Susanna Koski antoi Ylellä vinkin työttömille: "Riittää, kun katsoo metsään"
Kommentit (254)
Aina välillä kannattaa pestä niitä aivoja.
Saakohan ihan noin vaan mennä muiden metsiin tekemään jotain hommia? Vaan siksi kun Susanna Koski kehoittaa. Kaikki 500 000 työtöntä kun alkaa huseeraamaan niin kyllähän siinä jotain syntyy. Pitäiskö kokeilla?
I'm gazing at the forest right now.
Mitä hittoa, lapsen isä hakee korvauksia? :D
Lapsi 3 viikkoa ilman ruokaa ja juomaa - kai se isäkin olisi sitä vionut ruokkia jos paikalla oli. Mutta eeeei, huiteli jossain hevon perseessä, mutta nyt perseraiskaa naiselta rahoja sitten. Hahah upeaa.
Vierailija kirjoitti:
Muija ei ole itse tehnyt ikänänsä kunniallista työtä.
Iskän tilalla hommaillut jotakin, ainakin somettanut. Mitähän Iskä tykkää kun mennään hänen metsäänsä poimimaan marjat ja polttopuut ?
Täällä me nyt ollaan metsässä käpyjä ja risuja keräämässä mut kuka näitä haluaa ostaa?
Työttömät
Melina Mercouri ei kyllä koskaan ollut mikään kaunotar.
Vierailija kirjoitti:
Metsä ei ratkaise työttömyyttäni.
MENKÄÄ TÖIHIN! PERUSTAKAA FIRMOJA! t. Riikka P.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metsä ei ratkaise työttömyyttäni.
MENKÄÄ TÖIHIN! PERUSTAKAA FIRMOJA! t. Riikka P.
Katoa metsään!
Vierailija kirjoitti:
Noniin, katsoin metsään. Mitäs sitten?
Miltä tuntui?
Kokoomuslainen itse elää paremman väen sosiaalituilla.
Tokihan menisin vaikka metsään jos voisin. Olen kuitenkin työkyvytön työtön. Viimeisten heikennysten jälkeen tullut ahdistusta ja unettomuutta. Mulla eri allergioitakin jotka estää ns. Hanttityöt. Erikoisin on ehkä allergia jolle ei ole syytä. Saan anafylaksiaa koko ajan jos ei hoideta. Lääkitys siihen on 20 000e vuodessa. Muttei estä sitä että saan eri säistä johtuen allergiaoireita.