Olen laihtunut 6 kiloa ja silti tunnen itseni rumaksi läskiksi :(
Tällä hetkellä painan 62 ja olen pitkä 167. Vyötärön ympäryskin on kaventuntu 10 cm. Miksi en näe itsessäni muutosta? kun katson peiliin, näen sen saman läskin, kuin aina ennenkin.
Vielä pitää pudottaa ainakin 10 kiloa.
Kommentit (4)
Olen laihtunut 66 > 42kg ja edelleen koen itseni ihan yhtä ''lihavana''. Pituutta 170cm.
Nyt alat työskentelemään itsesi hyväksymisen kanssa tuon laihduttamisen sijaan. Tuon ajattelutavan omaavana se kilojen pudottaminen ei sulle onnea tuo, voin vannoa.
Miten sun elämä muuttuu paremmaksi sen laihduttamisen myötä? Jos löydät ihan konkreettisia syitä, esim. liikkuminen helpottuu/nivelkivut poistuvat, diabetes-riski laskee... Niin go ahead, mutta noita syitä ei normaalipainosta laihduttavilla ole.
Mieti tarkkaan mikä tuon vartalosi inhoamisen taustalla on ja selvitä se, ongelma ei poistu laihdutettujen kilojen mukana.
Kestää aikansa ennen kuin mieli oikeasti havahtuu muutokseen. Itse olen aikoinaan laihtunut lähemmäs 20 kiloa. Nyt paino on pysynyt hyvässä lukemassa jo reilu 6 vuotta, mutta edelleen näen itseni isompana kuin oikeasti olen. Joskus havahdun siihen, että hitto kun näytän pieneltä, mutta ei se läskitunne tosiaan nopeasti karise :/
Olen laihtunut 75kg->61kg ja sama ongelma. Ennen ja jälkeen kuviakin on enkä näe juurikaan muutosta.