Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi helkkari, tuli juotua aamukahvit väärään maitoon ja nyt vääntää mahaa niin että silmissä sumenee :D

Vierailija
30.09.2016 |

Olen bussissa, mahaan sattuu ja silmissä sumenee. Ja tosiaan meillä on palaveri heti ekana, voi perskule. :D

Miten ihmeessä mä selviän tästä?! :D

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet ennen palaveria paskalle.

Vierailija
2/14 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi voi. Kun nyt ei kävis huonosti. Tsemppiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa hymiöitä.

Vierailija
4/14 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Www facebook com

Vierailija
5/14 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menet ennen palaveria paskalle.

No veskiinhän se on kiirehdittävä mutta tiukille menee! Se on kyllä ihan oma vika, eka bussi meni ohi nenän edestä. :D Argh, en enää ikinä osta meille normimaitoa!!

Ap

Vierailija
6/14 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa hymiöitä.

Siis apua! Kyllä av:n taso laskee taas kuin lehmän häntä. Ihan HYMIÖITÄ on kehdattu laittaa!

Vierailija
7/14 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantsis juoda luomumaitoa.

Vierailija
8/14 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi voi. Kun nyt ei kävis huonosti. Tsemppiä.

Kiitos! Toivotaan! Ap

Vierailija
9/14 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kantsis juoda luomumaitoa.

Luomua ostan kyllä, mutta mulle se ei valitettavasti riitä. Pitää olla myös laktoositonta. Ap

Vierailija
10/14 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele juomaan kahvi kahvina.

Vierailija
11/14 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en juo ikinä aamulla kahvia, kun vatsa ei kestä. Voin hyvin kuvitella sun olon, kun aamusta heti kahvia ja vielä väärällä maidolla. Au, ei käy kateeksi. :)

Vierailija
12/14 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele juomaan kahvi kahvina.

Kiitos ei, juon sen mieluiten niin että saan siitä itse eniten nautintoa. Vai mitä, pitääkö leivätkin syödä ilman päällysiä, potut pottuina jne? Tylsää, mä haluun nauttia elämästä! Tosin, joskus Ei vaan mene putkeen ja sit käy näin. Jään nyt seuraavalla pysäkillä, onneksi siitä vain 10m työpaikan ovelle. Puolelta pitäis ehtiä palaveriin, pitäkää peukkuja! :D työkavereille terkkuja! Ap

Vierailija
13/14 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja että mä vihaan 7 ja 10 kaltaisia ihmisiä!! Nyt moka on jo sattunut ja ap itsekin nauraa sille, inhimillinen erehdys. Täällä nämä kuitenkin jo ovat kovasti neuvomassa mitä ap on tehnyt väärin ja mitä olisi pitänyt tehdä ja millainen pitäisi olla jne! kylö, pieni asia, mutta ihan helkkarin rasittavia tyyppejä. Aina neuvomassa ja tuputtamassa o ia näkemyksiä vaikka kukaan ei kysy eikä ketään kiinnosta!!

Vierailija
14/14 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja että mä vihaan 7 ja 10 kaltaisia ihmisiä!! Nyt moka on jo sattunut ja ap itsekin nauraa sille, inhimillinen erehdys. Täällä nämä kuitenkin jo ovat kovasti neuvomassa mitä ap on tehnyt väärin ja mitä olisi pitänyt tehdä ja millainen pitäisi olla jne! kylö, pieni asia, mutta ihan helkkarin rasittavia tyyppejä. Aina neuvomassa ja tuputtamassa o ia näkemyksiä vaikka kukaan ei kysy eikä ketään kiinnosta!!

Muut jännittää kerkiääkö ap vessan kautta palaveriin ja nää 2 ei tajua, että on myöhästä rypistellä kun on paskat housussa:)