Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään muulla tällaista vaivaa? (ällövaroitus)

Vierailija
30.09.2016 |

Omituinen, epämääräinen kipu jossain alavatsan alueella, luullakseni peräsuolessa, iskee joskus äkkiarvaamatta ilman mitään heti käsitettävää syytä. Tuntuu kuin sisällä olisi jokin kova ja tylppä esine, joka painaa suolenseinämää, tai sitten joltain oudolta krampilta. En ole huomannut, että tämä mitenkään liittyisi siihen, mitä olen syönyt ja milloin suoli on tyhjentynyt. Tätä tapahtuu harvoin, ehkä kerran-pari vuodessa ja se menee ohi itsestään. Tuntuu, että kipuun auttaa ja se poistuu nopeammin kun jännittää lantionpohjalihaksia, ikään kuin puristaen oletetun pullistuman kasaan ja tavarat omille paikoilleen. En yhtään käsitä, mistä voisi olla kysymys. Viimeksi näin tapahtui pari yötä sitten kesken unien, kun heräsin kipuun. Lihaksia jännittämällä se sitten meni ohi n. 5-10 minuutissa. Muutoin kaikki on normaalisti. En muista, milloin tätä on tapahtunut ensimmäisen kerran, mutta saattaa siitä olla jo kymmenisen vuotta. Vaikuttaa vaarattomalta, mutta on tosi kivulias iskiessään.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peräsuolen sulkijalihaksen kramppi. Aivan kauhean kivulias kun tulee, itsellä vaivannut satunnaisesti jo 30 vuotta. Yleensä lämmin suikuttelu ja jonkun kovan päällä istuminen auttaa.

Peräsuolen suikuttelu, yääk!

Vierailija
22/25 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama vaiva, tosin vain liikunnan yhteydessä, yleensä pitkään käveltyäni.

Lääkärissä kävin kärsittyäni tuosta vuosia, tosin kohtauksia on vain harvakseltaan, mutta kipu on kova.

Minulla on kuulemma tavallista tiukempi sulkijalihas, joka kramppaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin yleistä homoseksuaalien piirissä. Kyse on sisemmän sulkijalihaksen krampista. Alkusyy on todennäköisesti vahingoittuminen. Ulompaa ihminen voi mielellään hallita, sisempää ei.

Ap vastaa: Olen nainen. Mutta nyt kyllä heitit jännän pallon peliin, sillä todellakin olen joutunut muutaman kerran (alle 10 kertaa) suostumaan"peppuseksiin" miehen sitä kovasti vongatessa, mutta en lainkaan nauttinut vaan kärsin joka hetkestä. Näitä kipuja ei esiintynyt koskaan ennen kuin tämä "harrastus" tuli kuvioon, ja siitä on jo useampi vuosi, kun ilmoitin, että nyt riittää, ei seksiä saa harrastaa toisen kustannuksella, jos itse nauttii ja toinen kärsii (eikä nauti myöskään siitä kärsimyksestä!) Onkohan muilla naisilla vastaavaa syy-yhteyttä, vai liekö sattumaa?

No etkö nyt oikeasti itse keksinyt tätä yhteyttä, selvä juttuhan tuo on:) Sitäpaitsi, vanhoilla homoilla roikkuu peräsuoli 20 cm ulkona.

Arvostaisin, jos provot pysyisivät poissa tästä keskustelusta. -ap

Vierailija
24/25 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille asiallisesti kommentoineille. Kyse siis ilmeisesti krampista, eikä todennäköisesti liity millään tavoin seksiin eikä myöskään ummetukseen. Koska vaiva esiintyy niin harvoin ja menee nopeasti ohi, niin en ole käynyt sen vuoksi lääkärillä ja vaikuttaa nyt siltä, ettei ehkä ole suurempaa syytäkään, jollei sitten ala vaivaamaan useammin. -ap

Vierailija
25/25 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin juuri lääkärillä ko vaivan takia, kyseessä todellakin peräsuolen sisemmän sulkijalihaksen kramppaus, jolle ei itse mitään mahda. Kenties voi johtua nesteen tai magnesiumin puutteesta kuten muut krampit, mutta kyseessä ei ole tavallinen lihas. Lääkevoide reseptillä, pitäisi helpottaa parissa minuutissa. Menkää siis lääkäriin, jos ette jo ole menneet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi