Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laihtumisen jälkeen maha kipea aina normaalia isomman aterian jälkeen

Vierailija
30.09.2016 |

Aiemmin minulla ei ole ikinä ollut mahan kanssa ongelmia, muuta kuin toki se, ettei se tuntunut täyttyvän sitten millään...

Olen viimeisten vuosien aikana muuttanut elintapani täysin, ja nykyään syönkin todella kevyesti, siis lähinnä salaatteja ja vihannespainotteisia aterioita, joissa toki mukana kanaa/juustoa jne., jotta saan rasvoja ja proteiineja. Mutta turhat hiilihydraatit olen jättänyt vallan pois. Painoa on lähtenyt 30 kg.

Ongelmana siis se, että nykyään, jos siis syön hieman poikkeavaa isompia annoksia tai erilaista ruokaa, niin siitä seuraa aivan hirveät vatsanväänteet. Lisäksi vielä ilmavaivat parin päivän ajan. Toki nämä oireet rajoittavat herkuttelua, mikä on sinänsä ihan hyvä. Mutta onhan se harmi, että jos yhtään enempää syö, niin siitä saa fyysisesti kärsiä. Mistä ihmeestä tämä voi johtua?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuisikohan siitä että sun kroppa yrittää kertoa että sellaiset mättöateriat tekee sille huonoa? Miksi ylipäätään pitäisi syödä "poikkeavaa isompia annoksia"? Juhliessakin voi syödä kohtuullisia määriä. Se laatu, ei se määrä.

Vierailija
2/4 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo annokset ovat siis edelleen ihan normaalin rajoissa, ei mitään mättöannoksia. Jos normaaliannokseni on 200-300 kcal, niin tällainen normaali isompi annos voi olla 500-700 kcal.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia hoikalle/normipainoiselle ihmiselle. Vatsaan kuuluu sattua kun syö liikaa. Jos olet totuttanut vatsasi 200kcal ruoka-annoksiin, on 500kcal liikaa vatsasi venymiskyvylle.

Älä syö niin paljoa, että vatsaan sattuu, sitä kutsutaan ähkyksi.

Vierailija
4/4 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kyse ei ole ähkystä. Kyse on pikemminkin viiltelevästä kivusta vatsassa.