Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä tämä Susanna Kosken aivopieru tarkoittaa?

Vierailija
30.09.2016 |

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016093022393823_uu.shtml

Pitäisikö työttömien alkaa metsästäjä-keräilijöiksi? Vai lähteä siistimään ajankulukseen jotain random metsää? Ymmärtääkö tämä nainen, että työttömät eivät ole pelkästään vailla työtä, vaan vailla työtä, josta saa elämiseen riittävää PALKKAA?
Vai onko koko juttu pelkkää v*ttuilua?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo kauan kannattanut terminologianmuutosta: pitäisi käyttää sanaa 'ansiotyötön' pelkän 'työttömän' sijaan.

Minä esim. olen ansiotyötön, mutta en missään nimessä ole työtön. Olen tänäänkin tehnyt työtä koko päivän. En vain saa siitä palkkaa, eli rahallista ansiota.

** Jumala syntyi ihmiseksi Pojassa, Jeesuksessa Kristuksessa, sovitti ihmisten synnit Golgatan ristillä ja nousi kuolleista! Joka uskoo Jeesukseen sovittajanaan ja herranaan, perii iankaikkisen elämän. **

Vierailija
62/65 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan naurettavaa, että työtön ei saa edes paikallisessa marttakerhossa tai muussa vastaavassa käydä keittämässä kahvia kerran viikossa, kun silloin katsotaan, että hänellä on töitä. Kotona pitäisi istua, kun muuten menee tuet, joilla elää. Sitten valitetaan, kuinka työttömät syrjäytyvät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo kauan kannattanut terminologianmuutosta: pitäisi käyttää sanaa 'ansiotyötön' pelkän 'työttömän' sijaan.

Minä esim. olen ansiotyötön, mutta en missään nimessä ole työtön. Olen tänäänkin tehnyt työtä koko päivän. En vain saa siitä palkkaa, eli rahallista ansiota.

** Jumala syntyi ihmiseksi Pojassa, Jeesuksessa Kristuksessa, sovitti ihmisten synnit Golgatan ristillä ja nousi kuolleista! Joka uskoo Jeesukseen sovittajanaan ja herranaan, perii iankaikkisen elämän. **

Tajuatko sä idiootti, että sä pilaat jokaikisen suht järkevänkin viestisi, tolla mielikuvitusolentosi pakkotuputtamisella. Ettekö te hihhulit ihan oikeesti ymmärrä, että mitä enemmän tota hihhuliagendaanne spämmäätte, sitä varmemmin ihmiset kokee teidät vastenmielisinä? Teet siis aatteellesi ainoastaan hallaa tuolla tuputtamisella.

Vierailija
64/65 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön yli 50-lähihoitaja. Kyselin parista vanhushuspaikasta vapaaehtoistöitä, esim. vanhusten ulkoiluttamista tms. aikani kuluksi. Molemmista paikoista sanottiin että ei minun kannata tulla, koska se katsotaan työnteoksi ja voin menettää työttömyyskorvaukseni. Joten täällä vaan sohvalla istutaan toimettomana, odotellen niitä palkkatöitä. Koskihan selkeästi kehoittaa ihmisiä tekemään vapaaehtoistöitä, vaikka se on työttömälle kiellettyä, ts. kehoittaa rikkomaan lakia.

Vierailija
65/65 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää ymmärtää, hän on kuitenkin määräaikaisesti tukityöllistetty eduskuntaa kokoomuksen mannekiinina. Kyllä Suskillekin vielä löydetään sopiva johtajan paikka yksityisen terveydenhuollon puolelta.

Eipä ole vielä löytynyt. Meneeköhän poimimaan marjoja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi