Voiko naisen hurmata autolla?
Kommentit (17)
Minut voi hurmata hyvin pidetyllä tai entistetyllä vanhalla autolla. Hurmaannun kyllä sitten vain siitä autosta, en automaattisesti myös sen omistajasta.
Tietenkin voi. Mutta eri naiset pitävät erilaisista autoista. Mulle voisit ostaa vaikka turkoosin metallinhohotisen Rolls roycen. Näin sellasen kerran Monacossa ja oli aika pähee.
Mua ei ainakaa voi. Pidän autolla pullistelijoita vähän tyhminä.
Toki. Yhtälailla kuin jonkun naisen voi hurmata tarjoamalla kaljatuopin tai jonkun mielestä SOO tatuointi otsassa on tosi hot. Mitään näistä sen toki suosittele mitenkään yleismaailmallisina konsteina.
No silloin jos oma auto on huoltamossa hurmaannun kun mies kuskaa omallaan - tosin en koskaan muista hänen autonsa merkkiä tai rekkaria kun vaihtaa työsuhdeautoja tiuhaan.
Ei ainakaan minua. Minulle auto merkitsee suunnilleen samaa kuin leivänpaahdin. Jos joku sellaista tarvitsee, on hyvä vaan ja ostaa ja käyttää, mutta minä en tarvitse eikä sellaiset ole minulle kiinnostavia.
Nyt-liitteen jutun mukaan autolla teki vaikutuksen lähinnä miehiin:
Omalla kohdallani voin sanoa, että jos minut voisi hurmata autolla, sen voisi tehdä autolla joka huokuu käytännöllllisyyttä ja järkevyyttä - myös hinnan osalta (eli käytetty parempi kuin uusi). Eli auto, joka viestisi miehen olevan täysipäinen ja järkevä rahankäyttäjä. Valitettavasti en tiedä autoista juurikaan, joten vaikka näkisin tälläisen, niin en ymmärtäisi hurmaantua. ;-)
Helposti. Suht' tavallinen suomalainen mies on autolla hurmannut ja rahalla saanut naisia vaikka kuinka paljon. Kylän näteimmät naiset ovat aina menneet rahan luokse.
Kyllä voi. Ainakin Venäjällä ja muualla Itä-Euroopassa. Mitä kalliimpi auto miehellä, sitä enemmän saa... Ihan sama miltä näytät tai millainen ihminen olet.
Kyllä mulle autot merkkaa, mutta omistajat ei niinkään. Eli täällä myös nainen joka saattaa kyllä tykästyä autoon, mutta ei auton omistajaan. Kiva auto ei myöskään houkuttele treffeille, eli jos joku nyt tulisi esittelemään mulla autoaan toiveissa treffit, niin metsään menisi.
Ensimmäiseen poikaystävääni ihastuin juuri hänen autonsa kautta. Siis auto herätti mielenkiintoni ensimmäisenä ja siitä lähti tutustuminen itse kuskiinkin. Kyseessä oli itse rakenneltu Jetta TD, rapiat 400hv. Tosissani rakastuin kun pääsin autoa ajamaan, mies siis uskalsi luottaa sen minun käsiini.
Sittemmin hurahdin itse Saabbeihin, monen mutkan kautta ja kyllä mä liikenteessä lähes jokasen Saabin perään jään katsomaan. Onneksi niitä ei paljoa ole, muuten olisi niskat kipeänä :D. Niin, nykyään mut sais kiinnostumaan hyvin pidetyllä Saabilla. Mitä vanhempi (auto), sen komeampaa!
Voi, se kielii varakkuudesta. Ja varakkuus kiinnostaa. Tosin niissäkin on paljon kuplia: velkainen auto, paljon kilometrejä alla ikään nähden jne.
Ja toisinpäin myös. Eräs sukulaisnainen päätti leskenä laittaa elämän risaiseksi ja osti sikakalliin auton. Erityisesti pummi-duunarimiehet innostui heti. tavoitteena oli tietysti lainailla sitä autoa ja huristella sillä ympäriinsä. :) Paras tapaus lainasi autoa treffeille toisen naisen kanssa, jotta tekisi vaikutuksen. Tämä kävi ilmi jälkikäteen ja tämä sukulainen paukautti sille naiselle, että tiedätkö, että se luuseri oli mun autolla liikkeellä. Nainen oli äimistynyt, ettei kyse ollutkaan varakkaasta miehestä vaan persaukisesta pummista. Bonuksena oli lähettänyt naiselle ennen tapaamista kuvan itsestään tämän sukulaisnaisen aika hienon talon edessä. Itse asui vuokraslummissa.
No ei kyl voi, ainakaan mua. Mut voi hurmata käytöstavoilla, siistillä olemuksella, huomaavaisuudella muita kohtaan...
Riippuu naisesta ja autosta, sekä toki myös miehestä.
Eräs mies esitteli mulle muinoin yökerhossa valokuvaa autostaan, ei toiminut. Tosin en olisi muutenkaan lähtenyt hänen matkaan. Sitten taas yks toinen tuli hakeen treffeille kuorma-autolla. Se oli ihan hauskaa ja ois voinut toimiakin, mut harmi vain, että muuten ei sitten kuitenkaan lopulta natsannut. Nyt oon naimisissa miehen kanssa, jolla on yli kymmenkunta autoa, joista yhdelläkään se ei kylläkään oo mua hurmannut, vaan ihan jollain muulla.
Tuskin niin kuin luulet. Mutta toki niin että jos sulla on auto, kun opiskelijakaverisi tarvitsee muuttoapua, pystyt tarjoamaan apuasi ja saat tilaisuuden hurmata jos susta on siihen. Tai jos voit hellepäivän treffeille sisällyttää avoautollasi tai veneelläsi ajelua niin nostaahan se pisteitä. Mutta jos näytät sen kesäpelisi kuvaa nyt yökerhossa niin ehhh mitäpä luulet. Naisia haukutaan täällä usein pinnallisiksi mutta se ei osu oikein maaliinsa. Käytännöllisyys on se mikä leimaa suurta osaa naisista, ei kimallus. Hieno tutkinto, kallis kello ja "luksusloma" ei paljon lämmitä jos arkielämässä mies ei pysty tarjoamaan vuokralla asumista ja julkisilla kulkemista kummempaa elämää (tuleville lapsille).
No ei voi :)