Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Susanna Koski antoi Ylellä vinkin työttömille: "Riittää, kun katsoo metsään"

Kommentit (254)

Vierailija
1/254 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että haluaisinpa tietää mitä tämä idiootti tarkoittaa.

Vierailija
2/254 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se antoi paljon informaatiota. Joitain voi ärsyttää tuollainen väheksyvä kommentti mutta se johtuu siitä etteivät halua ymmärtää, kuinka huonoja, tyhmiä ja luusereita he ovat. Mutta onneksi kuulivat pierunhajuisessa olkkarissaan telkusta tämän viisauden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/254 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sitä tekemätöntä työtä vaikka kuinka paljon, mutta kun ei sen tekemisestä kukaan halua maksaa. Miksi työttömien pitäisi tehdä ilmaiseksi, kun muut saat palkkaa? Vai pitäsikö se palkanmaksajakin poimia sieltä puskista?

Vierailija
4/254 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, katsoin metsään. Mitäs sitten?

Vierailija
5/254 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muija ei ole itse tehnyt ikänänsä kunniallista työtä.

Vierailija
6/254 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi he eivät syö kakkua? - Marie Antoinette

Miksi he eivät hae metsästä syötävää - Susanna Koski

P.s kävin tänään metsässä. Sain n. puoli litraa suppilovahveroita. Siitäpä nelihenkinen perheemme syö monta päivää!

Vierailija
7/254 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että olen tässä viimeisen vuoden aikana oikeastaan vasta kokenut sellaisen ahaa-elämyksen miten typeriä tämän maan johtavat poliitikot ja liike-elämän vaikuttajat ovat. Ei tätä laivaa kukaan ohjaa.

Vierailija
8/254 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa, että olen tässä viimeisen vuoden aikana oikeastaan vasta kokenut sellaisen ahaa-elämyksen miten typeriä tämän maan johtavat poliitikot ja liike-elämän vaikuttajat ovat. Ei tätä laivaa kukaan ohjaa.

Ei ne sen fiksumpia ole muuallakaan. Ks. Iso-Britannia, USA. Sivilisaatio taitaa mennä viemäristä alas ihan näinä päivinä.

Vierailija
9/254 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Riittää, kun istuu autoon tai junaan ja katsoo metsään"

Ei ole autoa, ja jotta pääsee junassa katsomaan muutakin kuin rautatieasemaa, olisi syytä olla junalippu, johon ei rahat riitä.

Uskon kyllä Koskea siinä, että tekemätöntä työtä on. Mutta kun ei se työ elätä, vaan palkka! 

Vierailija
10/254 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risusavotassa ei tarvita kielitaitoakaan. Puistojen ja katujen siivoaminen myös voisivat hyvin olla edellytyksenä rahan saamiselle ainakin maahanmuuttajille. Vähentäisi onnenonkijoita.

Vierailija
11/254 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsissä on ehkä hoitovelkaa joo (en tiedä kun en ole metsäalan ihminen), investointivelkaa on muutenkin, pitäisi kunnostaa teitä ja rakennuksia. Mutta kerropa Susanna, mikseivät metsänomistajat sitten palkkaa työttömiä niitä töitä tekemään?

Vierailija
12/254 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mua ei yhtään yllättänyt että Kokoomuksen urposta kysymys!

Vierailija
13/254 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Metsät ovat yksi esimerkki, mutta missä tahansa liikkuu, niin tekemätöntä työtä löytyy kyllä, sitä ei vain aina huomata. Ei nyt kirjaimellisesti tarvitse metsään lähteä, vaan kaupungeissa on tekemätöntä työtä vaikka millä mitalla. Pääsevätkö esimerkiksi vanhukset hoivakodeissa tarpeeksi ulos?"

Hehehhe. En jaksa edes kommentoida tähän mitään.

Vierailija
14/254 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitänee työttömän ensivuoden haastatteluissa kertoa että tuijotan metsään kyllä ahkerasti joten se korvannee muun aktiivisuuden?

susanna on ilmeisesti elänyt vähän suojattua elämää? :)

Vierailija
15/254 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Riittää, kun istuu autoon tai junaan ja katsoo metsään"

Minä olen työtön ja liikun paljon autolla, moottoripyörällä ja veneellä. Voin vakuuttaa, että suomessa liikkuessa ei tarvitse katsoa metsään, se tulvii näkökenttään kaikkialla, ihan katsomattakin.

Olen siis osuuteni tehnyt.

Vierailija
16/254 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvoisa Neiti Koski,

Mitähän vittua ajattelit minun siellä metsässä tekevän, jotta sillä työllistäisin itseni? Minä asun kaupungin keskustassa, josta lähimpään marjametsään on monta kilometriä matkaa. Minulla ei ole autoa eikä ystäviä, jotka minua kuskaisivat esimerkiksi mustikoita keräämään. Minulla ei myöskään ole polkupyörää, koska se varastettiin. Minulla ei ole varaa ostaa kallista taksimatkaa tai bussikorttia työttömyyskorvauksesta. Toki pystyn käymään jollain keinolla pienen erän poimimassa itselleni marjoja talven varalle. Myyntiin saakka rahkeet eivät vaan riitä. Jokamiehen oikeuksiin taas ei taida kuulua erinäiset metsänhoidolliset työt, enkä usko, että metsän omistajat ammattitaidottomalle Metsänhoitajalle työtä kovin hanakasti ole tarjoamassa. Kaikenlainen vapaaehtoistyö on kiellettyä, muuten tulee karenssi. Tämänkin olen kokenut auttaessani hyvää hyvyyttäni muutamaa lapsiperhettä arjen askareissa työttömänä ollessani. Katsottiin,että töissähän sitä on oltu. Niinpä sitä olinkin töissä,mutta ei siitä kukaan palkkaa maksanut,vähävaraisilla perheillä ei olisi ollut edes mahdollisuutta siihen. Että otapa hyvä neiti järki käteen ja tuki se sievä turpasi,olet todella naurettava ideoinesi. Ymmärrän toisaalta,että sieltä junan ikkunasta on mukava katsella maisemia ja taivastella köyhien laiskuutta.

Parhain terveisin, työtön laiskuri

Vierailija
17/254 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varmasti pääse vanhukset hoivakodeissa tarpeeksi ulos, mutta se johtuu siitä kun on liian vähän hoitajia, ja lisää ei PALKATA.

Vierailija
18/254 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risusavotta ei kuulu jokamiehen oikeuksiin samalla tavoin kuin marjojenpoiminta. En ymmärtänyt muutenkaan ton horinoita.

Vierailija
19/254 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis meillä on tällainen kansnedustaja! Päästelee suustaan ihan mitä tahansa, vieläpä julkisuudessa. Kun ajattelee, minkälaista palkkiota tuo itse nostaa ja mistä hyvästä. Ei osaa hävetä ollenkaan.

No, kerrotaan hänelle, että työstä ei tässä maailmassa ole juurikaan puutetta, palkanmaksajista sen sijaan on. Eikö hän tosiaan tiennyt, vai ilkeyttäänkö tuollaista puhuu?

Vierailija
20/254 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että Susanna Koski käskee työttömiä polttamaan metsät protestiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi