävät omansa toisia nopeammin.
Olen 20 vuotias ja en ole koskaan tapaillut ketään naista, yksikertaisesti koska olen niin ruma rillipää. Enkä uskalla pyytää ketään naista ulos, koska mä oon erittäin ujo ja tää tuntuu nololta myöntää, mut mä osittain pelkään naisia ja torjutuksi tulemista, se tunne on ihan karsea!
Mä kerran yritin pyytää yhtä tyttöä yläaste aikana leffaan mutta tää nauro mulle päin naamaa ja seuraavana päivänä kuulin ruokatauolla kun hän kertoi kavereillensa "Olisitte nähneet kun se rumilus jääty ihan täysin ku mä hajosin sille" Sen yks kaveri tokas heti perään "Hyi vittu se on niin hirvee jätkä, et en koskis siihen vaik olis ainoo poika maailmassa". Tän jälkeen mä lintsasin koulusta ja itkin monta päivää. Ja en ole koskaan harrastanut seksiä, en ole ikinä pitänyt naista kädestä kiinni saatika suudellut.
aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Älä ota stressiä työstä tai koulutuksesta, se ei merkitse monellekaan mitään (vaikka av:lla toisin jankutetaankin).
Kuvailit itseäsi rumaksi pitsanaamaksi. Oletko omasta mielestäsi ruma aknen vuoksi?
Oletko ikinä miettinyt hoitoja akneen? Esim. kasvohoito, lääkitys tms.
Ehkä jos alat näkemään itseäsi paremman näköisenä niin muutkin rupeavat? Itsevarmuus on seksikästä.
Ja ...
if you can´t love yourself, how in the heeeeeeell you gonna love somebody else?
Can I get an amen up in here! (sorry, RuPaul vitsi :))
Joo ja silmälasit kans rumentaa aivan hirveästi. Olen käyttänyt erilaisia hoitoaineita, mutta se ei oo toiminu kunnolla.
aloittaja
Toi on kyllä typerin neuvo ikinä: "laita iho kuntoon". Kas kummaa eipä ookaan tullut mieleen. Mun mielestä mun finninaam on kivan näköinen. Ei sitä aina noin vain laiteta kuntoon, mutta helppo se on siloposkena sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Niin et saa naista jos katselet vain niitä kauniita. Miksi joku kaunis nainen ottaisi pitsanaaman? Kannattaa etsiä sitä tasoistaan.
Joo, naisissakin on pulskia pizzanaamoja, itsekin olin sellainen. Ja kas, sellaisesta voikin ajan kanssa tulla hoikka ja aknekin parantua ( minulle kävi niin) -tai sitten ei. Olennaisinta loppupeleissä ( jos sen oikeasit sisäistää) on kuitenkin se, että arvot, huumorintaju ja mielenkiinnon kohteet osuu yksiin. Ei se, onko toinen ulkoisesti nappivalinta.
Vierailija kirjoitti:
Käytä piilareita, hoida iho kuntoon, uusi hiustyyli ja uudet vaatteet. Tyydy hieman alemman tasoisiin naisiin.
en kelpaa edes niillekkään.
aloittaja
Vierailija kirjoitti:
No se tyttö oli ihan tavallisen näköinen, omasta mielestä ihan nätti.
aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 20 vuotias ja en ole koskaan tapaillut ketään naista, yksikertaisesti koska olen niin ruma rillipää. Enkä uskalla pyytää ketään naista ulos, koska mä oon erittäin ujo ja tää tuntuu nololta myöntää, mut mä osittain pelkään naisia ja torjutuksi tulemista, se tunne on ihan karsea!
Mä kerran yritin pyytää yhtä tyttöä yläaste aikana leffaan mutta tää nauro mulle päin naamaa ja seuraavana päivänä kuulin ruokatauolla kun hän kertoi kavereillensa "Olisitte nähneet kun se rumilus jääty ihan täysin ku mä hajosin sille" Sen yks kaveri tokas heti perään "Hyi vittu se on niin hirvee jätkä, et en koskis siihen vaik olis ainoo poika maailmassa". Tän jälkeen mä lintsasin koulusta ja itkin monta päivää. Ja en ole koskaan harrastanut seksiä, en ole ikinä pitänyt naista kädestä kiinni saatika suudellut.
aloittaja
Voi sua. Mutta uskoisitko, että tosi monella tytöllä on ihan samanlaisia kokemuksia? Ehkä jopa sinä olet suhtautunut ihan vastaavalla tavalla siihen koulun rumaan, kiusattuun luuserityttöön? No, sillä ei nyt ole väliä, mutta: oman ulkonäön kohentamiseen on kyllä keinoja. Ne vaan eivät auta sen sisäisen arkuuden kanssa kovin pitkälle. Onko sulla mitään harrastuksia, joissa olisi mahdollista tavata naisia?
Vierailija kirjoitti:
Korosta hyviä puoliasi. Ihon parantamiseenkin on keinoja. Äläkä tee niin, kuten olen nähnyt nettideiteissä, että käytät jo nimimerkkinä jotain rumaLuuseri.
Ainoat asiat joissa olen hyviä on asioita joita naiset ei arvosta lainkaan.
Olen hyvä pelaamaan tietsikalla ja pleikkarilla ja olen myös aika hyvä pelaamaan jalkapalloa.
aloittaja
No itsekin samassa asemassa ja ikää vasta 20 v. Olen niin masentunut että pelkään että päätän vielä päiväni :(